Сабақтың
басы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі:
оқушылармен сәлемдесу, түгендеу
Үй тапсырмасын
тексеру
«Ой қозғау»
әдісі
-
Көрсеткіштік дегеніміз
не?
-
Бірдей негізге келтіру
тәсілімен көрсеткіштік теңдеулерді шешу
алгритмі
-
Көрсеткіштік теңдеулерді жаңа
айнымалы енгізу әдісімен шығару алгоритмі
|
Үй тапсырмасын дұрыс жауабымен
салыстыра отырып тексереді
|
Тапсырмалар «сызғыш»әдісі
арқылы бағаланады.
«Жарайсың!» деген
мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Оқулық
|
Сабақтың
ортасы
35
мин
|
Сабақтың тақырыбымен және
мақсатымен таныстыру Анықтама: Айнымалысы дәреже
көрсеткішінде болып келетін теңдеулерді көрсеткіштік теңдеулер деп
атайды.
Мысал:
Көрсеткішті теңдеулерді
шешудің әдістері:
-
Бірдей негізге
келтіру.(Қарапайым түрі)
-
Көбейткіштерге жіктеу.(Ортақ
көбейткішті жақша сыртына шығару)
-
Квадраттық теңдеуге
келтірілетін.(Жаңа айнымалы енгізу )
Жалпы сыныптық
жұмыс
1.Бірдей негізге келтіру
тәсілімен шеш:
a)
b)
(
c)
d)
2.
Жаңа айнымалы енгізу
әдісімен шығар
a)
b)
=0
c)
d)
3.Біртекті теңдеулерді
шеш:
a)
b)
c)
d)
-
Көрсеткіштік теңдеуді
шеш:
-
(
-
( 14
|
Оқушылар тақырыптарына
өздеріне керекті мәліметтерді жазып алады. Сұрақтар
қояды.
Оқушылар есепті
шығарады.
Әр тәсілдің алгоритміне қарай
отырып берілген теңдеулерді шешеді
|
Дескриптор:
-бірдей негізге
келтіреді;
-теңдеуді
шешеді;
2
балл
Дескриптор:
-Теңдеуді шешу тәсілін дұрыс
таңдай біледі;
-Жаңа айнымалыны дұрыс
енгізеді;
-Квадрат теңдеу ала алады және
оны шешеді;
-Қарапайым көрсеткіштік
теңдеуді шеше алады;
-Жауабын дұрыс таба
алады.
4
балл
Дескриптор:
-негіздеріне қарай топтау
тәсілін қолданады;
-теңдіктің екі жағында оң
жағындағы санға бөледі;
-көрсеткіштік теңдеуді
шешеді;
-жауабын дұрыс таба
алады;
4
балл
|
11
сынып
Алгебра және анализ
бастамалары
Оқулығы
А.Е
.Абылкасымова
«Мектеп
баспасы»
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Рефлексия
Үйге
тапсырма:
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау.
Кері байланыс
жасайды
|
Әр тапсырманың бағалау
критерийлері бойынша 10 баллдық жүйемен
бағаланады.
|
Таратпа
қағаздар.
|