Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасу. Сабаққа
дайындықтарын тексеру.
Сабақтың мақсатын қойып
тақырыппен, тақырыптың оқу мақсатымен
таныстыру.
Ынтымақтастық
атмосферасын
қалыптастыру.
«Допты лақтыру»
әдісі. Барлық сыныппен.
Оқушылар шеңбер
жасап тұрады, ортада мұғалім доппен кезкелген балаға өткен тақырып
бойынша сұрақтар қояды. Егер оқушы жауап беруге қиналса, уақыт
жоғалтпай басқа оқушыға допты бағыттауына
болады.
Сұрақтар:
-
Дәреже дегеніміз
не?
-
Көрсеткіштік теңдеу
дегеніміз не?
-
Көрсеткіштік функция
дегеніміз не?
-
Көрсеткіштік
функцияның қасиеттерін
атаңыз
-
Көрсеткіштік
теңдеулерді шешу тәсілдерін
атаңыз
Маңызы: тірек – қимыл аппараттарымен
жұмыс жасайды. Кездейсоқтық арқылы қарқынды түрде сұрақтарға жауап
береді.
Нәтижесі: шапшаң, әрі тез
ойланады.
Кері
байланыс: мұғалім мен оқушы
арасында.
Балалар, сендердің
әрқайсыларыңның қолдарыңда өз алма ағашының бұтақтары бар, сабақтың
соңында бұл бұтақтарыңда неше алма жинай алар
екенсіңдер?
Үй жұмысын
тексеру
Тест
1.
у=ах
(а≠1, а>0) түрінде берілген
функция ................. деп
аталады.
А) логарифмдік
функция Б) квадрат функция
С) иррационал
функция В)
Көрсеткіштік функция
2. Көрсеткіштік
функцияның анықталу
облысы.....
А) нақты сандар
жиыны Б) бүтін сандар
жиыны
С) оң бүтін сандар
жиыны В) 0-ден өзге
сандар
3.
2х
=32 теңдеуін
шешіңдер
А) 5 Б) 4 С) 6 В)
3
4. теңдеуін
шешіңдер
А) 5 Б) 4 С) 3
В)
2
5. теңдеуін
шешіңдер
А)
1 Б) 2 С) 3 В)
4
Маңызы: оқушылар көрсеткіштік
теңдеулер тақырыбы бойынша қайталау жұмыстарын жасайды. Тақтада
көрсетілген жауаптармен жұбының жауабын салыстыра отырып
жұлдызшалар жинайды.
ҚБ. Жұптық
бағалау. Қызыл, жасыл, сары
алмалар
Нәтижесі: өтілген сабақты
пысықтайды.
Кері
байланыс: Мұғалім мен оқушы
арасында.
- Сендерге тесттің қай есебі
түсініксіз болды?
- Қандай есепті шығару кезінде қиындық
туды?
|