Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    11.3.C Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер

    Мектеп: «№49 ЖОББМ» КММ

    Мұғалімнің аты – жөні: Назарбекова А. С

    Күні: Қатысқандар: 20

    Сынып: 11 Қатыспағандар: 0

    Сабақтың тақырыбы

    Көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    11.2.2.7-көрсеткіштік теңдеулер жүйелерін шеше білу;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешеді.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешуде түрлендірулер жасайды

    Кейбір оқушылар:

    Бірнеше тиімді тәсілдерді қолдана отырып, көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешеді

    Бағалау критерийі


    Оқушылар көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешеді.

    Тілдік мақсаттар

    Тілдік мақсаттар:

    • көрсеткіштік теңдеулер жүйесін дұрыс оқи алады;

    • көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешудің тәсілдерін сипаттап, түсіндіреді;

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    өрнектерді тепе- тең түрлендіру, көрсеткіштік теңдеу, көрсеткіштік функция және оның қасиеттері, көрсеткіштік теңдеулер жүйесі,

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    • ... теңдеулер жүйесін көрсеткіштік теңдеулер жүйесі деп атайды;

    • ... рационал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолданып, ... болатын дәрежеге келтіреміз;

    • .. белгілеуін енгізіп, оны ... теңдеуімен алмастырамыз

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» ұлттық идеясының 6 құндылығы негізінде оқушыларды тарих, тіл, мәдениетті дәріптеуге тәрбиелеу

    Пәнаралық байланыс

    Физика, қазақ тілі

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Көрсеткіштік теңдеулер.









    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    2 мин




    3 мин.




















    5 мин


















    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен амандасу. Сабаққа дайындықтарын тексеру.

    Сабақтың мақсатын қойып тақырыппен, тақырыптың оқу мақсатымен таныстыру.

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    «Допты лақтыру» әдісі. Барлық сыныппен.

    Оқушылар шеңбер жасап тұрады, ортада мұғалім доппен кезкелген балаға өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. Егер оқушы жауап беруге қиналса, уақыт жоғалтпай басқа оқушыға допты бағыттауына болады.

    Сұрақтар:

    1. Дәреже дегеніміз не?

    2. Көрсеткіштік теңдеу дегеніміз не?

    3. Көрсеткіштік функция дегеніміз не?

    4. Көрсеткіштік функцияның қасиеттерін атаңыз

    5. Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдерін атаңыз

    Маңызы: тірек – қимыл аппараттарымен жұмыс жасайды. Кездейсоқтық арқылы қарқынды түрде сұрақтарға жауап береді.

    Нәтижесі: шапшаң, әрі тез ойланады.

    Кері байланыс: мұғалім мен оқушы арасында.

    Балалар, сендердің әрқайсыларыңның қолдарыңда өз алма ағашының бұтақтары бар, сабақтың соңында бұл бұтақтарыңда неше алма жинай алар екенсіңдер?

    Үй жұмысын тексеру

    Тест

    1. у=ах (а≠1, а>0) түрінде берілген функция ................. деп аталады.

    А) логарифмдік функция Б) квадрат функция

    С) иррационал функция В) Көрсеткіштік функция

    2. Көрсеткіштік функцияның анықталу облысы.....

    А) нақты сандар жиыны Б) бүтін сандар жиыны

    С) оң бүтін сандар жиыны В) 0-ден өзге сандар

    3. 2х =32 теңдеуін шешіңдер

    А) 5 Б) 4 С) 6 В) 3

    4. теңдеуін шешіңдер

    А) 5 Б) 4 С) 3 В) 2

    5. теңдеуін шешіңдер

    А) 1 Б) 2 С) 3 В) 4

    Маңызы: оқушылар көрсеткіштік теңдеулер тақырыбы бойынша қайталау жұмыстарын жасайды. Тақтада көрсетілген жауаптармен жұбының жауабын салыстыра отырып жұлдызшалар жинайды.

    ҚБ. Жұптық бағалау. Қызыл, жасыл, сары алмалар

    Нәтижесі: өтілген сабақты пысықтайды.

    Кері байланыс: Мұғалім мен оқушы арасында.

    - Сендерге тесттің қай есебі түсініксіз болды?
    - Қандай есепті шығару кезінде қиындық туды?















































    Сабақтың ортасы



    10 мин






















    5 мин







    10 мин









































    Жаңа тақырыпты меңгерту.

    Көрсеткіштік функциялардың өмірде қолданылуларын түсіндіру мақсатында радиоактивті заттардың ыдырауын табудағы қолданысы туралы видеоақпарат беріледі.


    ДЖИГСО тәсілі бойынша оқушылар Отан, Ана, Салт – Дәстүр, Тіл тақырыптарындағы мақал – мәтел таңдап алып 4 топқа бөлінеді. Оқушылар өз топтарында көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешудің тәсілін жетік меңгеріп, сол тәсілге берілген есепті шығарып (есептер DarinOnline платформасынан алынды) болған соң келесі топқа барып сарапшы болады.

    Қайта айналып келіп өз тобында басқа тәсілдерді қайталап, қорытындылайды.

    ІНадпись 1

    ІІІ топ: Алмастыру тәсілі



    IV топ: Жаңа айнымалылар

    енгізу тәсілі




    топ: Қосу тәсілі


    ІІ топ: Таңдау тәсілі



    Нәтижесі: топпен біріге жұмыс жасау арқылы бірлік пен келісімге келеді

    ҚБ. Оқушыларды өз топтарындағы сарапшылар бағалайды, топтар бірін – бірі қызыл, жасыл, сары алмалар көрсету арқылы бағалайды

    Сергіту сәті:

    «Атомдар мен молекулалар» әдісі
    Жүргізуші «атомдар» деген кезде ойыншылар жеке дара жүреді де, «молекулалар, бесеуден» немесе «молекулалар, үшеуден» деген кезде, бес немесе үш адамнан тез арада топтасады. Кім топқа қосыла алмай қалса, орнына отырады.


    Жаңа тақырыпты бекіту.

    Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі. Тапсырманың критерийлері алдын – ала беріледі және оқушы қарқынына қарай тапсырма түрін өзі таңдап алады.

    Барлық оқушылар


    Дескриптор

    • көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешу тәсілі дұрыс таңдалған

    • алмастыру дұрыс жүргізілген

    • есептің шешімі дұрыс табылған


    Оқушылардың басым бөлігі



    Дескриптор

    • көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешу тәсілі дұрыс таңдалған

    • алмастыру дұрыс жүргізілген

    • есептеулер дұрыс жүргізілген

    • есептің шешімі дұрыс табылған


    Кейбір оқушылар


    Дескриптор

    • көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешу тәсілі дұрыс таңдалған

    • алмастыру дұрыс жүргізілген

    • есептеулер дұрыс жүргіз

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Назарбекова Алия Сериккажыевна
      04 Қараша 2020
      726
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешу

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешу

      Материал туралы қысқаша түсінік
      11 сынып. Алгебра пәнінің Көрсеткіштік теңдеулер жүйесі тақырыбына жазылған ҚМЖ
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

      11.3.C Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер

      Мектеп: «№49 ЖОББМ» КММ

      Мұғалімнің аты – жөні: Назарбекова А. С

      Күні: Қатысқандар: 20

      Сынып: 11 Қатыспағандар: 0

      Сабақтың тақырыбы

      Көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешу

      Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

      11.2.2.7-көрсеткіштік теңдеулер жүйелерін шеше білу;

      Сабақтың мақсаты

      Барлық оқушылар:

      Көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешеді.

      Оқушылардың басым бөлігі:

      Көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешуде түрлендірулер жасайды

      Кейбір оқушылар:

      Бірнеше тиімді тәсілдерді қолдана отырып, көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешеді

      Бағалау критерийі


      Оқушылар көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешеді.

      Тілдік мақсаттар

      Тілдік мақсаттар:

      • көрсеткіштік теңдеулер жүйесін дұрыс оқи алады;

      • көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешудің тәсілдерін сипаттап, түсіндіреді;

      Пәнге қатысты лексика мен терминология:

      өрнектерді тепе- тең түрлендіру, көрсеткіштік теңдеу, көрсеткіштік функция және оның қасиеттері, көрсеткіштік теңдеулер жүйесі,

      Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

      • ... теңдеулер жүйесін көрсеткіштік теңдеулер жүйесі деп атайды;

      • ... рационал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолданып, ... болатын дәрежеге келтіреміз;

      • .. белгілеуін енгізіп, оны ... теңдеуімен алмастырамыз

      Құндылықтарға баулу

      «Мәңгілік ел» ұлттық идеясының 6 құндылығы негізінде оқушыларды тарих, тіл, мәдениетті дәріптеуге тәрбиелеу

      Пәнаралық байланыс

      Физика, қазақ тілі

      Тақырып бойынша алдыңғы білім

      Көрсеткіштік теңдеулер.









      Сабақтың жоспарланған кезеңдері

      Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері

      Ресурстар


      Сабақтың басы

      2 мин




      3 мин.




















      5 мин


















      Ұйымдастыру кезеңі:

      Оқушылармен амандасу. Сабаққа дайындықтарын тексеру.

      Сабақтың мақсатын қойып тақырыппен, тақырыптың оқу мақсатымен таныстыру.

      Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

      «Допты лақтыру» әдісі. Барлық сыныппен.

      Оқушылар шеңбер жасап тұрады, ортада мұғалім доппен кезкелген балаға өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. Егер оқушы жауап беруге қиналса, уақыт жоғалтпай басқа оқушыға допты бағыттауына болады.

      Сұрақтар:

      1. Дәреже дегеніміз не?

      2. Көрсеткіштік теңдеу дегеніміз не?

      3. Көрсеткіштік функция дегеніміз не?

      4. Көрсеткіштік функцияның қасиеттерін атаңыз

      5. Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдерін атаңыз

      Маңызы: тірек – қимыл аппараттарымен жұмыс жасайды. Кездейсоқтық арқылы қарқынды түрде сұрақтарға жауап береді.

      Нәтижесі: шапшаң, әрі тез ойланады.

      Кері байланыс: мұғалім мен оқушы арасында.

      Балалар, сендердің әрқайсыларыңның қолдарыңда өз алма ағашының бұтақтары бар, сабақтың соңында бұл бұтақтарыңда неше алма жинай алар екенсіңдер?

      Үй жұмысын тексеру

      Тест

      1. у=ах (а≠1, а>0) түрінде берілген функция ................. деп аталады.

      А) логарифмдік функция Б) квадрат функция

      С) иррационал функция В) Көрсеткіштік функция

      2. Көрсеткіштік функцияның анықталу облысы.....

      А) нақты сандар жиыны Б) бүтін сандар жиыны

      С) оң бүтін сандар жиыны В) 0-ден өзге сандар

      3. 2х =32 теңдеуін шешіңдер

      А) 5 Б) 4 С) 6 В) 3

      4. теңдеуін шешіңдер

      А) 5 Б) 4 С) 3 В) 2

      5. теңдеуін шешіңдер

      А) 1 Б) 2 С) 3 В) 4

      Маңызы: оқушылар көрсеткіштік теңдеулер тақырыбы бойынша қайталау жұмыстарын жасайды. Тақтада көрсетілген жауаптармен жұбының жауабын салыстыра отырып жұлдызшалар жинайды.

      ҚБ. Жұптық бағалау. Қызыл, жасыл, сары алмалар

      Нәтижесі: өтілген сабақты пысықтайды.

      Кері байланыс: Мұғалім мен оқушы арасында.

      - Сендерге тесттің қай есебі түсініксіз болды?
      - Қандай есепті шығару кезінде қиындық туды?















































      Сабақтың ортасы



      10 мин






















      5 мин







      10 мин









































      Жаңа тақырыпты меңгерту.

      Көрсеткіштік функциялардың өмірде қолданылуларын түсіндіру мақсатында радиоактивті заттардың ыдырауын табудағы қолданысы туралы видеоақпарат беріледі.


      ДЖИГСО тәсілі бойынша оқушылар Отан, Ана, Салт – Дәстүр, Тіл тақырыптарындағы мақал – мәтел таңдап алып 4 топқа бөлінеді. Оқушылар өз топтарында көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешудің тәсілін жетік меңгеріп, сол тәсілге берілген есепті шығарып (есептер DarinOnline платформасынан алынды) болған соң келесі топқа барып сарапшы болады.

      Қайта айналып келіп өз тобында басқа тәсілдерді қайталап, қорытындылайды.

      ІНадпись 1

      ІІІ топ: Алмастыру тәсілі



      IV топ: Жаңа айнымалылар

      енгізу тәсілі




      топ: Қосу тәсілі


      ІІ топ: Таңдау тәсілі



      Нәтижесі: топпен біріге жұмыс жасау арқылы бірлік пен келісімге келеді

      ҚБ. Оқушыларды өз топтарындағы сарапшылар бағалайды, топтар бірін – бірі қызыл, жасыл, сары алмалар көрсету арқылы бағалайды

      Сергіту сәті:

      «Атомдар мен молекулалар» әдісі
      Жүргізуші «атомдар» деген кезде ойыншылар жеке дара жүреді де, «молекулалар, бесеуден» немесе «молекулалар, үшеуден» деген кезде, бес немесе үш адамнан тез арада топтасады. Кім топқа қосыла алмай қалса, орнына отырады.


      Жаңа тақырыпты бекіту.

      Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі. Тапсырманың критерийлері алдын – ала беріледі және оқушы қарқынына қарай тапсырма түрін өзі таңдап алады.

      Барлық оқушылар


      Дескриптор

      • көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешу тәсілі дұрыс таңдалған

      • алмастыру дұрыс жүргізілген

      • есептің шешімі дұрыс табылған


      Оқушылардың басым бөлігі



      Дескриптор

      • көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешу тәсілі дұрыс таңдалған

      • алмастыру дұрыс жүргізілген

      • есептеулер дұрыс жүргізілген

      • есептің шешімі дұрыс табылған


      Кейбір оқушылар


      Дескриптор

      • көрсеткіштік теңдеулер жүйесін шешу тәсілі дұрыс таңдалған

      • алмастыру дұрыс жүргізілген

      • есептеулер дұрыс жүргіз

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Алгебра Сабақ жоспары 11 сынып
        04.11.2020
        726
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Назарбекова Алия Сериккажыевна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации