Тәрбие сағатының жоспары
|
Тәрбие сағаты |
Көшедегі қауіпті нысандардан қалай аулақ болуға болады? |
|
Күні |
16.09.2024 |
|
Сыныбы |
6 сынып |
|
Қатысушылар саны |
24 |
|
Қатыспағандар саны |
0 |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға көшедегі қауіпті нысандар туралы мағлұмат беру, олардан қалай сақтану керектігін үйрету, сақтық шаралары мен қауіпсіздік ережелерін түсіндіру арқылы олардың өзін-өзі қорғау қабілеттерін арттыру. |
|
Ресурстар:
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі / уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 минут) |
Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу. «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жылы сөздер айту. |
Оқушылар амандасып, екі топқа бөлініп отырады. |
Презентация |
|
Сабақтың басы (10 минут) |
Көшедегі қауіпті нысандар туралы қысқаша ақпарат беру. Нысандардың түрлері: ашық люктер, ескі ғимараттар, кабельдер, жол қозғалысы, т.б. Жағдайлардан аулақ болу туралы ақпарат беру. |
Оқушылар мұқият тыңдап, сұрақтар қояды. |
Презентация, суреттер |
|
Ортасы (20 минут) |
Топтық жұмыс: «Қауіпсіздік картасы» жасау. 1-топ: Қауіпті нысандарды анықтау және олардан қалай сақтану керек екенін көрсету. 2-топ: Қауіпсіздік ережелері мен іс-әрекеттер тізімін жасау. |
Топтар тапсырмаларды орындайды, нәтижелерін қорғайды. |
Флипчарттар, маркерлер |
|
2. Рөлдік ойын (10 минут) |
«Мен қауіпті жағдайда не істер едім?» тақырыбында рөлдік ойын. Әр топтан бір оқушы белгілі бір қауіпті жағдайды (мысалы, ашық люк, қираған ғимарат) ойнап шығады. Басқа оқушылар оның әрекетін талқылайды және дұрыс әрекет ету жолдарын ұсынады. |
Оқушылар рөлдерді ойнап шығып, өзара талқылайды, қауіпсіздік шараларын ұсынады. |
Реквизиттер, белгіленген орындар |
|
3. Шығармашылық тапсырма (10 минут) |
«Қауіпсіздік мәдениетін дамыту постерін» жасау. Әр топ қауіпті жағдайлар туралы постер жасап, олардан қалай сақтануға болатынын сипаттайды. Кейін постерлер сыныпта ілініп, талқыланады. |
Әр топ постер жасап, оны сыныпқа таныстырады, талқылауға қатысады. |
А3 қағаз, түрлі-түсті қағаздар, фломастерлер |
|
Кері байланыс (5 минут) |
Оқушыларға «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіз?» деген сұрақ қою. Пікірлерді тыңдау. |
Оқушылар өз ойларын білдіреді. |
Стикерлер, кері байланыс парағы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Көшедегі қауіпті нысандардан қалай аулақ болуға болады?»
«Көшедегі қауіпті нысандардан қалай аулақ болуға болады?»
Тәрбие сағатының жоспары
|
Тәрбие сағаты |
Көшедегі қауіпті нысандардан қалай аулақ болуға болады? |
|
Күні |
16.09.2024 |
|
Сыныбы |
6 сынып |
|
Қатысушылар саны |
24 |
|
Қатыспағандар саны |
0 |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға көшедегі қауіпті нысандар туралы мағлұмат беру, олардан қалай сақтану керектігін үйрету, сақтық шаралары мен қауіпсіздік ережелерін түсіндіру арқылы олардың өзін-өзі қорғау қабілеттерін арттыру. |
|
Ресурстар:
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі / уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 минут) |
Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу. «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жылы сөздер айту. |
Оқушылар амандасып, екі топқа бөлініп отырады. |
Презентация |
|
Сабақтың басы (10 минут) |
Көшедегі қауіпті нысандар туралы қысқаша ақпарат беру. Нысандардың түрлері: ашық люктер, ескі ғимараттар, кабельдер, жол қозғалысы, т.б. Жағдайлардан аулақ болу туралы ақпарат беру. |
Оқушылар мұқият тыңдап, сұрақтар қояды. |
Презентация, суреттер |
|
Ортасы (20 минут) |
Топтық жұмыс: «Қауіпсіздік картасы» жасау. 1-топ: Қауіпті нысандарды анықтау және олардан қалай сақтану керек екенін көрсету. 2-топ: Қауіпсіздік ережелері мен іс-әрекеттер тізімін жасау. |
Топтар тапсырмаларды орындайды, нәтижелерін қорғайды. |
Флипчарттар, маркерлер |
|
2. Рөлдік ойын (10 минут) |
«Мен қауіпті жағдайда не істер едім?» тақырыбында рөлдік ойын. Әр топтан бір оқушы белгілі бір қауіпті жағдайды (мысалы, ашық люк, қираған ғимарат) ойнап шығады. Басқа оқушылар оның әрекетін талқылайды және дұрыс әрекет ету жолдарын ұсынады. |
Оқушылар рөлдерді ойнап шығып, өзара талқылайды, қауіпсіздік шараларын ұсынады. |
Реквизиттер, белгіленген орындар |
|
3. Шығармашылық тапсырма (10 минут) |
«Қауіпсіздік мәдениетін дамыту постерін» жасау. Әр топ қауіпті жағдайлар туралы постер жасап, олардан қалай сақтануға болатынын сипаттайды. Кейін постерлер сыныпта ілініп, талқыланады. |
Әр топ постер жасап, оны сыныпқа таныстырады, талқылауға қатысады. |
А3 қағаз, түрлі-түсті қағаздар, фломастерлер |
|
Кері байланыс (5 минут) |
Оқушыларға «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіз?» деген сұрақ қою. Пікірлерді тыңдау. |
Оқушылар өз ойларын білдіреді. |
Стикерлер, кері байланыс парағы |
шағым қалдыра аласыз













