Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
-
Сәлемдесу
- Оқушыларды
түгелдеу
- Сабаққа зейінін
аударту
Жағымды
психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Қызығушылықты ояту.
Оқушылар үлкен шеңберге
тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды. «Шығармадағы кейіпкерлер
қандай?» деген сұрақ қойылғаннан кейін, шеңбердегі оқушының бірі
тоқыма жіпті келесі оқушыға кейіпкерді сипаттап жіпті лақтырады.
Жіпті қағып алған оқушы басқа кейіпкердің қасиетін сипаттап, жіп
бумасын тағы келесі балаға лақтырады. Осы ойын арқылы жаңа сабақты,
жаңа мақсатты меңгертуге жол
салынады.
Сабақтың тақырыбы,
оқу мақсаты мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын
ойнайды.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтайды.
|
Қ/Б. «Плюс- минус-
қызықты» әдісі арқылы бағалау
жүргізу:
*Нені жақсы деп айтуға
болатынын айта аласыз ба?
*Не ұнамағандығы туралы
айта аласыз ба?
*Не қызықты
болғандығы туралы айта аласыз
ба?
|
10-сынып «Қазақ
әдебиеті» оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану.

Тапсырма. «Зерделі
сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма
идеясын талқылайды:
-
Шығарманың идеясы
не?
-
«Көшпелі алтын» атты
әңгіменің басты кейіпкері
кім?
-
Өздерің физикадан
білетін шар найзағай мен автордың
берген
-
анықтамасы сәйкес келе
ме?
-
Неліктен қазіргі таңда
фантастикалық фильмдер мен шығармалар
кең
етек алды деп
ойлайсың?
Дескриптор:
-
1.Сұрақтарға жауап
береді
-
2.Шығарманың идеясын
ашады
-
3. Өз пікірлерін ортаға
салады
-
4.Дәлелдер
келтіреді.
ҚБ
2-тапсырма:
Концептуалдық кестені
толтыр:
Кестені толтырып,
кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын
белгілеңдер.
Кейіпкер
|
Кейіпкерге мінездеме
|
Кейіпкердің іс-әрекеті
|
Идеяны ашудағы Кейіпкерге өзіндік
баға
|
Сәмен
|
|
|
|
Қажытай
|
|
|
|
Сералы
Әйтиев
|
|
|
|
Дескриптор:
-
Кейіпкерге мінездеме
береді;
-
Кейіпкерлер іс-әрекетін
ажырата алады;
-
Кейіпкерге өзіндік баға
береді
-
Маңыздылығын
айқындайды.
Қ/Б. «Плюс- минус-
қызықты»
3-тапсырма: «Салыстырма кестесі»
әдісі:
Кейіпкер
|
Мінездеме
|
Бойларында
сен
ұнатқан
қасиеттер
|
Бұл
қасиеттер бүгінгі жастарда бар ма?
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-
Кейіпкерге тән
мінездемені іріктеп
жазады;
-
Нақты мысалдар арқылы
дәлелдейді;
-
Бүгінгі жастардың
әрекетімен салыстыра
көрсетеді.
Қ/Б. Өзара бағалау. «Екі жұлдыз бір
тілек» әдісі арқылы бағаланады.
Ой
толғау. «Кейіпкермен сырласу»
әдісі арқылы өздеріңізге ұнаған кейіпкерге өз көқарастарыңызды
білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстыра хаттың түрлерін пайдаланып,
хат жазыңыздар.
Дескриптор:
ҚБ
|
Оқушылар әдебиет теориясы бойынша кейіпкер туралы білімді
еске түсіреді.
«Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап
беріп,шығарма идеясын талқылайды.
Кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы
орнын белгілеп, көрсетеді.
Кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме
береді.
«Кейіпкермен сырласу» әдісімен хат
жазады.
|
Қ/Б. «Плюс- минус-
қызықты» әдісі арқылы бағалау
жүргізу:
*Нені жақсы деп айтуға
болатынын айта аласыз ба?
*Не ұнамағандығы туралы
айта аласыз ба?
*Не қызықты
болғандығы туралы айта аласыз
ба?
Қ/Б. «Плюс- минус-
қызықты» әдісі арқылы топтық бағалау
жүргізу:
*Нені жақсы деп айтуға
болатынын айта аласыз ба?
*Не ұнамағандығы туралы
айта аласыз ба?
*Не қызықты
болғандығы туралы айта аласыз
ба?
Қ/Б. Өзара бағалау. «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы
бағаланады.
|
Әдебиет хрестоматиясы
«Көшпелі алтын»
ғылыми-фантастикалық
әңгімесі
|