Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен
қызметін талдау;
10.3.1.1 шығарманың
тарихи және көркемдік құндылығын анықтап,
бағалау.
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Сынып оқушылары түгенделеді.
Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
Қызығушылықты
ояту.
Оқушылар «Хикаят
картасы» арқылы шығарма мазмұнын еске
түсіреді.

Сабақтың мақсатымен,
бағалау критерийлерімен
таныстыру.
|
Сынып оқушылары
түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
Айтылған пікірдің
мазмұнын ашыңдар. Өз көзқарастарыңды
танытыңдар.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
ҚБ

|
10-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану. Мағынаны
тану.
1-тапсырма.
«Шығармашылық ізденіс»
әдісі
Төменде ұсынылған
тақырыптардың бірін таңдап, шағын зерттеу жұмысының тезисін
жазыңыздар.
Т. Сұлтанбековтің «Көшпелі алтын» әңгімесінің
тарихи және көркемдік
құндылығы
Жоба
құрылымы:
-
Кіріспе
-
Зерттеу тақырыбының
өзектілігі
-
Зерттеудің мақсаты
мен міндеттері
-
Зерттеу жұмысының
әдістері
-
Зерттеу жұмысының
болжамы
-
Зерттеу жұмысының
құрылымы
-
Зерттеу
бөлімі
-
Қорытынды
Дескриптор:
-
Т. Сұлтанбековтің «Көшпелі
алтын» әңгімесінің тарихи құнлығын
анықтайды;
-
көркемдік құндылығын
анықтайды;
-
Шағын зерттеу жұмысының
тезисін жазады;
ҚБ
2-тапсырма «Төрт сөйлем»
тәсілі
Жоба тезисін
қорғайды.
Топ
спикері:
-
өз тобының жұмысына қысқаша
шолу жасайды.
-
Шығармадағы көркемдегіш
құралдарды қолдану ерекшелігін талдайды, ойларын «Төрт сөйлем»
тәсілі арқылы қорытындылап
айтады:
1.
Пікір: Зерттеу жұмысының өзектілігі
мен тілдік ерекшелігіне өзіндік пікірін
білдіреді.
2.
Дәлел: Өз пікірін 1-2 сөйлеммен
дәлелдейді.
3.
Мысал: Өз ойын шығармадағы автор
қолданған көркемдегіш құралдармен, зерттеушілер пікірімен
байланыстырып, дәлелді мысалдар
келтіреді.
4.
Қорытынды: Тақырып бойынша топтың
қорытынды тұжырымын айтады.
Қабілеті жоғары оқушылар
«топ спикері» болып, өздерінің көшбасшылық, зерттеушілік
қабілеттерін арттырады.
Дескриптор:
-
Зерттеу жұмысының өзектілігі
мен тілдік ерекшелігіне өзіндік пікірін
білдіреді;
-
Өз пікірін 1-2 сөйлеммен
дәлелдейді;
-
Өз ойын шығармадағы автор
қолданған көркемдегіш құралдармен, зерттеушілер пікірімен
байланыстырып, дәлелді мысалдар
келтіреді.
-
Тақырып бойынша топтың
қорытынды тұжырымын
айтады.
ҚБ
3.Ой толғаныс.
3-тапсырма
«Ой тұжырым»
стратегиясы
Автордың көркемдегіш
құралдарды қолдану ерекшелігі туралы сіздің пікіріңіз
қандай?
Көркемдегіш
құралдар
|
Шығармадан
мысал
|
Пікір
|
эпитет
|
|
|
теңеу
|
|
|
метафора
|
|
|
ҚБ
|
Оқушылар
«Шығармашылық ізденіс» әдісімен Т. Сұлтанбековтің «Көшпелі алтын»
әңгімесінің тарихи және көркемдік құндылығын
анықтайды;
Шағын зерттеу
жұмысының тезисін жазады.
Шығармадағы
көркемдегіш құралдарды қолдану ерекшелігін талдайды, ойларын «Төрт
сөйлем» тәсілі арқылы қорытындылап
айтады.
Қабілеті жоғары
оқушылар «топ спикері» болып, өздерінің көшбасшылық, зерттеушілік
қабілеттерін арттырады.
Оқушылар сабақтан
алған білімдерін
қорытындылайды.
|
ҚБ
Тамаша
жауап!

Жақсы
жауап!

ҚБ
Тамаша
жауап!

Жақсы
жауап!

ҚБ
Тамаша
жауап!

Жақсы
жауап!

|
«Әдебиет
теориясы»
Әдебиет
хрестоматиясы
Т. Сұлтанбеков
«Көшпелі алтын» ғылыми-фантастикалық
әңгімесі
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия:
Бүгінгі сабақта
алған ақпараттың алдағы өміріңізде пайдасы бар
ма?
Сабақта қай
тапсырманы орындау қиындық
тҚБуғызды?
Сізге қиындықты
жеңу үшін не істеу керек деп
ойлайсыз?
Оқушылармен кері
байланыс жасалған соң, сабақ барысында қиындық туғызған
тапсырмаларды қалай жеңіл орындауға болатын жолдары
талқыланады.
|
|