0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
| Мектеп: | №75 | ||||||
| Мұғалімнің аты-жөні: | Кенжебекова Жұлдызай Құдабайқызы | ||||||
| Күні: | |||||||
| Пән/Сынып: | 5 | ||||||
| Қатысқаны/қатыспағаны: | 30 | ||||||
| Тарау немесе бөлім атауы: | Ежклгі көшпелілер мәдениеті | ||||||
| Сабақтың тақырыбы: | Көшпелілер туралы түсінік | ||||||
| Оқу мақсаты: | 5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. | ||||||
| Сабақ мақсаты: | Көшпелілер деген кімдер? мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. | ||||||
| Тілдік мақсаты: | Сөздік қорын молайту | ||||||
| Құндылықтарға баулу: | Мәңгілік ел идеясы негізінде балаларды отансүйгіштікке, елінің тарихын білуге баулу | ||||||
| Тақырып бойынша алдыңғы білім: | Тауды мекендейтін аң-құстардың қазақша атауларын еске түсіру, тіршілік ететін орталарын ажырату | ||||||
| Саралап оқыту тапсырмалары | |||||||
| Барлық оқушылар: | Көпшілік оқушылар | Жекелеген оқушылар: | |||||
| 1-тапсырма: | 1-тапсырма | ||||||
| а) мәтіні бойынша тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінедіә) ойын жеткізе аладыб) мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере алады | а) тыңдалған мәтінге жоспар құрай аладыә) мәтінді талдай аладыб) тақырып бойынша диалог құрай алады | а) тыңдалған мәтінді өзгерте аладыә) тақырып бойынша өз ойын жеткізе біледі | |||||
| Уақыты | Тапсырма | Мақсаты | Мұғалім нені бақылайды | Оқушылардан не күтіледі | Бағалау | Ресурстар | |
| 3 минут | Ұйымдастыру кезеңі Топтастыру «Пазл»әдісі | 1) психологиялық ахуал «Шаттық шеңбер»2) топтастыру «Пазл»әдісі | «Шаттық шеңбер» арқылы ынтымақтастық орнату «Пазл»әдісі арқылы топтастыру | Оқушылардың дұрыс топтасуын және психологиялық ахуалын бақылайды. | Дұрыс топтасулары және психологиялық ахуалын бақылау күтіледі1топ «Көшпелілер»2топ «Өркениет» 3топ «Мәдениет» | Қ\Б «Қолдау,қолпаштау» | «Сағат тілі» бойынша сурет және «пазл»әдісі бойынша суреттер |
7минут | Үй жұмысын сұрауБарлық оқушы | Өткен сабақта өтілген "Тауды мекендейтін аң-құстар».тақырыбын пысықтай отырып, хабарлама, хабарландыру беру | Өткен сабақты жаңа тақырыппен байланыстыру | Өткен тақырыпты түсінгенін бақылау | Тауды мекендейтін аң-құстар».тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстырулары тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана алулары хабарлама, хабарландыру бере алулары күтіледі | «Алғыс білдіремін»«Ең үздік бағдарламашы» | Диктофон |
| 3минут | Ой қозғау «Бейнелі»әдісі | «Ежелгі көшпелілер мәдениеті» тақырыбындағы бейнеролик көру | Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді түртіп отыру | Бейнеролик мазмұнын қалай түсінгенін бақылау. Өз ойын айта алмай жүрген оқушыларды бақылау | Оқушылардың ой жинақтау дағдыларын дамуы күтіледі | К\Б | «Ежелгі көшпелілер мәдениеті»тақырыбындағы бейне көрініс |
| 3минут | Жаңа сабақ «Мағынаны тану» әдісітоптық жұмыс | мәтіні бойынша тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді; ойын жеткізе алады; мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере алады. | Тірек сөздерді қолданып,тыңдалым, жазылым, айтылым дағдысын қалыптастыру | Бірлескен жұмыстың іске асуын, сөзердің мағынасын тиімді пайдаланып жатқанына көңіл бөлу | Мұқияттылық тапсырманы дұрыс орындау күтіледі | К/Б | Парақшалар |
| 7минут | Жұптық жұмыс | «Ежелгі көшпелілер мәдениеті» деген тақырыпта диалогке түсіңіз | Берілген сұрақты дұрыс түсіну, шағын диалогке қатысуға дағдылану | Оқушылардың дұрыс сұрақ қою дағдысын бақылау | Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінулері күтіледі,тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қоя білулері күтіледі | Бағалау критерийі | |
| 3минут | Сергіту сәті«Ыстық алақан» әдісі | Тілек айту | Оқушылардың айтылым және тыңдалым дағдыларын қалыптастыру жақсы атмосфера орнату | Сергіту сәтінің мәнін бақылау | Жақсы тілек айта алулары күтіледі | Қ\Б «Қолдау,қолпаштау" | Көңілді әуен |
| 10-минут | Топтық жұмыс | Жағдаяттық тапсырма.Рөлдік ойын.Шетелдік досың сенен ежелгі көшпелілір туралы сұрайды. | Айтылым дағдысын қалыптастыру | Оқушының шеберлігін артистизм қабілетін бақылау | Шеберлігі, артистизм қабілеті күтіледі | К\Б | |
| 5 минут | Жеке жұмыс«Суретті баяндау» әдісі | Көрсетілген суреттін атауларын айту және сурет бойынша әңгімелеп беру | Жеке оқушылардың деңгейін бақылау.Алған мәліметтерді жинақтау. | Жылдамдыққа мұқияттылыққа жетелеу. | Жылдамдық тапсырманы мұқият орындау күтіледі« | К\Б | Парақшалар Флипчарт,маркер |
| 2минут | Үй тапсырмасы«Суреттер сөйлейді» әдісі | Ежелгі көшпелілер мәдениетіне байланысты сурет салу | Ежелгі көшпелілер мәдениеті туралы мәліметтер жинау | Бағыт-бағдар беру | Тақырыпқа сай сурет сала алулары күтіледі | Қ\Б: «Екі жұлдыз, бір тілек» | |
| 2минут | Рефлексия | Кері байланыс беруҮш Маңыздылығы және Әсерім | Сабақты қорытындылау | Процесті бақылап, оқушыларға кері байланысты орнату | Кері байланысты дұрыс беру күтіледі |
Жұптық жұмыс диалог Ой қозғау : топтық жұмыс Бейнекөрініс топтық жұмыс «Мағынаны тану» «Суретті баяндау» әдісі Жеке жұмыс Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар: | |
| Не сәтті болды? | |
| Не сәтті болмады? | |
| Нені жақсартуға болады? | |
| Мен өз дағдыларымды нені дамыта алдым? | |
| Нені өзгертуге болады? |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Кенжебекова Жұлдызай ҚұдабайқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Көшпелілер туралы түсінік
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Көшпелілер туралы түсінік
Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс сыныбындағы қазақ тілі мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
| Мектеп: | №75 | ||||||
| Мұғалімнің аты-жөні: | Кенжебекова Жұлдызай Құдабайқызы | ||||||
| Күні: | |||||||
| Пән/Сынып: | 5 | ||||||
| Қатысқаны/қатыспағаны: | 30 | ||||||
| Тарау немесе бөлім атауы: | Ежклгі көшпелілер мәдениеті | ||||||
| Сабақтың тақырыбы: | Көшпелілер туралы түсінік | ||||||
| Оқу мақсаты: | 5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. | ||||||
| Сабақ мақсаты: | Көшпелілер деген кімдер? мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. | ||||||
| Тілдік мақсаты: | Сөздік қорын молайту | ||||||
| Құндылықтарға баулу: | Мәңгілік ел идеясы негізінде балаларды отансүйгіштікке, елінің тарихын білуге баулу | ||||||
| Тақырып бойынша алдыңғы білім: | Тауды мекендейтін аң-құстардың қазақша атауларын еске түсіру, тіршілік ететін орталарын ажырату | ||||||
| Саралап оқыту тапсырмалары | |||||||
| Барлық оқушылар: | Көпшілік оқушылар | Жекелеген оқушылар: | |||||
| 1-тапсырма: | 1-тапсырма | ||||||
| а) мәтіні бойынша тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінедіә) ойын жеткізе аладыб) мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере алады | а) тыңдалған мәтінге жоспар құрай аладыә) мәтінді талдай аладыб) тақырып бойынша диалог құрай алады | а) тыңдалған мәтінді өзгерте аладыә) тақырып бойынша өз ойын жеткізе біледі | |||||
| Уақыты | Тапсырма | Мақсаты | Мұғалім нені бақылайды | Оқушылардан не күтіледі | Бағалау | Ресурстар | |
| 3 минут | Ұйымдастыру кезеңі Топтастыру «Пазл»әдісі | 1) психологиялық ахуал «Шаттық шеңбер»2) топтастыру «Пазл»әдісі | «Шаттық шеңбер» арқылы ынтымақтастық орнату «Пазл»әдісі арқылы топтастыру | Оқушылардың дұрыс топтасуын және психологиялық ахуалын бақылайды. | Дұрыс топтасулары және психологиялық ахуалын бақылау күтіледі1топ «Көшпелілер»2топ «Өркениет» 3топ «Мәдениет» | Қ\Б «Қолдау,қолпаштау» | «Сағат тілі» бойынша сурет және «пазл»әдісі бойынша суреттер |
7минут | Үй жұмысын сұрауБарлық оқушы | Өткен сабақта өтілген "Тауды мекендейтін аң-құстар».тақырыбын пысықтай отырып, хабарлама, хабарландыру беру | Өткен сабақты жаңа тақырыппен байланыстыру | Өткен тақырыпты түсінгенін бақылау | Тауды мекендейтін аң-құстар».тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстырулары тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана алулары хабарлама, хабарландыру бере алулары күтіледі | «Алғыс білдіремін»«Ең үздік бағдарламашы» | Диктофон |
| 3минут | Ой қозғау «Бейнелі»әдісі | «Ежелгі көшпелілер мәдениеті» тақырыбындағы бейнеролик көру | Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді түртіп отыру | Бейнеролик мазмұнын қалай түсінгенін бақылау. Өз ойын айта алмай жүрген оқушыларды бақылау | Оқушылардың ой жинақтау дағдыларын дамуы күтіледі | К\Б | «Ежелгі көшпелілер мәдениеті»тақырыбындағы бейне көрініс |
| 3минут | Жаңа сабақ «Мағынаны тану» әдісітоптық жұмыс | мәтіні бойынша тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді; ойын жеткізе алады; мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере алады. | Тірек сөздерді қолданып,тыңдалым, жазылым, айтылым дағдысын қалыптастыру | Бірлескен жұмыстың іске асуын, сөзердің мағынасын тиімді пайдаланып жатқанына көңіл бөлу | Мұқияттылық тапсырманы дұрыс орындау күтіледі | К/Б | Парақшалар |
| 7минут | Жұптық жұмыс | «Ежелгі көшпелілер мәдениеті» деген тақырыпта диалогке түсіңіз | Берілген сұрақты дұрыс түсіну, шағын диалогке қатысуға дағдылану | Оқушылардың дұрыс сұрақ қою дағдысын бақылау | Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінулері күтіледі,тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қоя білулері күтіледі | Бағалау критерийі | |
| 3минут | Сергіту сәті«Ыстық алақан» әдісі | Тілек айту | Оқушылардың айтылым және тыңдалым дағдыларын қалыптастыру жақсы атмосфера орнату | Сергіту сәтінің мәнін бақылау | Жақсы тілек айта алулары күтіледі | Қ\Б «Қолдау,қолпаштау" | Көңілді әуен |
| 10-минут | Топтық жұмыс | Жағдаяттық тапсырма.Рөлдік ойын.Шетелдік досың сенен ежелгі көшпелілір туралы сұрайды. | Айтылым дағдысын қалыптастыру | Оқушының шеберлігін артистизм қабілетін бақылау | Шеберлігі, артистизм қабілеті күтіледі | К\Б | |
| 5 минут | Жеке жұмыс«Суретті баяндау» әдісі | Көрсетілген суреттін атауларын айту және сурет бойынша әңгімелеп беру | Жеке оқушылардың деңгейін бақылау.Алған мәліметтерді жинақтау. | Жылдамдыққа мұқияттылыққа жетелеу. | Жылдамдық тапсырманы мұқият орындау күтіледі« | К\Б | Парақшалар Флипчарт,маркер |
| 2минут | Үй тапсырмасы«Суреттер сөйлейді» әдісі | Ежелгі көшпелілер мәдениетіне байланысты сурет салу | Ежелгі көшпелілер мәдениеті туралы мәліметтер жинау | Бағыт-бағдар беру | Тақырыпқа сай сурет сала алулары күтіледі | Қ\Б: «Екі жұлдыз, бір тілек» | |
| 2минут | Рефлексия | Кері байланыс беруҮш Маңыздылығы және Әсерім | Сабақты қорытындылау | Процесті бақылап, оқушыларға кері байланысты орнату | Кері байланысты дұрыс беру күтіледі |
Жұптық жұмыс диалог Ой қозғау : топтық жұмыс Бейнекөрініс топтық жұмыс «Мағынаны тану» «Суретті баяндау» әдісі Жеке жұмыс Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар: | |
| Не сәтті болды? | |
| Не сәтті болмады? | |
| Нені жақсартуға болады? | |
| Мен өз дағдыларымды нені дамыта алдым? | |
| Нені өзгертуге болады? |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.02.2019
698
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













