Көшпелілер туралы түсінік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көшпелілер туралы түсінік

Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс сыныбындағы қазақ тілі мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
Мектеп:№75
Мұғалімнің аты-жөні:Кенжебекова Жұлдызай Құдабайқызы
Күні:

Пән/Сынып:5
Қатысқаны/қатыспағаны:30
Тарау немесе бөлім атауы:Ежклгі көшпелілер мәдениеті
Сабақтың тақырыбы:Көшпелілер туралы түсінік
Оқу мақсаты:5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.
Сабақ мақсаты:Көшпелілер деген кімдер? мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.
Тілдік мақсаты:Сөздік қорын молайту
Құндылықтарға баулу:Мәңгілік ел идеясы негізінде балаларды отансүйгіштікке, елінің тарихын білуге баулу
Тақырып бойынша алдыңғы білім:Тауды мекендейтін аң-құстардың қазақша атауларын еске түсіру, тіршілік ететін орталарын ажырату
Саралап оқыту тапсырмалары

Барлық оқушылар:Көпшілік оқушыларЖекелеген оқушылар:
1-тапсырма:

1-тапсырма



а) мәтіні бойынша тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінедіә) ойын жеткізе аладыб) мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере аладыа) тыңдалған мәтінге жоспар құрай аладыә) мәтінді талдай аладыб) тақырып бойынша диалог құрай алады

а) тыңдалған мәтінді өзгерте аладыә) тақырып бойынша өз ойын жеткізе біледі
Уақыты

ТапсырмаМақсатыМұғалім нені бақылайдыОқушылардан не күтіледіБағалауРесурстар
3 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Топтастыру «Пазл»әдісі
1) психологиялық ахуал «Шаттық шеңбер»2) топтастыру «Пазл»әдісі«Шаттық шеңбер» арқылы ынтымақтастық орнату «Пазл»әдісі арқылы топтастыру Оқушылардың дұрыс топтасуын және психологиялық ахуалын бақылайды.Дұрыс топтасулары және психологиялық ахуалын бақылау күтіледі1топ «Көшпелілер»2топ «Өркениет» 3топ «Мәдениет»Қ\Б «Қолдау,қолпаштау»«Сағат тілі» бойынша сурет және «пазл»әдісі бойынша суреттер


7минут
Үй жұмысын сұрауБарлық оқушыӨткен сабақта өтілген "Тауды мекендейтін аң-құстар».тақырыбын пысықтай отырып, хабарлама, хабарландыру беру

Өткен сабақты жаңа тақырыппен байланыстыруӨткен тақырыпты түсінгенін бақылау Тауды мекендейтін аң-құстар».тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстырулары тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана алулары хабарлама, хабарландыру бере алулары күтіледі«Алғыс білдіремін»«Ең үздік бағдарламашы»Диктофон
3минут

Ой қозғау «Бейнелі»әдісі «Ежелгі көшпелілер мәдениеті» тақырыбындағы бейнеролик көруТақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді түртіп отыруБейнеролик мазмұнын қалай түсінгенін бақылау. Өз ойын айта алмай жүрген оқушыларды бақылау Оқушылардың ой жинақтау дағдыларын дамуы күтіледі

К\Б«Ежелгі көшпелілер мәдениеті»тақырыбындағы бейне көрініс
3минутЖаңа сабақ «Мағынаны тану» әдісітоптық жұмысмәтіні бойынша тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді; ойын жеткізе алады; мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере алады.Тірек сөздерді қолданып,тыңдалым, жазылым, айтылым дағдысын қалыптастыруБірлескен жұмыстың іске асуын, сөзердің мағынасын тиімді пайдаланып жатқанына көңіл бөлуМұқияттылық тапсырманы дұрыс орындау күтіледіК/БПарақшалар
7минут

Жұптық жұмыс«Ежелгі көшпелілер мәдениеті» деген тақырыпта диалогке түсіңіз Берілген сұрақты дұрыс түсіну, шағын диалогке қатысуға дағдылану Оқушылардың дұрыс сұрақ қою дағдысын бақылау

Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінулері күтіледі,тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қоя білулері күтіледі Бағалау критерийі

3минутСергіту сәті«Ыстық алақан» әдісі

Тілек айтуОқушылардың айтылым және тыңдалым дағдыларын қалыптастыру жақсы атмосфера орнатуСергіту сәтінің мәнін бақылау

Жақсы тілек айта алулары күтіледіҚ\Б «Қолдау,қолпаштау"Көңілді әуен
10-минут

Топтық жұмыс Жағдаяттық тапсырма.Рөлдік ойын.Шетелдік досың сенен ежелгі көшпелілір туралы сұрайды.Айтылым дағдысын қалыптастыруОқушының шеберлігін артистизм қабілетін бақылауШеберлігі, артистизм қабілеті күтіледіК\Б

5 минутЖеке жұмыс«Суретті баяндау» әдісі Көрсетілген суреттін атауларын айту және сурет бойынша әңгімелеп беруЖеке оқушылардың деңгейін бақылау.Алған мәліметтерді жинақтау.Жылдамдыққа мұқияттылыққа жетелеу.

Жылдамдық тапсырманы мұқият орындау күтіледі«

К\БПарақшалар Флипчарт,маркер
2минут Үй тапсырмасы«Суреттер сөйлейді» әдісіЕжелгі көшпелілер мәдениетіне байланысты сурет салуЕжелгі көшпелілер мәдениеті туралы мәліметтер жинауБағыт-бағдар беруТақырыпқа сай сурет сала алулары күтіледіҚ\Б: «Екі жұлдыз, бір тілек»
2минутРефлексияКері байланыс беруҮш Маңыздылығы және Әсерім Сабақты қорытындылауПроцесті бақылап, оқушыларға кері байланысты орнатуКері байланысты дұрыс беру күтіледі













Жұптық жұмыс диалог



Ой қозғау : топтық жұмыс Бейнекөрініс



топтық жұмыс «Мағынаны тану»



«Суретті баяндау» әдісі Жеке жұмыс

Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар:
Не сәтті болды?





Не сәтті болмады?





Нені жақсартуға болады?





Мен өз дағдыларымды нені дамыта алдым?





Нені өзгертуге болады?















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.02.2019
698
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі