Материалдар / Көшпелілер туралы түсінік

Көшпелілер туралы түсінік

Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс сыныбындағы қазақ тілі мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2019
610
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
Мектеп:№75
Мұғалімнің аты-жөні:Кенжебекова Жұлдызай Құдабайқызы
Күні:

Пән/Сынып:5
Қатысқаны/қатыспағаны:30
Тарау немесе бөлім атауы:Ежклгі көшпелілер мәдениеті
Сабақтың тақырыбы:Көшпелілер туралы түсінік
Оқу мақсаты:5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.
Сабақ мақсаты:Көшпелілер деген кімдер? мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.
Тілдік мақсаты:Сөздік қорын молайту
Құндылықтарға баулу:Мәңгілік ел идеясы негізінде балаларды отансүйгіштікке, елінің тарихын білуге баулу
Тақырып бойынша алдыңғы білім:Тауды мекендейтін аң-құстардың қазақша атауларын еске түсіру, тіршілік ететін орталарын ажырату
Саралап оқыту тапсырмалары

Барлық оқушылар:Көпшілік оқушыларЖекелеген оқушылар:
1-тапсырма:

1-тапсырма



а) мәтіні бойынша тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінедіә) ойын жеткізе аладыб) мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере аладыа) тыңдалған мәтінге жоспар құрай аладыә) мәтінді талдай аладыб) тақырып бойынша диалог құрай алады

а) тыңдалған мәтінді өзгерте аладыә) тақырып бойынша өз ойын жеткізе біледі
Уақыты

ТапсырмаМақсатыМұғалім нені бақылайдыОқушылардан не күтіледіБағалауРесурстар
3 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Топтастыру «Пазл»әдісі
1) психологиялық ахуал «Шаттық шеңбер»2) топтастыру «Пазл»әдісі«Шаттық шеңбер» арқылы ынтымақтастық орнату «Пазл»әдісі арқылы топтастыру Оқушылардың дұрыс топтасуын және психологиялық ахуалын бақылайды.Дұрыс топтасулары және психологиялық ахуалын бақылау күтіледі1топ «Көшпелілер»2топ «Өркениет» 3топ «Мәдениет»Қ\Б «Қолдау,қолпаштау»«Сағат тілі» бойынша сурет және «пазл»әдісі бойынша суреттер


7минут
Үй жұмысын сұрауБарлық оқушыӨткен сабақта өтілген "Тауды мекендейтін аң-құстар».тақырыбын пысықтай отырып, хабарлама, хабарландыру беру

Өткен сабақты жаңа тақырыппен байланыстыруӨткен тақырыпты түсінгенін бақылау Тауды мекендейтін аң-құстар».тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстырулары тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана алулары хабарлама, хабарландыру бере алулары күтіледі«Алғыс білдіремін»«Ең үздік бағдарламашы»Диктофон
3минут

Ой қозғау «Бейнелі»әдісі «Ежелгі көшпелілер мәдениеті» тақырыбындағы бейнеролик көруТақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді түртіп отыруБейнеролик мазмұнын қалай түсінгенін бақылау. Өз ойын айта алмай жүрген оқушыларды бақылау Оқушылардың ой жинақтау дағдыларын дамуы күтіледі

К\Б«Ежелгі көшпелілер мәдениеті»тақырыбындағы бейне көрініс
3минутЖаңа сабақ «Мағынаны тану» әдісітоптық жұмысмәтіні бойынша тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді; ойын жеткізе алады; мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере алады.Тірек сөздерді қолданып,тыңдалым, жазылым, айтылым дағдысын қалыптастыруБірлескен жұмыстың іске асуын, сөзердің мағынасын тиімді пайдаланып жатқанына көңіл бөлуМұқияттылық тапсырманы дұрыс орындау күтіледіК/БПарақшалар
7минут

Жұптық жұмыс«Ежелгі көшпелілер мәдениеті» деген тақырыпта диалогке түсіңіз Берілген сұрақты дұрыс түсіну, шағын диалогке қатысуға дағдылану Оқушылардың дұрыс сұрақ қою дағдысын бақылау

Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінулері күтіледі,тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қоя білулері күтіледі Бағалау критерийі

3минутСергіту сәті«Ыстық алақан» әдісі

Тілек айтуОқушылардың айтылым және тыңдалым дағдыларын қалыптастыру жақсы атмосфера орнатуСергіту сәтінің мәнін бақылау

Жақсы тілек айта алулары күтіледіҚ\Б «Қолдау,қолпаштау"Көңілді әуен
10-минут

Топтық жұмыс Жағдаяттық тапсырма.Рөлдік ойын.Шетелдік досың сенен ежелгі көшпелілір туралы сұрайды.Айтылым дағдысын қалыптастыруОқушының шеберлігін артистизм қабілетін бақылауШеберлігі, артистизм қабілеті күтіледіК\Б

5 минутЖеке жұмыс«Суретті баяндау» әдісі Көрсетілген суреттін атауларын айту және сурет бойынша әңгімелеп беруЖеке оқушылардың деңгейін бақылау.Алған мәліметтерді жинақтау.Жылдамдыққа мұқияттылыққа жетелеу.

Жылдамдық тапсырманы мұқият орындау күтіледі«

К\БПарақшалар Флипчарт,маркер
2минут Үй тапсырмасы«Суреттер сөйлейді» әдісіЕжелгі көшпелілер мәдениетіне байланысты сурет салуЕжелгі көшпелілер мәдениеті туралы мәліметтер жинауБағыт-бағдар беруТақырыпқа сай сурет сала алулары күтіледіҚ\Б: «Екі жұлдыз, бір тілек»
2минутРефлексияКері байланыс беруҮш Маңыздылығы және Әсерім Сабақты қорытындылауПроцесті бақылап, оқушыларға кері байланысты орнатуКері байланысты дұрыс беру күтіледі













Жұптық жұмыс диалог



Ой қозғау : топтық жұмыс Бейнекөрініс



топтық жұмыс «Мағынаны тану»



«Суретті баяндау» әдісі Жеке жұмыс

Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар:
Не сәтті болды?





Не сәтті болмады?





Нені жақсартуға болады?





Мен өз дағдыларымды нені дамыта алдым?





Нені өзгертуге болады?















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ