|
ҚМЖ |
Пәні: Қазақстан тарихы |
Мектеп: А. Үсенов |
|
Күні: 6.12.2017 ж |
Мұғалімнің аты жөні: Дуйсекеева А |
|
|
Сынып 5 «а,ә» |
Сыныптағы оқушылар саны: қатыспағандар: |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды? |
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүние танымын сипаттау. |
|
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Көшпелілердің салт-дәстүрлері туралы біледі Оқушылардың басым бөлігі Мәтінді оқи отырып, көшпелілердің салт-дәстүрі мен ерекшеліктерін сипаттай алады Кейбір оқушылар: Көшпелілердің салт-дәстүрлерінің басым бөлігі бүгінгі күнге дейін сақталғанын, халықтың салт-дәстүрлерін зерттеу арқылы анықтай алады. |
|
|
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен тіркестер: Оқушылар оқылым, айтылым және тыңдалым дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді. Мәтінді оқып жұмыс жасайды. Оқулықтан от пен күнге табынуды оқып біледі. Тілдік сөздерді анықтап дәптерге жазады. (жазылым дағдысы) наурыз, алас-алас сөздерді жазып алады |
|
|
Құндылықтарға баулу |
Рухани мәдениетін байытуға, ойлау қабілетін жақсартуға, қарым-қатынас қабілетін дамытуға, салт-дәстүрлерімізді құрметтеуге баулу. |
|
|
Пәнаралық байланыс |
География, әдебиет, құқық |
|
|
Алдыңғы оқу |
Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды |
|
Жоспар:
Тексерілді__________________
Мерзімі ___________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды?
Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды?
|
ҚМЖ |
Пәні: Қазақстан тарихы |
Мектеп: А. Үсенов |
|
Күні: 6.12.2017 ж |
Мұғалімнің аты жөні: Дуйсекеева А |
|
|
Сынып 5 «а,ә» |
Сыныптағы оқушылар саны: қатыспағандар: |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды? |
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүние танымын сипаттау. |
|
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Көшпелілердің салт-дәстүрлері туралы біледі Оқушылардың басым бөлігі Мәтінді оқи отырып, көшпелілердің салт-дәстүрі мен ерекшеліктерін сипаттай алады Кейбір оқушылар: Көшпелілердің салт-дәстүрлерінің басым бөлігі бүгінгі күнге дейін сақталғанын, халықтың салт-дәстүрлерін зерттеу арқылы анықтай алады. |
|
|
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен тіркестер: Оқушылар оқылым, айтылым және тыңдалым дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді. Мәтінді оқып жұмыс жасайды. Оқулықтан от пен күнге табынуды оқып біледі. Тілдік сөздерді анықтап дәптерге жазады. (жазылым дағдысы) наурыз, алас-алас сөздерді жазып алады |
|
|
Құндылықтарға баулу |
Рухани мәдениетін байытуға, ойлау қабілетін жақсартуға, қарым-қатынас қабілетін дамытуға, салт-дәстүрлерімізді құрметтеуге баулу. |
|
|
Пәнаралық байланыс |
География, әдебиет, құқық |
|
|
Алдыңғы оқу |
Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды |
|
Жоспар:
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басталуы 7 минут |
Білу |
Кіріспе Ұйымдастыру кезеңі -Сәлемдесу. Бір-біріне қарама-қарсы тұрып, «Жүректен – жүрекке» әдісі арқылы жақсы тілектер айтқызу. Тарау бойынша сұрақ-жауап |
1.Қазақстан тарихы энцыклопедиясы, Авторлар:С.А.Ахметова, А.М.Ибраева, А.АҚұлымбетова, А.С.Мағзұмова, А.М.Марқабаев |
||||||
|
Сабақтың ортасы 10 мин 5 минут Сабақтың қорытындысы 10 мин |
Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау |
Жаңа сабақ. «SWOT» әдісі негізінде мәтінмен жұмыс 3 топ әртүрлі мәтінді оқиды. Неліктен көшпелілер жаңа жылды көктемде тойлаған? Олар неге от пен күнге табынған? Осы сұрақтарға жауап беру үшін мәтінмен жұмыс жасаймыз. Оқушылардың әр сұраққа жазған жауабын қадағалап, ойларын жинақтатып, басқалармен бөлісуін сұраймын. 1-топ. Отбасыңда қандай салт дәстүрлер орындалады? 2-топ. Олар қашан және не үшін жасалады? 3-топ.Салт дәстүрлерден не үйренуге болады? Үш топ тапсырмаларын өздері оқып, талдап, түсініп, өз жұбымен талдайды . Бұл оқылым, айтылым, тыңдалым дағдысын қалыптастырады. Содан кейін өз топтарында, тірек сөздерді дәптерге жазады. Бұл жазылым дағдысын қалыптастырады. Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды? Осы сұраққа жауапты бейнетаспадан аламыз.Мына тапсырмаларды топпен орындайды . 1-топ. Қай елдерде наурыз мейрамы сақталған? Картадан көрсет 2-топ 1. Мына сөздерге анықтама бер. 3-топ 1.Салыстыру Көшпелілердің наурыз мейрамымен қазіргі наурыз мейрамын салыстыр? Сабақты пысықтау үшін оқушыларды қос шеңберге тұрғызып, бүгінгі сабақтан алған бір жаңа сөзді айтқызамын. |
Оқулық,А4 парағы, маркер, кеспе қағаздар
|
||||||
|
5 минут 3 минут |
Кері байланыс Бағалау. Үй тапсырмасы. |
Қортынды: 9-10 «5» 7-8 «4» 5-6 «3» Өзін-өзі бағалау,топтық бағалау Тақырыпты оқу. |
Кері байланыс парағы, оқулық |
||||||
Тексерілді__________________
Мерзімі ___________________
шағым қалдыра аласыз















