ҰМЖ 2-бөлім:
«Көшпенділер мәдениеті»
|
Мектеп:
М.Жұмабаев атындағы №15
мектеп-гимназиясы
|
Күні:
04.10.17
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Абидинова А.
|
Сынып:
7
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы
|
«Төрт түлік –
төрт құбыла»
|
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу мақсаттары
|
7.4.2.1. Сөйлеу тіліндегі
интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп
қолдану
7.2.2.1.
Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік
құралдар арқылы тану.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Бaрлық oқушылaр oрындaй
aлaды: логикалық екпіннің мәнін
түсініп, қолданады, стиль ерекшеліктерін тілдік құралдар арқылы
таниды
|
Oқушылaрдың көпшiлiгi
oрындaй aлaды: зерттеп оқу барысында өзіндік
пікірін білдіреді
|
Кeйбiр oқушылaр
oрындaй aлaды: өзіндік пікірлерін білдіре
отырып, әңгіме құрап, көзқарастарын
қорғайды.
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Мәтіннен логикалық екпінді
түсінеді;
-
Стиль түрлерін
ажыратады;
-
Өзіндік пікірлері мен
көзқарастарын білдіреді
|
Ойлау
дағдыларының деңгейі
|
|
Тілдік
мақсаттар
|
Тірек сөздер мен
терминдер: төрт түлік, ескілік
дүниетаным, ақ мал, қара мал, жұмсалатын орнына қарай
аталуы.
Пайдалы
тіркестер:
-
«Менің ойымша, ...»,
«Себебі, мен оны.......... түсіндіремін», «Мен оны мынадай
дәлелдермен келтіре аламын.....», «Қорытындылай
келе,...........».
|
Сабақта қамтылатын
құндылықтар
|
Ынтымақтастық
аясында азаматтық жауапкершілікке, Қазақстандық патриотизмге,
азаматтық жауапкершілікке, өмір бойы білім алуға, салт-дәстүрді
құрметтеуге үйрету
|
Пәнаралық
байланыс
|
өзін-өзі тану,
география, Қазақстан тарихы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интербелсенді тақта,
таныстырылым, бейнекөрсетілімдер, суреттер
|
Алдынғы
оқу
|
7.4.2.1. Сөйлеу тіліндегі
интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп
қолдану
|
Жоспар
|
|
Жоспа-тын
уақыт
|
Жоспар бойынша
орындалуы тиіс іс-әрекеттер
|
Дереккөздер
|
Сабақтың
басы
3
минут
3
минут
|
-
Төрт түлік малдың түрлеріне
қарай қарай топқа біріктіру
-
Психологиялық жағымды ахуал
жасау.
«Созылу-керілу» қимыл
жаттығуымен күннің нұрын бойымызға
сіңіреміз
Үй тапсырмасын
сұрау мақсатында «Көшпенділердің
киім ерекшеліктері» тақырыбына «ПОПС формуласы» әдісімен жазылған
ойтолғауларын тыңдау
|
АКТ
|
Сабақтың
ортасы
15
минут
6
минут
3
минут
6
минут
|
Оқылым
алды:
-
А) Видеокөрсетілім арқылы жаңа
тақырыпқа кіріспе жасау, көрсетілімнен не көргендерін, не
түсінгендерін сұрау.
Оқылым
барысы:
2.
«Төрт түлік бақтым – теңселе
бастым» тақырыбындағы мәтінді оқу.
3. Тірек сөздерді
табу. Ж.
Дескриптор: мәтінге мән бере оқи отырып,
тірек сөздерді табады
Оқылымнан
кейін
4. Кластер
әдісі. Төрт түлік малдың пайдасына
топтастыру жасау ТЖ.
1-топ: төрт түліктің орнын
анықтайды;
2-топ: ел аңызында төрт түлік
неден жаралғанын анықтайды
3-топ: жұмсалу орнына қарай
қандай баға бергенін анықтайды
4-топ: мал етінен қандай
тағамдар жасағанын анықтайды.
Д
ескриптор: негізгі ойды анықтай
алады,
өзіндік пікір білдіре алады;
стиль түрін ажырата алады
ҚБ: топтар бір-бірін үш шапалақпен
бағалайды
Мұғалімнің кері
байланысы
5. «Т кестесін» толтыру
ЖЖ.
Тиімді
жақтары
Тиімсіз
жақтары
Д
ескриптор: ұғымдарға түсініктеме бере
алады,
өзіндік көзқарасын білдіре
алады
ҚБ:
«Бас
бармақ»
Мұғалімнің кері
байланысы
Сергіту сәті «Бразилия
жаңбыры»
6.
Тапсырма Ж.
Мақал-мәтелдер мен жұмбақтарды тиісті
интонациясымен оқып, кідіріс түрлерін
ажырату
Дескриптор: кідіріс түрлерін ажырата
алады
ҚБ:
смайликтер
Мұғалімнің кері
байланысы
|
АКТ
Оқулық
Плакаттар, түрлі-түсті
маркерлер
Кесте
парақшасы
|
Сабақтың
соңы
4
минут
Үй
тапс-сы
|
Қорыту: «Досқа хат»
әдісі бойынша қорытынды жасау
Бүгін мен
....білдім
Маған ...... қызық
болды
Мені .... таң
қалдырды
Мен .... екендігін
түсіндім
Мен .....
үйрендім
Дескриптор:
Мұғалімнің кері
байланыс
Бағалау: смайликтер арқылы бағалау
жасау
4-тапсырма. АКТ материалдарынан ізденіп,
төрт түлік малдың жас ерекшеліктеріне қарай түрлерін ажыратып,
кестені толтыру.
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Интернет желісі,
энциклопедиялық ақпараттар
|
|
Дифференциация – Сіз
оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп
отырсыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Қауіпсіздік
ережелері
АКТ-мен
байланыс
|
Бағалау – Оқушылардың
ақпаратты
қаншалықты меңгергенін
қалай
тексересіз?
|
Ишара білдіру, ауызша
марапаттап отыру
|
Электр құралдарын қолдануда
сақ бол.
Өзін-өзі тану,
Қазақстан тарихы, география
|
«Бас бармақ», «Үш
шапалақ», мұғалімнің кері байланысы, смайликтер арқылы
бағалау
|
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені
үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны
жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым
ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және
неліктен?
|
Төменде берілген
бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол
жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға
жауап беріңіз.
|
Пәнаралық
байланыс
Қауіпсіздік
ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс
(тәрбиелік
элемент)
Ынтымақтастық
аясында азаматтық жауапкершілікке, Қазақстандық патриотизмге,
азаматтық жауапкершілікке, өмір бойы білім алуға, табиғатты аялап,
құрметтеуге үйрету
|
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді?
Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге
асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?
Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және
неліктен?
Жалпы
баға
Сәтті өткен екі нәрсені
атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға
қатысты)?
1:
Кластер
2: «Т
кестесі»
Қандай екі нәрсе сабақтың
одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға
қатысты)?
1: «Қос жазба
күнделігі»
2: ашық интернет
желісін пайдалану
|