Материалдар / "Костюм құрастыру(шағын сәнмүсінге немесе қуыршаққа)" 5-сынып ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Костюм құрастыру(шағын сәнмүсінге немесе қуыршаққа)" 5-сынып ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
көркем еңбек пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2018
1129
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дизайн және технология Мектеп: 11 жалпы білім беру орта мектебі КММ Мұғалімнің аты-жөні: Альмуратова Д.О. Сыныбы Күні 509.02.2018 Қатысқаны: Қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбыКостюм құрастыру(шағын сәнмүсінге немесе қуыршаққа)
Оқу мақсаты

5.2.3.1-Тоқыма бұйымдарын пішу және сыру тігісін қолдану арқылы қол еңбегі құралдарымен, тігін машинасында өңдеу5.2.6.1-Қауіпсіздік техникасын қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану
Сабақтың мақсатыҚуыршаққа қостюм құрастыру. Шығармашылық қабілетін дамыту,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Бағалау критерийі

Білім алушыБерілген шаблон арқылы қазақ киімнің дизайынын құрастырады;

Киім үлгісінің бөлшектерін біріктіреді.
Тілдік мақсат





Диалогқа/хатқа арналған түйінді сөздер мен сөз орамдары.-Қостюм құрастыру үшін......................-Қуыршаққа костюм тігу барысында мен ...............қолдандым.-Келешекте ....... жасаймын,безендіремін.
Құндылықтарды дарыту



Өзіне және өзгелерге құрмет:Оқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады.Негізгі ұғымдарды талдау кезінде муғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі.Еңбек және шығармашылық:Жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді,оқушылар жаңа идея ұсынады.
Пәнаралық байланыс Қазақ тілі,жаратылыстану,бейнелеу өнері,тарих.
АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивті тақта,ноутбук,ресурстар
Бастапқы білімБұрын игерілген білімдері:-қол құрал-жабдықтарымен және материалдармен(көркемдік,табиғи және жасанды) жұмыс істей алады;-қауіпсіздік техникасы мен нақтылықты ұстана отырып,материалдар мен компоненттердің белгілі бір қатарын өлшеп,белгілей алады,жинап,қосады,біріктіре алады;-өз жұмыстарын таныстыра алады.Оқушылар:-қолөнер дағдысын меңгереді,тігін бұйымдарының жасалу технологиясын біледі;-еңбек қауіпсіздігі ережелері мен жұмыс орнының тазалығын сақтай отырып жұмысты орындау барысында қажетті құралдар мен жабдықтарды қолдана алады;-дизайнер жұмысының ерекшеліктері туралы біледі; шығармашылық жұмыстардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындайды,тоқыма,қағаз және т.б. материалдарын пішіп,қиып,өңдей алады.



Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңі ( 2 минут )









Блум таксономиясыБілу (4 минут)«Миға шабуыл» әдісі



































































І. Ұйымдастыру кезеңі:-Оқушылармен амандасу-Қатыс тексеру-Сабаққа дайындығын тексеру.

Психологиялық ахуал«Жылы лебіз» (ҰЖ) І. «Миға шабуыл» әдісі1.Дизайн дегеніміз не? Дизайн ағылшын тілінен тікелей аударғанда сызба,жоспар деген мағыналарды береді.Дизайн – бізді қоршаған нәрселер әлемінің тартымдылық қасиеттерін құрылымдау және оларды көркем жобалау.2.Дизайнер деген кім?Дизайнер-дизайнмен айналысатын адам.Ол бұйымдарды жобалаумен айналысатын құрылымдау-жобалаушы кәсіп иесі.3.Киім дизайны дегеніміз не?Адамға ыңғайлы әрі сәнді киімді жобалап,тігу.4.Өлшем алған кезде қандай құрал пайдаланылады? Сантиметрлік таспа5.Өлшем денебітімнің қай жағынан алынады? Оң жағынан6.Пішім дайындау тәсілдері қандай? Есептік-графикалық,түйреу тәсілі



Топқа бөлуОқушылардың таңдаған көйлек түстері арқылы 2 топқа бөлу. Көйлек тобы Сарафан тобы





















А.Ж.Егізбаев«5әдістен»-«50әдіске»!!!

Оқулық дереккөздері.Р.Ш.Алимсаева,И.А.Развенкова,Н.А.Якупова,О.С.Лосенко,Е.Е.Велькер «Көркем еңбек» оқулығы 5-сынып(қыз балаларға арналған нұсқа)Көкшетау 2030 баспасы.



Сары және қызыл түсті көйлек суреттері.
Түсіну( 7 минут)«Дауыстап ойлау» әдісі.











Сабақтың ортасыҚолдану(15 минут)

















Талдау( 5 мин)





















































































Синтез ( 4 мин )





Видеоролик көрсету арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын білу. (Топтық жұмыс)Тапсырма:Берілген мәтінді оқып түсіндіріп беру.«Дауыстап ойлау» әдісі.Көйлек тобы: «Киім туралы түсінік,костюм дайындау»Сарафан тобы: «Қазақтың ұлттық киімдері»

(Топтық жұмыс) С а р а м а н д ы қ ж ұ м ы с «Костюм дайындау»1.ҚЕ және арнайы киімді кию.2.Қолмен орындалатын жұмыстарға қойылатын талаптарды орындауА) Бөлшектерді бормен белгіленген сызықтың бойымен көктеп тігеді.(0,9 см аралықта тік тігістермен тігу)Ә) Жіпті тігім басында,соңында бекітеді.Тігім басында жіптің ұшындағы түйін арқылы,соңында екі-үш тігіспен бекітеді.Б) Жіптердің түсі матамен түстес болуы керек.Оюларды жабыстыру. (Топтық жұмыс)«Ойлан,тап» әдісі.Конверттен суреттерді алып өз орнына жайғастыр.

«Қыздардың киімі»











«Ұлдардың киімі»









1. Костюм қалай дайындалады?2.Ұлттық киімдерді ата.3.Ұлттық киімдердегі ою түрлерін ата.4.Жұмбақтың жауабын тап.Бөбектердей бүлдіршін,Киініп тұр бір мүсін.Ол қаз басып жүрмейді,Сөйлемейді, күлмейді.     (Жауабы: қуыршақ)          



А.Ж.Егізбаев«5әдістен»-«50әдіске»!!!Оқулық дереккөздері:технология,тарих.



Киім бөлшектері,іне,жіп,қайшы,қуыршақ,оюлар.

























Конверт,суреттер.





















Сабақтың соңы( 3 минут ) Бағалау:Сабақ барысында оқушылардың қолдарындағы «білім ағашы»на смайліктер жабыстыру.Сабақ соңыңда жеке-жеке көрсетіп бағалау.











Рефлексия: Берілген стикерлерге бүгінгі сабақта алған әсерлерін жазу және «Білім ағашы»на жабыстыру.





















































Мұнайлы ауданында өткен «Шығармашыл ұстаз» байқауында өткен ашық сабақтан көріністер





















АШЫҚ САБАҚТАН КӨРІНІСТЕР















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!