С.Оразалин атындағы орта мектебінің үшінші деңгейлі бастауыш сынып мұғалімі Кулунтаева Лиза Мухамбетжанқызы. 2018жыл.
Семинар коучинг
Тақырыбы: Бастауыштан орта буынға.
Мақсаты : Бастауыштан ортаңғы буынға барған оқушылардың білім алу дағдысы мен жоғарғы сынып оқытушыларының арасындағы байланыс туралы пікіралысу.
Күтілетін нәтежие : Оқушылардың ортаңғы буынға бейімделуі. Жоғарғы сынып мұғалімдерімен ынтымақтасқан орта қалыптастыруы. Алған білімдерін өмірде қолдана алуы. Білімділігі мен біліктілігіне мұғалімдердің ықпалы.
Түйінді идея : Оқушылардың білім сапасын арттыру.
Ресурстар : презентация, слайдтар, постерлер, стикерлер, сандық бейне, түрлі-түсті қалпақтар.
|
Өтілу кезеңі |
Уақыты |
Қатысушылар іс-әрекеті |
|
Тренинг. «Жыл мезгілі» |
2 мин |
Слайд шоу арқылы шаттық шеңберінде бірінен кейін бірі тұрып,қимыл арқылы табиғат құбылыстарын жасайды. |
|
Топтастыру. «Түстер сыры» |
3 мин |
Түрлі-түсті стикерлерді жинау арқылы топқа бөлінеді.Түстері сары-1 топ, жасыл-2 топ, қызыл-3топ. |
|
Ой толғау. (Постермен жұмыс) Сұрақтар 1.Оқытудың қиындықтарын анықтау. 2.Оқушы жеке тұлға ретінде. 3.Талантты және дарынды оқушымен жұмыс. 4.Нашар оқушымен жұмыс. 5.Инклюзивті оқушымен жұмыс. 6.Ортаңғы буындағы кәсіби шеберлік. |
10 мин |
Зерттеу әдісін жүргізеді. Сұрақтарды топ болып талқылап,түйінді ойларын постерге түсіреді. Өзара зерттеушілік әңгіме орнайды. Әрбір топ өз идеяларын ортаға салып, бір-бірінің пікірлерін тыңдап,келіседі. Ынтымақтасқан орта қалыптасады. Гумманистік тәсіл жүзеге асады. |
|
Теориялық материалмен жұмыс. Презентация арқылы «Сын тұрғысынан ойлау әдісіндегі қолданылатын әдіс-тәсілдер» |
10 Мин |
Слайдтың көмегімен теориялық мәліметтер алады. Деңгейлік бағдарламаның оқу әдісінде қолданылуы мен шығ-армашылық жұмыстарымен танысады. |
|
Сергіту сәті. «Бұғылар» |
3 мин |
Слайд арқылы сандық бейнені көреді. Мағынаны танып біледі.Әлеуметтік дағды қалыптасады. Эмоциясы артады. Ұзақ мерзімді жады сақталады.Мазмұнын жеке талдайды, қорытады. |
|
Жоғары деңгейлі сұрақтар.Топ-тық жұмыс. 1.Бастауыш мұғалімдеріне сіздер-дің көзқарастарыңыз қандай? 2.ҰБТ-ның төменгі көрсеткішіне бастауыш мұғалімдері кінәлі деп ойлайсыз ба? 3.Сіз бастауыш сынып мұғалімі болғыңыз келе ме? Неліктен? |
10 мин |
Берілген сұрақтарға топтаса отыра жауап береді. Сұрақтар арқылы туындаған проблема-лық сұрақтарға өз ойларын біл-діреді. Топтар арасында пікірталас орнайды. Оқыту жүйесіндегі ситуациялық сұрақтарды ше-шуге ат салысады. Идеясын ортаға тастады. |
|
Бағалау. «Мәуелі ағаш» Өзін-өзі бағалау. |
2 мин |
Алдарына берілген парақша- да көрсетілген ағашта отырған адамдардың суретін қандай биіктікте отырғанын бояу арқылы өздерін бағалай отыра қай деңгейде екенін анықтайды |
|
Рефлексия. «Алты қалпақ»әдісі. |
5 мин |
Коучингтен алған әсерлері мен мұғалімнің шеберлігін түрлі-түсті қалпақтар арқылы баға-лайды. Сыни ойлай отыра бағалайды. |
Коучинг комментарий : Семинарда өткізілген «Бастауыштан ортаңғы буынға» тақырыбындағы коучинг өз дәрежесінде өтті. Бастауыш сынып мұғаімдері мен ортаңғы буын мұғалімдер арасында тәжірибе алмаса отыра,бастауыш оқушыларының ортаңғы буынға барғанда оқуы мен олардың психологиялық тұрғыдан өзгеріске ұшырауы неліктен екенін анықтауда жаңа көзқарастар мен пікірталастар орнады.Топтаса отыра жоғары деңгейлі сұрақтарға жауап бере отыра,постерлер қорғау арқылы өз идеяларын ортаға салды.Осы коучингтің бір көмегі арқылы мектептегі әдістемелік жұмыстыңда бір мәселесі талқыландыдеуге болады.Деңгейлі мұғалімдердің жаңашыл көзқарастары мен әдіс-тәсілдері арқылы оқушының ғана емес,мектеп ұжымының да өзгеріске ұшырауы мен қызығушылығы байқалды. Коучинг «Алты қалпақ әдісі» арқылы рефлексия жасалып, «Білім ағащы» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау жүзеге асты.Қорытындысында коучингті жоғары деңгейде бағалады.
Тренингті біз ұнатамыз.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг. Бастауыштан ортаңғы буынға.
Коучинг. Бастауыштан ортаңғы буынға.
С.Оразалин атындағы орта мектебінің үшінші деңгейлі бастауыш сынып мұғалімі Кулунтаева Лиза Мухамбетжанқызы. 2018жыл.
Семинар коучинг
Тақырыбы: Бастауыштан орта буынға.
Мақсаты : Бастауыштан ортаңғы буынға барған оқушылардың білім алу дағдысы мен жоғарғы сынып оқытушыларының арасындағы байланыс туралы пікіралысу.
Күтілетін нәтежие : Оқушылардың ортаңғы буынға бейімделуі. Жоғарғы сынып мұғалімдерімен ынтымақтасқан орта қалыптастыруы. Алған білімдерін өмірде қолдана алуы. Білімділігі мен біліктілігіне мұғалімдердің ықпалы.
Түйінді идея : Оқушылардың білім сапасын арттыру.
Ресурстар : презентация, слайдтар, постерлер, стикерлер, сандық бейне, түрлі-түсті қалпақтар.
|
Өтілу кезеңі |
Уақыты |
Қатысушылар іс-әрекеті |
|
Тренинг. «Жыл мезгілі» |
2 мин |
Слайд шоу арқылы шаттық шеңберінде бірінен кейін бірі тұрып,қимыл арқылы табиғат құбылыстарын жасайды. |
|
Топтастыру. «Түстер сыры» |
3 мин |
Түрлі-түсті стикерлерді жинау арқылы топқа бөлінеді.Түстері сары-1 топ, жасыл-2 топ, қызыл-3топ. |
|
Ой толғау. (Постермен жұмыс) Сұрақтар 1.Оқытудың қиындықтарын анықтау. 2.Оқушы жеке тұлға ретінде. 3.Талантты және дарынды оқушымен жұмыс. 4.Нашар оқушымен жұмыс. 5.Инклюзивті оқушымен жұмыс. 6.Ортаңғы буындағы кәсіби шеберлік. |
10 мин |
Зерттеу әдісін жүргізеді. Сұрақтарды топ болып талқылап,түйінді ойларын постерге түсіреді. Өзара зерттеушілік әңгіме орнайды. Әрбір топ өз идеяларын ортаға салып, бір-бірінің пікірлерін тыңдап,келіседі. Ынтымақтасқан орта қалыптасады. Гумманистік тәсіл жүзеге асады. |
|
Теориялық материалмен жұмыс. Презентация арқылы «Сын тұрғысынан ойлау әдісіндегі қолданылатын әдіс-тәсілдер» |
10 Мин |
Слайдтың көмегімен теориялық мәліметтер алады. Деңгейлік бағдарламаның оқу әдісінде қолданылуы мен шығ-армашылық жұмыстарымен танысады. |
|
Сергіту сәті. «Бұғылар» |
3 мин |
Слайд арқылы сандық бейнені көреді. Мағынаны танып біледі.Әлеуметтік дағды қалыптасады. Эмоциясы артады. Ұзақ мерзімді жады сақталады.Мазмұнын жеке талдайды, қорытады. |
|
Жоғары деңгейлі сұрақтар.Топ-тық жұмыс. 1.Бастауыш мұғалімдеріне сіздер-дің көзқарастарыңыз қандай? 2.ҰБТ-ның төменгі көрсеткішіне бастауыш мұғалімдері кінәлі деп ойлайсыз ба? 3.Сіз бастауыш сынып мұғалімі болғыңыз келе ме? Неліктен? |
10 мин |
Берілген сұрақтарға топтаса отыра жауап береді. Сұрақтар арқылы туындаған проблема-лық сұрақтарға өз ойларын біл-діреді. Топтар арасында пікірталас орнайды. Оқыту жүйесіндегі ситуациялық сұрақтарды ше-шуге ат салысады. Идеясын ортаға тастады. |
|
Бағалау. «Мәуелі ағаш» Өзін-өзі бағалау. |
2 мин |
Алдарына берілген парақша- да көрсетілген ағашта отырған адамдардың суретін қандай биіктікте отырғанын бояу арқылы өздерін бағалай отыра қай деңгейде екенін анықтайды |
|
Рефлексия. «Алты қалпақ»әдісі. |
5 мин |
Коучингтен алған әсерлері мен мұғалімнің шеберлігін түрлі-түсті қалпақтар арқылы баға-лайды. Сыни ойлай отыра бағалайды. |
Коучинг комментарий : Семинарда өткізілген «Бастауыштан ортаңғы буынға» тақырыбындағы коучинг өз дәрежесінде өтті. Бастауыш сынып мұғаімдері мен ортаңғы буын мұғалімдер арасында тәжірибе алмаса отыра,бастауыш оқушыларының ортаңғы буынға барғанда оқуы мен олардың психологиялық тұрғыдан өзгеріске ұшырауы неліктен екенін анықтауда жаңа көзқарастар мен пікірталастар орнады.Топтаса отыра жоғары деңгейлі сұрақтарға жауап бере отыра,постерлер қорғау арқылы өз идеяларын ортаға салды.Осы коучингтің бір көмегі арқылы мектептегі әдістемелік жұмыстыңда бір мәселесі талқыландыдеуге болады.Деңгейлі мұғалімдердің жаңашыл көзқарастары мен әдіс-тәсілдері арқылы оқушының ғана емес,мектеп ұжымының да өзгеріске ұшырауы мен қызығушылығы байқалды. Коучинг «Алты қалпақ әдісі» арқылы рефлексия жасалып, «Білім ағащы» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау жүзеге асты.Қорытындысында коучингті жоғары деңгейде бағалады.
Тренингті біз ұнатамыз.
шағым қалдыра аласыз













