Коучинг "Бірлескен топтық жұмыс"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коучинг "Бірлескен топтық жұмыс"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ықтымақтастыққа оқыту туралы қорытынды шығарады
Материалдың қысқаша нұсқасы

1-күн

1 сабақ

Тақырыбы:

Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарды жұмыс жүргізу әдістемесі

Мақсаты:

Мұғалімдер топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ықтымақтастыққа оқыту туралы қорытынды шығарады

Оқу нәтижесі:

Мұғалімдер топта формальды және сапалы түрде жұмыс істейтіндердің арасындағы айырмашылықты ескере отырып, шағын топтағы жұмыс моделін құрады және оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу керектігі жөнінде негіздеме айтады.



Оқуға арналған тапсырмалар

Коучтың іс -әрекеті

Мұғалімдердің іс -әрекеті

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

4 мин

Сәлемдесу. Армысыздар, құрметті ұстаздар!

Қатысушы ұстаздардың психологиялық кедергілерін жеңу үшін «Жылы сөздер» тренингін өткізу. (Сіз өте ..., сондықтан мен сізді сыйлаймын)

Қатысушылар бір-біріне жылы сөздер айтады

Топқа бөлу

2 мин


Топқа бөлу


Топ ішінде басшы, спикер, таймкипер, хатшыны тағайындау

Басшы -топ жұмысын ұйымдастыру

Спикер-топтың ойын жеткізуші

Таймкипер-уақытты қадағалаушы

Хатшы-топ жұмысын қадағалаушы, қорытындылаушы

Топқа бөлінеді.

1.Тақырыпты анықтау

4 мин


4 мин




20 мин






5 мин



24 мин



15 мин


«Құмырсқа» бейнежазбасы көрсетіледі.




Бүгінгі коучингтің тақырыбы «Топтық жұмысты ұйымдастыру»

«Топтық жұмыс дегеніміз...» әр топ өз ойларын жеткізу керек.



Әр топқа жеке тақырыпшалар беріліп, постер жасау тапсырмасын орындайды: 1 топ-Бірлескен оқудың мақсаты мен себептері 2 топ-Топ мүшелерінің саны. 3 топ-Топты ұйымдастыру және топтарда жұмыс істеу ережесі. 4 топ-Топтағы бірлескен жұмыстың нәтижесі.


Сергіту тренингі «Би»



«Тиімді топтық қарым-қатынас құру үшін қандай кедергілер болуы мүмкін?» (және оны қалай шешуге болады?)


Берілген карточкадағы жануардың атын қимылмен бейнелеу

/маймыл, жылан, керік, қырықаяқ /

Тақырыпты анықтайды








Постер құрады








Тәжірибемен бөліседі





Қорытындылау

5 мин

«Ыстық доп»


Қатысушы мұғалімдер сұрақтарға жауап беріп, өз ойын айтады.

Рефлексия

5 мин

Шабадан, ет тартқыш, қоқыс шелек

Тақтаға шабадан, ет тартқыш, қоқыс шелек суреттері ілінеді.

Шабадан маған келешекте қажетті ақпарат.

Ет тартқыш жетілдіру қажет.

Қоқыс шелек қажет емес ақпарат.


Шабадан, ет тартқыш, қоқыс шелектің біреуін таңдайды























































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
21.12.2017
1463
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі