|
1-күн |
1 сабақ |
|
Тақырыбы: |
Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарды жұмыс жүргізу әдістемесі |
|
Мақсаты: |
Мұғалімдер топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ықтымақтастыққа оқыту туралы қорытынды шығарады |
|
Оқу нәтижесі: |
Мұғалімдер топта формальды және сапалы түрде жұмыс істейтіндердің арасындағы айырмашылықты ескере отырып, шағын топтағы жұмыс моделін құрады және оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу керектігі жөнінде негіздеме айтады. |
|
Оқуға арналған тапсырмалар |
Коучтың іс -әрекеті |
Мұғалімдердің іс -әрекеті |
|
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу 4 мин |
Сәлемдесу. Армысыздар, құрметті ұстаздар! Қатысушы ұстаздардың психологиялық кедергілерін жеңу үшін «Жылы сөздер» тренингін өткізу. (Сіз өте ..., сондықтан мен сізді сыйлаймын) |
Қатысушылар бір-біріне жылы сөздер айтады |
|
Топқа бөлу 2 мин |
Топқа бөлу Топ ішінде басшы, спикер, таймкипер, хатшыны тағайындау Басшы -топ жұмысын ұйымдастыру Спикер-топтың ойын жеткізуші Таймкипер-уақытты қадағалаушы Хатшы-топ жұмысын қадағалаушы, қорытындылаушы |
Топқа бөлінеді. |
|
1.Тақырыпты анықтау 4 мин 20 мин 5 мин 24 мин 15 мин |
«Құмырсқа» бейнежазбасы көрсетіледі. Бүгінгі коучингтің тақырыбы «Топтық жұмысты ұйымдастыру» «Топтық жұмыс дегеніміз...» әр топ өз ойларын жеткізу керек. Әр топқа жеке тақырыпшалар беріліп, постер жасау тапсырмасын орындайды: 1 топ-Бірлескен оқудың мақсаты мен себептері 2 топ-Топ мүшелерінің саны. 3 топ-Топты ұйымдастыру және топтарда жұмыс істеу ережесі. 4 топ-Топтағы бірлескен жұмыстың нәтижесі. Сергіту тренингі «Би» «Тиімді топтық қарым-қатынас құру үшін қандай кедергілер болуы мүмкін?» (және оны қалай шешуге болады?) Берілген карточкадағы жануардың атын қимылмен бейнелеу /маймыл, жылан, керік, қырықаяқ / |
Тақырыпты анықтайды Постер құрады Тәжірибемен бөліседі |
|
Қорытындылау 5 мин |
«Ыстық доп» |
Қатысушы мұғалімдер сұрақтарға жауап беріп, өз ойын айтады. |
|
Рефлексия 5 мин |
Шабадан, ет тартқыш, қоқыс шелек Тақтаға шабадан, ет тартқыш, қоқыс шелек суреттері ілінеді.
Шабадан – маған келешекте қажетті ақпарат.
Ет тартқыш– жетілдіру қажет.
Қоқыс шелек – қажет емес ақпарат. |
Шабадан, ет тартқыш, қоқыс шелектің біреуін таңдайды |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг "Бірлескен топтық жұмыс"
Коучинг "Бірлескен топтық жұмыс"
|
1-күн |
1 сабақ |
|
Тақырыбы: |
Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарды жұмыс жүргізу әдістемесі |
|
Мақсаты: |
Мұғалімдер топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ықтымақтастыққа оқыту туралы қорытынды шығарады |
|
Оқу нәтижесі: |
Мұғалімдер топта формальды және сапалы түрде жұмыс істейтіндердің арасындағы айырмашылықты ескере отырып, шағын топтағы жұмыс моделін құрады және оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу керектігі жөнінде негіздеме айтады. |
|
Оқуға арналған тапсырмалар |
Коучтың іс -әрекеті |
Мұғалімдердің іс -әрекеті |
|
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу 4 мин |
Сәлемдесу. Армысыздар, құрметті ұстаздар! Қатысушы ұстаздардың психологиялық кедергілерін жеңу үшін «Жылы сөздер» тренингін өткізу. (Сіз өте ..., сондықтан мен сізді сыйлаймын) |
Қатысушылар бір-біріне жылы сөздер айтады |
|
Топқа бөлу 2 мин |
Топқа бөлу Топ ішінде басшы, спикер, таймкипер, хатшыны тағайындау Басшы -топ жұмысын ұйымдастыру Спикер-топтың ойын жеткізуші Таймкипер-уақытты қадағалаушы Хатшы-топ жұмысын қадағалаушы, қорытындылаушы |
Топқа бөлінеді. |
|
1.Тақырыпты анықтау 4 мин 20 мин 5 мин 24 мин 15 мин |
«Құмырсқа» бейнежазбасы көрсетіледі. Бүгінгі коучингтің тақырыбы «Топтық жұмысты ұйымдастыру» «Топтық жұмыс дегеніміз...» әр топ өз ойларын жеткізу керек. Әр топқа жеке тақырыпшалар беріліп, постер жасау тапсырмасын орындайды: 1 топ-Бірлескен оқудың мақсаты мен себептері 2 топ-Топ мүшелерінің саны. 3 топ-Топты ұйымдастыру және топтарда жұмыс істеу ережесі. 4 топ-Топтағы бірлескен жұмыстың нәтижесі. Сергіту тренингі «Би» «Тиімді топтық қарым-қатынас құру үшін қандай кедергілер болуы мүмкін?» (және оны қалай шешуге болады?) Берілген карточкадағы жануардың атын қимылмен бейнелеу /маймыл, жылан, керік, қырықаяқ / |
Тақырыпты анықтайды Постер құрады Тәжірибемен бөліседі |
|
Қорытындылау 5 мин |
«Ыстық доп» |
Қатысушы мұғалімдер сұрақтарға жауап беріп, өз ойын айтады. |
|
Рефлексия 5 мин |
Шабадан, ет тартқыш, қоқыс шелек Тақтаға шабадан, ет тартқыш, қоқыс шелек суреттері ілінеді.
Шабадан – маған келешекте қажетті ақпарат.
Ет тартқыш– жетілдіру қажет.
Қоқыс шелек – қажет емес ақпарат. |
Шабадан, ет тартқыш, қоқыс шелектің біреуін таңдайды |
шағым қалдыра аласыз














