А
қмола
облысы
Көкшетау қаласы
«№4 орта мектебі» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі:
Дюсенова Кульзира Калиевна
Коучинг: «Диалогты оқыту»
|
Жалпы мақсаты |
Оқытудың
жаңа әдіс-тәсілі ретінде диалогтік оқыту туралы ұғымдарын
қалыптастыру және тәжірибелеріне енгізу әдістерінің жолдарын
меңгерту. Түрлі мүмкіндіктерге және түрлі оқушыларға қарай төмен
және жоғары дәрежелі сұрақтарды саралауға бағыттау. Диалогтің
маңызын ашу. |
|
Күтілетін нәтиже |
1. Оқыту
мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінеді. |
|
Басты идеялар |
Диалог –
мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді
тетік. |
|
Сілтемелер |
Презентации «Диалог түрлері» |
|
Материалдар мен жабдықтар |
компьютер, проектор, экран, маркеры, магниты, доска, видеоролики. |
Сабақ барысы
|
Коучинг- сабақтың бөлімдері |
Уақыт |
Коучтің іс-әрекеті |
Тыңдаушылардың іс-әрекеті |
|
Психологиялық ахуал |
3 мин |
«Сағат тілімен» достасу
|
Тыңдаушылар сағат уақытына басқалардың есімлерін жазып, коучтің айтқан іс-әрекетерді жасайды |
|
Топқа бөлу |
|
Түстер арқылы топқа бөліну |
Түстер арқылы топқа бөлінеді |
|
«Екі егіздер» видео ролик көрсету |
2мин |
Видеоролик көру арқылы тыңдаушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады |
Диалог туралы |
|
Кластер құру |
5мин |
Әр топ «Диалог» тақырыбына кластер құрастырады және қорғайды |
Кластер құрастырып қорғайды |
|
Әңгіме түрлерін анықтау |
10 мин |
1. Интернеттің пайдасы және зияны
Екі топ кезекпен сөйлейді. Әңгіменің кай түріне жатады? 2.Жеке тапсырма Әр қатысушы бір салаттың рецептің жазады, басқаларға оқып береді Не байқадыңдар? Сендердің әңгімелерін қандай түрге жатады? 3.Топта әрқайсысы бір ингредиенті айтып бір жаңа салат жасайды. Не үшін осы ингредиенттерді алдыңдар, ол дәмді және пайдалы екенін дәлелдеңдер. Әңгіменің қандай түрі жатады? |
1-топ жақтаушылар 2 топ – даттаушылар Әңгіме-дебат Әр қатысушы тобына өз рецебін оқып береді . Әр қатысушы оқыды қалғандары тындады. Кумулятивтік әңгіме Топта бір салат жасайды Оның дәмді және пайдалы екенін дәлелдейді. Зерттеушілік әңгіме |
|
«Әңгіме түрлері» презентация |
3 мин |
Презентацияныі әр слайдың түсіндіру |
|
|
«Алдар көсе мен ұры» мультфильмды тамашалап,талдау м |
15 мин |
Сұрақ қою маңызды дағдылардың бірі болып табылады, себебі сұрақ дұрыс қойылған жағдайда сабақ берудің тиімді құралына айналады және де оқушылардың білім алуына қолдау көрсетіп, оны жақсарта және кеңейте алады. Оқушылардың тақырыпты түсінуіне қол жеткізуі үшін мұғалімдер қолданатын сұрақтардың екі түрі: төмен дәрежелі және жоғары дәрежелі сұрақтар бар. Жіңішке немесе жуан сұрақтар.Жоғары дәрежелі сұрақтар қойылғанда, оқушылар ақпаратты белгілі бір жолдармен қолдануға, қайта құруға, кеңейтуге, бағалауға және талдауға тиіс болады |
Мультфильм бойынша сұрақ қою Сұрақтарға жауап беріп,бірін-бірін қолдайды.Әр қайсысы өз пікірін айтады
|
|
Қорыту .
|
5 мин |
«5+5+1» әдісімен қорыту. Сіз үшін өткізген коучинг маңыздылығы қандай болды? Бес сөйлем жазу, бес сөзге дейін қысқарту, бір сөзге қысқарту |
Әр топ оқып береді |
|
Рефлексия. |
3 мин |
Тілек «Орындалсын» |
Әр қатысушы тілегін айтады, қалғандары хормен «ОРЫНДАЛСЫН» дейді. |



жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
коучинг "Диалогты оқыту"
коучинг "Диалогты оқыту"
А
қмола
облысы
Көкшетау қаласы
«№4 орта мектебі» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі:
Дюсенова Кульзира Калиевна
Коучинг: «Диалогты оқыту»
|
Жалпы мақсаты |
Оқытудың
жаңа әдіс-тәсілі ретінде диалогтік оқыту туралы ұғымдарын
қалыптастыру және тәжірибелеріне енгізу әдістерінің жолдарын
меңгерту. Түрлі мүмкіндіктерге және түрлі оқушыларға қарай төмен
және жоғары дәрежелі сұрақтарды саралауға бағыттау. Диалогтің
маңызын ашу. |
|
Күтілетін нәтиже |
1. Оқыту
мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінеді. |
|
Басты идеялар |
Диалог –
мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді
тетік. |
|
Сілтемелер |
Презентации «Диалог түрлері» |
|
Материалдар мен жабдықтар |
компьютер, проектор, экран, маркеры, магниты, доска, видеоролики. |
Сабақ барысы
|
Коучинг- сабақтың бөлімдері |
Уақыт |
Коучтің іс-әрекеті |
Тыңдаушылардың іс-әрекеті |
|
Психологиялық ахуал |
3 мин |
«Сағат тілімен» достасу
|
Тыңдаушылар сағат уақытына басқалардың есімлерін жазып, коучтің айтқан іс-әрекетерді жасайды |
|
Топқа бөлу |
|
Түстер арқылы топқа бөліну |
Түстер арқылы топқа бөлінеді |
|
«Екі егіздер» видео ролик көрсету |
2мин |
Видеоролик көру арқылы тыңдаушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады |
Диалог туралы |
|
Кластер құру |
5мин |
Әр топ «Диалог» тақырыбына кластер құрастырады және қорғайды |
Кластер құрастырып қорғайды |
|
Әңгіме түрлерін анықтау |
10 мин |
1. Интернеттің пайдасы және зияны
Екі топ кезекпен сөйлейді. Әңгіменің кай түріне жатады? 2.Жеке тапсырма Әр қатысушы бір салаттың рецептің жазады, басқаларға оқып береді Не байқадыңдар? Сендердің әңгімелерін қандай түрге жатады? 3.Топта әрқайсысы бір ингредиенті айтып бір жаңа салат жасайды. Не үшін осы ингредиенттерді алдыңдар, ол дәмді және пайдалы екенін дәлелдеңдер. Әңгіменің қандай түрі жатады? |
1-топ жақтаушылар 2 топ – даттаушылар Әңгіме-дебат Әр қатысушы тобына өз рецебін оқып береді . Әр қатысушы оқыды қалғандары тындады. Кумулятивтік әңгіме Топта бір салат жасайды Оның дәмді және пайдалы екенін дәлелдейді. Зерттеушілік әңгіме |
|
«Әңгіме түрлері» презентация |
3 мин |
Презентацияныі әр слайдың түсіндіру |
|
|
«Алдар көсе мен ұры» мультфильмды тамашалап,талдау м |
15 мин |
Сұрақ қою маңызды дағдылардың бірі болып табылады, себебі сұрақ дұрыс қойылған жағдайда сабақ берудің тиімді құралына айналады және де оқушылардың білім алуына қолдау көрсетіп, оны жақсарта және кеңейте алады. Оқушылардың тақырыпты түсінуіне қол жеткізуі үшін мұғалімдер қолданатын сұрақтардың екі түрі: төмен дәрежелі және жоғары дәрежелі сұрақтар бар. Жіңішке немесе жуан сұрақтар.Жоғары дәрежелі сұрақтар қойылғанда, оқушылар ақпаратты белгілі бір жолдармен қолдануға, қайта құруға, кеңейтуге, бағалауға және талдауға тиіс болады |
Мультфильм бойынша сұрақ қою Сұрақтарға жауап беріп,бірін-бірін қолдайды.Әр қайсысы өз пікірін айтады
|
|
Қорыту .
|
5 мин |
«5+5+1» әдісімен қорыту. Сіз үшін өткізген коучинг маңыздылығы қандай болды? Бес сөйлем жазу, бес сөзге дейін қысқарту, бір сөзге қысқарту |
Әр топ оқып береді |
|
Рефлексия. |
3 мин |
Тілек «Орындалсын» |
Әр қатысушы тілегін айтады, қалғандары хормен «ОРЫНДАЛСЫН» дейді. |



шағым қалдыра аласыз













