Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ақмола облысы Көкшетау қаласы«№4 орта мектебі» КММБастауыш сынып мұғалімі: Дюсенова Кульзира Калиевна
Коучинг: «Диалогты оқыту»
Жалпы мақсаты
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілі ретінде диалогтік оқыту туралы ұғымдарын қалыптастыру және тәжірибелеріне енгізу әдістерінің жолдарын меңгерту. Түрлі мүмкіндіктерге және түрлі оқушыларға қарай төмен және жоғары дәрежелі сұрақтарды саралауға бағыттау. Диалогтің маңызын ашу.Әңгіме түрлерімен таныстыру. Оның оқу процессіндегі маңыздылығын көрсету.
Күтілетін нәтиже
1. Оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінеді.2. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы: жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін қалыптастырады.3. Білім алу тәжірибесіне диалогті әдістер енгізіледі.4. Сыныптағы диалогтік әдістер бағаланады.5. Диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады.6.Әңгіме түрлерінің айырмашылық біліп, тәжірибеде қолдана алады.
Басты идеялар
Диалог – мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік.Сұрау және топтық жұмыс диалогтік тәсілдің балаларды оқыту сапасын арттыру құралы.
Тыңдаушылар сағат уақытына басқалардың есімлерін жазып, коучтің айтқан іс-әрекетерді жасайды
Топқа бөлу
Түстер арқылы топқа бөліну
Түстер арқылы топқа бөлінеді
«Екі егіздер» видео ролик көрсету
2мин
Видеоролик көру арқылы тыңдаушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады
Диалог туралы
Кластер құру
5мин
Әр топ «Диалог» тақырыбына кластер құрастырады және қорғайды
Кластер құрастырып қорғайды
Әңгіме түрлерін анықтау
10 мин
1. Интернеттің пайдасы және зияны
Екі топ кезекпен сөйлейді. Әңгіменің кай түріне жатады?2.Жеке тапсырма Әр қатысушы бір салаттың рецептің жазады, басқаларға оқып бередіНе байқадыңдар?Сендердің әңгімелерін қандай түрге жатады?3.Топта әрқайсысы бір ингредиенті айтып бір жаңа салат жасайды.Не үшін осы ингредиенттерді алдыңдар, ол дәмді және пайдалы екенін дәлелдеңдер.Әңгіменің қандай түрі жатады?
1-топ жақтаушылар2 топ – даттаушылар
Әңгіме-дебат
Әр қатысушы тобына өз рецебін оқып береді .Әр қатысушы оқыды қалғандары тындады.Кумулятивтік әңгіме
Топта бір салат жасайды
Оның дәмді және пайдалы екенін дәлелдейді.Зерттеушілік әңгіме
«Әңгіме түрлері» презентация
3 мин
Презентацияныі әр слайдың түсіндіру
«Алдар көсе мен ұры» мультфильмды тамашалап,талдау м
15 мин
Сұрақ қою маңызды дағдылардың бірі болып табылады, себебі сұрақ дұрыс қойылған жағдайда сабақ берудің тиімді құралына айналады және де оқушылардың білім алуына қолдау көрсетіп, оны жақсарта және кеңейте алады. Оқушылардың тақырыпты түсінуіне қол жеткізуі үшін мұғалімдер қолданатын сұрақтардың екі түрі: төмен дәрежелі және жоғары дәрежелі сұрақтар бар. Жіңішке немесе жуан сұрақтар.Жоғары дәрежелі сұрақтар қойылғанда, оқушылар ақпаратты белгілі бір жолдармен қолдануға, қайта құруға, кеңейтуге, бағалауға және талдауға тиіс болады
Мультфильм бойынша сұрақ қоюСұрақтарға жауап беріп,бірін-бірін қолдайды.Әр қайсысы өз пікірін айтады
Қорыту .
5 мин
«5+5+1» әдісімен қорыту. Сіз үшін өткізген коучинг маңыздылығы қандай болды?Бес сөйлем жазу, бес сөзге дейін қысқарту, бір сөзге қысқарту
Әр топ оқып береді
Рефлексия.
3 мин
Тілек «Орындалсын»
Әр қатысушы тілегін айтады, қалғандары хормен «ОРЫНДАЛСЫН» дейді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз