Материалдар / коучинг "Диалогты оқыту"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

коучинг "Диалогты оқыту"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілі ретінде диалогтік оқыту туралы ұғымдарын қалыптастыру және тәжірибелеріне енгізу әдістерінің жолдарын меңгерту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2018
623
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақмола облысы Көкшетау қаласы«№4 орта мектебі» КММБастауыш сынып мұғалімі: Дюсенова Кульзира Калиевна





Коучинг: «Диалогты оқыту»
Жалпы мақсатыОқытудың жаңа әдіс-тәсілі ретінде диалогтік оқыту туралы ұғымдарын қалыптастыру және тәжірибелеріне енгізу әдістерінің жолдарын меңгерту. Түрлі мүмкіндіктерге және түрлі оқушыларға қарай төмен және жоғары дәрежелі сұрақтарды саралауға бағыттау. Диалогтің маңызын ашу.Әңгіме түрлерімен таныстыру. Оның оқу процессіндегі маңыздылығын көрсету. 
Күтілетін нәтиже1. Оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінеді.2. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы: жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін қалыптастырады.3. Білім алу тәжірибесіне диалогті әдістер енгізіледі.4. Сыныптағы диалогтік әдістер бағаланады.5. Диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады.6.Әңгіме түрлерінің айырмашылық біліп, тәжірибеде қолдана алады.
Басты идеяларДиалог – мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік.Сұрау және топтық жұмыс диалогтік тәсілдің балаларды оқыту сапасын арттыру құралы. 
СілтемелерПрезентации  «Диалог түрлері»
Материалдар мен жабдықтаркомпьютер, проектор, экран, маркеры, магниты, доска, видеоролики.
                                                                                    Сабақ барысы
Коучинг- сабақтың бөлімдеріУақытКоучтің іс-әрекетіТыңдаушылардың іс-әрекеті


Психологиялық ахуал
3 мин«Сағат тілімен» достасу
  • Амандасу
  • Құшақтасу
  • Бетінен сүю с.с.
  • Тыңдаушылар сағат уақытына басқалардың есімлерін жазып, коучтің айтқан іс-әрекетерді жасайды
    Топқа бөлу

    Түстер арқылы топқа бөлінуТүстер арқылы топқа бөлінеді 
    «Екі егіздер» видео ролик көрсету 2минВидеоролик көру арқылы тыңдаушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады  Диалог туралы
    Кластер құру 5мин Әр топ «Диалог» тақырыбына кластер құрастырады және қорғайдыКластер құрастырып қорғайды




    Әңгіме түрлерін анықтау









    10 мин1. Интернеттің пайдасы және зияны

    Екі топ кезекпен сөйлейді. Әңгіменің кай түріне жатады?2.Жеке тапсырма Әр қатысушы бір салаттың рецептің жазады, басқаларға оқып бередіНе байқадыңдар?Сендердің әңгімелерін қандай түрге жатады?3.Топта әрқайсысы бір ингредиенті айтып бір жаңа салат жасайды.Не үшін осы ингредиенттерді алдыңдар, ол дәмді және пайдалы екенін дәлелдеңдер.Әңгіменің қандай түрі жатады?



    1-топ жақтаушылар2 топ – даттаушылар

    Әңгіме-дебат





    Әр қатысушы тобына өз рецебін оқып береді .Әр қатысушы оқыды қалғандары тындады.Кумулятивтік әңгіме

    Топта бір салат жасайды

    Оның дәмді және пайдалы екенін дәлелдейді.Зерттеушілік әңгіме
    «Әңгіме түрлері» презентация 3 минПрезентацияныі әр слайдың түсіндіру









    «Алдар көсе мен ұры» мультфильмды тамашалап,талдау м
     15 минСұрақ қою маңызды дағдылардың бірі болып табылады, себебі сұрақ дұрыс қойылған жағдайда сабақ берудің тиімді құралына айналады және де оқушылардың білім алуына қолдау көрсетіп, оны жақсарта және кеңейте алады. Оқушылардың тақырыпты түсінуіне қол жеткізуі үшін мұғалімдер қолданатын сұрақтардың екі түрі: төмен дәрежелі және жоғары дәрежелі сұрақтар бар. Жіңішке немесе жуан сұрақтар.Жоғары дәрежелі сұрақтар қойылғанда, оқушылар ақпаратты белгілі бір жолдармен қолдануға, қайта құруға, кеңейтуге, бағалауға және талдауға тиіс болады Мультфильм бойынша сұрақ қою Сұрақтарға жауап беріп,бірін-бірін қолдайды.Әр қайсысы өз пікірін айтады

      
    Қорыту .  5 мин «5+5+1» әдісімен қорыту. Сіз үшін өткізген коучинг маңыздылығы қандай болды?Бес сөйлем жазу, бес сөзге дейін қысқарту, бір сөзге қысқартуӘр топ оқып береді
    Рефлексия. 3 минТілек «Орындалсын»Әр қатысушы тілегін айтады, қалғандары хормен «ОРЫНДАЛСЫН» дейді.










    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!