коучинг "Диалогты оқыту"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

коучинг "Диалогты оқыту"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілі ретінде диалогтік оқыту туралы ұғымдарын қалыптастыру және тәжірибелеріне енгізу әдістерінің жолдарын меңгерту.
Материалдың қысқаша нұсқасы

АPicture 1 қмола облысы

Көкшетау қаласы

«№4 орта мектебі» КММ

Бастауыш сынып мұғалімі:

Дюсенова Кульзира Калиевна




Коучинг: «Диалогты оқыту»

Жалпы мақсаты

Оқытудың жаңа әдіс-тәсілі ретінде диалогтік оқыту туралы ұғымдарын қалыптастыру және тәжірибелеріне енгізу әдістерінің жолдарын меңгерту. Түрлі мүмкіндіктерге және түрлі оқушыларға қарай төмен және жоғары дәрежелі сұрақтарды саралауға бағыттау. Диалогтің маңызын ашу.
Әңгіме түрлерімен таныстыру. Оның оқу процессіндегі маңыздылығын көрсету. 

Күтілетін нәтиже

1. Оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінеді.
2. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы: жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін қалыптастырады.
3. Білім алу тәжірибесіне диалогті әдістер енгізіледі.
4. Сыныптағы диалогтік әдістер бағаланады.
5. Диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады.
6.Әңгіме түрлерінің айырмашылық біліп, тәжірибеде қолдана алады.

Басты идеялар

Диалог – мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік.
Сұрау және топтық жұмыс диалогтік тәсілдің балаларды оқыту сапасын арттыру құралы. 

Сілтемелер

Презентации  «Диалог түрлері»

Материалдар мен жабдықтар

компьютер, проектор, экран, маркеры, магниты, доска, видеоролики.

                                                                                    Сабақ барысы

Коучинг- сабақтың бөлімдері

Уақыт

Коучтің іс-әрекеті

Тыңдаушылардың іс-әрекеті


Психологиялық ахуал

3 мин

«Сағат тілімен» достасу

  1. Амандасу

  2. Құшақтасу

  3. Бетінен сүю с.с.

Тыңдаушылар сағат уақытына басқалардың есімлерін жазып, коучтің айтқан іс-әрекетерді жасайды

Топқа бөлу


Түстер арқылы топқа бөліну

Түстер арқылы топқа бөлінеді 

«Екі егіздер» видео ролик көрсету

 2мин

Видеоролик көру арқылы тыңдаушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады

 Диалог туралы

Кластер құру

 5мин

Әр топ «Диалог» тақырыбына кластер құрастырады және қорғайды

Кластер құрастырып қорғайды



Әңгіме түрлерін анықтау






10 мин

1. Интернеттің пайдасы және зияны



Екі топ кезекпен сөйлейді. Әңгіменің кай түріне жатады?

2.Жеке тапсырма

Әр қатысушы бір салаттың рецептің жазады, басқаларға оқып береді

Не байқадыңдар?

Сендердің әңгімелерін қандай түрге жатады?

3.Топта әрқайсысы бір ингредиенті айтып бір жаңа салат жасайды.

Не үшін осы ингредиенттерді алдыңдар, ол дәмді және пайдалы екенін дәлелдеңдер.

Әңгіменің қандай түрі жатады?



1-топ жақтаушылар

2 топ – даттаушылар


Әңгіме-дебат




Әр қатысушы тобына өз рецебін оқып береді .

Әр қатысушы оқыды қалғандары тындады.

Кумулятивтік әңгіме


Топта бір салат жасайды


Оның дәмді және пайдалы екенін дәлелдейді.

Зерттеушілік әңгіме

«Әңгіме түрлері» презентация

 3 мин

Презентацияныі әр слайдың түсіндіру






«Алдар көсе мен ұры» мультфильмды тамашалап,талдау м

 15 мин

Сұрақ қою маңызды дағдылардың бірі болып табылады, себебі сұрақ дұрыс қойылған жағдайда сабақ берудің тиімді құралына айналады және де оқушылардың білім алуына қолдау көрсетіп, оны жақсарта және кеңейте алады. Оқушылардың тақырыпты түсінуіне қол жеткізуі үшін мұғалімдер қолданатын сұрақтардың екі түрі: төмен дәрежелі және жоғары дәрежелі сұрақтар бар. Жіңішке немесе жуан сұрақтар.Жоғары дәрежелі сұрақтар қойылғанда, оқушылар ақпаратты белгілі бір жолдармен қолдануға, қайта құруға, кеңейтуге, бағалауға және талдауға тиіс болады

 Мультфильм бойынша сұрақ қою

 Сұрақтарға жауап беріп,бірін-бірін қолдайды.Әр қайсысы өз пікірін айтады



 

 

Қорыту .

 

 5 мин

«5+5+1» әдісімен қорыту. Сіз үшін өткізген коучинг маңыздылығы қандай болды?

Бес сөйлем жазу, бес сөзге дейін қысқарту, бір сөзге қысқарту

Әр топ оқып береді

Рефлексия.

 3 мин

Тілек «Орындалсын»

Әр қатысушы тілегін айтады, қалғандары хормен «ОРЫНДАЛСЫН» дейді.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2018
778
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі