|
Коучинг тақырыбы: | Сыни ойлау дағдыларын дамытуда СТО стратегияларын қолдану тиімділігі |
Жалпы мақсаты: | Мұғалімдерге сын тұрғысынан ойлауға үйретудің әдістерін сабағында қолдануға ықпал ету, |
Күтілетін нәтиже: | Мұғалімдер әдіс-тәсілдерді қолдануға ынталанып,өз тәжірибесінде іске асыруды ойластырады. |
Барысы | Мұғалімдердің әрекеті | Ресурстар |
1.Жағымды ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:“Оркестр”жаттығуы Мен - дирижер, тыңдаушылар - оркестр. Қолымды төмендетсем әнді ақырын орындайды, жоғарылатқан сайын қатты дауыспен айтады. | Мұғалімдер бірге әнді қайталап орындап отырады. | Көңілді әуен |
2. Топқа бөлу: Әр түрлі әндер арқылы топқа бөлінеді. «Анажаным» «Бала» «Әке туралы жыр»
| Үлестірмелі қағаздарда жазылған әндер арқылы топқа бөлінеді.
| Әуендер жазылған қима қағаздар |
3.«Ой қозғау» әдісі арқылы «Торай мен печенье» бейне материал көрсету | -Торайдың іс-әрекетеі мен мұғалімнің іс-әрекеті арасында қандай байланыс бар? (сұрағына ауызша жауап береді)
| «Торай мен печенье» бейне материал, интербелсенді тақта |
4. «Ой түрткі сұрақ» әдісі арқылы қажеттіліктерін анықтап алу.
| Мұғалімдер сұраққа топпен жауап береді: Оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін қалай дамытуға болады?
Өз ойларын плакатқа түсіріп қорғайды.
|
|
5.Сын тұрғысынан ойлау туралы слайд көрсету. | Сын тұрғысынан ойлау туралы білімдерін ортаға салады. Блум таксономиясын талдау. | Интербелсенді тақта |
6. «Миға шабуыл» әдісі салыстыру?
| Суреттердің айырмашылығын табады.
| Суреттер |
7.«Дананың кілттері» туралы таныстырылым | Мұғалімдер танысады | Интербелсенді тақта |
8.«Дананың кілттері» әдісін пайдалану арқылы «Құмырсқа» мәтінін тадау«Керісінше»«Егер де»«Тағы қалай»«Кемшіліктер» | Топпен «Тістелген алма» мәтінін «Дананың кілттері» бойынша талдау жүргізеді. | А4 қағаз,маркер |
9.Эссе жазу. Әр топқа сәбіз,жұмыртқа,ағаш,кофе сөздері таратылады. | Осы сөздерді бір-бірімен байланыстырып шағын мәтін құрастыру қажет | Ақ қағаз |
10. Кері байланыс : «Еттартқыш,қоқсалғыш,чемодан» | Мұғалімдер сабақта өздеріне алған әсерін стикерге жазып,жапсырады. |
|