Коучинг жоспары Оқыту мен оқу сапасын жетілдіруде критериалды бағалаудың рөлі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коучинг жоспары Оқыту мен оқу сапасын жетілдіруде критериалды бағалаудың рөлі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Критериалды бағалауды қолданудың тиімділігін туралы біледі, Бағалау, баға беру туралы жас мамандарға қажеттілігі болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша өткізген коучинг сабағының жоспары.

Коучинг тақырыбы:

Оқыту мен оқу сапасын жетілдіруде критериалды бағалаудың рөлі.

Коуч

Бейсеуова Нурила

Жамбыл облысы Талас ауданы Д. А. Қонаев атындағы Ойық ауылы орта мектебі

Жалпы мақсат:

 Критериалды бағалауды қолданудың тиімділігін әріптестермен бөлісу.

Сілтеме:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Оқу нәтижесі:

Мұғалімдер критериалды бағалаудың тиімді екенін түсініп кетеді. Бағалау критерилерін құрайды, оны тәжірибеде  қолданануға әрекет етеді

Негізгі идеялар:

Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұмысын бағалау, оны критерилер арқылы бағалау оқу сапасын  жетілдіреді.

Сабақта қолданылатын материалдар:

 Слайд-презентация, конфеттер, қажетті заттар,

түрлі-түсті стикерлер, постер, маркерлер

Оқыту әдістері:

Жаңа әдістер

Сұрақ-жауап, түсіндіру әдісі

«Дейін-кейін»  әдісі, топтық жұмыс,«Екі жұлдыз, бір тілек»

Дерек көздері:

Үлестірмелі материал 2-апта;

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Тапсырмалар:

Түрткілер


Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті


Барысы

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің  іс- әрекеті

І. Психология

лық ахуал туғызу

Көтеріңкі көңіл орнату үшін «Комплимент» тренингін ұйымдастырамын.

Ақ қағазға жылы лебіздерін жазады да, бір-біріне лақтырады.

Топқа бөлу


Конфеттер арқылы топқа бөлу


Конфет салынған қораптан конфеттер алып, түсіне қарай топқа бөлінеді.

Коучтың тақырыбымен таныстыру

Оқыту мен оқу сапасын жетілдіруде критериалды бағалаудың рөлі

Тақырыппен танысады.

«Дейін- кейін» стратегиясы

Мұғалімдерден білім деңгейін бағалау туралы ойларымен бөлісуді тапсырамын.

 Мұғалімдер  үлестірілген ақ қағаздың «дейін» бағалау туралы не білетінін жазады.

Александердің сөзі, 2001ж

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 

104 бет

 

Бүгінгі мектептегі білім беруде Баға-Бағалау-Сандық баға деген ұғым бар. Біз үшін бұл үш сөз синонимдес болғанымен, әртүрлі ұғымды білдіреді.

Бағалау-оқушылардың оқу-танымдық әрекеттерін бақылау, оның білім деңгейін анықтау үшін ақпарат жинау;

Баға беру-бағалаудың нәтижесі,яғни сапалы кері байланыс;

Баға- символ, оқу жетістігін не санмен, не сөзбен таңбалау.

«Бағалау» термині жақын отыру дегенді білдіреді, себебі бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін бақылауы болып табылады.


  Мұқият тыңдап отырып, баяндамашының сөзіне өз тәжірибесінен мысалдар келтіріп отырады.




















Топтарға құралдар тарату. Әр топ мүшесі қолындағы құралдарды пайдаланып, көбелектің суретін салады.

1-тапсырма: Жұптық жұмыс әр топ мүшесі өз жұбының суретіне баға қояды.

2-тапсырма: Топтық жұмыс. Топ көбелектің суреттеріне бірлесе отырып бағалау критерийлерін жасауды тапсырамын. Суреттерін критерилері бойынша бағалатамын.

3-тапсырма. Мен өзімнің критериімді ұсынамын.



Толық бетті пайдалан

Жарты бетті пайдалану


Үштен бір бетті пайдалану


Бетті толық қолдану


(3 ұпай)

(2 ұпай)

(1 ұпай)

Түстердің үйлесімділігі

4түстен көп қолдану 3 ұпай

2-3 түс қолдану

(2 ұпай)

1 түс қолдану

(1 ұпай

Дене бөліктерінің саны

Денесінің 5  бөлігін салу (3 ұпай)

Денесінің 3-4 бөлігін салу

 (2 ұпай)

Денесінің 1-2 бөлігін салу

 (1ұпай)

Сұрақ: Қалай ойлайсыздар бір суретті не үшін бірнеше рет бағаладық ?

Критериалды бағалау-

бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі

Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты:

Мектепте оқыту сапасын жоғарлату

Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:

  • - алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;

  • - анық, айқындылығы;

  • - бағаның әділдігі;

  • - өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі

Білім сапасын бағалау жүйесінде жаңарту мәселесі :

  • - Бес балдық жүйенің қазіргі заманға сай білім жүйесін қанағаттандыра алмауы

  • - Оқушы танымындағы өзгерістер мен білім саласындағы қалыптасқан қайшылықтар

  • - Әлеуметтік сұраныстардың өзгеруі

Критериалды бағалау :

  • Қалыптастырушы бағалау

    • Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды.

  • Негізгі бағалау

    • Бір тарауға байланысты қалыптастырған білім деңгейін анықтайды

    • Қолданылуы:

    • Негізгі бағалауда барлық критерийлер барынша қолданылуы керек.

    • Критерий оқушының жас ерекшелігіне, бағдарламаға сай алынады.

    • Әрбір жетістік балмен және дескриптор арқылы белгіленеді.

    • Тоқсан соңында әр критерий бойынша негізгі бақылаудан алынған орташа балл есептелінеді.

Көбелектің суретін салады;


Қасындағы жұбына береді;

Суретті бағалайды;

Суретті өз критерилері бойынша бағалайды;

Менің критерилерім бойынша бағалайды;











Үш бағалауды салыстыра отырып, түйген ойларын айтады.


Критериалды бағалау туралы түсініктері қалыптасады.






«Дейін-кейін» стратегиясы

Коучинг сабақтың мұғалімдер үшін қаншалықты сәтті болғанын бақылау  үшін, тақырып бойынша не білгені туралы алдарындағы «кейін» бағанасын толтыруды сұраймын.

Ақ парақты толтырып, тапсырады.

Кері байланыс

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Мұғалімдер өз ойларын айтады.










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.06.2018
689
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі