Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша өткізген коучинг сабағының жоспары.
|
Коучинг тақырыбы: |
Оқыту мен оқу сапасын жетілдіруде критериалды бағалаудың рөлі. |
|
Коуч |
Бейсеуова Нурила Жамбыл облысы Талас ауданы Д. А. Қонаев атындағы Ойық ауылы орта мектебі |
|
Жалпы мақсат: |
Критериалды бағалауды қолданудың тиімділігін әріптестермен бөлісу. |
|
Сілтеме: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|
Оқу нәтижесі: |
Мұғалімдер критериалды бағалаудың тиімді екенін түсініп кетеді. Бағалау критерилерін құрайды, оны тәжірибеде қолданануға әрекет етеді |
|
Негізгі идеялар: |
Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұмысын бағалау, оны критерилер арқылы бағалау оқу сапасын жетілдіреді. |
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Слайд-презентация, конфеттер, қажетті заттар, түрлі-түсті стикерлер, постер, маркерлер |
|
Оқыту әдістері: |
Жаңа әдістер Сұрақ-жауап, түсіндіру әдісі «Дейін-кейін» әдісі, топтық жұмыс,«Екі жұлдыз, бір тілек» |
|
Дерек көздері: |
Үлестірмелі материал 2-апта; Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|
Тапсырмалар: |
Түрткілер |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
|
Барысы |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс- әрекеті |
||||||||||||||||
|
І. Психология лық ахуал туғызу |
Көтеріңкі көңіл орнату үшін «Комплимент» тренингін ұйымдастырамын. |
Ақ қағазға жылы лебіздерін жазады да, бір-біріне лақтырады. |
||||||||||||||||
|
Топқа бөлу |
Конфеттер арқылы топқа бөлу |
Конфет салынған қораптан конфеттер алып, түсіне қарай топқа бөлінеді. |
||||||||||||||||
|
Коучтың тақырыбымен таныстыру |
Оқыту мен оқу сапасын жетілдіруде критериалды бағалаудың рөлі |
Тақырыппен танысады. |
||||||||||||||||
|
«Дейін- кейін» стратегиясы |
Мұғалімдерден білім деңгейін бағалау туралы ойларымен бөлісуді тапсырамын.
|
Мұғалімдер үлестірілген ақ қағаздың «дейін» бағалау туралы не білетінін жазады. |
||||||||||||||||
|
Александердің сөзі, 2001ж Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 104 бет
|
Бүгінгі мектептегі білім беруде Баға-Бағалау-Сандық баға деген ұғым бар. Біз үшін бұл үш сөз синонимдес болғанымен, әртүрлі ұғымды білдіреді. Бағалау-оқушылардың оқу-танымдық әрекеттерін бақылау, оның білім деңгейін анықтау үшін ақпарат жинау; Баға беру-бағалаудың нәтижесі,яғни сапалы кері байланыс; Баға- символ, оқу жетістігін не санмен, не сөзбен таңбалау. «Бағалау» термині жақын отыру дегенді білдіреді, себебі бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін бақылауы болып табылады.
|
Мұқият тыңдап отырып, баяндамашының сөзіне өз тәжірибесінен мысалдар келтіріп отырады. |
||||||||||||||||
|
|
Топтарға құралдар тарату. Әр топ мүшесі қолындағы құралдарды пайдаланып, көбелектің суретін салады. 1-тапсырма: Жұптық жұмыс әр топ мүшесі өз жұбының суретіне баға қояды. 2-тапсырма: Топтық жұмыс. Топ көбелектің суреттеріне бірлесе отырып бағалау критерийлерін жасауды тапсырамын. Суреттерін критерилері бойынша бағалатамын. 3-тапсырма. Мен өзімнің критериімді ұсынамын.
Сұрақ: Қалай ойлайсыздар бір суретті не үшін бірнеше рет бағаладық ? Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты: Мектепте оқыту сапасын жоғарлату Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:
Білім сапасын бағалау жүйесінде жаңарту мәселесі :
Критериалды бағалау :
|
Көбелектің суретін салады;
Қасындағы жұбына береді; Суретті бағалайды; Суретті өз критерилері бойынша бағалайды; Менің критерилерім бойынша бағалайды;
Үш бағалауды салыстыра отырып, түйген ойларын айтады.
Критериалды бағалау туралы түсініктері қалыптасады.
|
||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||
|
«Дейін-кейін» стратегиясы |
Коучинг сабақтың мұғалімдер үшін қаншалықты сәтті болғанын бақылау үшін, тақырып бойынша не білгені туралы алдарындағы «кейін» бағанасын толтыруды сұраймын. |
Ақ парақты толтырып, тапсырады. |
||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Мұғалімдер өз ойларын айтады. |
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг жоспары Оқыту мен оқу сапасын жетілдіруде критериалды бағалаудың рөлі.
Коучинг жоспары Оқыту мен оқу сапасын жетілдіруде критериалды бағалаудың рөлі.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша өткізген коучинг сабағының жоспары.
|
Коучинг тақырыбы: |
Оқыту мен оқу сапасын жетілдіруде критериалды бағалаудың рөлі. |
|
Коуч |
Бейсеуова Нурила Жамбыл облысы Талас ауданы Д. А. Қонаев атындағы Ойық ауылы орта мектебі |
|
Жалпы мақсат: |
Критериалды бағалауды қолданудың тиімділігін әріптестермен бөлісу. |
|
Сілтеме: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|
Оқу нәтижесі: |
Мұғалімдер критериалды бағалаудың тиімді екенін түсініп кетеді. Бағалау критерилерін құрайды, оны тәжірибеде қолданануға әрекет етеді |
|
Негізгі идеялар: |
Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұмысын бағалау, оны критерилер арқылы бағалау оқу сапасын жетілдіреді. |
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Слайд-презентация, конфеттер, қажетті заттар, түрлі-түсті стикерлер, постер, маркерлер |
|
Оқыту әдістері: |
Жаңа әдістер Сұрақ-жауап, түсіндіру әдісі «Дейін-кейін» әдісі, топтық жұмыс,«Екі жұлдыз, бір тілек» |
|
Дерек көздері: |
Үлестірмелі материал 2-апта; Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|
Тапсырмалар: |
Түрткілер |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
|
Барысы |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс- әрекеті |
||||||||||||||||
|
І. Психология лық ахуал туғызу |
Көтеріңкі көңіл орнату үшін «Комплимент» тренингін ұйымдастырамын. |
Ақ қағазға жылы лебіздерін жазады да, бір-біріне лақтырады. |
||||||||||||||||
|
Топқа бөлу |
Конфеттер арқылы топқа бөлу |
Конфет салынған қораптан конфеттер алып, түсіне қарай топқа бөлінеді. |
||||||||||||||||
|
Коучтың тақырыбымен таныстыру |
Оқыту мен оқу сапасын жетілдіруде критериалды бағалаудың рөлі |
Тақырыппен танысады. |
||||||||||||||||
|
«Дейін- кейін» стратегиясы |
Мұғалімдерден білім деңгейін бағалау туралы ойларымен бөлісуді тапсырамын.
|
Мұғалімдер үлестірілген ақ қағаздың «дейін» бағалау туралы не білетінін жазады. |
||||||||||||||||
|
Александердің сөзі, 2001ж Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 104 бет
|
Бүгінгі мектептегі білім беруде Баға-Бағалау-Сандық баға деген ұғым бар. Біз үшін бұл үш сөз синонимдес болғанымен, әртүрлі ұғымды білдіреді. Бағалау-оқушылардың оқу-танымдық әрекеттерін бақылау, оның білім деңгейін анықтау үшін ақпарат жинау; Баға беру-бағалаудың нәтижесі,яғни сапалы кері байланыс; Баға- символ, оқу жетістігін не санмен, не сөзбен таңбалау. «Бағалау» термині жақын отыру дегенді білдіреді, себебі бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін бақылауы болып табылады.
|
Мұқият тыңдап отырып, баяндамашының сөзіне өз тәжірибесінен мысалдар келтіріп отырады. |
||||||||||||||||
|
|
Топтарға құралдар тарату. Әр топ мүшесі қолындағы құралдарды пайдаланып, көбелектің суретін салады. 1-тапсырма: Жұптық жұмыс әр топ мүшесі өз жұбының суретіне баға қояды. 2-тапсырма: Топтық жұмыс. Топ көбелектің суреттеріне бірлесе отырып бағалау критерийлерін жасауды тапсырамын. Суреттерін критерилері бойынша бағалатамын. 3-тапсырма. Мен өзімнің критериімді ұсынамын.
Сұрақ: Қалай ойлайсыздар бір суретті не үшін бірнеше рет бағаладық ? Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты: Мектепте оқыту сапасын жоғарлату Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:
Білім сапасын бағалау жүйесінде жаңарту мәселесі :
Критериалды бағалау :
|
Көбелектің суретін салады;
Қасындағы жұбына береді; Суретті бағалайды; Суретті өз критерилері бойынша бағалайды; Менің критерилерім бойынша бағалайды;
Үш бағалауды салыстыра отырып, түйген ойларын айтады.
Критериалды бағалау туралы түсініктері қалыптасады.
|
||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||
|
«Дейін-кейін» стратегиясы |
Коучинг сабақтың мұғалімдер үшін қаншалықты сәтті болғанын бақылау үшін, тақырып бойынша не білгені туралы алдарындағы «кейін» бағанасын толтыруды сұраймын. |
Ақ парақты толтырып, тапсырады. |
||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Мұғалімдер өз ойларын айтады. |
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















