Күнi
|
28.10.2017ж Коуч: Сыздыкова
О.Н.
|
Кoучинг
тaқырыбы:
|
«Қалыптастырушы бағалау
oқyшы оқуын жақсартуға мүмкіндік
береді»
|
Ciлтeмe:
|
Мұғалімге арналған нұсқаулық
2017
|
Мaқcaты:
|
Мұғалімдерге қалыптастырушы
бағалаудың тиімділігін саралау және тиімді жолдарын айқындау,
жетілдіру
|
Oқыту
нәтижeci:
|
Қалыптастырушы бағалау туралы
түсінік кеңейтіледі.
Оқушының жас ерекшелігін
ескеріп тиімді жолдарын
қарастырады.
Бағалау критерийлері мен
дескрипторлардың тиімділігін
зерделейді.
|
Нeгiзгi
идeялaр:
|
Қалыптастырушы бағалау тиімді
жолдарын айқындау, оқу үшін бағалау
|
|
Коучтың іс -
әрекеті
|
Қатысушылардың іс -
әрекеті
|
Уaқыт
25мин
|
Ұйымдастыру
кезеңi
|
Психологиялық
ахуал
Бүгінгі күнгі күндеріңіз
несімен қызықты болды?
Бөліссеңіздер
Сіз
кімсіз? жаттығу : геометриялық фигура
суреті салынған қағаздарды таңдайды. Өз фигурасына байланысты
сипаттаманы тыңдайды.
Геометриялық фигура сызған
түсіне қарай 3 топқа бөлінеді.
|
Геометриялық фигураларды
таңдайды. Сипаттамасын тыңдап, өзіне сәйкес келетінін/ келмейтінін
ерікті түрде айтады
Көк, қызыл, күлгін түс бойынша
топқа отыру
|
3
минут
|
№1
тaпcырмa
Сынақтан өткізу
сұрақтары
|
Бағалау дегеніміз не? Қалай
түсінеміз? - Қандай бағалау түрін
қолданасыздар?
- Сабақтың қай кезінде
балаларды бағалайсыздар?
- Оқушыға қойған бағаңызды
қалай түсіндіресіздер?
- Сіз үшін оқушыны бағалау
кезінде ең бастысы не?
- Сіз өзіңіздің бағалау
тәжірибеңізге қанағаттанасыз ба?
- Ол қаншалықты
тиімді?
- Қалыптастырушы бағалаудың
қандай әдістерін айта аласыз? - Қайсысын қолдандыңыз? Қолданған
тәсіліңізден жеткен жетістік жайлы айтып бересіз
бе?
- Қалыптастырушы бағалауды
сабақтың қай кезеңінде
пайдаланасыз?
- «Әр адамның пікірі құнды»
деген тұжырымды сабақта сіз пайдаланасыз
ба?
|
- Өз ойларын ортаға
салады
Тәжірибесімен
бөліседі
|
5
минут
|
Түрткі
сұрақтар
|
- Өзін бағалау дегенді қалай
түсінесіз? Осы берген жауабыңызды бағалап
көріңіз.
- Сіз қалай бағалар
едіңіз?
- бір-бірін
бағалау;
- критерийлер арқылы
бағалау;
- қойылған бағаларды
салыстырып, қорытынды жасау.
|
Жауаптарын дәлелдеп
айтады
|
4
минут
|
№2
тапсырма
|
«Сипаттама»
тренинг
Мақсаты: критерий арқылы
бағалаудың тиімділігін таныту
Алманың суреті салынады және
сипаттау мәтінін құру тапсырылады.
Критерий бойынша дескриптор
құрастыруға тапсырма беріледі. Орындап болғаннан кейін үлгі
ұсынылады : Мазмұндама
жазу. (үлгі)
-
Тапсырма бойынша берілген
критерийлерді орындай алмады.
-
Мәтінді түсінбеген, тақырыпты
толық аша алмады.
-
Мәтінді түсінген, жоспардан
ауытқу бар
-
Мазмұны тақырыпқа сай, көп
фактілер бұрмаланған
-
Мазмұны тақырыпқа сай, бірақ
ойын баяндауда дәлсіздіктер
кездеседі
-
Мәтін мазмұнын толық түсінген,
тақырып ашылған, өзіндік ой пікірі
қолданылған.
Шығарма
жаздыру.
-
Оқушының сөздік қоры өте
жұтаң, сөздердің орын тәртібі
сақталмаған.
-
Сөйлемдері қысқа, сөйлемдер
арасындағы байланыс сақталмаған.
-
Азат жолдар арасындағы
байланыстар сақталмаған.
-
Сөздік қоры мол, бірақ сөз
қайталаулар кездеседі.
-
Тіл байлығы әдеби тіл
нормасына сай, бірақ ой жүйесінде ауытқулар
бар.
-
Оқушының сөздік қоры кең, ойы
жүйелі, орынсыз қолданылған сөздер
жоқ.
Күрделі теңдеуді шешуге
байланысты өздік жұмысы
-
Берілген критерийді орындай
алмады.
-
Күрделі теңдеудегі амалдар
ретін біледі, бірақ алғашқы 2-3 амалды есептеуде қателер
бар
-
Күрделі теңдеудегі амалдар
ретін біледі, бірақ соңғы амалды есептеуде қателер
жібереді.
-
Күрделі теңдеудегі амалдар
ретін біледі, амалдарды қатесіз есептеп, мәнін
табады
|
Тренинг арқылы критерий
бойынша бағалаудың тиімділігін
ұғады
Өздері құрастырған
дескрипторлармен салыстырады, ойын ортаға
салады.
|
6
минут
|
Қoрытынды
рeфлeкcия
|
«Тақырыптық түйінді
сөздер»
стратегиясы
Тақтада бірнеше сөздер
беріледі. Соның ішінен бүгінгі ақпарат бойынша қажет сөздерді теріп
жазады немесе айтады.
|
Қалыптастырушы бағалауға
байланысты түйінді сөздерді теріп жазады, ойын ортаға
салады
|
4
минут
|
Бaғaлaу
|
«Мен
қайдамын?» әдісі
Гүл күлтешелері:
қанағаттандым, күтемін, рахаттандым, түсінбеушілік,
шаршадым,сауалым бар
|
Гүлдің күлтешелеріне бүгінгі
коучингтен қандай деңгейде кетіп бара жатқанын бағалау үшін стикер
жапсыру
|
3
мин
|