Күнi | 28.10.2017ж Коуч: Сыздыкова О.Н. |
Кoучинг тaқырыбы: | «Қалыптастырушы бағалау oқyшы оқуын жақсартуға мүмкіндік береді» |
Ciлтeмe: | Мұғалімге арналған нұсқаулық 2017 |
Мaқcaты: | Мұғалімдерге қалыптастырушы бағалаудың тиімділігін саралау және тиімді жолдарын айқындау, жетілдіру |
Oқыту нәтижeci: | Қалыптастырушы бағалау туралы түсінік кеңейтіледі.Оқушының жас ерекшелігін ескеріп тиімді жолдарын қарастырады.Бағалау критерийлері мен дескрипторлардың тиімділігін зерделейді. |
Нeгiзгi идeялaр: | Қалыптастырушы бағалау тиімді жолдарын айқындау, оқу үшін бағалау |
| Коучтың іс - әрекеті | Қатысушылардың іс - әрекеті | Уaқыт 25мин |
Ұйымдастыру кезеңi | Психологиялық ахуал Бүгінгі күнгі күндеріңіз несімен қызықты болды? БөліссеңіздерСіз кімсіз? жаттығу : геометриялық фигура суреті салынған қағаздарды таңдайды. Өз фигурасына байланысты сипаттаманы тыңдайды.Геометриялық фигура сызған түсіне қарай 3 топқа бөлінеді. | Геометриялық фигураларды таңдайды. Сипаттамасын тыңдап, өзіне сәйкес келетінін/ келмейтінін ерікті түрде айтады
Көк, қызыл, күлгін түс бойынша топқа отыру | 3 минут |
№1 тaпcырмaСынақтан өткізу сұрақтары
| Бағалау дегеніміз не? Қалай түсінеміз? - Қандай бағалау түрін қолданасыздар?- Сабақтың қай кезінде балаларды бағалайсыздар?- Оқушыға қойған бағаңызды қалай түсіндіресіздер?- Сіз үшін оқушыны бағалау кезінде ең бастысы не?- Сіз өзіңіздің бағалау тәжірибеңізге қанағаттанасыз ба?- Ол қаншалықты тиімді?- Қалыптастырушы бағалаудың қандай әдістерін айта аласыз? - Қайсысын қолдандыңыз? Қолданған тәсіліңізден жеткен жетістік жайлы айтып бересіз бе?- Қалыптастырушы бағалауды сабақтың қай кезеңінде пайдаланасыз? - «Әр адамның пікірі құнды» деген тұжырымды сабақта сіз пайдаланасыз ба? | - Өз ойларын ортаға салады
Тәжірибесімен бөліседі | 5 минут |
Түрткі сұрақтар | - Өзін бағалау дегенді қалай түсінесіз? Осы берген жауабыңызды бағалап көріңіз.- Сіз қалай бағалар едіңіз?- бір-бірін бағалау;- критерийлер арқылы бағалау;- қойылған бағаларды салыстырып, қорытынды жасау. | Жауаптарын дәлелдеп айтады | 4 минут |
№2 тапсырма | «Сипаттама» тренинг Мақсаты: критерий арқылы бағалаудың тиімділігін таныту Алманың суреті салынады және сипаттау мәтінін құру тапсырылады. Критерий бойынша дескриптор құрастыруға тапсырма беріледі. Орындап болғаннан кейін үлгі ұсынылады : Мазмұндама жазу. (үлгі)Тапсырма бойынша берілген критерийлерді орындай алмады.Мәтінді түсінбеген, тақырыпты толық аша алмады.Мәтінді түсінген, жоспардан ауытқу барМазмұны тақырыпқа сай, көп фактілер бұрмаланғанМазмұны тақырыпқа сай, бірақ ойын баяндауда дәлсіздіктер кездеседіМәтін мазмұнын толық түсінген, тақырып ашылған, өзіндік ой пікірі қолданылған. Шығарма жаздыру. Оқушының сөздік қоры өте жұтаң, сөздердің орын тәртібі сақталмаған. Сөйлемдері қысқа, сөйлемдер арасындағы байланыс сақталмаған.Азат жолдар арасындағы байланыстар сақталмаған. Сөздік қоры мол, бірақ сөз қайталаулар кездеседі. Тіл байлығы әдеби тіл нормасына сай, бірақ ой жүйесінде ауытқулар бар.Оқушының сөздік қоры кең, ойы жүйелі, орынсыз қолданылған сөздер жоқ.Күрделі теңдеуді шешуге байланысты өздік жұмысы Берілген критерийді орындай алмады. Күрделі теңдеудегі амалдар ретін біледі, бірақ алғашқы 2-3 амалды есептеуде қателер барКүрделі теңдеудегі амалдар ретін біледі, бірақ соңғы амалды есептеуде қателер жібереді.Күрделі теңдеудегі амалдар ретін біледі, амалдарды қатесіз есептеп, мәнін табады | Тренинг арқылы критерий бойынша бағалаудың тиімділігін ұғады
Өздері құрастырған дескрипторлармен салыстырады, ойын ортаға салады. | 6 минут
|
Қoрытынды рeфлeкcия | «Тақырыптық түйінді сөздер» стратегиясы Тақтада бірнеше сөздер беріледі. Соның ішінен бүгінгі ақпарат бойынша қажет сөздерді теріп жазады немесе айтады. | Қалыптастырушы бағалауға байланысты түйінді сөздерді теріп жазады, ойын ортаға салады | 4 минут |
Бaғaлaу
| «Мен қайдамын?» әдісі Гүл күлтешелері: қанағаттандым, күтемін, рахаттандым, түсінбеушілік, шаршадым,сауалым бар | Гүлдің күлтешелеріне бүгінгі коучингтен қандай деңгейде кетіп бара жатқанын бағалау үшін стикер жапсыру
| 3 мин |