|
Уақыты:10.00- 12.00 |
Үздік коучинг Күні:19.03 .2018ж Жамбыл облысы Тараз қаласы Абай атындағы №26 орта мектебі Коуч:қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Шегебаева Гулжан Муслимовна |
|
Коучинг сабақтың тақырыбы |
Lesson study-Мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру тәсілі |
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып,оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде Lesson studyді ұсыну; |
|
Күтілетін нәтиже |
Мұғалімдер Lesson study үдерісін оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мектептерде Lesson studyді пайдалану үшін әріптестерімен қалай ынтымақтастық орнатуға болатынын түсінеді; Lesson study кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын үйренеді; Әдісі:топтық жұмыс,диалогтік әңгіме,ашық және жабық сұрақтар,таныстырылым,қысқаша қорыту,қорытынды; |
|
Әдебиет |
1. Мұғалімге араналған нұсқаулық. 2. Үлестірме материалдар 3. А.Әлімов. «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» атты оқу құралы, Алматы 2013ж. 4. А.Әліміов. «Оқытудағы ИНТЕРБЕЛСЕНДІ әдіс-тәсілдер» Астана, 2014ж. |
|
Уақыт |
Коучингтің әрекеті |
Тыңдаушылардың әрекеті |
|
5- минут |
Тапсырма: Ой қозғау: «Топтау» |
Ортаға сабақтан көрініс фото суреттер тасталады.(Сын тұрғысынан ойлайды) |
|
5-минут |
Топқа бөлу. |
Ретпен 1-3 ке дейін саналады.(шағын топтарға бөлінудің мүмкіндіктері қалыптасады) |
|
10-минут |
Тапсырма: «Таңда» |
Топтарда өздеріне ұнаған суреттер топтамасымен постер жасайды. |
|
10-минут |
Тапсырма: «Қорға» |
Топ болып фото суреттер арқылы ой қорытады. |
|
20-минут |
Таныстырылым «Lesson study тарихы»(ауызша) |
Lesson study-туралы мұғалімдерде түсінік қалыптасады. |
|
Сергіту сәті 5-минут |
Жеке жұмыс: Қатысушыларға өз бойларында көшбасшылққа тән қанша қасиет бар екенін анықтату. Әр қатысушыға парақша тарату. |
Көшбасшыға тән қасиеттердің өзінде қанша пайызы бар екенін анықтайды. |
|
5-минут |
Тапсырма:Lesson studyді мектепке енгізуге бола ма? |
Пікірталас, Lesson studyді мектепке енгізудің қажет екенін түсінеді. |
|
10- минут |
Бейнекөрініс «Интузиазм лидера» Топта талқылатып, 10 қатысушы өз ойларын қорыту. |
Бейнекөріністі көріп, топта пікірлесіп, ортаға біреуі шығып ой қорытады |
|
10-минут
10-минут |
Топ ішіндегі тәжірибе Кері байланыс: Тақтаға үлкен түрі көрсетіледі.
|
Сабаққа қызығушылығы төмен оқушыны анықтау. Барлық қатысушыға ақ парққа өз алақандарын салып, әрбір саусақ ішіне сұрақтың жауаптарын жазады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг Lesson study Мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру тәсілі
Коучинг Lesson study Мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру тәсілі
|
Уақыты:10.00- 12.00 |
Үздік коучинг Күні:19.03 .2018ж Жамбыл облысы Тараз қаласы Абай атындағы №26 орта мектебі Коуч:қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Шегебаева Гулжан Муслимовна |
|
Коучинг сабақтың тақырыбы |
Lesson study-Мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру тәсілі |
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып,оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде Lesson studyді ұсыну; |
|
Күтілетін нәтиже |
Мұғалімдер Lesson study үдерісін оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мектептерде Lesson studyді пайдалану үшін әріптестерімен қалай ынтымақтастық орнатуға болатынын түсінеді; Lesson study кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын үйренеді; Әдісі:топтық жұмыс,диалогтік әңгіме,ашық және жабық сұрақтар,таныстырылым,қысқаша қорыту,қорытынды; |
|
Әдебиет |
1. Мұғалімге араналған нұсқаулық. 2. Үлестірме материалдар 3. А.Әлімов. «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» атты оқу құралы, Алматы 2013ж. 4. А.Әліміов. «Оқытудағы ИНТЕРБЕЛСЕНДІ әдіс-тәсілдер» Астана, 2014ж. |
|
Уақыт |
Коучингтің әрекеті |
Тыңдаушылардың әрекеті |
|
5- минут |
Тапсырма: Ой қозғау: «Топтау» |
Ортаға сабақтан көрініс фото суреттер тасталады.(Сын тұрғысынан ойлайды) |
|
5-минут |
Топқа бөлу. |
Ретпен 1-3 ке дейін саналады.(шағын топтарға бөлінудің мүмкіндіктері қалыптасады) |
|
10-минут |
Тапсырма: «Таңда» |
Топтарда өздеріне ұнаған суреттер топтамасымен постер жасайды. |
|
10-минут |
Тапсырма: «Қорға» |
Топ болып фото суреттер арқылы ой қорытады. |
|
20-минут |
Таныстырылым «Lesson study тарихы»(ауызша) |
Lesson study-туралы мұғалімдерде түсінік қалыптасады. |
|
Сергіту сәті 5-минут |
Жеке жұмыс: Қатысушыларға өз бойларында көшбасшылққа тән қанша қасиет бар екенін анықтату. Әр қатысушыға парақша тарату. |
Көшбасшыға тән қасиеттердің өзінде қанша пайызы бар екенін анықтайды. |
|
5-минут |
Тапсырма:Lesson studyді мектепке енгізуге бола ма? |
Пікірталас, Lesson studyді мектепке енгізудің қажет екенін түсінеді. |
|
10- минут |
Бейнекөрініс «Интузиазм лидера» Топта талқылатып, 10 қатысушы өз ойларын қорыту. |
Бейнекөріністі көріп, топта пікірлесіп, ортаға біреуі шығып ой қорытады |
|
10-минут
10-минут |
Топ ішіндегі тәжірибе Кері байланыс: Тақтаға үлкен түрі көрсетіледі.
|
Сабаққа қызығушылығы төмен оқушыны анықтау. Барлық қатысушыға ақ парққа өз алақандарын салып, әрбір саусақ ішіне сұрақтың жауаптарын жазады. |
шағым қалдыра аласыз














