|
Мерзімі |
11 .09.2020ж |
||||
|
Коуч |
Кусабаева А.С. |
||||
|
Тақырыбы |
Сабақта мұғалімнің тиімді кері байланыс жасау дағдысын қалай қалыптастыруға болады? |
||||
|
Мақсаты |
Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін мұғалімнің тиімді кері байланыс бере білуінің маңыздылығын ұғындыру. Іс-тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар беру. |
||||
|
Күтілетін нәтиже |
Сабақтағы кері байланыстың тиімділігін түсінеді. Күнделікті сабақ соңында оқушылардан кері байланыс алады. Келесі сабақтың жоспарын құруда, оқушылардың ұсыныстарын ескереді. |
||||
|
Қатысушылар |
Мұғалімдер |
||||
|
Барысы |
|||||
|
№ |
Кезеңі |
Іс- әрекеттер |
Ресурс тар |
||
|
1 |
Мақсат ты анық тау Жағым ды психоло гиялық ахуал туғызу
|
Амандасу Сергіту сәті. (жақсы психологиялық ахуал орнату) «Арал» әдісі (Әр мұғалім адам бойындағы құндылықтар туралы А4 парағына топтастырып жазып алады) Топқа бөлу «1-2-3-4-5» әдісі арқылы (Мұғалімдер алдын ала топқа бөлінген. Сол топтармен жұмыс жүргізіледі) Ой шақыру «Күлмесқыз» Мұғалімдер мынадай ертегіден үзінді оқиды. «Баяғыда бір ханның қызы болыпты. Ол ешқашан күлмейді екен. Сол себепті хан қызы Күлмесқыз атаныпты». Неліктен осы хан қызы күлмеген деп ойлайсыздар?- деп сұрақ қойылып, ойларын дәптерге жазу тапсырылады. Сосын екінші сұрақ қойылады: «Күлмесқыздың күлуі үшін не істеу керек деп ойлайсыздар?» деген сұрақ қойылады. Ойсергектің мәнін ашуда әркім өз себебін көрсетеді. Мақсаты: Осындай ойсергектер арқылы баланың проблеманы шешуін және түсінуін анықтаймын. Мағынаны ашу
|
А4 парақ
Микро фон |
||
|
|
Ағымда- ғы жағ дайды талдау |
« Кері байланыс- сабақтағы маңызды үрдістің бірі ». 5 топ осы тақырыпта өз жұмыстарын қорғайды. Жұмысты түрлі бағытта қорғау ұсынылады. Әрбір топ ерекше бір кері байланыс түрін ойлап табу. Кімге? Қашан? Қалай? Неліктен? сұрақтарын еске түсіре отырып, топтар ақылдасып сабаққа кері байланысты қалай жасайтыны жайлы пікірлеседі. Оны топ алдында қорғайды. Мақсаты:Топ ішінде ерекше кері байланыс жасау түрін жасап үйренеді. Нәтиже:Топ ішінде ерекше кері байланыс түрін шығарады. Осылай бір-бірімен тәжірибе алмасады. |
|
||
|
3 |
Мүмкін діктерді қарасты ру |
Синквейн Сinquain Синквейн немесе бес жолды өлең стратегиясы бойынша мұғалімдер кері байланыс туралы бес жолды өлең құрастырады. Не? Қандай? Не істеді? Түйін тиімді кері байланыс оқушы уәжін көтеруде ықпалын тигізеді. Синоним Бағалау |
|
||
|
4 |
Қорытынды |
Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір тілек»
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг Сабақта мұғалімнің тиімді кері байланыс жасау дағдысын қалай қалыптастыруға болады?
Коучинг Сабақта мұғалімнің тиімді кері байланыс жасау дағдысын қалай қалыптастыруға болады?
|
Мерзімі |
11 .09.2020ж |
||||
|
Коуч |
Кусабаева А.С. |
||||
|
Тақырыбы |
Сабақта мұғалімнің тиімді кері байланыс жасау дағдысын қалай қалыптастыруға болады? |
||||
|
Мақсаты |
Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін мұғалімнің тиімді кері байланыс бере білуінің маңыздылығын ұғындыру. Іс-тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар беру. |
||||
|
Күтілетін нәтиже |
Сабақтағы кері байланыстың тиімділігін түсінеді. Күнделікті сабақ соңында оқушылардан кері байланыс алады. Келесі сабақтың жоспарын құруда, оқушылардың ұсыныстарын ескереді. |
||||
|
Қатысушылар |
Мұғалімдер |
||||
|
Барысы |
|||||
|
№ |
Кезеңі |
Іс- әрекеттер |
Ресурс тар |
||
|
1 |
Мақсат ты анық тау Жағым ды психоло гиялық ахуал туғызу
|
Амандасу Сергіту сәті. (жақсы психологиялық ахуал орнату) «Арал» әдісі (Әр мұғалім адам бойындағы құндылықтар туралы А4 парағына топтастырып жазып алады) Топқа бөлу «1-2-3-4-5» әдісі арқылы (Мұғалімдер алдын ала топқа бөлінген. Сол топтармен жұмыс жүргізіледі) Ой шақыру «Күлмесқыз» Мұғалімдер мынадай ертегіден үзінді оқиды. «Баяғыда бір ханның қызы болыпты. Ол ешқашан күлмейді екен. Сол себепті хан қызы Күлмесқыз атаныпты». Неліктен осы хан қызы күлмеген деп ойлайсыздар?- деп сұрақ қойылып, ойларын дәптерге жазу тапсырылады. Сосын екінші сұрақ қойылады: «Күлмесқыздың күлуі үшін не істеу керек деп ойлайсыздар?» деген сұрақ қойылады. Ойсергектің мәнін ашуда әркім өз себебін көрсетеді. Мақсаты: Осындай ойсергектер арқылы баланың проблеманы шешуін және түсінуін анықтаймын. Мағынаны ашу
|
А4 парақ
Микро фон |
||
|
|
Ағымда- ғы жағ дайды талдау |
« Кері байланыс- сабақтағы маңызды үрдістің бірі ». 5 топ осы тақырыпта өз жұмыстарын қорғайды. Жұмысты түрлі бағытта қорғау ұсынылады. Әрбір топ ерекше бір кері байланыс түрін ойлап табу. Кімге? Қашан? Қалай? Неліктен? сұрақтарын еске түсіре отырып, топтар ақылдасып сабаққа кері байланысты қалай жасайтыны жайлы пікірлеседі. Оны топ алдында қорғайды. Мақсаты:Топ ішінде ерекше кері байланыс жасау түрін жасап үйренеді. Нәтиже:Топ ішінде ерекше кері байланыс түрін шығарады. Осылай бір-бірімен тәжірибе алмасады. |
|
||
|
3 |
Мүмкін діктерді қарасты ру |
Синквейн Сinquain Синквейн немесе бес жолды өлең стратегиясы бойынша мұғалімдер кері байланыс туралы бес жолды өлең құрастырады. Не? Қандай? Не істеді? Түйін тиімді кері байланыс оқушы уәжін көтеруде ықпалын тигізеді. Синоним Бағалау |
|
||
|
4 |
Қорытынды |
Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір тілек»
|
|
||
шағым қалдыра аласыз













