Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Коучинг Сабақта мұғалімнің тиімді кері байланыс жасау дағдысын қалай қалыптастыруға болады?
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Коучинг Сабақта мұғалімнің тиімді кері байланыс жасау дағдысын қалай қалыптастыруға болады?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Мерзімі
11
.09.2020ж
Коуч
Кусабаева
А.С.
Тақырыбы
Сабақта мұғалімнің
тиімді кері байланыс жасау дағдысын қалай қалыптастыруға
болады?
Мақсаты
Әріптестер арасында оқыту мен
оқуды жетілдіру үшін мұғалімнің тиімді кері байланыс бере білуінің
маңыздылығын ұғындыру. Іс-тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар
беру.
Күтілетін
нәтиже
Сабақтағы кері
байланыстың тиімділігін түсінеді. Күнделікті сабақ соңында
оқушылардан кері байланыс алады. Келесі сабақтың жоспарын құруда,
оқушылардың ұсыныстарын
ескереді.
Қатысушылар
Мұғалімдер
Барысы
№
Кезеңі
Іс-
әрекеттер
Ресурс
тар
1
Мақсат ты анық
тауЖағым ды психоло гиялық ахуал
туғызу
Амандасу
Сергіту сәті.
(жақсы психологиялық ахуал
орнату)
«Арал» әдісі (Әр мұғалім адам
бойындағы құндылықтар туралы А4 парағына топтастырып жазып
алады)
Топқа
бөлу
«1-2-3-4-5» әдісі арқылы
(Мұғалімдер алдын ала топқа бөлінген. Сол топтармен жұмыс
жүргізіледі)
Ой
шақыру
«Күлмесқыз»
Мұғалімдер мынадай
ертегіден үзінді оқиды. «Баяғыда бір ханның қызы болыпты. Ол
ешқашан күлмейді екен. Сол себепті хан қызы Күлмесқыз атаныпты».
Неліктен осы хан қызы күлмеген деп ойлайсыздар?- деп сұрақ қойылып,
ойларын дәптерге жазу тапсырылады. Сосын екінші сұрақ қойылады:
«Күлмесқыздың күлуі үшін не істеу керек деп ойлайсыздар?» деген
сұрақ қойылады.
Ойсергектің мәнін
ашуда әркім өз себебін
көрсетеді.
Мақсаты:Осындай ойсергектер арқылы
баланың проблеманы шешуін және түсінуін
анықтаймын.
Мағынаны
ашу
1-топ. Кері байланыс дегеніміз
не? 2-топ. Кері байланыстың мақсаты
не? 3-топ.Рефлексия мен кері байланыс
синоним сөздер ме? 4-топ.Кері байланыс сабақтың қай
кезеңінде жүргізіледі?5-топ.Кері байланыс кімге
беріледі?
А4
парақ
Микро
фон
Ағымда- ғы жағ
дайды талдау
« Кері байланыс- сабақтағы
маңызды үрдістің бірі ». 5 топ осы тақырыпта өз жұмыстарын
қорғайды.
Жұмысты түрлі бағытта қорғау
ұсынылады. Әрбір топ ерекше бір кері байланыс түрін ойлап
табу.
Кімге? Қашан? Қалай? Неліктен?
сұрақтарын еске түсіре отырып, топтар
ақылдасыпсабаққа кері байланысты қалай жасайтыны жайлы пікірлеседі.
Оны топ алдында қорғайды.
Мақсаты:Топ ішінде ерекше кері байланыс жасау түрін жасап үйренеді.
Нәтиже:Топ ішінде ерекше кері байланыс түрін
шығарады.
Осылай бір-бірімен тәжірибе
алмасады.
3
Мүмкін діктерді
қарасты ру
СинквейнСinquain
Синквейннемесебес жолды
өлеңстратегиясы бойынша мұғалімдер
кері байланыс туралы бес жолды өлең
құрастырады.
Не?
Қандай?
Не
істеді?
Түйін тиімді кері
байланыс оқушы уәжін көтеруде ықпалын
тигізеді.
Синоним
Бағалау
4
Қорытынды
Кері
байланыс«Екі жұлдыз, бір
тілек»
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз