Материалдар / Коучинг семнар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг семнар

Материал туралы қысқаша түсінік
әдістің маңыздылығы түсіндіріледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2018
557
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жүргізуші

Караманова Айсулу Тулеуовна

Коучинг сессиясы №2

Коучинг тақырыбы

Оқушының тізбектелген ойын дамытудағы ДЖИГСО әдісінің маңызы

Жалпы мақсаты

Мұғалімдер оқу мазмұнын қадамдап игертуде ДЖИГСО әдісін үдерісте пайдалануды үйренеді.

Оқу нәтижесі

Тұжырымды ой айтуға және ақпаратты өз бетінше меңгеруге дағдыланады.

Әдіс-тәсіл

Атаулар бойынша топқа бөлу әдісі,ДЖИГСО әдісі,активатор әдіс, гүл сыйлау әдісі

Күтілетін нәтиже

1.Мұғалімдер оқу мазмұнын игертуде әдіс қадамдарын тиімді пайдалануды үйренеді.

2.Ақпаратты нақты және жүйелі түрде бере алады.

3.Оқушылар тақырып мазмұнын жан –жақты зерттеуге мүмкіндік алады.



Кезеңдер

Уақыт

Коучнигтің іс-әрекеті

Мұғалім іс - әрекеті

Ресурс

Кіріспе кезең

Сергіту сәті




«Гүл сыйлау» әдісі бойынша бір –біріне тілек айту.





Мұғалімдер бір –біріне тілек айтады.

Гүл


Топқа бөлу


. Біз бүгінгі сабағымызды «Ғашықтар», «Қалалар»,«Ақындар»,«Ағайындылар »

деген атауларға байланысты топтасамыз.


Мұғалімдер топ аттарына қатысты сөздерді тауып, топқа бірікті..

Жазулар жазылған қағаздар

Мұғалімдерге ой қозғау үшін

Жүйелеу үшін


Притча о мечте видео ролик көрсетілді

1.Осы видео роликті көру арқылы қандай ой түйдіңіздер?

2 Кез келген әс-ірекетте нәтиже болу үшін арман мен сенімділікті үйлестіре аламыз ба ?

3. Оқыту үдерісінде нәтижеге жету үшін

мұғалімдер әрекеті неден көрінеді деп ой-

лайсыздар ?








1.Мұғалімдер бірінші сұрақ төңірегінде пікірлеріні ортаға салады.

2. Екінші сұрақ бойыншада пікірлерін

ортаға салады.

3.Мұғалімдер ортақ тұжырымға келеді.














Видео ролик

Негізгі кезең

Миға шабуыл

Бақылау

Салыстыру


1ші іс –әрекет

2-ші іс -ірекет


1-топ Кітап –білім бұлағы

2-топ Компьютердің зияны

3- топ Компьютердің пайдасы

4-топ теледидар

1.Мұғалімдер топ бойынша қорғайды

2. Таныстырылым жасауға болады.


кітап суреті


Топтық жұмыс ДЖИГСО әдісі бойынша

Топқа мәтін берілді

Қадамдары бойынша іс-әрекет

1. Мәтін тақырыбы

2.1+1+1+1+1,2+2+2+2

3. Жанұя тобына бару

4.Презентация , сұрақтар коюға болады.


1.Мұғалімдер белгіленген нөмір бойынша тобында талқылайды.

2.Өз жанұяларына барып бірігеді.

Мәтін

Өзара пікірлесу

Осы суреттерді көре отырып кандай ойға келдіңіздер ?.

Слайд


Жүйелеу

Бүгінгі сабақ барысында біз қандай жаңа әдіс -тәсілдерді үйрендік.

шахмат тақтасына түсіріп отырығыздар














Шахмат тақтасына

Шахмат тақтасына бүгінгі және кешегі әдіс –тәсілдерді

1.Активатор әдісі 321

2. Бақылау әдісі

3. ДЖИГСО әдісі

4.Гүл сыйлау әдісі


Шахмат

Тақтасы

Ой

тұжырым жасау


Қортынды жасау

Постерге бүгінгі сабақ туралы ұсыныс, пікірлеріңізді стикерге жазып ілулеріңізді сұраймын


Бүгінгі сабақ туралы пікірлерін стикерге жазып іліп кетеді.


Стикер


Кері байланыс



Постерге бүгінгі сабақ туралы 3 ұнаған кезеңін, 2 ұнаған сұрағын , 1 келешекке ұсынысын жазады.ұсыныс, пікірлеріңізді стикерге жазып ілулеріңізді сұраймын


Бүгінгі сабақ туралы пікірлерін стикерге жазып іліп кетеді.


Стикер






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!