|
Жүргізуші |
Караманова Айсулу Тулеуовна |
Коучинг сессиясы №2 |
|
Коучинг тақырыбы |
Оқушының тізбектелген ойын дамытудағы ДЖИГСО әдісінің маңызы |
|
|
Жалпы мақсаты |
Мұғалімдер оқу мазмұнын қадамдап игертуде ДЖИГСО әдісін үдерісте пайдалануды үйренеді. |
|
|
Оқу нәтижесі |
Тұжырымды ой айтуға және ақпаратты өз бетінше меңгеруге дағдыланады. |
|
|
Әдіс-тәсіл |
Атаулар бойынша топқа бөлу әдісі,ДЖИГСО әдісі,активатор әдіс, гүл сыйлау әдісі |
|
|
Күтілетін нәтиже |
1.Мұғалімдер оқу мазмұнын игертуде әдіс қадамдарын тиімді пайдалануды үйренеді. 2.Ақпаратты нақты және жүйелі түрде бере алады. 3.Оқушылар тақырып мазмұнын жан –жақты зерттеуге мүмкіндік алады. |
|
|
Кезеңдер |
Уақыт |
Коучнигтің іс-әрекеті |
Мұғалім іс - әрекеті |
Ресурс |
|||||||||||
|
Кіріспе кезең |
Сергіту сәті |
«Гүл сыйлау» әдісі бойынша бір –біріне тілек айту. |
Мұғалімдер бір –біріне тілек айтады. |
Гүл |
|||||||||||
|
Топқа бөлу |
. Біз бүгінгі сабағымызды «Ғашықтар», «Қалалар»,«Ақындар»,«Ағайындылар » деген атауларға байланысты топтасамыз. |
Мұғалімдер топ аттарына қатысты сөздерді тауып, топқа бірікті.. |
Жазулар жазылған қағаздар |
||||||||||||
|
Мұғалімдерге ой қозғау үшін Жүйелеу үшін |
Притча о мечте видео ролик көрсетілді 1.Осы видео роликті көру арқылы қандай ой түйдіңіздер? 2 Кез келген әс-ірекетте нәтиже болу үшін арман мен сенімділікті үйлестіре аламыз ба ? 3. Оқыту үдерісінде нәтижеге жету үшін мұғалімдер әрекеті неден көрінеді деп ой- лайсыздар ? |
1.Мұғалімдер бірінші сұрақ төңірегінде пікірлеріні ортаға салады. 2. Екінші сұрақ бойыншада пікірлерін ортаға салады. 3.Мұғалімдер ортақ тұжырымға келеді. |
Видео ролик |
||||||||||||
|
Негізгі кезең |
Миға шабуыл Бақылау Салыстыру 1ші іс –әрекет 2-ші іс -ірекет |
1-топ Кітап –білім бұлағы 2-топ Компьютердің зияны 3- топ Компьютердің пайдасы 4-топ теледидар |
1.Мұғалімдер топ бойынша қорғайды 2. Таныстырылым жасауға болады. |
|
|||||||||||
|
Топтық жұмыс ДЖИГСО әдісі бойынша Топқа мәтін берілді Қадамдары бойынша іс-әрекет 1. Мәтін тақырыбы 2.1+1+1+1+1,2+2+2+2 3. Жанұя тобына бару 4.Презентация , сұрақтар коюға болады. |
1.Мұғалімдер белгіленген нөмір бойынша тобында талқылайды. 2.Өз жанұяларына барып бірігеді. |
Мәтін |
|||||||||||||
|
Өзара пікірлесу |
|
Осы суреттерді көре отырып кандай ойға келдіңіздер ?. |
Слайд |
||||||||||||
|
Жүйелеу |
Бүгінгі сабақ барысында біз қандай жаңа әдіс -тәсілдерді үйрендік. шахмат тақтасына түсіріп отырығыздар
|
Шахмат тақтасына Шахмат тақтасына бүгінгі және кешегі әдіс –тәсілдерді 1.Активатор әдісі 321 2. Бақылау әдісі 3. ДЖИГСО әдісі 4.Гүл сыйлау әдісі
|
Шахмат Тақтасы |
||||||||||||
|
Ой тұжырым жасау Қортынды жасау |
Постерге бүгінгі сабақ туралы ұсыныс, пікірлеріңізді стикерге жазып ілулеріңізді сұраймын |
Бүгінгі сабақ туралы пікірлерін стикерге жазып іліп кетеді. |
Стикер |
||||||||||||
|
|
Кері байланыс |
Постерге бүгінгі сабақ туралы 3 ұнаған кезеңін, 2 ұнаған сұрағын , 1 келешекке ұсынысын жазады.ұсыныс, пікірлеріңізді стикерге жазып ілулеріңізді сұраймын |
Бүгінгі сабақ туралы пікірлерін стикерге жазып іліп кетеді. |
Стикер |
|||||||||||
|
|
|||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг семнар
Коучинг семнар
|
Жүргізуші |
Караманова Айсулу Тулеуовна |
Коучинг сессиясы №2 |
|
Коучинг тақырыбы |
Оқушының тізбектелген ойын дамытудағы ДЖИГСО әдісінің маңызы |
|
|
Жалпы мақсаты |
Мұғалімдер оқу мазмұнын қадамдап игертуде ДЖИГСО әдісін үдерісте пайдалануды үйренеді. |
|
|
Оқу нәтижесі |
Тұжырымды ой айтуға және ақпаратты өз бетінше меңгеруге дағдыланады. |
|
|
Әдіс-тәсіл |
Атаулар бойынша топқа бөлу әдісі,ДЖИГСО әдісі,активатор әдіс, гүл сыйлау әдісі |
|
|
Күтілетін нәтиже |
1.Мұғалімдер оқу мазмұнын игертуде әдіс қадамдарын тиімді пайдалануды үйренеді. 2.Ақпаратты нақты және жүйелі түрде бере алады. 3.Оқушылар тақырып мазмұнын жан –жақты зерттеуге мүмкіндік алады. |
|
|
Кезеңдер |
Уақыт |
Коучнигтің іс-әрекеті |
Мұғалім іс - әрекеті |
Ресурс |
|||||||||||
|
Кіріспе кезең |
Сергіту сәті |
«Гүл сыйлау» әдісі бойынша бір –біріне тілек айту. |
Мұғалімдер бір –біріне тілек айтады. |
Гүл |
|||||||||||
|
Топқа бөлу |
. Біз бүгінгі сабағымызды «Ғашықтар», «Қалалар»,«Ақындар»,«Ағайындылар » деген атауларға байланысты топтасамыз. |
Мұғалімдер топ аттарына қатысты сөздерді тауып, топқа бірікті.. |
Жазулар жазылған қағаздар |
||||||||||||
|
Мұғалімдерге ой қозғау үшін Жүйелеу үшін |
Притча о мечте видео ролик көрсетілді 1.Осы видео роликті көру арқылы қандай ой түйдіңіздер? 2 Кез келген әс-ірекетте нәтиже болу үшін арман мен сенімділікті үйлестіре аламыз ба ? 3. Оқыту үдерісінде нәтижеге жету үшін мұғалімдер әрекеті неден көрінеді деп ой- лайсыздар ? |
1.Мұғалімдер бірінші сұрақ төңірегінде пікірлеріні ортаға салады. 2. Екінші сұрақ бойыншада пікірлерін ортаға салады. 3.Мұғалімдер ортақ тұжырымға келеді. |
Видео ролик |
||||||||||||
|
Негізгі кезең |
Миға шабуыл Бақылау Салыстыру 1ші іс –әрекет 2-ші іс -ірекет |
1-топ Кітап –білім бұлағы 2-топ Компьютердің зияны 3- топ Компьютердің пайдасы 4-топ теледидар |
1.Мұғалімдер топ бойынша қорғайды 2. Таныстырылым жасауға болады. |
|
|||||||||||
|
Топтық жұмыс ДЖИГСО әдісі бойынша Топқа мәтін берілді Қадамдары бойынша іс-әрекет 1. Мәтін тақырыбы 2.1+1+1+1+1,2+2+2+2 3. Жанұя тобына бару 4.Презентация , сұрақтар коюға болады. |
1.Мұғалімдер белгіленген нөмір бойынша тобында талқылайды. 2.Өз жанұяларына барып бірігеді. |
Мәтін |
|||||||||||||
|
Өзара пікірлесу |
|
Осы суреттерді көре отырып кандай ойға келдіңіздер ?. |
Слайд |
||||||||||||
|
Жүйелеу |
Бүгінгі сабақ барысында біз қандай жаңа әдіс -тәсілдерді үйрендік. шахмат тақтасына түсіріп отырығыздар
|
Шахмат тақтасына Шахмат тақтасына бүгінгі және кешегі әдіс –тәсілдерді 1.Активатор әдісі 321 2. Бақылау әдісі 3. ДЖИГСО әдісі 4.Гүл сыйлау әдісі
|
Шахмат Тақтасы |
||||||||||||
|
Ой тұжырым жасау Қортынды жасау |
Постерге бүгінгі сабақ туралы ұсыныс, пікірлеріңізді стикерге жазып ілулеріңізді сұраймын |
Бүгінгі сабақ туралы пікірлерін стикерге жазып іліп кетеді. |
Стикер |
||||||||||||
|
|
Кері байланыс |
Постерге бүгінгі сабақ туралы 3 ұнаған кезеңін, 2 ұнаған сұрағын , 1 келешекке ұсынысын жазады.ұсыныс, пікірлеріңізді стикерге жазып ілулеріңізді сұраймын |
Бүгінгі сабақ туралы пікірлерін стикерге жазып іліп кетеді. |
Стикер |
|||||||||||
|
|
|||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














