Күні: 04.11.2017 жыл
|
Адырбекова М.К. I-деңгейлі
мұғалім
Королева Н.Д. III-деңгейлі
мұғалім
Ходжаназарова Бағила.
III-деңгейлі мұғалім
Қатысқан мұғалімдер: 45
Өткізілген кабинет: №10
|
№
|
Коучинг
тақырыбы
|
Сын тұрғысында оқыту жүйесінде баланың оқуы мен оқуды
бағалауын дамыту
Оценивание: формативное и суммативное
«Мінсіз оқушы»
|
1
|
Жалпы
мақсаттар
|
1) «Мінсіз оқушыға» сәйкес келетін қасиеттерді талқылау,
оқушыны қандай жағдайларда табысты деп атауға болатынын
анықтау;
2)
Жалпы мақсатқа қол жету үшін серіктестік қарым-қатынасты жүзеге
асыру; 3) Коучинг сабағында белсенділік таныту, коучинг мәселесін
шешуге қызығушылық білдіру.
|
2
|
Күтілетін
нәтиже
|
I Коучинг қатысушылары:
1)
Мұғалімдер өз оқушыларының табысты болуы үшін сабаққа қатысу
деңгейі бойынша қалай топқа бөлетіндерін талқылайды;
2)
Алған білімді өз тәжірибесінде қолдану;
II
Коучинг қатысушылары диалог құрудың, топты ұйымдастырудың, топтық
рефлексия дағдыларын меңгереді.
|
3
|
Сабақтың
жабдығы
|
Флипчарттар, стикерлер,
маркерлер, А-4, түрлі-түсті қарындаштар
|
Коучинг барысы
Коучинг
кезеңдері
|
Уақыты
|
Коучтің
іс-әрекеті
|
Коучинг
қатысушыларының қызметі
|
«Сәлем-сөздің анасы»
Сәлемдесу
|
1
мин.
|
Коуч қатысушылармен
сәлемдесіп, коучингтің мақсатын хабарлайды.
|
Қатысушылардың
көңілдері көтеріледі, жайлы орта құрылады.
|
Сергіту сәті
(мақсаты: ынтымақтастық атмосферасын құру)
|
3 мин.
|
1.Әріптестер бір-бірінің қасиеттерін айтып
бөліседі.
(комплименттер айтылады)
(Айсауле Ноғатбекқызы
сіз-ақкөңілсіз, Салтанат Махметқызы,
сіз-еңбекқорсыз......................)
|
Шеңберге тұру.
Қатысушылар бір-бірінің бойындағы бір көзге түсетін
қасиетін айтады.
Әр
қатысушыны тұлға ретінде көрсету, таныту.
|
Тренинг
Жұмыс ортасын құру мақсатында қатысушыларды топқа
бөлу.
|
2
мин.
|
«Шашу » Түрлі-түсті конфеттер арқылы топқа
бөлу
|
4 топ құрылады.
.
|
Видео
көрсету
|
|
«Опять
двойка»
|
|
Тақырыпты
ашу
|
|
|
Тақырыпты өздері
ашты
|
Түсінік
беру
|
|
Формативті және суммативті бағалау
туралы
Королева
Н.Д. түсінік берді.
|
Түсінік қалыптасты
|
1 жаттығу. (Мақсаты:
сабақтың тақырыбына қызығушылықты арттыру)
|
|
«Нұсқау» жаттығу.
-Сіздердің алдарыңызда бір баланың фотосы
жапсырылған А4 парағы жатыр.Сіздің
міндетіңіз:
Фотода тұрған адамның бойындағы жеке қасиеттерін
атау:класстер құру.
(мейірімді, қатігез, білімді, өтірікші, ақкөңіл,
жалқау және т.б.)
Нұсқау №1 суретте:Толық емес отбасында тұрады, ауру анасына күтім жасайды,
достары көп .
Нұсқау №2 суретте: Бұл баланың ата-анасы ажырасқан, достары көп, оқудағы
жетістігі, үлгерімі төмен.
Нұсқау №3 суретте:Бұл баланың оқудағы жетістігі төмен,
достары жоқ, отбасында
жалғыз бала.
Нұсқау №4 суретте:Бұл баланың оқудағы жетістігі жақсы,
Бірақ достары жоқ, ешкіммен
араласпайды.
Коуч:
– Әріптестер, сіздер неліктен осы қасиеттерді таңдадыңдар? Неге
көңіл бөлдіңіз? Қандай критерий бойынша қасиеттерді топтастырдыңыз?
Өйткені жазылған сипаттама сіздер үшін маңызды болды.
|
Әр топтың алдында бір баланың
суреті жатады, олар ол бала туралы ештеңе білмейді, бірақ суреттің
астында ол туралы мәлімет жазылған . Бір топтп жағымды, бір топта
жағымсыз.
Талқылайды, қорғайды, жауап
береді.
|
Сергіту
сәті
|
|
«Стирка»
|
Биледі
|
III Рефлексия
Видео «Все в твоих руках»
(Мақсаты: сабақ қорытындысын шығару, сабақ бойынша кері
байланыс орнату
|
3 мин.
|
Видео көрді
-Бүгінгі тақырыптан не түсіндіңіздер? -----Және бұны өз
тәжірибеңізде қалай қолданасыздар?
Коуч қатысушыларға алғысын білдіріп, сәттілік
тіледі.
|
Қатысушылар стикерлерін толтырып, өз ойларымен
бөліседі.
Коучинг жұмысы аяқталады.
|
4
қарашада өткен «Мінсіз (табысты) оқушы» тақырыбы бойынша өткізген
коучингтің рефлексифті есебі:
Нe нәpce
cәтciз болды: Топтағы рөлдерді бөлуде топтың кейбір мүшелері
өздеріне 2 міндетті қатар алып, соңына қарай міндетін атқару
қиынырақ болғанын түсінді. Уақыт тапшылығына байланысты пән
мұғалімдерінің асығыстығы коучингтің жоспарлы өтуіне кедергі
келтірді. Бipaқ мен aлдaғы yaқыттa оcындaй кeлeңciз жaғдaй болмaйды
дeп ойлaймын. Коyчинг caбaғының нәтижeci: мұғалімдер caнaлы шeшiм
қaбылдayғa үйpeндi, сыныпта жұмыс жасауда cыни тұpғыдaн ойлaнды
жәнe ынтымaқтacтықпен жұмыc жасай алды. Мұғaлiмдep «табысты оқушы
қандай болу керек?» деген сұрақ негізінде пікір алмасып,
өзойларын ашық ортаға салды. Көзбeн көpeтiн aйғaқтapмeн
жeтeкшi cұpaқтap apқылы дa тaқыpыпты aшып, оқушылардың
қызығушылықтарын дaмытyғa болaтындығын түciндi. Мeн әлiдeболса
мұғaлiмдepмeн оcы тaқыpыптa көптeгeн жұмыcтap жacayғa болaтынынa
көз жeткiздiм. Олapдaн бiлiмгe дeгeн, жaңaшылдыққa дeгeн құштapлық,
«коyчинг ceccияcы – мұғaлiмдepгeaқпapaт жeткiзyдeгieң тиiмдi
тәciл»eкeндiгiн бaйқaдым. Мeндeгi өзгepic: оcы ceccиялapды өткiзe
отыpып, өзiмeceнiмдiлiк оpнaды, жaңa идeялap тyындaды,
әріптестерімменбұрынғыдан да жақынырақ apaлacып кeттiм. Бiз
бip-бipiмiзбeн тәжipибeaлмacып, ой бөлicтiк. Әріптестерімнің
пікірінше, осындай коучинг сессияларын көбірек өткізіп, тиімдісін
өздеріне алуларын мақсат етеді.
«Нұсқау» жаттығу.
-Сіздердің алдарыңызда бір баланың фотосы жапсырылған А4
парағы жатыр.Сіздің
міндетіңіз: Фотода тұрған адамның
бойындағы жеке қасиеттерін атау:класстер құру. (мейірімді, қатігез,
білімді, өтірікші, ақкөңіл, жалқау және т.б.)
Коуч:
– Әріптестер, сіздер неліктен осы қасиеттерді таңдадыңдар? Неге
көңіл бөлдіңіз? Қандай критерий бойынша қасиеттерді топтастырдыңыз?
Өйткені жазылған сипаттама сіздер үшін маңызды
болды.
Шын
мәнінде бұл оқушы Асылбек Балжан. Талғар қаласындағы №6 мектеп
оқушысы, «Жыл оқушысы» байқауының жеңімпазы. Ол табысты
оқушы.
Кез
келген ата-ана баласын мектепке берген кезде одан үлкен үміт күтіп,
оқуда, мұғалімдер мен сыныптастарының арасында табысты болатынына
сенеді. Мұғалімдер де оқушыларды бірінші сыныпқа қабылдағанда, осы
жайлы армандайды. Балалар да алғаш мектеп табалдырығын аттаған
кезде жаңа өмірден тек жақсылықты ғана күтеді. Бірақ барлық
күтілген сенім орындалмайды. Неліктен?
Тапсырма:
– А4 парағының бірінші бағанына қандай оқушыны табысты немесе
мінсіз оқушы деп айтуға болады? деген сұрақтың жауабын ойластыруға
уақыт беріледі. Мінсіз оқушының сипатын
жасайды. Және Міні бар оқушының оқуы неліктен табысты бола алмайды?
дәлелдеу. 9сөз,6сөз,3сөз,1сөз жазу Әр ата-ана, мұғалімнің
міндеті-әр оқушы қабілеті мен мүмкіндіктеріне қарамастан мектепте,
үйде өзін бақытты сезіну үшін қолдан келгеннің бәрін істеу қажет.
Екіге, тіпті оқу үлгерімі тым төмен оқушы да қуаныш пен бақытқа
құқылы. Бәлкім екіге оқитын оқушының оқу үлгерімінің төмен болуына
кінәлі біз шығармыз. Біз ол сияқтыларды оқыта алмайтын шығармыз.
Олар жаман емес, олар басқа. Сотта шешім қабылдайтын өкілдер сияқты
біз оларды «оқи алмайды, қабілеті төмен» деп шешім шығарамыз.
Үшінші сыныпта оқитын оқу үлгерімі сондай жақсы емес оқушыдан:
«Табысты оқушы қандай болу керек?» деген сұраққа : «Мінсіз оқушы
бақытты болу керек» деп жауап берген.
3. Сергіту сәті. «Құмырадағы
сызат» атты бейнебаянды көру. -Осыдан, құрметті әріптестер, қандай
қорытынды шығаруға болады? Рефлекция: Бүгінгі тақырыптан не
түсіндіңіздер? -----Және бұны өз тәжірибеңізде қалай
қолданасыздар?