Коучинг кезеңдері | Уақыты | Коучтің іс-әрекеті | Коучинг қатысушыларының қызметі |
«Сәлем-сөздің анасы»Сәлемдесу | 1 мин. | Коуч қатысушылармен сәлемдесіп, коучингтің мақсатын хабарлайды. | Қатысушылардың көңілдері көтеріледі, жайлы орта құрылады. |
Сергіту сәті (мақсаты: ынтымақтастық атмосферасын құру) | 3 мин. | 1.Әріптестер бір-бірінің қасиеттерін айтып бөліседі. (комплименттер айтылады)(Айсауле Ноғатбекқызы сіз-ақкөңілсіз, Салтанат Махметқызы, сіз-еңбекқорсыз......................) | Шеңберге тұру.Қатысушылар бір-бірінің бойындағы бір көзге түсетін қасиетін айтады.
Әр қатысушыны тұлға ретінде көрсету, таныту.
|
Тренинг Жұмыс ортасын құру мақсатында қатысушыларды топқа бөлу. | 2 мин. | «Шашу » Түрлі-түсті конфеттер арқылы топқа бөлу
| 4 топ құрылады. . |
Видео көрсету |
| «Опять двойка» |
|
Тақырыпты ашу |
|
| Тақырыпты өздері ашты |
Түсінік беру |
| Формативті және суммативті бағалау туралыКоролева Н.Д. түсінік берді. | Түсінік қалыптасты |
1 жаттығу. (Мақсаты: сабақтың тақырыбына қызығушылықты арттыру)
|
| «Нұсқау» жаттығу. -Сіздердің алдарыңызда бір баланың фотосы жапсырылған А4 парағы жатыр.Сіздің міндетіңіз: Фотода тұрған адамның бойындағы жеке қасиеттерін атау:класстер құру.(мейірімді, қатігез, білімді, өтірікші, ақкөңіл, жалқау және т.б.)Нұсқау №1 суретте:Толық емес отбасында тұрады, ауру анасына күтім жасайды, достары көп .Нұсқау №2 суретте: Бұл баланың ата-анасы ажырасқан, достары көп, оқудағы жетістігі, үлгерімі төмен.Нұсқау №3 суретте:Бұл баланың оқудағы жетістігі төмен, достары жоқ, отбасында жалғыз бала.Нұсқау №4 суретте:Бұл баланың оқудағы жетістігі жақсы, Бірақ достары жоқ, ешкіммен араласпайды.Коуч:– Әріптестер, сіздер неліктен осы қасиеттерді таңдадыңдар? Неге көңіл бөлдіңіз? Қандай критерий бойынша қасиеттерді топтастырдыңыз? Өйткені жазылған сипаттама сіздер үшін маңызды болды.
| Әр топтың алдында бір баланың суреті жатады, олар ол бала туралы ештеңе білмейді, бірақ суреттің астында ол туралы мәлімет жазылған . Бір топтп жағымды, бір топта жағымсыз. Талқылайды, қорғайды, жауап береді.
|
Сергіту сәті |
| «Стирка» | Биледі |
III РефлексияВидео «Все в твоих руках» (Мақсаты: сабақ қорытындысын шығару, сабақ бойынша кері байланыс орнату | 3 мин. | Видео көрді-Бүгінгі тақырыптан не түсіндіңіздер? -----Және бұны өз тәжірибеңізде қалай қолданасыздар?Коуч қатысушыларға алғысын білдіріп, сәттілік тіледі. | Қатысушылар стикерлерін толтырып, өз ойларымен бөліседі. Коучинг жұмысы аяқталады. |