Материалдар / Коучинг: "Сын тұрғысында оқыту жүйесінде баланың оқуы мен оқуды бағалауын дамыту"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг: "Сын тұрғысында оқыту жүйесінде баланың оқуы мен оқуды бағалауын дамыту"

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг тақырыбында: "Сын тұрғысында оқыту жүйесінде баланың оқуы мен оқуды бағалауын дамыту" туралы айтылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
362
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 04.11.2017 жыл Адырбекова М.К. I-деңгейлі мұғалім Королева Н.Д. III-деңгейлі мұғалім Ходжаназарова Бағила. III-деңгейлі мұғалім Қатысқан мұғалімдер: 45 Өткізілген кабинет: №10
Коучинг тақырыбыСын тұрғысында оқыту жүйесінде баланың оқуы мен оқуды бағалауын дамытуОценивание: формативное и суммативное«Мінсіз оқушы»  
1Жалпы мақсаттар1) «Мінсіз оқушыға» сәйкес келетін қасиеттерді талқылау, оқушыны қандай жағдайларда табысты деп атауға болатынын анықтау; 2) Жалпы мақсатқа қол жету үшін серіктестік қарым-қатынасты жүзеге асыру; 3) Коучинг сабағында белсенділік таныту, коучинг мәселесін шешуге қызығушылық білдіру.
2Күтілетін нәтиже I  Коучинг қатысушылары: 1) Мұғалімдер өз оқушыларының табысты болуы үшін сабаққа қатысу деңгейі бойынша қалай топқа бөлетіндерін талқылайды; 2) Алған білімді өз тәжірибесінде қолдану; II Коучинг қатысушылары диалог құрудың, топты ұйымдастырудың, топтық рефлексия дағдыларын меңгереді.
3Сабақтың жабдығыФлипчарттар, стикерлер, маркерлер, А-4, түрлі-түсті қарындаштар






Коучинг барысы
Коучинг кезеңдеріУақыты Коучтің іс-әрекетіКоучинг қатысушыларының қызметі
«Сәлем-сөздің анасы»Сәлемдесу1 мин.Коуч қатысушылармен сәлемдесіп, коучингтің мақсатын хабарлайды.  Қатысушылардың көңілдері көтеріледі, жайлы орта құрылады.
Сергіту сәті (мақсаты: ынтымақтастық атмосферасын құру)3 мин.1.Әріптестер бір-бірінің қасиеттерін айтып бөліседі. (комплименттер айтылады)(Айсауле Ноғатбекқызы сіз-ақкөңілсіз, Салтанат Махметқызы, сіз-еңбекқорсыз......................)Шеңберге тұру.Қатысушылар бір-бірінің бойындағы бір көзге түсетін қасиетін айтады.

Әр қатысушыны тұлға ретінде көрсету, таныту.

Тренинг Жұмыс ортасын құру мақсатында қатысушыларды топқа бөлу. 2 мин.«Шашу » Түрлі-түсті конфеттер арқылы топқа бөлу

4 топ құрылады.
Видео көрсету

«Опять двойка»

Тақырыпты ашу



Тақырыпты өздері ашты
Түсінік беру

Формативті және суммативті бағалау туралыКоролева Н.Д. түсінік берді.Түсінік қалыптасты
1 жаттығу. (Мақсаты: сабақтың тақырыбына қызығушылықты арттыру)



«Нұсқау» жаттығу. -Сіздердің алдарыңызда бір баланың фотосы жапсырылған А4 парағы жатыр.Сіздің міндетіңіз: Фотода тұрған адамның бойындағы жеке қасиеттерін атау:класстер құру.(мейірімді, қатігез, білімді, өтірікші, ақкөңіл, жалқау және т.б.)Нұсқау №1 суретте:Толық емес отбасында тұрады, ауру анасына күтім жасайды, достары көп .Нұсқау №2 суретте: Бұл баланың ата-анасы ажырасқан, достары көп, оқудағы жетістігі, үлгерімі төмен.Нұсқау №3 суретте:Бұл баланың оқудағы жетістігі төмен, достары жоқ, отбасында жалғыз бала.Нұсқау №4 суретте:Бұл баланың оқудағы жетістігі жақсы, Бірақ достары жоқ, ешкіммен араласпайды.Коуч:– Әріптестер, сіздер неліктен осы қасиеттерді таңдадыңдар? Неге көңіл бөлдіңіз? Қандай критерий бойынша қасиеттерді топтастырдыңыз? Өйткені жазылған сипаттама сіздер үшін маңызды болды.



Әр топтың алдында бір баланың суреті жатады, олар ол бала туралы ештеңе білмейді, бірақ суреттің астында ол туралы мәлімет жазылған . Бір топтп жағымды, бір топта жағымсыз. Талқылайды, қорғайды, жауап береді.







Сергіту сәті

«Стирка» Биледі
III РефлексияВидео «Все в твоих руках» (Мақсаты: сабақ қорытындысын шығару, сабақ бойынша кері байланыс орнату  3 мин.Видео көрді-Бүгінгі тақырыптан не түсіндіңіздер? -----Және бұны өз тәжірибеңізде қалай қолданасыздар?Коуч қатысушыларға алғысын білдіріп, сәттілік тіледі.   Қатысушылар стикерлерін толтырып, өз ойларымен бөліседі. Коучинг жұмысы аяқталады. 








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!