×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Коучинг. Зерттеу сабағы

Автор:Корабаева Гулбану Абаевна
Бағыты: Барлық пәндер
Бөлімі: Тренерлерге
Сыныбы: Басқа
Жарияланған уақыты: 2019-06-12

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Мұғалімдерге арналған коучинг

«Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу» бағдарламасы
Мектеп тренері ТАӘ.................................................................
Сабақ1-2 сабақ
СабақтыңтақырыбыКәсіби даму курсына кіріспе. «Мәңгілік ел» патриоттық актісі. Сабақты зерттеу тәсілімен танысу
Тыңдаушылар топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақтастықта оқыту туралы қорытынды шығарады.
Тыңдаушылар курстың мақсаты және курстың құрылымымен танысады.



УақытыТапсырмаТренердің әрекетіМұғалімдердің әрекетіРесурстар
1-сабақ.

9.00 – 9.1010 минСергіту жаттығуы.Патриоттық әндерден бір шумақтан айту.













  • 9.10 – 9.3020 минТыңдайды. Керек мәліметті жазады.Интербелсенді тақта , таныстырылым
    9.30-9.4515 минТаныстырылым

    Мұғалімдер өз пікірлерімен бөліседі.
    9.45 – 9.5510 мин «Ойлан-жұптас-бөліс»Осы курста не күтетіндерімен топпен бөліседі.1-үлестірме 3-4 беттер
    9.55 – 10.1015 мин2-тапсырмаТоптық талқылау.Мұғалімдердің ойларын саралап, бағыт-бағдар бередіТақырыпты төрт адамнан тұратын топта талқылайдыА 4 парақтар,стикерлер
    10.10-10.2515 минПсихологиялық тренингЕгер жұмыс істеуге деген ынтаңыз жоғалса....

    Тренер таныстырады.



    Тыңдаушылар мұқият тыңдайды,тренерге сұрақтар қояды.Интербелсенді тақта
    2-сабақ.

    10.45 –10.555+5 мин1-тапсырма«Бір айналым сөйлем» әдісі«Білім беру саласындағы зерттеу» үлестірме материалымен жұмысТыңдаушылар мәтінмен танысып,бір сөйлеммен ойларын түйіндейді.2-үлестірме 5-бет
    10.55 – 11.05Тренер таныстырылым жасайды.Тыңдаушылар қажетті мәліметтерді жазып алады.

    Интербелсенді тақта,Lesson Study нұсқаулық
    11.05 – 11.25 «Тыңдап отырған үштік» әдісі Бұл - әңгіме тақырыбының тұжырымдамасын және үдерісті түсінуді дамытатынақпарат алуға арналған құрылымдалған жаттығу. Сондай-ақ бақылаушы рөліарқылы өзін-өзі сараптауды дамытуға ықпал етеді.атқарады. Шешен бір нәрсені айтады, сұрақты түсіндіреді немесе пікірінбілдіреді. Тілші көмектесіп айтып отырады және түсініктеме беруді сұрайды.Хатшы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді. Келесіжолы рөлдер ауысады. (ақпарат көзіҮлестірме материалының Тренер қадағалайды
    10 мин3-тапсырма.Көпшілік алдында «сөз сөйлеу» қажеттілігі жоқ ашық пікірталас жүргізуарқылы визуалды, кинестетикалық және тыңдау аспектілерін дамытудағытиімді әдістердің бірі. Талқылауға арналған маңызды тақырыптың болғанытақтаға пікірлер немесе сұрақтар жазылған бірнеше түрлі-түсті қағаз ілінеді,

    Сабақты қорытындылау.Тренердің түйіндемесі.

    Тыңдаушылар мұқият тыңдайды,тренерге сұрақтар қояды.

    Маған..............қызық болды.Маған..............құнды болды.Маған ..............қиын болды.Тыңдаушылардың жауаптарын тыңдайды.Дәптерлеріне рефлексия жазады.А 4 парақтар,стикерлер.
    5 мин

    атты әдістемелік құралын оқу ұсынылады.Кітаптан түйген ойларын қысқаша тұжырым ретінде жазады.Сабақты зерттеу тәсілі қандай қадамдардан тұратынын зерделеу.3_L1W3D4_Lesson Study нұсқаулық





    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.