Материалдар / Коучинг. Зерттеу сабағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг. Зерттеу сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған коучинг
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2019
432
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспарлары

«Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу» бағдарламасы


Мектеп тренері ТАӘ.................................................................



25.10.2018 ж.

1-апта 1-күн

Сабақ

1-2 сабақ

Сабақтың

тақырыбы

Кәсіби даму курсына кіріспе. «Мәңгілік ел» патриоттық актісі. Сабақты зерттеу тәсілімен танысу

Жалпы мақсаты:

Тыңдаушылар топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақтастықта оқыту туралы қорытынды шығарады.

Күтілетін нәтижелері:

Тыңдаушылар курстың мақсаты және курстың құрылымымен танысады.


Түйінді идеялар:

Сабақты зерттеу тәсілі туралы ойландыратын мәселелерді әріптестерімен талқылайды.


Уақыты

Тапсырма

Тренердің әрекеті

Мұғалімдердің әрекеті

Ресурстар

1-сабақ.


9.00 – 9.10

10 мин

Сергіту жаттығуы.

Патриоттық әндерден бір шумақтан айту.



Мұғалімдерді топтастыру




Өздері таңдап алған сандар бойынша топтасады..



. Қима қағаздағы сандар.

9.10 – 9.30

20 мин

Таныстырылым

Кәсіби даму курсы туралы кіріспе мәлімет береді.Курс барысында қарастырылатын мәселелерге шолу жасайды.

Тыңдайды. Керек мәліметті жазады.

Интербелсенді тақта , таныстырылым

9.30-9.45

15 мин

Таныстырылым


Мәңгілік ел» идеясын білім беру мен тәрбиелеуде іске асыру тетіктеріне тоқталып, елімізде жалпыұлттық идеяның құндылықтарын оқу-тәрбие жұмысының барлық түрлері арқылы кешенді түрде жүзеге асыру қолға алынғанына тоқталу.

Мұғалімдер өз пікірлерімен бөліседі.

Интербелсенді тақта

9.45 – 9.55

10 мин

1-тапсырма.

«Ойлан-жұптас-бөліс»

Тыңдаушылар осы курстан не күтетіні туралы және өзін ойландыратын проблемалар туралы ойлауды сұрау.

Осы курста не күтетіндерімен топпен бөліседі.

1-үлестірме 3-4 беттер

9.55 – 10.10

15 мин

2-тапсырма

Топтық талқылау.

Мұғалімдердің ойларын саралап, бағыт-бағдар береді

Тақырыпты төрт адамнан тұратын топта талқылайды

А 4 парақтар,стикерлер

10.10-10.25

15 мин

Психологиялық тренинг

Егер жұмыс істеуге деген ынтаңыз жоғалса....


Тренер таныстырады.



Тыңдаушылар мұқият тыңдайды,тренерге сұрақтар қояды.

Интербелсенді тақта

2-сабақ.


10.45 –10.55

5+5 мин

1-тапсырма

«Бір айналым сөйлем» әдісі

«Білім беру саласындағы зерттеу» үлестірме материалымен жұмыс

Мақсаты: сөйлеу және анық баяндау, тәжірибе

алмасу және өзара байланысты болу.

Шарты: Бір сөйлеммен ойды жинақтау.

Тыңдаушылар мәтінмен танысып,бір сөйлеммен ойларын түйіндейді.

2-үлестірме

5-бет

10.55 – 11.05

10 мин

Сабақты зерттеу үдерісі туралы таныстырылым

Тренер таныстырылым жасайды.

Тыңдаушылар қажетті мәліметтерді жазып алады.


Интербелсенді тақта,

Lesson Study нұсқаулық

11.05 – 11.25

20 минут

2-тапсырма.

«Тыңдап отырған үштік» әдісі

«Сабақты зерттеу үдерісі»

Мақсаты:

Бұл - әңгіме тақырыбының тұжырымдамасын және үдерісті түсінуді дамытатын

ақпарат алуға арналған құрылымдалған жаттығу. Сондай-ақ бақылаушы рөлі

арқылы өзін-өзі сараптауды дамытуға ықпал етеді.

Тыңдаушылар топта үшеуден отырады. Олар шешен, тілші және хатшы рөлін

атқарады. Шешен бір нәрсені айтады, сұрақты түсіндіреді немесе пікірін

білдіреді. Тілші көмектесіп айтып отырады және түсініктеме беруді сұрайды.

Хатшы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді. Келесі

жолы рөлдер ауысады. (ақпарат көзі

Үлестірме материалының

4-5 беттеріне назар аударту.

Тренер қадағалайды

Мұғалімдер үлестірмемен танысады, үшеуден отырады, екеуі бірге, ал біреуі оларға қарсы сәл алшақта –

сөйлесуге қатыспайды, бірақ бақылайды.

3-үлестірме 6-бет

11.25 – 11.35

10 мин

3-тапсырма.

Сабақты зерттеу тәсілі оқытуды қалай жетілдіре алады?

«Стикердегі сұрақ» әдісі

Мақсаты:

Көпшілік алдында «сөз сөйлеу» қажеттілігі жоқ ашық пікірталас жүргізуарқылы визуалды, кинестетикалық және тыңдау аспектілерін дамытудағы

тиімді әдістердің бірі. Талқылауға арналған маңызды тақырыптың болғаны

дұрыс. Бұл әдісті қолданудың әртүрлі жолдары бар. Айталық: қабырғаға немесе

тақтаға пікірлер немесе сұрақтар жазылған бірнеше түрлі-түсті қағаз ілінеді,

болмаса оларды үстелдің үстіне қоюға болады.тыңдаушылар оларды оқып,

стикерлерге өз ойларын жазып қалдырады. Екінші жолы: 3/4/5 адамнан

тұратын топтар стикердегі сұрақтарға жауап береді немесе ол жөніндегі өз

ойларымен бөлісіп, талқылап, стикерге өз ойларын жазады, кейін пікірлерін

қорғайды. Оқушылар стикерлерде өз пікірлерін/эмоцияларын білдіре

алады.


Мұғалімдер үлестірмедегі мәліметтермен танысады, тақырып бойынша таныстырылым жасайды.

Әр мұғалім стикерге сұрақтар жазып,стикерді плакатқа іледі.Басқа топтар стикердегі сұрақтарға жауап береді.

4-үлестірме 7-бет.

11.35 – 11.45

10мин

Сабақты қорытындылау.

Тренердің түйіндемесі.


Тыңдаушылар мұқият тыңдайды,тренерге сұрақтар қояды.


11.45 – 12.10

20 мин

Рефлексия. «3Қ» әдісі

Маған..............қызық болды.

Маған..............құнды болды.

Маған ..............қиын болды.

Тыңдаушылардың жауаптарын тыңдайды.

Дәптерлеріне рефлексия жазады.

А 4 парақтар,стикерлер.

12.10 – 12.15

5 мин

Үй тапсырмасы


Пит Дадлидің «Lesson study: теориясы мен қолдану тәсілдері»

атты әдістемелік құралын оқу ұсынылады.

Кітаптан түйген ойларын қысқаша тұжырым ретінде жазады.Сабақты зерттеу тәсілі қандай қадамдардан тұратынын зерделеу.

3_L1W3D4_Lesson Study нұсқаулық







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!