Материалдар

Сайт бөлімдері
×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Коучинг. Зерттеу сабағы

Автор:Корабаева Гулбану Абаевна
Бағыты: Барлық пәндер
Бөлімі: Тренерлерге
Сыныбы: Басқа
Жарияланған уақыты: 2019-06-12

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Мұғалімдерге арналған коучинг

Сабақ жоспарлары



25.10.2018 ж.1-апта 1-күнСабақ1-2 сабақ
СабақтыңтақырыбыКәсіби даму курсына кіріспе. «Мәңгілік ел» патриоттық актісі. Сабақты зерттеу тәсілімен танысу
Жалпы мақсаты:Тыңдаушылар топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақтастықта оқыту туралы қорытынды шығарады.
Күтілетін нәтижелері: Тыңдаушылар курстың мақсаты және курстың құрылымымен танысады.

Түйінді идеялар:Сабақты зерттеу тәсілі туралы ойландыратын мәселелерді әріптестерімен талқылайды.

УақытыТапсырмаТренердің әрекетіМұғалімдердің әрекетіРесурстар
1-сабақ.

9.00 – 9.1010 минСергіту жаттығуы.Патриоттық әндерден бір шумақтан айту.



Мұғалімдерді топтастыру





  • Өздері таңдап алған сандар бойынша топтасады..



    . Қима қағаздағы сандар.
    9.10 – 9.3020 минТаныстырылым Кәсіби даму курсы туралы кіріспе мәлімет береді.Курс барысында қарастырылатын мәселелерге шолу жасайды.Тыңдайды. Керек мәліметті жазады.Интербелсенді тақта , таныстырылым
    9.30-9.4515 минТаныстырылым

    Мәңгілік ел» идеясын білім беру мен тәрбиелеуде іске асыру тетіктеріне тоқталып, елімізде жалпыұлттық идеяның құндылықтарын оқу-тәрбие жұмысының барлық түрлері арқылы кешенді түрде жүзеге асыру қолға алынғанына тоқталу.Мұғалімдер өз пікірлерімен бөліседі. Интербелсенді тақта
    9.45 – 9.5510 мин1-тапсырма. «Ойлан-жұптас-бөліс» Тыңдаушылар осы курстан не күтетіні туралы және өзін ойландыратын проблемалар туралы ойлауды сұрау.Осы курста не күтетіндерімен топпен бөліседі.1-үлестірме 3-4 беттер
    9.55 – 10.1015 мин2-тапсырмаТоптық талқылау.Мұғалімдердің ойларын саралап, бағыт-бағдар бередіТақырыпты төрт адамнан тұратын топта талқылайдыА 4 парақтар,стикерлер
    10.10-10.2515 минПсихологиялық тренингЕгер жұмыс істеуге деген ынтаңыз жоғалса....

    Тренер таныстырады.



    Тыңдаушылар мұқият тыңдайды,тренерге сұрақтар қояды.Интербелсенді тақта
    2-сабақ.

    10.45 –10.555+5 мин1-тапсырма«Бір айналым сөйлем» әдісі«Білім беру саласындағы зерттеу» үлестірме материалымен жұмысМақсаты: сөйлеу және анық баяндау, тәжірибеалмасу және өзара байланысты болу.Шарты: Бір сөйлеммен ойды жинақтау.Тыңдаушылар мәтінмен танысып,бір сөйлеммен ойларын түйіндейді.2-үлестірме 5-бет
    10.55 – 11.0510 минСабақты зерттеу үдерісі туралы таныстырылым Тренер таныстырылым жасайды.Тыңдаушылар қажетті мәліметтерді жазып алады.

    Интербелсенді тақта,Lesson Study нұсқаулық
    11.05 – 11.25 20 минут2-тапсырма. «Тыңдап отырған үштік» әдісі «Сабақты зерттеу үдерісі»Мақсаты:Бұл - әңгіме тақырыбының тұжырымдамасын және үдерісті түсінуді дамытатынақпарат алуға арналған құрылымдалған жаттығу. Сондай-ақ бақылаушы рөліарқылы өзін-өзі сараптауды дамытуға ықпал етеді.Тыңдаушылар топта үшеуден отырады. Олар шешен, тілші және хатшы рөлінатқарады. Шешен бір нәрсені айтады, сұрақты түсіндіреді немесе пікірінбілдіреді. Тілші көмектесіп айтып отырады және түсініктеме беруді сұрайды.Хатшы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді. Келесіжолы рөлдер ауысады. (ақпарат көзіҮлестірме материалының 4-5 беттеріне назар аударту. Тренер қадағалайдыМұғалімдер үлестірмемен танысады, үшеуден отырады, екеуі бірге, ал біреуі оларға қарсы сәл алшақта –сөйлесуге қатыспайды, бірақ бақылайды.3-үлестірме 6-бет
    11.25 – 11.3510 мин3-тапсырма.Сабақты зерттеу тәсілі оқытуды қалай жетілдіре алады?«Стикердегі сұрақ» әдісіМақсаты:Көпшілік алдында «сөз сөйлеу» қажеттілігі жоқ ашық пікірталас жүргізуарқылы визуалды, кинестетикалық және тыңдау аспектілерін дамытудағытиімді әдістердің бірі. Талқылауға арналған маңызды тақырыптың болғаныдұрыс. Бұл әдісті қолданудың әртүрлі жолдары бар. Айталық: қабырғаға немесетақтаға пікірлер немесе сұрақтар жазылған бірнеше түрлі-түсті қағаз ілінеді,болмаса оларды үстелдің үстіне қоюға болады.тыңдаушылар оларды оқып,стикерлерге өз ойларын жазып қалдырады. Екінші жолы: 3/4/5 адамнантұратын топтар стикердегі сұрақтарға жауап береді немесе ол жөніндегі өзойларымен бөлісіп, талқылап, стикерге өз ойларын жазады, кейін пікірлерінқорғайды. Оқушылар стикерлерде өз пікірлерін/эмоцияларын білдіреалады.

    Мұғалімдер үлестірмедегі мәліметтермен танысады, тақырып бойынша таныстырылым жасайды.Әр мұғалім стикерге сұрақтар жазып,стикерді плакатқа іледі.Басқа топтар стикердегі сұрақтарға жауап береді.4-үлестірме 7-бет.
    11.35 – 11.4510минСабақты қорытындылау.Тренердің түйіндемесі.

    Тыңдаушылар мұқият тыңдайды,тренерге сұрақтар қояды.

    11.45 – 12.1020 минРефлексия. «3Қ» әдісіМаған..............қызық болды.Маған..............құнды болды.Маған ..............қиын болды.Тыңдаушылардың жауаптарын тыңдайды.Дәптерлеріне рефлексия жазады.А 4 парақтар,стикерлер.
    12.10 – 12.155 мин Үй тапсырмасы

    Пит Дадлидің «Lesson study: теориясы мен қолдану тәсілдері»атты әдістемелік құралын оқу ұсынылады.Кітаптан түйген ойларын қысқаша тұжырым ретінде жазады.Сабақты зерттеу тәсілі қандай қадамдардан тұратынын зерделеу.3_L1W3D4_Lesson Study нұсқаулық










    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.