Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасамын,
түгендеймін.
2. «Шаттық шеңбер» құру
арқылы, жағымды психологиялық ахуал
туғызу.
3. Оқушыларды
топтарға бөлу.
|
“Жүрек” әдісі арқылы
оқушылар 3 топқа бөлінеді.
|
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Поп корн
» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылайды, жауап береді. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар
беріледі.Өзгенің пікірін
толықтырады.
Сұрақтар:
1. Химиялық байланыс дегеніміз
не?
2. Химиялық байланыс түрлері
қандай?
3. Ковалентті байланыс қандай
атомдар арасында түзіледі?
4. Иондық байланыс дегеніміз
не?
5. Ковалентті байланыстың неше
түрі бар?
6. Иондық байланысқа мысал
келтіріңіз?
7. Теріс зарядталған иондар
қалай аталады?
8. Катион дегеніміз
не?
9. Ковалентті
полюссізге мысал келтіріңіз?
|
3 топтан әр сұраққа
бір-бір оқушыдан жауап
береді.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіремін.
Кристалдық
тор – кристалл
заттардағы атомдардың, иондардың, молекулалардың белгілі бір
ретпен орналасуы.
Б өлшектердің орналасқан нүктелері кристалдық тор
түйіндері деп аталады.
1-тапсырма. “Гугл” әдісі арқылы берілген
сұраққа жауап жазады.
1-топ. Иондық кристалдық тор
деген не және қасиеттерін
жазыңыз?
2-топ. Атомдық кристалдық тор
деген не және қасиеттерін
жазыңыз?
3-топ. Молекулалық кристалдық
тор деген не және қасиеттерін
жазыңыз?
2-тапсырма. Word wall платформасы арқылы
тапсырма орындайды. 3 топтан 1 оқушыдан
шығады.
3-тапсырма. Қосылыстардың химиялық
байланыс және кристалл тор типтерін анықтап,кестені
толтыр.
Заттың
атауы
|
Химиялық байланыс
типі
|
Кристалдық тор
типі
|
Су (қатты)
|
Ковалентті
полюсті
|
Молекулалық
|
Калий
хлориді
|
Иондық
|
Иондық
|
Кремний
оксиді
|
Ковалентті
полюсті
|
Атомдық
|
Натрий
сульфиді
|
Иондық
|
Иондық
|
Фосфор
|
Ковалентті
|
Молекулалық
|
Темір
|
Металдық
|
Металдық
|
Натрий
хлориді
|
Иондық
|
Иондық
|
Оттек
|
Полюссіз
|
Молекулалық
|
|
Оқушылар жаңа
тақырыпты меңгереді.
1-тапсырма.
1.Кристалдық тор
түрлеріне анықтама жазады.
2. Кристалдық тор
түріне мысал келтіреді.
2-тапсырма.
Кристалдық тор
түрлерін ажырата алады.
3-тапсырма.
1. Химиялық байланыс
түрлерін ажыратады
2. Байланыстың
түріне қарай кристалдық тор типін
анықтайды
|
«Жарайсың!» деген
мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
Презентация
https://wordwall.net/no/resource/52087951/химия-кристалдық-тор-түрлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«Ми заряды»
әдісі. Сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
жазады және бағалайды.
Үй
тапсырмасы
Заттың
аталуы
|
Заттың
формуласы
|
Химиялық байланыстың
тип
|
Кристалдық
торы
|
Калий
хлориді
|
|
|
|
Су қатты
күйінде
|
|
|
|
Йод
|
|
|
|
Натрий
хлориді
|
|
|
|
Кальций
оксиді
|
|
|
|
Мыс
|
|
|
|
Көмірқышқыл
газы
|
|
|
|
Көміртек
(алмаз)
|
|
|
|
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасай
отырып, өзін-өзі бағалайды.
|
1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша өзін-өзі
бағалайды..
|
|