Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
Өткен тақырыпты бекіту
мақсатында «Пазл» әдісі арқылы ковалентті және иондық байланыстарды
ажыратып ,пазлдарды құрастыруға тапсырма беріледі.
|
-
Белсенді болу.
-
Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық
бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.
-
Уақыт шегінде жұмыс жасау.
Оқушылар пазлдарды
құрастырады. Ковалентті полюссіз және иондық байланысты ажырату
арқылы пазл құрастырады.
А деңгей.
Жай сұрақ:
1. Иондық
байланыс дегеніміз не? Нақтылайтын сұрақ: 1. Мысал
келтіріңіздер
В деңгей Практикалық
сұрақ: Не себепті атомдар оңай
бөлінбейді екен? Шығармашылық сұрақтар: Натрий фториді мысалында
иондық байланысты жазыңыз. С деңгей Қорытынды
сұрақтар: Иондық байланыстың
басқа байланыстар мен ұқсастығы және айырмашылықтарын түсіндіріңіз
Бағалайтын сұрақтар: Иондық байланыс түзілуі механизмін
түсіндіріңіз
|
Білім заряды арқылы
бағалау
|
|
Жаңа
сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу
түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара
ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
|
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға
тапсырма береді
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек
сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады
|
Дескриптор:
1. Кристалдық торлар және олардың түрлерін
анықтайды.
|
Оқулық
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
1-тапсырма
|
Дескриптор:
Кристалл торларын дұрыс
табады
|
8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
|
|
Берілген тапсырманы орындатады, бақылайды,
мысал, үлгі көрсетеді.
|
2-тапсырма.
Кристалл торлары бірдей
заттарды диагоналді, көлденең, тігінен сызық жүргізіп белгілеп
шығыңыз
3-тапсырма:
Мына заттарды:O2,С(графит),
CuO,CaCl2,Si,H2O,F2HCl,CO2,
NaF кристалдық торларының түріне қарай жіктеңдер
|
Дескриптор:
кристалл торлары бірдей
заттарды дұрыс табады
Дескриптор:
Заттарды кристалдық торларының түріне
қарай жіктейді
|
8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім
сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:
Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде
саралаудың
Үйге
тапсырма:§38
3,4
тапсырма.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау»
әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс
келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|