Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 жыл бойы тегін жүктеу мүмкіндігіне ие болыңыз!
жеңілдік
КТЖ
ТҮСІНІК ХАТ
Дене шынықтыру пәні
«Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы"
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы № 365 бұйрығымен бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің» 5-9 сыныптарына арналған «Дене шынықтыру» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы негізінде жасалды. «Дене шынықтыру» оқу пәні мемлекеттік міндетті білім беру стандартының маңызды компоненті есебінде «Дене шынықтыру» білім беру саласына кіреді. Оқу пәнінің нысаны – пән арқылы дамитын және әлеуметтік ортамен өзара әрекет ететін дамып келе жатқан бала организмі. «Дене шынықтыру» оқу пәні – бұл дене және психикалық саулықты нығайту үшін арнайы ұйымдастырылған қозғалыс белсенділігі туралы білімдер жүйесі. Осы пәннің іс жүзіндегі мақсаты – бұл қазіргі қоғамның жалпы мәдениетінің бөлігі есебінде дене шынықтырудың құндылығы жөнінде білім алу. Ол қозғалыс қабілеттерін дамытып, жетілдіруге, сондайақ салауатты өмір салтының ережелеріне үйретуге бағытталған.
Оқу пәнінің жалпы мақсаттары. Пәннің мақсаты оқушыларда оңтайлы қозғалыс белсенділігіне қажеттілікті тәрбиелеу және өзінің дене және психикалық саулығын нығайтуға деген себептерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу пәнінің міндеттері: • дененің және психиканың саулығына оңтайлы ұйымдастырылған қозғалыс белсенділігінің әсері туралы білім негіздеріне үйрету; • түрлі мақсат – бағыттағы дене жаттығуларын орындауда қозғалыс тәжірибесін жинақтау; • негізгі биологиялық және психикалық процестердің дамуына педагогикалық әсер ету мен бағытталған қозғалыс қызметі арқылы оқушылар организмінің функционалды жағдайының деңгейін арттыру; • қозғалыс және спорт ойындарына қатысу барысында коммуникативтік өзара әрекет ету дағдыларын қалыптастыру; • дене тәрбиесінің, жарақаттанудан сақтандырудың, тұлға мен дененің құрылымын түзетудің педагогикалық, психологиялық, физиологиялық және гигиеналық ережелері жөніндегі білім негіздеріне үйрету; • түрліше бағыттағы дене жаттығуларымен шұғылданудың дербес түрлерін өткізу әдістеріне үйрету. Оқытудың деңгейлері бойынша «Дене шынықтыру» пәні мазмұнының сабақтастық қағидасын сақтау қарастырылады. Табиғи көркемдік қағидасы өсіп келе жатқан организм үшін дамытатын оңтайлы қозғалыс ортасын қалыптастыруды және балалардың қозғалыс белсенділігіне сұранысты қанағаттандыруды қамтамасыз етуді қарастырады Практикаға бағыт ұстану қағидасы қимыл-қозғалыс дамуының кезеңдік және соңғы мақсатын сипаттайтын оңтайлы ұқсас қимылды меңгеруді көздейді. 6 Баланың жүйке жүйесі мен психикасын қалыптастыруға тән дамудың негізгі факторларын іске асыру қарастырылады. Бірінші кезекте ілесетін, үйлестіретін бір жағынан көздің, мойын еттерінің сенсорлық ақпараттарды қабылдаудағы құлақтың және екінші жағынан қолдардың, дене бөліктерінің, беттің, еріннің, қимылмен жауап қайтарғандағы тілдің қозғалыстарын дамыту жатады.
Оқу пәнінің мазмұнын іріктеу педагогикалық тәсілдерге негізделген: • жеке адамға бағытталған тәсіл бала организмінің функционалдық мүмкіндіктеріне сәйкес келетін дене жүктемелерін мөлшерлеуді көздейді; • әрекет ету тәсілі бала қозғалыс арқылы дамитындығын қарастырады; • денсаулықты сақтау тәсілі үйрету процесінде баланың денсаулығын міндетті түрде сақтауды қарастыра
Пән бойынша оқу жүктемесі
Сынып |
Апталық жүктеме |
Жылдық сағат саны |
5-сынып |
3 сағат |
102 сағат |
6-сынып |
3 сағат |
102 сағат |
7-сынып |
3 сағат |
102 сағат |
8-сынып |
3 сағат |
102 сағат |
9-сынып |
3 сағат |
102 сағат |
Мектептің педагогикалық ұжымының кеңесі шешімімен шаңғы және жүзу бөлімдерінің сағаттарын жергілікті аймақтық ерекшеліктерге және материалдық базаның жетіспеушілігіне байланысты спорттық ойындар және дала жарыс бөлімдеріне бөлінді
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 6 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
«Дене шынықтыру» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 3 сағат, оқу жылына 102сағатты құрайды
№ р/с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақ № |
Сабақтардың тақырыптары |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескертулер |
|
1-тоқсан. 24 сағат |
||||||||
1-бөлім Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларына дамыту. 12 сағат |
||||||||
1 |
|
1 |
Қауіпсіздік ережесі.Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгерісӨҚНАдамның табиғатта өз бетінше өмір сүруі |
6.3.4.1 денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіну |
1 |
03.09 |
|
|
2 |
|
2 |
Қауіпсіздік ережесі.Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс. 30 м жүгіру ӨҚНМедициналық көмек көрсету жолдары |
6.3.4.1 денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіну |
1 |
05.09 |
|
|
3 |
|
3 |
Қауіпсіздік ережесі.Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс. 60 м жүгіру ӨҚНЖер сілкінісі алдын алуы |
6.3.4.1 денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіну |
1 |
06.09 |
|
|
4 |
|
4 |
Жүгіру секіру реттілігі. Орта қашықтыққа жүгіру 200,400 м ӨҚНЖер сілкінісі алдын алуы |
6.3.3.1 түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын ұсыну және көрсету |
1 |
10.09 |
|
|
5 |
|
5 |
Жүгіру секіру реттілігі. 800 метрге жүгіру |
6.3.3.1 түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын ұсыну және көрсету |
1 |
12.09 |
|
|
6 |
|
6 |
Жүгіру секіру реттілігі. 1000 метрге жүгіру |
6.3.3.1 түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын ұсыну және көрсету |
1 |
13.09 |
|
|
7 |
|
7 |
Жүгіру секіру реттілігі. Бір орыннан ұзындыққа секіру |
6.3.2.1 дене қыздыру мен қалпына келу техникаларының басты құрамдарының ағзаға тигізетін әсерін түсіндіру және оларды орындау |
1 |
17.09 |
|
|
8 |
|
8 |
Жүгіру секіру реттілігі. Жүгіріп келіп ұзындыққа секіру |
6.3.2.1 дене қыздыру мен қалпына келу техникаларының басты құрамдарының ағзаға тигізетін әсерін түсіндіру және оларды орындау |
1 |
19.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
9 |
Әр снарядтарды лақтыру.150 г кіші допты нысанаға лақтыру |
6.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды қолдана білу |
1 |
20.09 |
|
|
10 |
|
10 |
Әр снарядтарды лақтыру . 150 г кіші допты нысанаға лақтыру |
6.1.2.1. қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құру және орындау |
1 |
24.09 |
|
|
11 |
|
11 |
Әр снарядтарды лақтыру . 150 г кіші допты қашықтыққа лақтыру |
6.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды қолдана білу |
1 |
26.09 |
|
|
12 |
|
12 |
Эстафеталық ойындар. Эстафета 4х60 жүгіру |
6.1.1.1 аз ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты дағдыларын қолдану |
1 |
27.09 |
|
|
|
2-бөлім Командалық спорттық ойындар.(12 сағат) |
|||||||
13 |
|
13 |
Ойын техникасының дағдысын дамытуБаскетбол. Ойынережелері |
6.1.1.1 аз ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты дағдыларын қолдану |
1 |
01.10 |
|
|
14 |
|
14 |
Ойын техникасының дағдысын дамыту Баскетбол. Ойыншының алаңдағы қозғалысы |
6.1.1.1 аз ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты дағдыларын қолдану |
1 |
03.10 |
|
|
15 |
|
15 |
Ойын техникасының дағдысын дамыту Баскетбол. Допты екі қолмен беру және қабылдау әдістері |
6.1.1.1 аз ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты дағдыларын қолдану |
1 |
04.10 |
|
|
16 |
|
16 |
Ойын техникасының дағдысын дамыту Баскетбол. Допты бір және екі қолмен ұстау |
6.1.3.1 арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті таңдай білу |
1 |
08.10 |
|
|
17 |
|
17 |
Ойын техникасының дағдысын дамыту Баскетбол. Допты комадаласына беру |
6.1.3.1 арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті таңдай білу |
1 |
10.10 |
|
|
18 |
|
18 |
Ойын техникасының дағдысын дамыту Баскетбол. Қорғаныста ойнау әдістері |
6.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді түсіну және қолдана білу |
1 |
11.10 |
|
|
19 |
|
19 |
Ойын техникасының дағдысын дамыту Баскетбол. Допсыз алаңдағы қозғалыстар |
6.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді түсіну және қолдана білу |
1 |
15.10 |
|
|
20 |
|
20 |
Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану Баскетбол. Допты торға тастау |
6.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құру және орындау |
1 |
17.10 |
|
|
21 |
|
21 |
Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану Баскетбол. Айып добын торға тастау әдістері |
6.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құру және орындау |
1 |
18.10 |
|
|
22 |
|
22 |
Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану Баскетбол. Шабуылдаойнауәдісі |
6.1.5.1 бірқатар дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын түсіну және қолдана білу |
1 |
22.10 |
|
|
23 |
|
23 |
Командалық жұмыста көшбасшылық дағдысын дамыту Баскетбол. Екі жақты ойын |
6.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді анықтау және қолдана білу |
1 |
24.10 |
|
|
24 |
|
24 |
Командалық жұмыста көшбасшылық дағдысын дамыту Баскетбол. Екі жақты ойын |
6.3.4.1 денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіну |
1 |
25.10 |
Демалыс |
|
2-тоқсан .18 сағат |
||||||||
3-бөлім Құрал жабдықтар арқылы гимнастика дағдыларын арттыру. (16 сағат) |
||||||||
25 |
|
1 |
Қауіпсіздік ережесі. Саптағы жаттығулардың элементтерін көрсету ӨҚНЖердің опырылуы мен сель, көшкіннің орын алуы |
6.3.4.1 денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу |
1 |
05.11 |
|
|
26 |
|
2 |
Қауіпсіздік ережесі. Саптағы жаттығулардың элементтерін көрсету .ӨҚН Дауыл, боран алдын алуы |
6.3.4.1 денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу |
1 |
07.11 |
|
|
27 |
|
3 |
Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау Гимнастикалық төсеніште жаттығулар жасау .ӨҚН Әсері мықты улы заттардан уланғанда көрсетілетін алғашқы медициналық көмек көрсету. |
6.3.2.1 дене қыздыру мен қалпына келу техникаларының басты құрамдарының ағзаға тигізетін әсерін түсіндіру және оларды орындау |
1 |
08.11 |
|
|
28 |
|
4 |
Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау Гимнастикалық көпір жасау арқылы 1 м көтерілу |
6.3.2.1 дене қыздыру мен қалпына келу техникаларының басты құрамдарының ағзаға тигізетін әсерін түсіндіру және оларды орындау |
1 |
12.11 |
|
|
29 |
|
5 |
Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау Гимнастикалық бөренеде жаттығулар жасау |
6.1.2.1. қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құру және орындау |
1 |
14.11 |
|
|
30 |
|
6 |
Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау Гимнастикалық кермеде жаттығулар жасау |
6.1.2.1. қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құру және орындау |
1 |
15.11 |
|
|
31 |
|
7 |
Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау Гимнастикалық сырыкта жаттығулар жасау |
6.1.2.1. қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құру және орындау |
1 |
19.11 |
|
|
32 |
|
8 |
Снарядтағы жаттығулар кезіндегі өзін өзі реттеу Гимнастикалық кіші атта жаттығулар жасау |
6.1.5.1 бірқатар дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын түсіну және қолдана білу |
1 |
21.11 |
|
|
33 |
|
9 |
Снарядтағы жаттығулар кезіндегі өзін өзі реттеу Гимнастикалық әртүрлі биіктіктегі сырықта жаттығулар жасау |
6.1.4.1 қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын түсіну және түсіндіре білу |
1 |
22.11 |
|
|
34 |
|
10 |
Снарядтағы жаттығулар кезіндегі өзін өзі реттеу Гимнастикалық кермеде жаттығулар жасау |
6.1.4.1 қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын түсіну және түсіндіре білу |
1 |
26.11 |
|
|
35 |
|
11 |
Снарядтағы жаттығулар кезіндегі өзін өзі реттеу Гимнастикалық төсеніште жаттығулар жасау |
6.1.4.1 қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын түсіну және түсіндіре білу |
1 |
28.11 |
|
|
36 |
|
12 |
Снарядтағы жаттығулар кезіндегі өзін өзі реттеу Гимнастикалық кіші атта 120 см биіктікке секіру |
6.1.4.1 қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын түсіну және түсіндіре білу |
1 |
29.11 |
|
|
37 |
|
13 |
Снарядтағы жаттығулар кезіндегі өзін өзі реттеу Гимнастикалық сырықта жаттығулар жасау |
6.1.4.1 қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын түсіну және түсіндіре білу |
1 |
03.12 |
|
|
38 |
|
14 |
Снарядтағы жаттығулар кезіндегі өзін өзі реттеу Гимнастикалық бөренеде жаттығулар жасау |
6.1.4.1 қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын түсіну және түсіндіре білу |
1 |
05.12 |
|
|
39 |
|
15 |
Снарядтағы жаттығулар кезіндегі өзін өзі реттеу Гимнастикалық сырықта жаттығулар жасау |
6.1.4.1 қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын түсіну және түсіндіре білу |
1 |
06.12 |
|
|
40 |
|
16 |
Снарядтағы жаттығулар кезіндегі өзін өзі реттеу Гимнастикалық бөренеде жаттығулар жасау |
6.1.4.1 қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын түсіну және түсіндіре білу |
1 |
10.12 |
|
|
4-бөлім Қазақтың ұлттық және зияткерлік ойындары ( 8 сағат) |
||||||||
41 |
|
17 |
Қазақтың ұлттық ойындары Асық ату және бестас ойыны |
6.2.3.1 қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын анықтау және қолдана білу |
1 |
12.12 |
|
|
42 |
|
18 |
Қазақтың ұлттық ойындары Тоғызқұмалақ ойыны |
6.2.3.1 қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын анықтау және қолдана білу |
1 |
13.12 |
|
|
43-44 |
|
19-20 |
Ұлттық ойындар аясындағы тактикалар мен стратегияларды оқып үйрену |
6.2.3.1 қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын анықтау және қолдана білу |
2 |
17.12 19.12 |
|
|
45-46 |
|
21-22 |
Ұлттық ойындар аясындағы тактикалар мен стратегияларды оқып үйрену |
6.2.3.1 қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын анықтау және қолдана білу |
2 |
20.12 24.12 |
|
|
47 |
|
23 |
Ұлттық ойындар аясындағы тактикалар мен стратегияларды оқып үйрену |
6.2.3.1 қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын анықтау және қолдана білу |
1 |
26.12 |
|
|
48 |
|
24 |
Ұлттық ойындар аясындағы тактикалар мен стратегияларды оқып үйрену |
6.2.3.1 қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын анықтау және қолдана білу |
1 |
27.12 |
|
|
3-ТОҚСАН. 30 САҒАТ |
||||||||
5-бөлім. Кросс, гимнастика дайындығы* (10 сағат) |
||||||||
49 |
|
1 |
Қауіпсіздік ережесі. Арнайы қозғалыс дағдыларын дамыту . ӨҚНӘртүрлі жарақат алу жағдайындағы алғашқы медициналық көмек |
6.3.4.1 денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу |
1 |
09.01 |
|
|
50 |
|
2 |
Арнайы қозғалыс дағдыларын дамыту. Тамырдың соғу жиілігі (ТСЖ) анықтау ӨҚНЖаппай жарақат алу кезіндегі алғашқы медициналық көмек |
6.3.4.1 денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу |
1 |
10.01 |
|
|
51 |
|
3 |
Арнайы қозғалыс дағдыларын дамыту . Тамырдың соғу жиілігі (ТСЖ) анықтау ӨҚНЖаппай жарақат алу кезіндегі алғашқы медициналық көмек |
6.3.2.1 дене қыздыру мен қалпына келу техникаларының басты құрамдарының ағзаға тигізетін әсерін түсіндіру және оларды орындау |
1 |
14.01 |
|
|
52 |
|
4 |
Арнайы қозғалыс дағдыларын дамытуҚыздырыну, қалыпқа келу техникасыОҚНЖара мен жарақат алу және басқа да келеңсіз жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету. |
6.3.2.1 дене қыздыру мен қалпына келу техникаларының басты құрамдарының ағзаға тигізетін әсерін түсіндіру және оларды орындау |
1 |
16.01 |
|
|
53 |
|
5 |
Күш пен шыдамдылық дамыту жаттығуларыҚыздырыну, қалыпқа келу техникасы |
6.3.1.1 өз денсаулығына деген қауіп-қатерді анықтай білу |
1 |
17.01 |
|
|
54 |
|
6 |
Күш пен шыдамдылық дамыту жаттығуларыДинамикалық жаттығулар арқылы шыдамдылықты анықтау |
6.3.1.1 өз денсаулығына деген қауіп-қатерді анықтай білу |
1 |
21.01 |
|
|
55 |
|
7 |
Күш пен шыдамдылық дамыту жаттығуларыДинамикалық жаттығулар арқылы шыдамдылықты анықтау |
6.1.4.1 қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын түсіну және түсіндіре білу |
1 |
23.01 |
|
|
56 |
|
8 |
Күш пен шыдамдылық дамыту жаттығулары . Дене қасиеттерінің компоненттері |
6.1.4.1 қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын түсіну және түсіндіре білу |
1 |
24.01 |
|
|
57 |
|
9 |
Қашықты жүріп өтудегі шығармашылық тапсырмалар.Қалыпқа келу техникасы жаттығулар кешені |
6.1.3.1 арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті таңдай білу |
1 |
28.01 |
|
|
58 |
|
10 |
Қашықты жүріп өтудегі шығармашылық тапсырмалар. Қалыпқа келу техникасы жаттығулар кешені |
6.1.3.1 арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті таңдай білу |
1 |
30.01 |
|
|
6-бөлім Шытырман оқиғалы ойындар 20 сағат |
||||||||
59 |
|
11 |
Ынтымақтастық дағдыларын дамыту . Волейбол. Ойын ережелері) |
6.3.4.1 денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу |
1 |
31.01 |
|
|
60 |
|
12 |
Ынтымақтастық дағдыларын дамыту . Волейбол. Алаңдағы қозғалыстар. |
6.3.4.1 денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу |
1 |
04.02 |
|
|
61 |
|
13 |
Ынтымақтастық дағдыларын дамыту . Волейбол. Ойын тактикасының элементтерін жетілдіру. |
6.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді анықтау және қолдана білу |
1 |
06.02 |
|
|
62 |
|
14 |
Ынтымақтастық дағдыларын дамыту Волейбол. Допты ойынға қосу (астынан, жанынан) |
6.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді анықтау және қолдана білу |
1 |
07.02 |
|
|
63 |
|
15 |
Ойындар арқылы мәселені шешу Волейбол. Допты ойынға жоғарыдан қосу әдістері |
6.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді сезініп, олардың айырмашылықтарын түсіндіре білу |
1 |
11.02 |
|
|
64 |
|
16 |
Ойындар арқылы мәселені шешу Волейбол. Допты ойыншыға беру әдістері |
6.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді сезініп, олардың айырмашылықтарын түсіндіре білу |
1 |
13.02 |
|
|
65 |
|
17 |
Ойындар арқылы мәселені шешу Волейбол. Допты қабылдау әдістері |
6.1.4.1 қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын түсіну және түсіндіре білу |
1 |
14.02 |
|
|
66 |
|
18 |
Ойындар арқылы мәселені шешу Волейбол. Қорғаныста ойнау әдісі |
6.1.4.1 қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын түсіну және түсіндіре білу |
1 |
18.02 |
|
|
67 |
|
19 |
Шытырман оқиғалы ойындар арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту. Волейбол. Допқа тосқауыл қою |
6.2.3.1 қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын анықтау және қолдана білу |
1 |
20.02 |
|
|
68 |
|
20 |
Шытырман оқиғалы ойындар арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту Волейбол. Екі, үш адамдық тосқауыл қою. |
6.2.3.1 қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын анықтау және қолдана білу |
1 |
21.02 |
|
|
69 |
|
21 |
Шытырман оқиғалы ойындар арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту. Волейбол. Екі, үш адамдық тосқауыл қою. |
6.2.3.1 қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын анықтау және қолдана білу |
1 |
25.02 |
|
|
70 |
|
22 |
Шытырман оқиғалы ойындар арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту. Волейбол. Шабуылда ойнау тактикасы |
6.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін түсіну және қолдана білу, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
27.02 |
|
|
71-72 |
|
23-24 |
Шытырман оқиғалы ойындар арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту. Волейбол. Шабуылда ойнау тактикасы |
6.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін түсіну және қолдана білу, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
2 |
28.02 04.03 |
|
|
73 |
|
25 |
Шытырман оқиғалы ойындар арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту Волейбол. Шабуылда ойнау техникасы |
6.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін түсіну және қолдана білу, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
06.03 |
|
|
74-75 |
|
26-27 |
Әділ ойын және ынтымақтастық Волейбол. Шабуыл мен қорғаныс |
6.2.1.1 өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу қимыл әрекеттерімен байланысты білімді анықтау және қолдана білу |
2 |
07.03 11.03 |
|
|
76 |
|
28 |
Әділ ойын және ынтымақтастық Волейбол. Либеро іс - әрекеті |
6.2.1.1 өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу қимыл әрекеттерімен байланысты білімді анықтау және қолдана білу |
1 |
13.03 |
|
|
77 |
|
29 |
Әділ ойын және ынтымақтастық Волейбол.Ойын тактикалары |
6.2.6.1 жарыс іс-әрекеттерін және төрелік ету ережелерін түсіне білу |
1 |
14.03 |
|
|
78 |
|
30 |
Әділ ойын және ынтымақтастық Волейбол. Екі жақты ойын |
6.2.6.1 жарыс іс-әрекеттерін және төрелік ету ережелерін түсіне білу |
2 |
18.03 20.03 |
|
|
4-тоқсан .24 сағат |
||||||||
7-бөлім . Шабуыл ойындарда дағдыларды және түсінуді дамыту (12 сағат) |
||||||||
79 |
|
1 |
Қауіпсіздік ережесі Допқа ие болу әдісінің негізгі элементерін дамыту Футбол. Ойын ережелері ӨҚНЖара мен жарақат алу және басқа да келеңсіз жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету. |
6.3.4.1 денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу |
1 |
01.04 |
|
|
80 |
|
2 |
Допқа ие болу әдісінің негізгі элементерін дамыту. Футбол. Футбол ойынынақойылатынгигиеналықталаптарӨҚНЖара мен жарақат алу және басқа да келеңсіз жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету. |
6.1.1.1 аз ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты дағдыларын қолдану |
1 |
03.04 |
|
|
81 |
|
3 |
Допқа ие болу әдісінің негізгі элементерін дамыту Футбол. Алаңдағы қозғалыстар ӨҚНДенсаулық және салауатты өмір салты туралы жалпы түсінік. |
6.1.1.1 аз ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты дағдыларын қолдану |
1 |
04.04 |
|
|
82 |
|
4 |
Ойын кезінде алаңда бағдарлау дағдыларын оқып үйрену. Футбол. Қақпашының ролі ӨҚНДенсаулық және салауатты өмір салты туралы жалпы түсінік. |
6.1.2.1. қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құру және орындау |
1 |
08.04 |
|
|
83 |
|
5 |
Ойын кезінде алаңда бағдарлау дағдыларын оқып үйрену. Футбол.Доппеналдапөтутәсілдері |
6.1.2.1. қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құру және орындау |
1 |
10.04 |
|
|
84 |
|
6 |
Ойын кезінде алаңда бағдарлау дағдыларын оқып үйрену. Футбол.Доптыбаспенұрутүрлері |
6.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді түсіну және қолдана білу |
1 |
11.04 |
|
|
85 |
|
7 |
Ойын кезінде алаңда бағдарлау дағдыларын оқып үйрену. Футбол.Доптытартыпалутәсілдері |
6.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді түсіну және қолдана білу |
1 |
15.04 |
|
|
86 |
|
8 |
Тактикалық іс әрекеттерді негіздері. Футбол. Шабуылда ойнау техникасы |
6.1.5.1 бірқатар дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын түсіну және қолдана білу |
1 |
17.04 |
|
|
87 |
|
9 |
Тактикалық іс әрекеттерді негіздері. Футбол. Айып добын орындау |
6.1.5.1 бірқатар дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын түсіну және қолдана білу |
1 |
18.04 |
|
|
88 |
|
10 |
Өз ойындарын қайта қарау және көрсету. Футбол. Екі жақты ойын |
6.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді сезініп, олардың айырмашылықтарын түсіндіре білу |
1 |
22.04 |
|
|
89 |
|
11 |
Өз ойындарын қайта қарау және көрсету.. Футбол.командалық шабуыл |
6.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді сезініп, олардың айырмашылықтарын түсіндіре білу |
1 |
24.04 |
|
|
90 |
|
12 |
Өз ойындарын қайта қарау және көрсету. Футбол. Екі жақты ойын |
6.1.6.1 қимыл-қозғалыс белсенділігімен байланысты қиындықтарды жеңу және қауіп-қатерге сезу дағдыларын түсіну және қолдана білу |
1 |
25.04 |
|
|
8-бөлім. Жеңіл атлетика арқылы белсенді өмір салтын қалыптастыру (12 сағат) |
||||||||
91 |
|
13 |
Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту. 60 м жүгіру |
6.3.4.1 денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу |
1 |
29.04 |
|
|
92 |
|
14 |
Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту. 200 м жүгіру |
6.3.4.1 денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу |
1 |
01.05 |
Демалыс |
|
93 |
|
15 |
Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту.Кедергілерден секіре жүгіру |
6.3.4.1 денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу |
1 |
02.05 |
|
|
94 |
|
16 |
Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту.Ұзындыққа бір орыннан секіру әдісі |
6.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін түсіну және қолдана білу, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
06.05 |
|
|
95 |
|
17 |
Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту. 4х10 м жылдамдықа жүгіру |
6.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін түсіну және қолдана білу, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
08.05 |
|
|
96 |
|
18 |
Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту. 800 м жүгіру |
6.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін түсіну және қолдана білу, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
09.05 |
Демалыс |
|
97 |
|
19 |
Қозғалысты дене қыздыру элементтері.. |
6.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды қолдана білу |
1 |
13.05 |
|
|
98 |
|
20 |
Қозғалысты дене қыздыру элементтері.. |
6.3.4.1 денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу |
1 |
15.05 |
|
|
99 |
|
21 |
Қозғалысты дене қыздыру элементтері.. |
6.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін түсіну және қолдана білу, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
16.05 |
|
|
100 |
|
22 |
Қозғалысты дене қыздыру элементтері.. |
6.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін түсіну және қолдана білу, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
20.05 |
|
|
101 |
|
23 |
Қозғалысты дене қыздыру элементтері. 150 г кіші допты қашықтыққа лақтыру |
6.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды қолдана білу |
1 |
22.05 |
|
|
102 |
|
24 |
Қозғалысты дене қыздыру элементтері. |
6.1.3.1 арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті таңдай білу |
1 |
23.05 |
|

