ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 8 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
«ҚР БҒМ 03.04.2013ж №115 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» Қазақстан Республикасының 25.10.2017ж №545 бұйрығы Жаңартылған мазмұн бойынша білім алатын
5-9 сынып оқушыларына «Дене шынықтыру» пәнінен Типтік оқу бағдарламасы
«Дене шынықтыру» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 3 сағат, оқу жылына 108 сағатты құрайды
|
№ р/с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыптары |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескертулер |
||||
|
І-тоқсан 26-сағат |
||||||||||
|
1 |
I-бөлім Жеңіл атлетика арқылы денсаулықпен фитнес 13 сағат |
|
Қауіпсіздік ережесі. Төменгі сөре және сөрелік екпін 1. Адам өмір тіршілігінің табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардағы қауіпсіздігі ӨҚН |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||
|
2 |
Қауіпсіздік ережесі. Төменгі сөре және сөрелік екпін |
8.3.4.1денсаулыққакері әсерін тигізуі мүмкін қауіп қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
3 |
Қауіпсіздік ережесі. Төменгі сөре және сөрелік екпін |
8.3.4.1денсаулыққакері әсерін тигізу імүмкін қауіп қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
4 |
Орта қашықтыққа жүгіру дағдыларын дамыту . |
8.2.3.1қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен,әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
5 |
Орта қашықтыққа жүгіру дағдыларын дамыту |
8.2.3.1қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен,әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
6 |
Орта қашықтыққа жүгіру дағдыларын дамыту |
8.3.2.1 денені қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларының кещенін құру және көрсету, оның маңыздылығын түсіну; |
1 |
|
|
|||||
|
7 |
Секіруді дамытуға арналған іс-шаралар |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
8 |
Секіруді дамытуға арналған іс-шаралар |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
9 |
Секіруді дамытуға арналған іс-шаралар |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
10 |
Лақтыру кезінде күшпен бұлшық ет төзімділігін дамыту |
8.1.1.1арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуғаарналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсету;. |
1 |
|
|
|||||
|
11 |
|
Лақтыру кезінде күшпен бұлшық ет төзімділігін дамыту |
8.1.1.1арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуғаарналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсету;. |
1 |
|
|
||||
|
12 |
Лақтыру кезінде күшпен бұлшық ет төзімділігін дамыту 2.Адам өмір тіршілігінің табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардағы қауіпсіздігі (ӨҚН) |
8.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды көрсете білу
|
1 |
|
|
|||||
|
13 |
Лақтыру кезінде күшпен бұлшық ет төзімділігін дамыту |
8.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды көрсете білу
|
1 |
|
|
|||||
|
14 |
II-бөлім Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдылары 14 сағат |
Ойын жағдайында қабылдауды іске асыру 3.Адам өмір тіршілігінің табиғи және техногендік сипаттағы ( төтенше жағдайлардағы қауіпсіздігі ӨҚН) |
8.1.1.1арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсету; |
1 |
|
|
||||
|
15 |
Ойын жағдайында қабылдауды іске асыру |
8.1.3.1арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылармен реттілікті түсіндіру және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
16 |
Ойын жағдайында қабылдауды іске асыру |
8.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді қолдану және талқылай білу |
1 |
|
|
|||||
|
17 |
Ойын құрылымы |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу. |
1 |
|
|
|||||
|
18 |
Ойын құрылымы |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу. |
1 |
|
|
|||||
|
19 |
Ойын құрылымы
|
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу.. |
1 |
|
|
|||||
|
20 |
Ойын құрылымы |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу.. |
1 |
|
|
|||||
|
21 |
Жарыс ойынын ұйымдастыру 4.Адам өмір тіршілігінің табиғи және техногендік сипаттағы ( төтенше жағдайлардағы қауіпсіздігі (ӨҚН) |
8.1.5.1 кең ауқымдағы дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын анықтау және бағалай білу;. |
1 |
|
|
|||||
|
22 |
Жарыс ойынын ұйымдастыру |
8.1.5.1 кең ауқымдағы дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын анықтау және бағалай білу;. |
1 |
|
|
|||||
|
23 |
Жарыс ойынын ұйымдастыру |
8.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді көрсету және қолдана білу көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
23 |
Жарыс ойынын ұйымдастыру |
8.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді көрсету және қолдана білу көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
25 |
Жарыс ойынын ұйымдастыру |
8.2.1.1өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу қимыл-әрекеттерімен байланысты білімді |
1 |
|
|
|||||
|
26 |
Жарыс ойынын ұйымдастыру |
8.2.1.1өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу қимыл-әрекеттерімен байланысты білімді |
1 |
|
|
|||||
|
ІІ-тоқсан 24-сағат |
||||||||||
|
27 |
III-бөлім Гимнастикалық элементтер және оның түрлері 15 сағат |
Қауіпсіздік ережесі.Орнында және қозғалыста орындау жаттығулары 5.Адам өмір тіршілігінің табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардағы қауіпсіздігі (ӨҚН) |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
||||
|
28 |
Қауіпсіздік ережесі.Орнында және қозғалыста орындау жаттығулары |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
29 |
Қауіпсіздік ережесі.Орнында және қозғалыста орындау жаттығулары |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
30 |
Акробатикалық жаттығуларды тізбегі: Тепе теңдік және секіру |
8.3.2.1 денені қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларының кещенін құру және көрсету, оның маңыздылығын түсіну; |
1 |
|
|
|||||
|
31 |
Акробатикалық жаттығуларды тізбегі: Тепе теңдік және секіру |
8.3.2.1 денені қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларының кещенін құру және көрсету, оның маңыздылығын түсіну |
1 |
|
|
|||||
|
32 |
Акробатикалық жаттығуларды тізбегі: Тепе теңдік және секіру |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
33 |
Акробатикалық жаттығуларды тізбегі: Тепе теңдік және секіру |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
34 |
Снарядтағы гимнастикалық жаттығулар жиынтығы |
8.1.5.1 кең ауқымдағы дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын анықтау және бағалай білу; |
1 |
|
|
|||||
|
35 |
Снарядтағы гимнастикалық жаттығулар жиынтығы |
8.1.5.1 кең ауқымдағы дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын анықтау және бағалай білу; |
1 |
|
|
|||||
|
36 |
Снарядтағы гимнастикалық жаттығулар жиынтығы |
8.1.4.1қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегіөзініңжәнеөзгелердіңбіліктіліктерін салыстыра білу |
1 |
|
|
|||||
|
37 |
Снарядтағы гимнастикалық жаттығулар жиынтығы |
8.1.4.1қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегіөзініңжәнеөзгелердіңбіліктіліктерін салыстыра білу |
1 |
|
|
|||||
|
38 |
Еркін ритмикалық гимнастика жаттығулары |
8.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді көрсету және қолдана білу; |
1 |
|
|
|||||
|
39 |
Еркін ритмикалық гимнастика жаттығулары |
8.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді көрсету және қолдана білу; |
1 |
|
|
|||||
|
40 |
Еркін ритмикалық гимнастика жаттығулары |
8.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
41 |
Еркін ритмикалық гимнастика жаттығулары |
8.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
42 |
IV-бөлім Қазақ халқының дәстүрлі ойындары 9 сағат |
Қозғалмалы ойындар 6.Адам өмір тіршілігінің табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардағы қауіпсіздігі (ӨҚН) |
8.2.7.1жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді бағалай білу; |
1 |
|
|
||||
|
43 |
Қозғалмалы ойындар |
8.2.7.1жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді бағалай білу; |
1 |
|
|
|||||
|
44 |
Қозғалмалы ойындар |
8.2.3.1қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен,әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
45 |
Қозғалмалы ойындар |
8.2.3.1қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен,әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
46 |
Қазақ ұлттық ойындары 7.Медициналық білім негіздері және алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері (ӨҚН) |
8.2.6.1жарыс іс-әрекеттерін және төрелік ету ережелерін көрсету және салыстыра білу; |
1 |
|
|
|||||
|
47 |
Қазақ ұлттық ойындары |
8.2.6.1жарыс іс-әрекеттерін және төрелік ету ережелерін көрсету және салыстыра білу; |
1 |
|
|
|||||
|
48 |
Қазақ ұлттық ойындары
|
8.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін көрсету және салыстыра білу, оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||
|
49 |
Қазақ ұлттық ойындары |
8.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін көрсету және салыстыра білу, оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||
|
50 |
Қазақ ұлттық ойындары |
8.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін көрсету және салыстыра білу, оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||
|
ІІІ-тоқсан 30-сағат |
||||||||||
|
51 |
V-бөлім Шаңғы/кросс/ коньки дайындығы 15 сағат (гимнастика) |
Қауіпсіздік ережесі.Жаттығу және тыныс алу техникасы арқылы физикалық қасиеттерді дамыту |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
||||
|
52 |
Қауіпсіздік ережесі.Жаттығу және тыныс алу техникасы арқылы физикалық қасиеттерді дамыту |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
53 |
Қауіпсіздік ережесі.Жаттығу және тыныс алу техникасы арқылы физикалық қасиеттерді дамыту |
8.3.2.1 денені қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларының кещенін құру және көрсету, оның маңыздылығын түсіну; |
1 |
|
|
|||||
|
54 |
Қауіпсіздік ережесі.Жаттығу және тыныс алу техникасы арқылы физикалық қасиеттерді дамыту |
8.3.2.1 денені қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларының кещенін құру және көрсету, оның маңыздылығын түсіну; |
1 |
|
|
|||||
|
55 |
Қауіпсіздік ережесі.Жаттығу және тыныс алу техникасы арқылы физикалық қасиеттерді дамыту |
8.3.2.1 денені қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларының кещенін құру және көрсету, оның маңыздылығын түсіну; |
1 |
|
|
|||||
|
56 |
Арнаулы дамыту жаттығуларының техникалық дағдысынбекіту 8.Медициналық білім негіздері және алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері (ӨҚН) |
8.3.1.1 салауатты өмір салтының денсаулыққа тигізетін әсерін жеке бастың үлгісімен көрсету; |
1 |
|
|
|||||
|
57 |
Арнаулы дамыту жаттығуларының техникалық дағдысынбекіту |
8.3.1.1 салауатты өмір салтының денсаулыққа тигізетін әсерін жеке бастың үлгісімен көрсету; |
1 |
|
|
|||||
|
58 |
Арнаулы дамыту жаттығуларының техникалық дағдысынбекіту |
8.3.1.1 салауатты өмір салтының денсаулыққа тигізетін әсерін жеке бастың үлгісімен көрсету; |
1 |
|
|
|||||
|
59 |
Арнаулы дамыту жаттығуларының техникалық дағдысынбекіту |
8.1.4.1қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін салыстыра білу |
1 |
|
|
|||||
|
60 |
Арнаулы дамыту жаттығуларының техникалық дағдысынбекіту |
8.1.4.1қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін салыстыра білу |
1 |
|
|
|||||
|
61 |
Арнаулы дамыту жаттығуларының техникалық дағдысынбекіту |
8.1.4.1қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін салыстыра білу |
1 |
|
|
|||||
|
62 |
Әртүрлі кедергілерден жүгіру |
8.1.3.1арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылармен реттілікті түсіндіру және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
63 |
Әртүрлі кедергілерден жүгіру |
8.1.3.1арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылармен реттілікті түсіндіру және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
64 |
Әртүрлі кедергілерден жүгіру |
8.3.3.1түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіру |
1 |
|
|
|||||
|
65 |
Әртүрлі кедергілерден жүгіру |
8.3.3.1түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіру |
1 |
|
|
|||||
|
66 |
VI-бөлім Шытырман оқиғалы ойындар және команда құрушы ойындар 15 сағат |
Командалық ойындағы көшбасшылық 9.Медициналық білім негіздері және алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері (ӨҚН) |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
||||
|
67 |
Командалық ойындағы көшбасшылық |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
68 |
Командалық ойындағы көшбасшылық |
8.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді көрсету және қолдана білу |
1 |
|
|
|||||
|
69 |
Ойын кезіндегі қозғалыс үйлесімділігін дамыту |
8.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді көрсету және салыстыра білу; |
1 |
|
|
|||||
|
70 |
Ойын кезіндегі қозғалыс үйлесімділігін дамыту |
8.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді көрсету және салыстыра білу; |
1 |
|
|
|||||
|
71 |
Ойын кезіндегі қозғалыс үйлесімділігін дамыту |
8.1.4.1қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндег іөзінің және өзгелердің біліктіліктерін салыстыра білу |
1 |
|
|
|||||
|
72 |
Логикалық ойлау қабілетін дамыту ойындары 10.Медициналық білім негіздері және алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері (ӨҚН) |
8.2.3.1 қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен,әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
73 |
Логикалық ойлау қабілетін дамыту ойындары |
8.2.3.1 қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен,әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
74 |
Логикалық ойлау қабілетін дамыту ойындары |
8.2.3.1 қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен,әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
75 |
Логикалық ойлау қабілетін дамыту ойындары |
8.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін көрсету және салыстыра білу, оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||
|
76 |
Логикалық ойлау қабілетін дамыту ойындары |
8.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін көрсету және салыстыра білу, оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||
|
77 |
Сергектікті, тапқырлықты және ұқыптылықты дамыту ойындары 11.Медициналық білім негіздері және алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері (ӨҚН) |
8.2.1.1өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу қимыл-әрекеттерімен байланысты білімді |
1 |
|
|
|||||
|
78 |
Сергектікті, тапқырлықты және ұқыптылықты дамыту ойындары |
8.2.1.1өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу қимыл-әрекеттерімен байланысты білімді |
1 |
|
|
|||||
|
79 |
Сергектікті, тапқырлықты және ұқыптылықты дамыту ойындары |
8.2.6.1жарыс іс-әрекеттерін және төрелікету ережелерін көрсету және салыстыра білу; |
1 |
|
|
|||||
|
80 |
Сергектікті, тапқырлықты және ұқыптылықты дамыту ойындары |
8.2.6.1жарыс іс-әрекеттерін және төрелікету ережелерін көрсету және салыстыра білу; |
1 |
|
|
|||||
|
ІV-тоқсан 28-сағат |
||||||||||
|
81 |
VII-бөлім Командалық ойынның негізгі дағдысы 14 сағат |
Қауіпсіздік ережесі. Ойын техникасы |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
||||
|
82 |
Қауіпсіздік ережесі. Ойын техникасы
|
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
83 |
Қауіпсіздік ережесі. Ойын техникасы . |
8.1.1.1 арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсету |
1 |
|
|
|||||
|
84 |
Қауіпсіздік ережесі. Ойын техникасы |
8.1.1.1 арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсету |
1 |
|
|
|||||
|
85 |
Ойын тактикасы 12.Медициналық білім негіздері және алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері (ӨҚН) |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
86 |
Ойын тактикасы |
8.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді қолдану және талқылай білу |
1 |
|
|
|||||
|
87 |
Ойын тактикасы |
8.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді қолдану және талқылай білу |
1 |
|
|
|||||
|
88 |
Ойындағы шығармашылық белсенділік |
8.1.5.1 кең ауқымдағы дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын анықтау және бағалай білу;. |
1 |
|
|
|||||
|
89 |
Ойындағы шығармашылық белсенділік |
8.1.5.1 кең ауқымдағы дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын анықтау және бағалай білу;.. |
1 |
|
|
|||||
|
90 |
Ойындағы шығармашылық белсенділік |
8.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді көрсету және салыстыра білу; |
1 |
|
|
|||||
|
91 |
Ойындағы шығармашылық белсенділік |
8.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді көрсету және салыстыра білу; |
1 |
|
|
|||||
|
92 |
Ойындағы шығармашылық белсенділік 13.Медициналық білім негіздері және алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері (ӨҚН) |
8.1.6.1 қимыл-қозғалыс белсенділігімен байланысты қиындықтарды жеңу және жауап қайтара білуд ағдыларын жақсарта білу |
1 |
|
|
|||||
|
93 |
Ойындағы шығармашылық белсенділік |
8.1.6.1 қимыл-қозғалыс белсенділігімен байланысты қиындықтарды жеңу және жауап қайтара білуд ағдыларын жақсарта білу |
1 |
|
|
|||||
|
94 |
Ойындағы шығармашылық белсенділік |
8.1.6.1 қимыл-қозғалыс белсенділігімен байланысты қиындықтарды жеңу және жауап қайтара білуд ағдыларын жақсарта білу |
1 |
|
|
|||||
|
95 |
VIII-бөлім Жеңіл атлетика дағдысы арқылы денсаулықты нығайту 14 сағат |
Ойлы-қырлы жерлерден жүгіру |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатердітөмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
||||
|
96 |
Ойлы-қырлы жерлерден жүгіру |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатердітөмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
97 |
Ойлы-қырлы жерлерден жүгіру |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатердітөмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
98 |
Ойлы-қырлы жерлерден жүгіру |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатердітөмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
99 |
Ойлы-қырлы жерлерден жүгіру |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатердітөмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
100 |
Төзімділікті дамыту бағытындағыіс-әрекеттер |
8.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін көрсету және салыстыра білу, оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||
|
101 |
Төзімділікті дамыту бағытындағыіс-әрекеттер |
8.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін көрсету және салыстыра білу, оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||
|
102 |
Төзімділікті дамыту бағытындағыіс-әрекеттер |
8.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін көрсету және салыстыра білу, оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||
|
103 |
Секіру фазаларын қолдану |
8.3.3.1түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіру |
1 |
|
|
|||||
|
104 |
Секіру фазаларын қолдану |
8.3.3.1түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіру |
1 |
|
|
|||||
|
105 |
Секіру фазаларын қолдану |
8.3.3.1түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіру |
1 |
|
|
|||||
|
106 |
Лақтырудағы фитнес құрамдастығы 15.Салауатты өмір салтының негіздері(ӨҚН) |
8.1.3.1арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдыларме нреттілікті түсіндіру және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
107 |
Лақтырудағы фитнес құрамдастығы |
8.1.3.1арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдыларме нреттілікті түсіндіру және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
108 |
Лақтырудағы фитнес құрамдастығы |
8.3.1.1 салауатты өмір салтының денсаулыққа тигізетін әсерін жеке бастың үлгісімен көрсету; |
1 |
|
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
КТЖ
КТЖ
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 8 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
«ҚР БҒМ 03.04.2013ж №115 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» Қазақстан Республикасының 25.10.2017ж №545 бұйрығы Жаңартылған мазмұн бойынша білім алатын
5-9 сынып оқушыларына «Дене шынықтыру» пәнінен Типтік оқу бағдарламасы
«Дене шынықтыру» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 3 сағат, оқу жылына 108 сағатты құрайды
|
№ р/с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыптары |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескертулер |
||||
|
І-тоқсан 26-сағат |
||||||||||
|
1 |
I-бөлім Жеңіл атлетика арқылы денсаулықпен фитнес 13 сағат |
|
Қауіпсіздік ережесі. Төменгі сөре және сөрелік екпін 1. Адам өмір тіршілігінің табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардағы қауіпсіздігі ӨҚН |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||
|
2 |
Қауіпсіздік ережесі. Төменгі сөре және сөрелік екпін |
8.3.4.1денсаулыққакері әсерін тигізуі мүмкін қауіп қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
3 |
Қауіпсіздік ережесі. Төменгі сөре және сөрелік екпін |
8.3.4.1денсаулыққакері әсерін тигізу імүмкін қауіп қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
4 |
Орта қашықтыққа жүгіру дағдыларын дамыту . |
8.2.3.1қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен,әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
5 |
Орта қашықтыққа жүгіру дағдыларын дамыту |
8.2.3.1қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен,әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
6 |
Орта қашықтыққа жүгіру дағдыларын дамыту |
8.3.2.1 денені қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларының кещенін құру және көрсету, оның маңыздылығын түсіну; |
1 |
|
|
|||||
|
7 |
Секіруді дамытуға арналған іс-шаралар |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
8 |
Секіруді дамытуға арналған іс-шаралар |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
9 |
Секіруді дамытуға арналған іс-шаралар |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
10 |
Лақтыру кезінде күшпен бұлшық ет төзімділігін дамыту |
8.1.1.1арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуғаарналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсету;. |
1 |
|
|
|||||
|
11 |
|
Лақтыру кезінде күшпен бұлшық ет төзімділігін дамыту |
8.1.1.1арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуғаарналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсету;. |
1 |
|
|
||||
|
12 |
Лақтыру кезінде күшпен бұлшық ет төзімділігін дамыту 2.Адам өмір тіршілігінің табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардағы қауіпсіздігі (ӨҚН) |
8.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды көрсете білу
|
1 |
|
|
|||||
|
13 |
Лақтыру кезінде күшпен бұлшық ет төзімділігін дамыту |
8.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды көрсете білу
|
1 |
|
|
|||||
|
14 |
II-бөлім Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдылары 14 сағат |
Ойын жағдайында қабылдауды іске асыру 3.Адам өмір тіршілігінің табиғи және техногендік сипаттағы ( төтенше жағдайлардағы қауіпсіздігі ӨҚН) |
8.1.1.1арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсету; |
1 |
|
|
||||
|
15 |
Ойын жағдайында қабылдауды іске асыру |
8.1.3.1арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылармен реттілікті түсіндіру және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
16 |
Ойын жағдайында қабылдауды іске асыру |
8.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді қолдану және талқылай білу |
1 |
|
|
|||||
|
17 |
Ойын құрылымы |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу. |
1 |
|
|
|||||
|
18 |
Ойын құрылымы |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу. |
1 |
|
|
|||||
|
19 |
Ойын құрылымы
|
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу.. |
1 |
|
|
|||||
|
20 |
Ойын құрылымы |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу.. |
1 |
|
|
|||||
|
21 |
Жарыс ойынын ұйымдастыру 4.Адам өмір тіршілігінің табиғи және техногендік сипаттағы ( төтенше жағдайлардағы қауіпсіздігі (ӨҚН) |
8.1.5.1 кең ауқымдағы дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын анықтау және бағалай білу;. |
1 |
|
|
|||||
|
22 |
Жарыс ойынын ұйымдастыру |
8.1.5.1 кең ауқымдағы дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын анықтау және бағалай білу;. |
1 |
|
|
|||||
|
23 |
Жарыс ойынын ұйымдастыру |
8.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді көрсету және қолдана білу көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
23 |
Жарыс ойынын ұйымдастыру |
8.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді көрсету және қолдана білу көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
25 |
Жарыс ойынын ұйымдастыру |
8.2.1.1өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу қимыл-әрекеттерімен байланысты білімді |
1 |
|
|
|||||
|
26 |
Жарыс ойынын ұйымдастыру |
8.2.1.1өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу қимыл-әрекеттерімен байланысты білімді |
1 |
|
|
|||||
|
ІІ-тоқсан 24-сағат |
||||||||||
|
27 |
III-бөлім Гимнастикалық элементтер және оның түрлері 15 сағат |
Қауіпсіздік ережесі.Орнында және қозғалыста орындау жаттығулары 5.Адам өмір тіршілігінің табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардағы қауіпсіздігі (ӨҚН) |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
||||
|
28 |
Қауіпсіздік ережесі.Орнында және қозғалыста орындау жаттығулары |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
29 |
Қауіпсіздік ережесі.Орнында және қозғалыста орындау жаттығулары |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
30 |
Акробатикалық жаттығуларды тізбегі: Тепе теңдік және секіру |
8.3.2.1 денені қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларының кещенін құру және көрсету, оның маңыздылығын түсіну; |
1 |
|
|
|||||
|
31 |
Акробатикалық жаттығуларды тізбегі: Тепе теңдік және секіру |
8.3.2.1 денені қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларының кещенін құру және көрсету, оның маңыздылығын түсіну |
1 |
|
|
|||||
|
32 |
Акробатикалық жаттығуларды тізбегі: Тепе теңдік және секіру |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
33 |
Акробатикалық жаттығуларды тізбегі: Тепе теңдік және секіру |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
34 |
Снарядтағы гимнастикалық жаттығулар жиынтығы |
8.1.5.1 кең ауқымдағы дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын анықтау және бағалай білу; |
1 |
|
|
|||||
|
35 |
Снарядтағы гимнастикалық жаттығулар жиынтығы |
8.1.5.1 кең ауқымдағы дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын анықтау және бағалай білу; |
1 |
|
|
|||||
|
36 |
Снарядтағы гимнастикалық жаттығулар жиынтығы |
8.1.4.1қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегіөзініңжәнеөзгелердіңбіліктіліктерін салыстыра білу |
1 |
|
|
|||||
|
37 |
Снарядтағы гимнастикалық жаттығулар жиынтығы |
8.1.4.1қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегіөзініңжәнеөзгелердіңбіліктіліктерін салыстыра білу |
1 |
|
|
|||||
|
38 |
Еркін ритмикалық гимнастика жаттығулары |
8.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді көрсету және қолдана білу; |
1 |
|
|
|||||
|
39 |
Еркін ритмикалық гимнастика жаттығулары |
8.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді көрсету және қолдана білу; |
1 |
|
|
|||||
|
40 |
Еркін ритмикалық гимнастика жаттығулары |
8.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
41 |
Еркін ритмикалық гимнастика жаттығулары |
8.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
42 |
IV-бөлім Қазақ халқының дәстүрлі ойындары 9 сағат |
Қозғалмалы ойындар 6.Адам өмір тіршілігінің табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардағы қауіпсіздігі (ӨҚН) |
8.2.7.1жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді бағалай білу; |
1 |
|
|
||||
|
43 |
Қозғалмалы ойындар |
8.2.7.1жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді бағалай білу; |
1 |
|
|
|||||
|
44 |
Қозғалмалы ойындар |
8.2.3.1қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен,әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
45 |
Қозғалмалы ойындар |
8.2.3.1қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен,әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
46 |
Қазақ ұлттық ойындары 7.Медициналық білім негіздері және алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері (ӨҚН) |
8.2.6.1жарыс іс-әрекеттерін және төрелік ету ережелерін көрсету және салыстыра білу; |
1 |
|
|
|||||
|
47 |
Қазақ ұлттық ойындары |
8.2.6.1жарыс іс-әрекеттерін және төрелік ету ережелерін көрсету және салыстыра білу; |
1 |
|
|
|||||
|
48 |
Қазақ ұлттық ойындары
|
8.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін көрсету және салыстыра білу, оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||
|
49 |
Қазақ ұлттық ойындары |
8.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін көрсету және салыстыра білу, оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||
|
50 |
Қазақ ұлттық ойындары |
8.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін көрсету және салыстыра білу, оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||
|
ІІІ-тоқсан 30-сағат |
||||||||||
|
51 |
V-бөлім Шаңғы/кросс/ коньки дайындығы 15 сағат (гимнастика) |
Қауіпсіздік ережесі.Жаттығу және тыныс алу техникасы арқылы физикалық қасиеттерді дамыту |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
||||
|
52 |
Қауіпсіздік ережесі.Жаттығу және тыныс алу техникасы арқылы физикалық қасиеттерді дамыту |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
53 |
Қауіпсіздік ережесі.Жаттығу және тыныс алу техникасы арқылы физикалық қасиеттерді дамыту |
8.3.2.1 денені қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларының кещенін құру және көрсету, оның маңыздылығын түсіну; |
1 |
|
|
|||||
|
54 |
Қауіпсіздік ережесі.Жаттығу және тыныс алу техникасы арқылы физикалық қасиеттерді дамыту |
8.3.2.1 денені қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларының кещенін құру және көрсету, оның маңыздылығын түсіну; |
1 |
|
|
|||||
|
55 |
Қауіпсіздік ережесі.Жаттығу және тыныс алу техникасы арқылы физикалық қасиеттерді дамыту |
8.3.2.1 денені қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларының кещенін құру және көрсету, оның маңыздылығын түсіну; |
1 |
|
|
|||||
|
56 |
Арнаулы дамыту жаттығуларының техникалық дағдысынбекіту 8.Медициналық білім негіздері және алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері (ӨҚН) |
8.3.1.1 салауатты өмір салтының денсаулыққа тигізетін әсерін жеке бастың үлгісімен көрсету; |
1 |
|
|
|||||
|
57 |
Арнаулы дамыту жаттығуларының техникалық дағдысынбекіту |
8.3.1.1 салауатты өмір салтының денсаулыққа тигізетін әсерін жеке бастың үлгісімен көрсету; |
1 |
|
|
|||||
|
58 |
Арнаулы дамыту жаттығуларының техникалық дағдысынбекіту |
8.3.1.1 салауатты өмір салтының денсаулыққа тигізетін әсерін жеке бастың үлгісімен көрсету; |
1 |
|
|
|||||
|
59 |
Арнаулы дамыту жаттығуларының техникалық дағдысынбекіту |
8.1.4.1қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін салыстыра білу |
1 |
|
|
|||||
|
60 |
Арнаулы дамыту жаттығуларының техникалық дағдысынбекіту |
8.1.4.1қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін салыстыра білу |
1 |
|
|
|||||
|
61 |
Арнаулы дамыту жаттығуларының техникалық дағдысынбекіту |
8.1.4.1қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін салыстыра білу |
1 |
|
|
|||||
|
62 |
Әртүрлі кедергілерден жүгіру |
8.1.3.1арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылармен реттілікті түсіндіру және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
63 |
Әртүрлі кедергілерден жүгіру |
8.1.3.1арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылармен реттілікті түсіндіру және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
64 |
Әртүрлі кедергілерден жүгіру |
8.3.3.1түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіру |
1 |
|
|
|||||
|
65 |
Әртүрлі кедергілерден жүгіру |
8.3.3.1түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіру |
1 |
|
|
|||||
|
66 |
VI-бөлім Шытырман оқиғалы ойындар және команда құрушы ойындар 15 сағат |
Командалық ойындағы көшбасшылық 9.Медициналық білім негіздері және алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері (ӨҚН) |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
||||
|
67 |
Командалық ойындағы көшбасшылық |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
68 |
Командалық ойындағы көшбасшылық |
8.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді көрсету және қолдана білу |
1 |
|
|
|||||
|
69 |
Ойын кезіндегі қозғалыс үйлесімділігін дамыту |
8.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді көрсету және салыстыра білу; |
1 |
|
|
|||||
|
70 |
Ойын кезіндегі қозғалыс үйлесімділігін дамыту |
8.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді көрсету және салыстыра білу; |
1 |
|
|
|||||
|
71 |
Ойын кезіндегі қозғалыс үйлесімділігін дамыту |
8.1.4.1қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндег іөзінің және өзгелердің біліктіліктерін салыстыра білу |
1 |
|
|
|||||
|
72 |
Логикалық ойлау қабілетін дамыту ойындары 10.Медициналық білім негіздері және алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері (ӨҚН) |
8.2.3.1 қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен,әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
73 |
Логикалық ойлау қабілетін дамыту ойындары |
8.2.3.1 қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен,әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
74 |
Логикалық ойлау қабілетін дамыту ойындары |
8.2.3.1 қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен,әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
75 |
Логикалық ойлау қабілетін дамыту ойындары |
8.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін көрсету және салыстыра білу, оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||
|
76 |
Логикалық ойлау қабілетін дамыту ойындары |
8.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін көрсету және салыстыра білу, оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||
|
77 |
Сергектікті, тапқырлықты және ұқыптылықты дамыту ойындары 11.Медициналық білім негіздері және алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері (ӨҚН) |
8.2.1.1өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу қимыл-әрекеттерімен байланысты білімді |
1 |
|
|
|||||
|
78 |
Сергектікті, тапқырлықты және ұқыптылықты дамыту ойындары |
8.2.1.1өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу қимыл-әрекеттерімен байланысты білімді |
1 |
|
|
|||||
|
79 |
Сергектікті, тапқырлықты және ұқыптылықты дамыту ойындары |
8.2.6.1жарыс іс-әрекеттерін және төрелікету ережелерін көрсету және салыстыра білу; |
1 |
|
|
|||||
|
80 |
Сергектікті, тапқырлықты және ұқыптылықты дамыту ойындары |
8.2.6.1жарыс іс-әрекеттерін және төрелікету ережелерін көрсету және салыстыра білу; |
1 |
|
|
|||||
|
ІV-тоқсан 28-сағат |
||||||||||
|
81 |
VII-бөлім Командалық ойынның негізгі дағдысы 14 сағат |
Қауіпсіздік ережесі. Ойын техникасы |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
||||
|
82 |
Қауіпсіздік ережесі. Ойын техникасы
|
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
83 |
Қауіпсіздік ережесі. Ойын техникасы . |
8.1.1.1 арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсету |
1 |
|
|
|||||
|
84 |
Қауіпсіздік ережесі. Ойын техникасы |
8.1.1.1 арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсету |
1 |
|
|
|||||
|
85 |
Ойын тактикасы 12.Медициналық білім негіздері және алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері (ӨҚН) |
8.1.2.1кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу |
1 |
|
|
|||||
|
86 |
Ойын тактикасы |
8.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді қолдану және талқылай білу |
1 |
|
|
|||||
|
87 |
Ойын тактикасы |
8.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді қолдану және талқылай білу |
1 |
|
|
|||||
|
88 |
Ойындағы шығармашылық белсенділік |
8.1.5.1 кең ауқымдағы дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын анықтау және бағалай білу;. |
1 |
|
|
|||||
|
89 |
Ойындағы шығармашылық белсенділік |
8.1.5.1 кең ауқымдағы дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын анықтау және бағалай білу;.. |
1 |
|
|
|||||
|
90 |
Ойындағы шығармашылық белсенділік |
8.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді көрсету және салыстыра білу; |
1 |
|
|
|||||
|
91 |
Ойындағы шығармашылық белсенділік |
8.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді көрсету және салыстыра білу; |
1 |
|
|
|||||
|
92 |
Ойындағы шығармашылық белсенділік 13.Медициналық білім негіздері және алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері (ӨҚН) |
8.1.6.1 қимыл-қозғалыс белсенділігімен байланысты қиындықтарды жеңу және жауап қайтара білуд ағдыларын жақсарта білу |
1 |
|
|
|||||
|
93 |
Ойындағы шығармашылық белсенділік |
8.1.6.1 қимыл-қозғалыс белсенділігімен байланысты қиындықтарды жеңу және жауап қайтара білуд ағдыларын жақсарта білу |
1 |
|
|
|||||
|
94 |
Ойындағы шығармашылық белсенділік |
8.1.6.1 қимыл-қозғалыс белсенділігімен байланысты қиындықтарды жеңу және жауап қайтара білуд ағдыларын жақсарта білу |
1 |
|
|
|||||
|
95 |
VIII-бөлім Жеңіл атлетика дағдысы арқылы денсаулықты нығайту 14 сағат |
Ойлы-қырлы жерлерден жүгіру |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатердітөмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
||||
|
96 |
Ойлы-қырлы жерлерден жүгіру |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатердітөмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
97 |
Ойлы-қырлы жерлерден жүгіру |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатердітөмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
98 |
Ойлы-қырлы жерлерден жүгіру |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатердітөмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
99 |
Ойлы-қырлы жерлерден жүгіру |
8.3.4.1денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатердітөмендету,техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
1 |
|
|
|||||
|
100 |
Төзімділікті дамыту бағытындағыіс-әрекеттер |
8.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін көрсету және салыстыра білу, оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||
|
101 |
Төзімділікті дамыту бағытындағыіс-әрекеттер |
8.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін көрсету және салыстыра білу, оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||
|
102 |
Төзімділікті дамыту бағытындағыіс-әрекеттер |
8.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін көрсету және салыстыра білу, оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||
|
103 |
Секіру фазаларын қолдану |
8.3.3.1түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіру |
1 |
|
|
|||||
|
104 |
Секіру фазаларын қолдану |
8.3.3.1түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіру |
1 |
|
|
|||||
|
105 |
Секіру фазаларын қолдану |
8.3.3.1түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіру |
1 |
|
|
|||||
|
106 |
Лақтырудағы фитнес құрамдастығы 15.Салауатты өмір салтының негіздері(ӨҚН) |
8.1.3.1арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдыларме нреттілікті түсіндіру және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
107 |
Лақтырудағы фитнес құрамдастығы |
8.1.3.1арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдыларме нреттілікті түсіндіру және көрсете білу; |
1 |
|
|
|||||
|
108 |
Лақтырудағы фитнес құрамдастығы |
8.3.1.1 салауатты өмір салтының денсаулыққа тигізетін әсерін жеке бастың үлгісімен көрсету; |
1 |
|
|
|||||
шағым қалдыра аласыз













