жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын оқу
БЕКІТЕМІН: Мектеп-гимназия директоры: __________ Р.У.Жанабаева «31» тамыз 2021 жыл |
КЕЛІСЕМІН: Директордың ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары: _________ Г.Ш.Куандыкова «31» тамыз 2021 жыл |
Ә.Б отырысында қаралды Хаттама №1 Әдістеме бірлестік жетекшісі: _________ М.С.Оспанова «27» тамыз 2021 жыл |
Т.Рысқұлов атындағы №25 мектеп-гимназиясы
Дене шынықтыру пәнінен
10-сыныптарға арналған
күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Пәні мұғалімі: Б.А.Тилесбаев
ТҮСІНІК ХАТ
«Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы;
«Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы 2020 жылғы 28 тамыздағы № 372 бұйрығы;
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 03 сәуірдегі № 115 бұйрығы;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы 2020 жылғы 27 қарашадағы № 496 бұйрығы;
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 бұйрығы;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 бұйрығына 11-қосымша;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 186-қосымша;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушысының 2017 жылғы №545 бұйрығына 22-қосымша;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығына 212-қосымша;
«Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде білім беру ұйымдарында оқу процесін іске асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» ҚР БҒМ 2020 жылғы 13 тамыздағы № 345 бұйрығы;
«Қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2015 жылғы 20 наурыздағы № 137 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы ҚР БҒМ 2020 жылғы 28 тамыздағы № 374 бұйрығы; оқу-тәрбие процесін осы аталған нормативтік құжаттар негізінде әзірленген.
Дене шынықтыру пәнінің басты мақсаты-ағзаның бүкіл жүйелерін дамыту, барлық дене сапаларын жетілдіру болып табылады. Дене шынықтыру пәнінің жеке тұлғаны тәрбиелеуде алатын орны ерекше. Ол білім алушының дене дамуына, әлеуметтік, дербес және рухани қасиеттерін қалыптастыруға ықпал етеді. Мектептің білім беру жүйесінде дене шынықтыру білім алушыларда салауатты өмір салтын қалыптастыруға бағытталған.
Дене шынықтыру оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
10- сыныпта – аптасына 3 сағатты, оқу жылында 102 сағатты;
Дене шынықтыру оқу пәнінің оқу бағдарламасының мазмұны оқытудың бөлімдері арқылы ұйымдастырылған. Бөлімдер сыныптар бойынша күтілетін нәтиже түрінде берілген оқу мақсаттарын қамтитын бөлімшелерден тұрады.
Әр бөлімшеде көрсетілген оқу мақсаттары мұғалімге оқушыларды дамыту бойынша жұмысты жүйелі жоспарлауға, сонымен қатар олардың жетістіктерін бағалауға, оқытудың келесі кезеңдері туралы ақпарат беруге мүмкіндік береді.
Бұл бағдарламада мектепте дененің шынығуы мен адамгершілікке тәрбиелеудің кешенді жүйесін құрайтын дене шынықтырудың барлық негізгі нысандарының мазмұны қамтылған және бұл міндеттерді барлық оқу жылында біртіндеп шешуге мүмкіндік береді. Бағдарламаның үшінші сағаты оқушылардың белсенділігін арттыруға (спорт және қозғалмалы ойындар санын кеңейту арқылы) және сауықтыру процесіне бағытталған.
Бағдарламада оқу мақсаттарын кодтау ұсынылған. Кодта бірінші сан сыныпты, екінші және үшінші сандар – бөлім мен бөлімшенің, төртінші сан - оқу мақсатының реттік санын көрсетеді. Мысалы, 6.2.1.4. кодында "6" - сынып, "2.1" - екінші бөлімнің бірінші бөлімшесі, "4" - оқу мақсатының реттік саны.
«Өмір қауіпсіздігінің негіздері» оқу курсының мазмұны 5-9-сыныптарда «Дене шынықтыру» оқу курсының аясында 15 сағаттық жылдық оқу жүктемесімен дене шынықтыру мұғалімінің оқытуымен іске асырылады. «Дене шынықтыру» пәні бойынша жиынтық бағалау өткізілмейді.
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 10 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
АПТАСЫНА 3-САҒАТ, ЖЫЛЫНА 102-САҒАТ
КҮНТІЗБЕЛІК- ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРДЫҢ БӨЛІМІ |
САБАҚ № |
ТАҚЫРЫБЫ |
ОҚУ МАҚСАТЫ |
САҒАТ САНЫ |
МЕРЗІМІ |
Ескерту |
|||
10 «____» сынып |
10 «____» сынып |
10 «____» сынып |
10 «____» сынып |
||||||
І – ТОҚСАН |
|||||||||
1-БӨЛІМ
ЖЕҢІЛ АТЛЕТИКА ТҮСІНІГІ ЖӘНЕ ҚОЗҒАЛЫСТЫҢ ОЗЫҚ ДАҒДЫСЫ
СПОРТТЫҚ ОЙЫНДАР |
1 |
Қауіпсіздік ережесі Жүгіру және оның түрлері |
10. 3. 4. 4. Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
Қауіпсіздік ережесі Жүгіру және оның түрлері |
10. 3. 4. 4. Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру |
1 |
|
|
|
|
|
|
3 |
Волейбол ойыны: Волейбол ойыны туралы жалпы түсінік беру Волейбол алаңы және волейбол добы туралы түсінік беру Волейбол ойынының қауіпсіздік ережесін түсіндіру Волейбол ойынының негізгі ережелерін түсіндіру |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
4 |
Қауіпсіздік ережесі Жүгіру және оның түрлері |
10. 1. 1. 1. Спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру |
1 |
|
|
|
|
|
|
5 |
Қауіпсіздік ережесі Жүгіру және оның түрлері |
10. 1. 1. 1. Спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру |
1 |
|
|
|
|
|
|
6 |
Волейбол ойыны: Ойыншылардың алаңдағы тұру әдістерін үйрету Ойыншылардың алаңдағы орын ауыстыру (тіркемелі, қосарланған адым, жүгіру, секіру, құлау) әдістерін үйрету Волейбол ойынындағы қолданылатын әдіс-тәсілдердің түрлерімен таныстыру |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Секіру және оның түрлері |
10. 3. 3. 3. Ағзаға тиімді қысқа және ұзақ мерзімді қарқындылығы бар жаттығуларды талқылау |
1 |
|
|
|
|
|
|
8 |
Секіру және оның түрлері |
10. 3. 2. 2. Кейбір жаттығу түрлері үшін дене қыздыру және қалыпқа келу процесін оңтайландыруды талқылау |
1 |
|
|
|
|
|
|
9 |
Волейбол ойыны: Допты ойынға қосу әдістерін үйрету Допты төменнен тура беру арқылы ойынға қосу әдістерін үйрету Допты ойынға қосу кезіндегі қателіктерді көрсету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
10 |
Лақтыру және оның түрлері |
10. 1. 2. 2. Түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үздік үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
11 |
Лақтыру және оның түрлері |
10. 3. 5. 5. Дене белсенділік тәжірибесі үшін білім мен дағдыны дамыту |
1 |
|
|
|
|
|
|
12 |
Волейбол ойыны: Допты төменгі бір жақ жанынан ойынға қосу әдістерін үйрету Допты ойынға қосу кезіндегі қателіктерді көрсету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
2-БӨЛІМ
КОМАНДАЛЫҚ ОЙЫННЫҢ ҚОЗҒАЛЫС ДАҒДЫСЫ
СПОРТТЫҚ ОЙЫНДАР |
13 |
Жұптық және топтық ойынның қозғалыс дағдысы |
10. 1. 1. 1. Спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру |
1 |
|
|
|
|
|
14 |
Жұптық және топтық ойынның қозғалыс дағдысы |
10. 1. 3. 3. Арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті салыстыру және талдау. |
1 |
|
|
|
|
|
|
15 |
Волейбол ойыны: Допты жоғарыдан тура беру арқылы ойынға қосу әдістерін үйрету Допты жоғарыдан бір жанынан ойынға қосу әдістерін үйрету Допты ойынға қосу кезіндегі қателіктермен таныстыру |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
16 |
Жұптық және топтық ойынның қозғалыс дағдысы |
10. 2. 4. 4. Дене жаттығуының сапасын жақсарту мақсатында баламалы ережелер мен құрылымдық әдістер құру |
1 |
|
|
|
|
|
|
17 |
Жұптық және топтық ойынның қозғалыс дағдысы |
10. 2. 4. 4. Дене жаттығуының сапасын жақсарту мақсатында баламалы ережелер мен құрылымдық әдістер құру |
1 |
|
|
|
|
|
|
18 |
Волейбол ойыны: Допты екі қолмен жоғарыдан қабылдау және әріптесіне көтеріп беру әдістерін үйрету Допты қабылдау кезіндегі қателіктерді көрсету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
Доппен топтық тапсырмалар |
10. 1. 2. 2. Түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
20 |
Доппен топтық тапсырмалар |
10. 1. 2. 2. Түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
21 |
Волейбол ойыны: Допты төменнен білекпен қабылдау және әріптесіне көтеріп беру әдістерін үйрету Допты қабылдау кезіндегі қателіктерді көрсету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
22 |
Ойын арқылы сенімділікті бекіту |
10. 1. 5. 5. Сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялармен тәжірибе жасау. |
1 |
|
|
|
|
|
|
23 |
Ойын арқылы сенімділікті бекіту |
10. 2. 2. 2. Бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
|
24 |
Волейбол ойыны: Шабуылдаушыға допты жоғарыдан көтеріп беру әдістерін үйрету Шабуылдаушыға допты төменнен көтеріп беру әдістерін үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
25 |
Ойын арқылы сенімділікті бекіту |
10. 2. 1. 1. Өзгермелі жағдайларға жауап қайтара білу қимыл әрекеттерімен байланысты және балама идеяларды бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
|
26 |
Ойын арқылы сенімділікті бекіту |
10. 2. 1. 1. Өзгермелі жағдайларға жауап қайтара білу қимыл әрекеттерімен байланысты және балама идеяларды бағалау |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
Волейбол ойыны: Шабуылдау соққыларының тәсілдерімен таныстыру Тіке шабуылдау соққысын үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
|
|
|
|
|
|
|
ІІ – ТОҚСАН |
|||||||||
3-БӨЛІМ
ГИМНАСТИКАДАҒЫ ДЕНЕНІ БАСҚАРУДЫҢ ҚОЗҒАЛЫС ДАҒДЫЛАРЫ
СПОРТТЫҚ ОЙЫНДАР |
28 |
Қауіпсіздік ережесі Гимнастикада композициялық элементтер құру |
10. 3. 4. 4. Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру |
1 |
|
|
|
|
|
29 |
Қауіпсіздік ережесі Гимнастикада композициялық элементтер құру |
10. 3. 4. 4. Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру |
1 |
|
|
|
|
|
|
30 |
Баскетбол ойыны: Баскетбол ойыны туралы жалпы түсінік беру Баскетбол ойынының қауіпсіздік ережелерін түсіндіру Баскетбол ойынын ойнайтын алаң және себет туралы жалпы түсінік беру Баскетбол ойынның мазмұны мен негізгі ережелерін түсіндіру |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
31 |
Гимнастикада композициялық элементтер |
10. 2. 2. 2. Бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
|
32 |
Гимнастикада композициялық элементтер |
10. 2. 2. 2. Бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
|
33 |
Баскетбол ойыны: Баскетбол ойындағы қолданылатын әдіс-тәсілдердің түрлерімен таныстыру Ойыншылардың алаңдағы тұру әдістерін үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
|
|
|
|
|
|
|
34 |
Гимнастикалық снарядтарда денені басқару қозғалысының дағдысы |
10. 3. 2. 2. Кейбір жаттығу түрлері үшін дене қыздыру және қалыпқа келу процесін оңтайландыруды талқылау |
1 |
|
|
|
|
|
|
35 |
Гимнастикалық снарядтарда денені басқару қозғалысының дағдысы |
10. 1. 2. 2. Түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
36 |
Баскетбол ойыны: Допты алып жүру (Оң және сол қолда ауыстыра алып жүру) әдістерін үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
37 |
Тепе-теңдік гимнастикалық жаттығулар және кеңістіктегі дене қозғалысы |
10. 1. 5. 5. Сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялар-мен тәжірибе жасау |
1 |
|
|
|
|
|
|
38 |
Тепе-теңдік гимнастикалық жаттығулар және кеңістіктегі дене қозғалысы |
10. 1. 4. 4. Өзінің және өзгелердің қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалау 10. 3. 5. 5. Дене белсенділік тәжірибесі үшін білім мен дағдыны дамыту |
1 |
|
|
|
|
|
|
39 |
Баскетбол ойыны: Ойыншылардың алаңдағы орын ауыстыру (жүру, жүгіру, бұрылу, секіру, тоқтау) әдісі Бағытты өзгертіп допты алып жүру әдістерін үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
4-БӨЛІМ
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ҰЛТТЫҚ ОЙЫНЫНДАҒЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТІЛІК
СПОРТТЫҚ ОЙЫНДАР |
40 |
Қазақ ұлттық ойындарының балама нұсқалары |
10. 2. 7. 7. Бәсекелестік кезіндегі патриотизм, тәртіп, ынтымақтастық және әділ ойынды анықтау |
1 |
|
|
|
|
|
41 |
Қазақ ұлттық ойындарының балама нұсқалары |
10. 2. 3. 3. Қолайлы оқу ортасын құру мақсатында басқалармен тиімді жұмыс дағдысын таңдау және пайдалану |
1 |
|
|
|
|
|
|
42 |
Баскетбол ойыны: Допты әріптесіне беру әдістерін үйрету Допты әріптесіне екі қолмен кеуде тұстан беру әдістерін үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
43 |
Қазақ ұлттық ойындарының балама нұсқалары |
10. 3. 5. 5. Дене белсенділік тәжірибесі үшін білім мен дағдыны дамыту |
1 |
|
|
|
|
|
|
44 |
Қазақ ұлттық ойындарының балама нұсқалары |
10. 3. 5. 5. Дене белсенділік тәжірибесі үшін білім мен дағдыны дамыту |
1 |
|
|
|
|
|
|
45 |
Баскетбол ойыны: Допты әріптесіне бір қолмен иық тұсынан беру әдістерін үйрету Допты әріптесіне бір қолмен жоғарыдан беру әдістерін үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
46 |
Ұлттық ойындардың іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу |
10. 2. 6. 6. Жарыс іс-шараларының шарттары және төреші ережесін қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
47 |
Ұлттық ойындардың іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу |
10. 2. 5. 5. Баламалы идеяларды дамыту мақсатында өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру |
1 |
|
|
|
|
|
|
48 |
Баскетбол ойыны: Берілген допты қағып алу әдістерін үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
ІІІ – ТОҚСАН |
|||||||||
5-БӨЛІМ
КОМАНДАЛЫҚ ОЙЫННЫҢ ҚОЗҒАЛЫС ДАҒДЫСЫ
СПОРТТЫҚ ОЙЫНДАР |
49 |
Жұптық және топтық ойынның қозғалыс дағдысы |
10. 1. 1. 1. Спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру |
1 |
|
|
|
|
|
50 |
Жұптық және топтық ойынның қозғалыс дағдысы |
10. 1. 1. 1. Спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру |
1 |
|
|
|
|
|
|
51 |
Волейбол ойыны: Қысқа көтерілген допты шабуылдап соғу әдістерін үйрету Екінші сызықтан шабуылдап соғу әдістерін үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
52 |
Жұптық және топтық ойынның қозғалыс дағдысы |
10. 1. 3. 3. Арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті салыстыру және талдау. |
1 |
|
|
|
|
|
|
53 |
Жұптық және топтық ойынның қозғалыс дағдысы |
10. 2. 4. 4. Дене жаттығуының сапасын жақсарту мақсатында баламалы ережелер мен құрылымдық әдістер құру |
1 |
|
|
|
|
|
|
54 |
Волейбол ойыны: Шабуыл ұйымдастыру ПАС-2, ПАС-3 әдістерін үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
55 |
Доппен топтық тапсырмалар |
10. 1. 2. 2. Түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
56 |
Доппен топтық тапсырмалар |
10. 1. 2. 2. Түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
57 |
Волейбол ойыны: Шабуылдап соққан допқа қарсы секіріп біреулеп, екеулеп қолмен тосқауыл қою әдістерін үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
58 |
Ойын арқылы сенімділікті бекіту |
10. 1. 5. 5. Сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялармен тәжірибе жасау. |
1 |
|
|
|
|
|
|
59 |
Ойын арқылы сенімділікті бекіту |
10. 1. 5. 5. Сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялармен тәжірибе жасау. |
1 |
|
|
|
|
|
|
60 |
Волейбол ойыны: Шабуылдап соғуға ыңғайсыз келген допты бос алаңға алдап тастау әдістерін үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
61 |
Ойын арқылы сенімділікті бекіту |
10. 2. 2. 2. Бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
|
62 |
Ойын арқылы сенімділікті бекіту |
10. 2. 1. 1. Өзгермелі жағдайларға жауап қайтара білу қимыл әрекеттерімен байланысты және балама идеяларды бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
|
63 |
Қол добы ойыны: Қол добы ойыны туралы жалпы түсінік Ойын алаңы және қол добы туралы жалпы түсінік Қол добы ойынының негізгі ережелері |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
6-БӨЛІМ
КОМАНДА ОЙЫНДАРЫНДА БІРЛЕСКЕН ОҚУ
СПОРТТЫҚ ОЙЫНДАР |
64 |
Жеке, топтық және командалық тактикалық әрекеттер |
10. 3. 4. 4. Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру |
1 |
|
|
|
|
|
65 |
Жеке, топтық және командалық тактикалық әрекеттер |
10. 2. 2. 2. Бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
|
66 |
Қол добы ойыны: Ойыншының немесе шабуылшының және қақпашының негізгі тұрысы Ойыншылардың алаңдағы орын алмастыруы, бұрылу, секіру тоқтау әдістері Қол добы ойындағы қимыл-қозғалыс түрлері Допты алып жүру әдістері |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
67 |
Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдылары |
10. 2. 8. 8. Рөлдерді орындауда туындаған әртүрлі қозғалыс контекстің жеке ерекшеліктерін қарау |
1 |
|
|
|
|
|
|
68 |
Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдылары |
10. 1. 4. 4. Өзінің және өзгелердің қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
|
69 |
Қол добы ойыны: Допты әріптесіне түрлі тәсілдермен беру әдістері Берілген допты қағып алу әдістері |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
70 |
Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдылары |
10. 2. 1. 1. Өзгермелі жағдайларға жауап қайтара білу қимыл әрекеттерімен байланысты және балама идеяларды бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
|
71 |
Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдылары |
10. 2. 1. 1. Өзгермелі жағдайларға жауап қайтара білу қимыл әрекеттерімен байланысты және балама идеяларды бағалау |
1 |
|
|
|
|
|
|
72 |
Қол добы ойыны: Қорғаушыны айналып өту (Шабуылдау) әдістері Шабуылшыдан допты тартып алу (Қорғану) әдістері |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
73 |
Командалық ойынның орындалуын талдау |
10. 2. 3. 3. Қолайлы оқу ортасын құру мақсатында басқалармен тиімді жұмыс дағдысын таңдау және пайдалану |
1 |
|
|
|
|
|
|
74 |
Командалық ойынның орындалуын талдау |
10. 2. 5. 5. Баламалы идеяларды дамыту мақсатында өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру |
1 |
|
|
|
|
|
|
75 |
Қол добы ойыны: Допты қақпаға түрлі тәсілдермен лақтыру әдістері Допты ұстау әдістері |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
76 |
Командалық ойынның орындалуын талдау |
10. 2. 6. 6. Жарыс іс-шаралары шарттары және төреші ережесін қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
77 |
Командалық ойынның орындалуын талдау |
10. 2. 6. 6. Жарыс іс-шаралары шарттары және төреші ережесін қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
78 |
Қол добы ойыны: Қорғаушының міндеті немесе қақпаны қорғау әдістері Қақпашының қимыл - әрекет дағдысы |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
ІV – ТОҚСАН |
|||||||||
7-БӨЛІМ
КОМАНДАЛЫҚ ОЙЫН-БЕЛСЕНДІ ҚОЗҒАЛЫС НЫСАНЫ
СПОРТТЫҚ ОЙЫНДАР |
79 |
Қауіпсіздік ережесі Командалық ойындағы көшбасшылық және көшбасшылық дағдысы |
10. 3. 4. 4. Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру |
1 |
|
|
|
|
|
80 |
Қауіпсіздік ережесі Командалық ойындағы көшбасшылық және көшбасшылық дағдысы |
10. 1. 1. 1. Спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіру |
1 |
|
|
|
|
|
|
81 |
Баскетбол ойыны: Шабуыл және қорғаныс әдістерін ұйымдастыру: 2х2, 3х3 ережесін түсіндіру |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
82 |
Топта ойын-сауық ойынын құру |
10. 1. 2. 2. Түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
83 |
Топта ойын-сауық ойынын құру |
10. 2. 4. 4. Дене жаттығуының сапасын жақсарту мақсатында баламалы ережелер мен құрылымдық әдістер құру |
1 |
|
|
|
|
|
|
84 |
Баскетбол ойыны: Шабуыл және қорғаныс әдістерін ұйымдастыру: 4х4, 5х5 ережесін түсіндіру |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
85 |
Ойын кеңістігіндегі бағыт-бағдар дағдысы |
10. 1. 5. 5. Сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялармен тәжірибе жасау |
1 |
|
|
|
|
|
|
86 |
Ойын кеңістігіндегі бағыт-бағдар дағдысы |
10. 1. 5. 5. Сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялармен тәжірибе жасау |
1 |
|
|
|
|
|
|
87 |
Баскетбол ойыны: Допты бір қолмен ұстау әдісін үйрету Допты екі қолмен ұстау әдісін үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
88 |
Ойын кеңістігіндегі бағыт-бағдар дағдысы |
10. 2. 8. 8. Рөлдерді орындауда туындаған әртүрлі қозғалыс контекстің жеке ерекшеліктерін қарау |
1 |
|
|
|
|
|
|
89 |
Ойын кеңістігіндегі бағыт-бағдар дағдысы |
10. 1. 6. 6. Қимыл қозғалыс белсенділігімен байланысты қиындықтарды жеңу және жаңа стратегиялық дағдыларын дамыту |
1 |
|
|
|
|
|
|
90 |
Баскетбол ойыны: Допты қарсыластан тартып алу: допты жұлып алу, қағып жіберу, қолмен жабу (Қорғаныс ұйымдастыру) әдістерін үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
8-БӨЛІМ
ДЕНСАУЛЫҚ ЖӘНЕ САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫ
СПОРТТЫҚ ОЙЫНДАР |
91 |
Әр түрлі бұлшық еттерді қалпына келтіру жаттығулар жинағы |
10. 3. 4. 4. Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру |
1 |
|
|
|
|
|
92 |
Әр түрлі бұлшық еттерді қалпына келтіру жаттығулар жинағы |
10. 3. 4. 4. Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру 10. 1. 3. 3. Арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті салыстыру және талдау |
1 |
|
|
|
|
|
|
93 |
Баскетбол ойыны: Бір орында тұрып допты екі қолмен кеуде тұстан торға лақтыру әдісін үйрету Бір орында тұрып допты екі қолмен бастан жоғары деңгейден торға лақтыру әдісін үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
94 |
Қозғалыс белсенділігі арқылы денсаулықты нығайту |
10. 2. 5. 5. Баламалы идеяларды дамыту мақсатында өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру |
1 |
|
|
|
|
|
|
95 |
Қозғалыс белсенділігі арқылы денсаулықты нығайту |
10. 2. 5. 5. Баламалы идеяларды дамыту мақсатында өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру |
1 |
|
|
|
|
|
|
96 |
Баскетбол ойыны: Бір орында тұрып допты бір қолмен иықтан торға лақтыру әдісін үйрету Қозғалыс кезінде допты бір қолмен иықтан себетке лақтыру әдісін үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
97 |
Жеңіл атлетика және фитнес |
10. 3. 3. 3. Ағзаға тиімді қысқа және ұзақ мерзімді қарқындылығы бар жаттығуларды талқылау |
1 |
|
|
|
|
|
|
98 |
Жеңіл атлетика және фитнес |
10. 3. 3. 3. Ағзаға тиімді қысқа және ұзақ мерзімді қарқындылығы бар жаттығуларды талқылау |
1 |
|
|
|
|
|
|
99 |
Баскетбол ойыны: Допты түрлі қозғалыста алып келіп екі қадам жасау арқылы шеңберге салу әдістерін үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|
|
100 |
Жеңіл атлетика және фитнес |
10. 3. 1. 1. Салауатты өмір салты мен дене белсенділігіне деген өз көзқарасын түсіндіру және нақтылау |
1 |
|
|
|
|
|
|
101 |
Жеңіл атлетика және фитнес |
10. 3. 1. 1. Салауатты өмір салты мен дене белсенділігіне деген өз көзқарасын түсіндіру және нақтылау |
1 |
|
|
|
|
|
|
102 |
Баскетбол ойыны: Айып добын 3 бал сызығынан шеңберге лақтыру әдістерін үйрету |
Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгерту |
1 |
|
|
|
|
|

