жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТЖ
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 11СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
«Дене шынықтыру» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 3 сағат, оқу жылына 102сағатты құрайды
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыптары |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескертулер |
|
|
|||||
1-БӨЛІМЖЕҢІЛАТЛЕТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР АРҚЫЛЫ ҚИЫН ҚОЗҒАЛЫС ДАҒДЫЛАРЫ(12 сағат) |
||||||
1 |
|
Қауіпсіздікережесі. Адамныңтабиғиқозғалысы-жүгіру(Жүгіру және оның түрлері) |
11.3.4.4. Өзгелердің денсаулықты нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу |
1 |
|
|
2 |
|
Қауіпсіздікережесі. Адамныңтабиғиқозғалысы-жүгіру(Жүгіру және оның түрлері) |
11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау |
1 |
|
|
3 |
|
Секіружәнелақтыру: топтықдайындық жоспары (Секіру және оның түрлері) |
11.3.3.3. Жеке жаттығу бағдарламасын жобалап енгізу үшін энергетикалық жүйелерді және жаттығудың қарқындылығын қарастыру |
1 |
|
|
4 |
|
Секіру және лақтыру: топтық дайындық жоспары(Секіру және оның түрлері) |
11.3.3.3. Жеке жаттығу бағдарламасын жобалап енгізу үшін энергетикалық жүйелерді және жаттығудың қарқындылығын қарастыру |
1 |
|
|
5 |
|
Секіру және лақтыру: топтық дайындық жоспары(Лактыру және оның түрлері) |
11.3.2.2. Жас ерекшеліктерін ескере отырып дене қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларын жобалау, енгізу |
1 |
|
|
6 |
|
Секіру және лақтыру: топтық дайындық жоспары(Лактыру және оның түрлері) |
11.3.2.2. Жас ерекшеліктерін ескере отырып дене қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларын жобалау, енгізу |
1 |
|
|
7 |
|
«Денсаулықкүнін»құру және ұйымдастыру(Жарыстың жоспарын дайындау) |
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
1 |
|
|
8 |
|
«Денсаулықкүнін»құру және ұйымдастыру(Жарыстың жоспарын дайындау) |
11.3.5.5. Өзгелердің дене белсенділігінің тәжірибесін байыту үшін білім мен дағдыны қолдану |
1 |
|
|
9 |
|
Топтықдинамиканы жәнекөшбасшылықтүсіну(Лақтыру және оның түрлері) |
11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау |
1 |
|
|
10 |
|
Топтықдинамиканы жәнекөшбасшылықтүсіну(Лақтыру және оның түрлері) |
11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау |
1 |
|
|
11 |
|
Топтықдинамиканы жәнекөшбасшылықтүсіну(Лақтыру және оның түрлері) |
11.1.3.3. Арнайы спорттық техникаларды дамыту жүйелі қозғалыс тіркесінің дағдысын және бірізділігін құру, түрлендіру және бағалау |
1 |
|
|
12 |
|
Топтықдинамиканы жәнекөшбасшылықтүсінуСекіру және оның түрлері) |
11.1.3.3. Арнайы спорттық техникаларды дамыту жүйелі қозғалыс тіркесінің дағдысын және бірізділігін құру, түрлендіру және бағалау |
1 |
|
|
|
2-БӨЛІМ ЭМПИРИКАЛЫҚ ОҚУ АРҚЫЛЫ КӨШБАСШЫЛЫҚ ҚАСИЕТІ (12 сағат) |
|||||
13 |
|
Еркін көшбасшылық рөлі(Спорттық ойындар және оның ережелері ) |
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
1 |
|
|
14 |
|
Еркін көшбасшылық рөлі(Спорттық ойындар және оның ережелері ) |
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
1 |
|
|
15 |
|
Еркін көшбасшылық рөлі(Спорттық ойындар және оның ережелері ) |
11.1.5.5. Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдықидеяларды жобалау |
1 |
|
|
16 |
|
Еркін көшбасшылық рөлі(Спорттық ойындардың терминдері) |
11.1.5.5. Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдықидеяларды жобалау |
1 |
|
|
17 |
|
Еркін көшбасшылық рөлі(Спорттық ойындардың терминдері) |
11.1.5.5. Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдықидеяларды жобалау |
1 |
|
|
18 |
|
Жоғарыкөшбасшылық дағды(Спорттық ойындардың терминдері) |
11.2.2.2.Бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын таңдау және түсіндіру |
1 |
|
|
19 |
|
Жоғарыкөшбасшылық дағды(Волейбол. Ойын кезіндегі көшбасшының ролі) |
11.2.2.2.Бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын таңдау және түсіндіру |
1 |
|
|
20 |
|
Жоғарыкөшбасшылық дағды(Баскетбол. Ойын кезіндегі көшбасшының ролі) |
11.2.1.1.Қозғалысқа байланысты өзгермелі жағдайларда балама идеяларды құру |
1 |
|
|
21 |
|
Жоғарыкөшбасшылық дағды(Волейбол. Ойын кезіндегі көшбасшының ролі) |
11.2.1.1.Қозғалысқа байланысты өзгермелі жағдайларда балама идеяларды құру |
1 |
|
|
22 |
|
Жоғарыкөшбасшылық дағды(Футбол. Ойын кезіндегі көшбасшының ролі) |
11.2.1.1.Қозғалысқа байланысты өзгермелі жағдайларда балама идеяларды құру |
1 |
|
|
23 |
|
Еркін көшбасшылық рөлі(Спорттық ойындар және оның ережелері ) |
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
1 |
|
|
24 |
|
Еркін көшбасшылық рөлі(Спорттық ойындар және оның ережелері ) |
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
1 |
|
|
4-БӨЛІМ ҰЛТТЫҚ ОЙЫНДАҒЫ ШЫҒАРМАШЫ-ЛЫҚӘЛЕУЕТ (3 сағат)2-тоқсан |
||||||
25 |
|
Ұлттықойындардан жарысұйымдастыру жәнеөткізу(Асық ату және бестас ойыны) |
11.2.5.5.Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін бағалау |
1 |
|
*4-Тарау: +3 сағат |
26 |
|
Ұлттықойындардан жарысұйымдастыру жәнеөткізу(Асық ату және бестас ойыны) |
11.2.5.5.Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін бағалау |
1 |
|
|
27 |
|
Ұлттықойындардан жарысұйымдастыру жәнеөткізу(Асық ату және бестас ойыны) |
11.2.5.5.Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін бағалау |
1 |
|
|
3-БӨЛІМГИМНАСТИКААРҚЫЛЫТАНЫМДЫҚДАҒДЫНЫҚҰРАСТЫРУ(16 сағат) |
||||||
28 |
|
Қауіпсіздікережесі. Акробатикалықеркін жаттығуларэлементінің жиынтығы |
11.3.4.4. Өзгелердің денсаулығын нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу |
1 |
|
|
29 |
|
Акробатикалықеркін жаттығуларэлементінің жиынтығы(Саптық жаттығулар жиынтығы) |
11.3.2.2.Жас ерекшеліктерін ескере отырып дене қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларын жобалау, енгізу |
1 |
|
|
30 |
|
Акробатикалықеркін жаттығуларэлементінің жиынтығы(Саптық жаттығулар жасау және жетілдіру) |
11.1.4.4. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
1 |
|
|
31 |
|
Акробатикалықеркін жаттығуларэлементінің жиынтығы(Гимнастикалық құрылғы-лардың түрлері және жаттығу жасау әдісі |
11.1.5.5.Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдықидеяларды жобалау |
1 |
|
|
32 |
|
Гимнастикалықснаряд-тардағыжаттығулар жиынтығы(Гимнастикалық құралдар жиынтығы ) |
11.1.5.5.Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдықидеяларды жобалау |
1 |
|
|
33 |
|
Гимнастикалықснаряд-тардағыжаттығулар жиынтығы(Гимнастикалық құрал-дармен жұмыс жасау ) |
11.1.4.4. Сапалы орындауды жақсарту үшін жаңа қозғалыс қабілеттерін дамыту |
1 |
|
|
34 |
|
Гимнастикалықснаряд-тардағыжаттығулар жиынтығы(Гимнастикалық құралдармен жарыстар ) |
11.1.5.5.Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдықидеяларды жобалау |
1 |
|
|
35 |
|
Гимнастикалықснаряд-тардағыжаттығулар жиынтығы(Гимнастикалық құрал-жабдықтармен жаттығулар жасау) |
11.1.4.4. Сапалы орындауды жақсарту үшін жаңа қозғалыс қабілеттерін дамыту |
1 |
|
|
36 |
|
Топтаталдаужасаумен қатысужәнеқұрупроцесі(Баскетбол жарыстарын талдау) |
11.2.5.5.Өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру нәтижелерін бағалау |
1 |
|
|
37 |
|
Топтаталдаужасаумен қатысужәнеқұрупроцесі(Футбол жарыстарын талдау) |
11.2.5.5.Өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру нәтижелерін бағалау |
1 |
|
|
38 |
|
Топтаталдаужасаумен қатысужәнеқұрупроцесі(Асық ату жарыстарын талдау) |
11.2.5.5.Өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру нәтижелерін бағалау |
1 |
|
|
39 |
|
Топтаталдаужасаумен қатысужәнеқұрупроцесі(Баскетбол жарыстарын талдау) |
11.2.5.5.Өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру нәтижелерін бағалау |
1 |
|
|
40 |
|
Топтаталдаужасаумен қатысужәнеқұрупроцесі(Футбол жарыстарын талдау) |
11.2.5.5.Өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру нәтижелерін бағалау |
1 |
|
|
41 |
|
Топтаталдаужасаумен қатысужәнеқұрупроцесі(Асық ату жарыстарын талдау) |
11.2.5.5.Өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру нәтижелерін бағалау |
1 |
|
|
42 |
|
Топтаталдаужасаумен қатысужәнеқұрупроцесі(Футбол жарыстарын талдау) |
11.2.5.5.Өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру нәтижелерін бағалау |
1 |
|
|
43 |
|
Топтаталдаужасаумен қатысужәнеқұрупроцесі(Асық ату жарыстарын талдау) |
11.2.5.5.Өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру нәтижелерін бағалау |
1 |
|
|
4-БӨЛІМ ҰЛТТЫҚ ОЙЫНДАҒЫ ШЫҒАРМАШЫ-ЛЫҚӘЛЕУЕТ (2 сағат) |
||||||
44 |
|
Қазақдәстүрлі ойын-дарындағыстратегияментактика(Асық ату және бестас ойыны) |
11.3.5.5.Өзгелердің дене белсенділігі тәжірибесін байыту үшін білім мен дағдыны қолдану |
1 |
|
*4-Тарау: -6 сағат |
45 |
|
Қазақдәстүрлі ойын-дарындағыстратегияментактика(Асық ату және бестас ойыны) |
11.3.5.5.Өзгелердің дене белсенділігі тәжірибесін байыту үшін білім мен дағдыны қолдану |
1 |
|
|
5-БӨЛІМЭМПИРИКАЛЫҚОҚУАРҚЫЛЫКӨШБАСШЫЛЫҚҚАСИЕТІ (14 сағат) 3-тоқсан |
||||||
46 |
|
Топтықдинамиканы жәнекөшбасшылықтүсіну(Лақтыру және оның түрлері) |
11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау |
1 |
|
|
47 |
|
Топтықдинамиканы жәнекөшбасшылықтүсінуСекіру және оның түрлері) |
11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау |
|
|
|
48 |
|
Топтықдинамиканы жәнекөшбасшылықтүсіну(Секіру және оның түрлері) |
11.1.3.3. Арнайы спорттық техникаларды дамыту жүйелі қозғалыс тіркесінің дағдысын және бірізділігін құру, түрлендіру және бағалау |
|
|
|
49 |
|
Топтықдинамиканы жәнекөшбасшылықтүсіну(Секіру және оның түрлері) |
11.2.4.4. Дене жаттығуларының сапасын жақсарту мақсатында баламалы ережелер мен құрылымдық әдістерін бағалау және түсіндіру |
|
|
|
50 |
|
Еркін көшбасшылық рөлі(Спорттық ойындар және оның ережелері ) |
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
1 |
|
|
51 |
|
Еркін көшбасшылық рөлі(Спорттық ойындар және оның ережелері ) |
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
1 |
|
|
52 |
|
Еркін көшбасшылық рөлі(Спорттық ойындар және оның ережелері ) |
11.1.5.5. Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдықидеяларды жобалау |
1 |
|
|
53 |
|
Еркін көшбасшылық рөлі(Спорттық ойындардың терминдері) |
11.1.5.5. Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдықидеяларды жобалау |
1 |
|
|
54 |
|
Жоғарыкөшбасшылық дағды(Спорттық ойындардың терминдері) |
11.2.2.2.Бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын таңдау және түсіндіру |
1 |
|
|
55 |
|
Жоғарыкөшбасшылық дағды(Волейбол. Ойын кезіндегі көшбасшының ролі) |
11.2.2.2.Бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын таңдау және түсіндіру |
1 |
|
|
56 |
|
Жоғарыкөшбасшылық дағды(Баскетбол. Ойын кезіндегі көшбасшының ролі) |
11.2.1.1.Қозғалысқа байланысты өзгермелі жағдайларда балама идеяларды құру |
1 |
|
|
57 |
|
Жоғарыкөшбасшылық дағды(Футбол. Ойын кезіндегі көшбасшының ролі) |
11.2.1.1. Қозғалысқа байланысты өзгермелі жағдайларда балама идеяларды құру |
1 |
|
|
6-БӨЛІМ ОЙЫН-САУЫҚОЙЫНДАРЫАРҚЫЛЫЫНТЫМАҚТАСТЫҚЖӘНЕКОММУНИКАТИВТІКОРТА(18 сағат) |
||||||
58 |
|
Шытырманойындар ақылыкоммуникативтікдағдылар(Волейбол. Ойын ережелері) |
11.3.4.4. Өзгелердің денсаулығын нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу |
1 |
|
|
59 |
|
Шытырманойындар ақылыкоммуникативтікдағдылар(Волейбол. Алаңдағы қозғалыстар, орын ауысулар) |
11.3.4.4. Өзгелердің денсаулығын нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу |
1 |
|
|
60 |
|
Шытырманойындар ақылыкоммуникативтікдағдылар(Волейбол. Допты ойынға бір шетінен, астынан қосу) |
11.2.2.2.Бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын таңдау және түсіндіру |
1 |
|
|
61 |
|
Шытырманойындар ақылыкоммуникативтікдағдылар(Волейбол. Допты ойынға жоғарыдан қосу) |
11.2.2.2.Бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын таңдау және түсіндіру |
1 |
|
|
62 |
|
Ойын- сауықойындары-ныңмәселесіншешу дағдысы(Волейбол. Допты қабылдау әдістері) |
11.2.8.8. Рөлдерді орындауда туындаған әртүрлі қозғалыс контексінде жеке қабілеттілікті анықтау |
1 |
|
|
63 |
|
Ойын- сауықойындары-ныңмәселесіншешу дағдысы(Волейбол. Допты құлай қабылдау әдістері) |
11.2.8.8. Рөлдерді орындауда туындаған әртүрлі қозғалыс контексінде жеке қабілеттілікті анықтау |
1 |
|
|
64 |
|
Ойын- сауықойындары-ныңмәселесіншешу Дағдысы(Волейбол. Қорғаныста ойнау әдістері) |
11.2.8.8. Рөлдерді орындауда туындаған әртүрлі қозғалыс контексінде жеке қабілеттілікті анықтау |
1 |
|
|
65 |
|
Ойын- сауықойындары-ныңмәселесіншешу дағдысы(Волейбол. Доппен әртүрлі жаттығулар түрлері) |
11.1.4.4.Сапалы орындауда жақсарту үшін жаңа қозғалыс қабілеттерін дамыту |
1 |
|
|
66 |
|
Ойын- сауықойындары-ныңмәселесіншешу дағдысы(Волейбол. Доппен әртүрлі жаттығулар түрлері) |
11.1.4.4.Сапалы орындауда жақсарту үшін жаңа қозғалыс қабілеттерін дамыту |
1 |
|
|
67 |
|
Ойын- сауықойындары-ныңмәселесіншешу Дағдысы(Волейбол. Допқа тосқауыл қою) |
11.2.1.1. Қозғалысқа байланысты өзгермелі жағдайларда балама идеяларды құру. |
1 |
|
|
68 |
|
Ойын- сауықойындары-ныңмәселесіншешу Дағдысы(Волейбол. 2-3 адамдық тосқауыл) |
11.2.1.1. Қозғалысқа байланысты өзгермелі жағдайларда балама идеяларды құру. |
1 |
|
|
69 |
|
Командалықоқытуда озықтәжірибетүрлері(Волейбол. Допты қорғаныста қабылдау) |
11.2.3.3.Қолайлы оқу ортасын құру мақсатында басқалармен тиімді жұмыс дағдысын анықтау |
1 |
|
|
70 |
|
Командалықоқытуда озықтәжірибетүрлері(Волейбол. Доп алаңға тастау әдістері |
11.2.3.3.Қолайлы оқу ортасын құру мақсатында басқалармен тиімді жұмыс дағдысын анықтау |
1 |
|
|
71 |
|
Командалықоқытуда озықтәжірибетүрлері(Волейбол. Шабуылда ойнау әдісі) |
11.2.3.3.Қолайлы оқу ортасын құру мақсатында басқалармен тиімді жұмыс дағдысын анықтау |
1 |
|
|
72 |
|
Командалықоқытуда озықтәжірибетүрлері(Волейбол. Командалық қозғалыстар) |
11.2.5.5.Өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру нәтижелерін бағалау |
1 |
|
|
73 |
|
Командалықоқытуда озықтәжірибетүрлері(Волейбол. Командалық қозғалыстар) |
11.2.5.5.Өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру нәтижелерін бағалау |
1 |
|
|
74 |
|
Командалықоқытуда озықтәжірибетүрлері(Волейбол.Екі жақты ойын) |
11.2.6.6. Жарыс іс-шараларының шарттары және төреші ережесін талдау және бағалау |
1 |
|
|
75 |
|
Командалықоқытуда озықтәжірибетүрлері(Волейбол.Екі жақты ойын) |
11.2.6.6. Жарыс іс-шараларының шарттары және төреші ережесін талдау және бағалау |
1 |
|
|
7-БӨЛІМСПОРТОЙЫНДАРЫНЫҢТАКТИКАЛЫҚДАҒДЫЛАРЫ(12 сағат) 4-тоқсан |
||||||
76 |
|
Қауіпсіздікережесі. Ойыншыныңтактикалық әрекеті |
11.3.4.4.Өзгелердің денсаулығын нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу |
1 |
|
|
77 |
|
Ойыншыныңтактикалық әрекеті(Спорттық ойындар кезіндегі тактикалық жүріс ) |
11.3.4.4.Өзгелердің денсаулығын нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу |
1 |
|
|
78 |
|
Ойыншыныңтактикалық әрекеті(Футбол ойыны кезіндегі тактикалық жүріс) |
11.3.4.4.Өзгелердің денсаулығын нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу |
1 |
|
|
79 |
|
Ойыншыныңтактикалық әрекеті(Баскетбол ойыны кезіндегі тактикалық жүріс) |
11.1.1.1.Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау |
1 |
|
|
80 |
|
Ойыншыныңтактикалық әрекеті(Волейбол ойыны кезіндегі тактикалық жүріс) |
11.1.1.1.Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау |
1 |
|
|
81 |
|
Ойынпроцесіндегі шығармашылықәлеуметтілік(Асық ату және бестас ойыны кезін-дегі тактикалық әдістер) |
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
1 |
|
|
82 |
|
Ойынпроцесіндегі шығармашылықәлеуметтілік(Асық ату және бестас ойыны кезін-дегі тактикалық әдістер |
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
1 |
|
|
83 |
|
Ойынпроцесіндегі шығармашылықәлеуметтілік(Тоғызқұмалақ ойыны кезіндегі тактикалық әдістер |
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
1 |
|
|
84 |
|
Ойынпроцесіндегі шығармашылықәлеуметтілік(Тоғызқұмалақ ойыны кезіндегі тактикалық әдістер |
11.2.4.4.Дене жаттығуларының сапасын жақсарту баламалы ережелер мен құрылымдық әдістерін бағалау және түсіндіру |
1 |
|
|
85 |
|
Ойынпроцесіндегі шығармашылықәлеуметтілік(Волейбол жарысын ұйымдастыру) |
11.2.4.4.Дене жаттығуларының сапасын жақсарту баламалы ережелер мен құрылымдық әдістерін бағалау және түсіндіру |
1 |
|
|
86 |
|
Ойынжарыстарын ұйымдастырыпөткізу(Футбол жарысын ұйымдастыру) |
11.1.5.5.Сенімділікпен қабілеттілікті жақсарту мақсатында жаңа тактика, стратегия және құрылымдықидеяларды жобалау |
1 |
|
|
87 |
|
Ойынжарыстарын ұйымдастырыпөткізу(Баскетбол жарысын ұйымдастыру) |
11.2.8.8. Рөлдерді орындауда туындаған әртүрлі қозғалыс контексінде жеке қабілеттілікті анықтау |
1 |
|
|
8-БӨЛІМДЕНСАУЛЫҚЖӘНЕФИТНЕС(12 сағат) |
||||||
88 |
|
Денсаулық.Денебелсенділікжаттығулары(Жүгіру және оның түрлері) |
11.3.3.3. Жеке жаттығу бағдарламасын жобалап енгізу үшін жаттығудың энергетикалық жүйесін және қарқындылығын қарастыру |
1 |
|
|
89 |
|
Денсаулық.Денебелсенділікжаттығулары(Жүгіру және оның түрлері) |
11.3.3.3. Жеке жаттығу бағдарламасын жобалап енгізу үшін жаттығудың энергетикалық жүйесін және қарқындылығын қарастыру |
1 |
|
|
90 |
|
Денсаулық.Денебелсенділікжаттығулары (Жүгіру және оның түрлері) |
11.3.3.3. Жеке жаттығу бағдарламасын жобалап енгізу үшін жаттығудың энергетикалық жүйесін және қарқындылығын қарастыру |
1 |
|
|
91 |
|
Денсаулық.Денебелсенділікжаттығулары(Секіру және оның түрлері) |
11.1.3.3.Арнайы спорттық техникаларды дамытуда жүйелі қозғалыс тіркесінің дағдысын құру, түрлендіру және бағалау |
1 |
|
|
92 |
|
Денсаулық.Денебелсенділікжаттығулары(Секіру және оның түрлері) |
11.1.3.3.Арнайы спорттық техникаларды дамытуда жүйелі қозғалыс тіркесінің дағдысын құру, түрлендіру және бағалау |
1 |
|
|
93 |
|
Денсаулықтынығайту үшінфитнесжиынтығы(Секіру және оның түрлері) |
11.2.5.5.Өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру нәтижелерін бағалау |
1 |
|
|
94 |
|
Денсаулықтынығайту үшінфитнесжиынтығы(Лактыру және оның түрлері) |
11.2.5.5.Өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру нәтижелерін бағалау |
1 |
|
|
95 |
|
Денсаулықтынығайту үшінфитнесжиынтығы(Лактыру және оның түрлері) |
11.3.4.4.Өзгелердің денсаулығын нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу |
1 |
|
|
96 |
|
Денсаулықтынығайту үшінфитнесжиынтығы(Лактыру және оның түрлері) |
11.3.4.4.Өзгелердің денсаулығын нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу |
1 |
|
|
97 |
|
«Денсаулықкүні» іс-шараларынөткізу(Эстафетадан жарыс ұйымдастыру) |
11.3.1.1.«Денсаулық» деген кең ауқымды ұғымға өз көзқарасын бағалау және тиісті таңдау жасау |
1 |
|
|
98 |
|
«Денсаулықкүні» іс-шараларынөткізу(Секіруден жарыс ұйымдастыру) |
11.3.1.1.«Денсаулық» деген кең ауқымды ұғымға өз көзқарасын бағалау және тиісті таңдау жасау |
1 |
|
|
99 |
|
«Денсаулықкүні» іс-шараларынөткізу(Лактырудан жарыс ұйымдастыру) |
11.3.1.1.«Денсаулық» деген кең ауқымды ұғымға өз көзқарасын бағалау және тиісті таңдау жасау |
1 |
|
|
4-БӨЛІМ ҰЛТТЫҚ ОЙЫНДАҒЫ ШЫҒАРМАШЫ-ЛЫҚӘЛЕУЕТ (3 сағат) |
||||||
100 |
|
Ұлттықойындардан жарысұйымдастыру жәнеөткізу(Асық ату және бестас ойыны) |
11.2.6.6.Жарыс іс-шараларының шарттары және төреші ережесін талдау және бағалау |
1 |
|
*4-Тарау: +3 сағат |
101 |
|
Ұлттықойындардан жарысұйымдастыру жәнеөткізу(Тоғызқұмалақ ойынын өткізу) |
11.2.6.6.Жарыс іс-шараларының шарттары және төреші ережесін талдау және бағалау |
1 |
|
|
102 |
|
Ұлттықойындардан жарысұйымдастыру жәнеөткізу(Асық ату және бестас ойынын өткізу) |
11.2.6.6.Жарыс іс-шараларының шарттары және төреші ережесін талдау және бағалау |
1 |
|

