1 тоқсан
|
Р/с
|
№
апта
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Оқу
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
6.1А-бөлім Компьютер және мен (4
сағат)
|
1
|
1
|
Эргономика дегеніміз
не?
|
6.4.1.1-эргономика міндеттерін ойластыру және
шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу
үшін)
|
1
|
07.09
|
2
|
2
|
Есептеуіш техниканың даму
тарихы
|
6.1.1.1 -есептеу техникасының дамуының тарихы мен
перспективасы жөнінде әңгімелеу
|
1
|
14.09
|
3
|
3
|
Компьютер қалай жұмыс
істейді?
|
6.1.1.2- компьютердің негізгі құрылғыларының
өзара әрекетін түсіндіру
6.1.2.1- операциялық жүйенің негізгі
міндеттерін атап өту
|
1
|
21.09
|
4
|
4
|
Сымсыз желілер
|
6.1.3.1-
сымсыз байланыстың
артықшылығын түсіндіру
|
1
|
28.09
|
6.1В -бөлім Мәтіндік құжаттардағы
сілтемелерді ұйымдастыру (4
сағат)
|
5
|
1
|
Сілтемелер
|
6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру
(гиперсілтемелер, мазмұн, атау,
түсіндірме)
|
1
|
05.10
|
6
|
2
|
Гиперсілтеме
|
6.2.2.1-
сілтемелерді ұйымдастыру
(гиперсілтемелер, мазмұн, атау,
түсіндірме)
6.4.2.1 - авторлық құқық, плагиат ұғымдарын
түсіндіру
6.4.2.2- авторға
сілтеме беру арқылы ақпаратты
сүйемелдеу
|
1
|
12.10
|
7
|
3
|
Мазмұны
|
6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру
(гиперсілтемелер, мазмұн, атау,
түсіндірме)
|
1
|
19.10
|
8
|
|
Тоқсан бойынша жиынтық
бағалау
|
|
1
|
26.10
|
2
тоқсан
|
9
|
4
|
Рефератты құрастыру
(мини-жоба)
|
6.4.2.1-
сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау,
түсіндірме)
6.4.2. -авторлық құқық,
плагиат ұғымдарын түсіндіру
6.4.2.2- авторға
сілтеме беру арқылы ақпаратты
сүйемелдеу
|
1
|
09.11
|
6.2А-бөлім Мәтіндік ақпаратты ұсыну (3
сағат)
|
10
|
1
|
Ақпаратты шифрлау
|
6.2.1.1-шифрлаудың
әр түрлі әдістерін қолдана отырып
мәтіндік ақпаратты кодтау және кодтан
шығару
|
1
|
16.11
|
11
|
2
|
Екілік кодтау
|
6.2.1.2-компьютерге
арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін
түсіндіру
|
1
|
23.11
|
12
|
3
|
Екілік кодтау
|
1
|
30.11
|
6.2В бөлім. Компьютерлік графика
(3
сағат)
|
13
|
1
|
Векторлық бейнелерді
құру
|
6.2.2.2- векторлық кескіндерді құру
және өңдеу
|
1
|
07.12
|
14
|
2
|
Векторлық бейнелерді
құру
|
1
|
14.12
|
15
|
3
|
Растрлық және векторлық бейнелерді
салыстыру
|
6.2.2.3- растрлық және векторлық
графика артықшылықтары мен кемшіліктерін
бағалау
|
1
|
21.12
|
16
|
|
Тоқсан бойынша жиынтық
бағалау
|
|
1
|
28.12
|
3
тоқсан
|
6.3А-бөлім Компьютерлік ойындар қалай
әзірленеді? (5
сағат)
|
17
|
1
|
Ойынның тұжырымдамасы деген
не?
Ойынның идеясы
қандай?
|
6.3.2.1 - есептің шешімін
кезеңмен талдау
6.3.2.2 - блок-схема түріндегі
қадамды ұсыну
|
1
|
11.01
|
18
|
2
|
Ойынның жақсы кейіпкері қандай
болу керек?
|
6.3.2.1- есептің шешімін кезеңмен
талдау
|
1
|
18.01
|
19
|
3
|
Ойында қалай жеңуге
болады?
|
6.3.2.2 - алгоритмді
блок-схема түрінде ұсыну
|
1
|
25.01
|
20
|
4
|
Ойын ортасы деген
не?
|
6.3.2.1 - есептің шешімін кезеңмен
талдау
|
1
|
01.02
|
21
|
5
|
Сіздің ойыңыз қайда және қалай жұмыс істейді?
|
6.3.2.1 - есептің
шешімін кезеңмен талдау
6.3.2.2 -блок-схема
түрінде алгоритмді ұсыну
|
1
|
08.02
|
6.3В бөлім. Компьютерлік ойынды құру
(4
сағат)
|
22
|
1
|
Ойынды әзірлеу барысында
қандай компоненттер
қолданылады?
|
6.3.2.1- есептің шешімін
кезеңмен талдау
6.3.2.2 - блок-схема түрінде
алгоритмді ұсыну
6.3.3.1- ойын ортасындағы
программалау процедурасын
қолдану
6.3.1.1- ойын
ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске
асыру
|
1
|
15.02
|
23
|
2
|
Ойынды әзірлеу барысында
қандай компоненттер
қолданылады?
|
1
|
22.02
|
24
|
3
|
Ойындарды қалай құруға
болады?
|
6.3.1.1- ойын ортасындағы
программалау көріністерін өңдеу және іске
асыру
6.3.3.1- ойын
ортасындағы программалау процедурасын
қолдану
|
1
|
01.03
|
25
|
4
|
Ойындарды қалай құруға
болады?
|
1
|
07.03
|
26
|
|
Тоқсан бойынша жиынтық
бағалау
|
|
1
|
15.03
|
4 тоқсан
|
6.4А -бөлім Компьютерлік ойынды құру
(жалғасы) (7
сағат)
|
27
|
1
|
Біздің ойынымыз жұмыс
істейтініне қалай сенімді
боламыз?
|
6.3.1.1- ойын ортасындағы
программалау көріністерін өңдеу және іске
асыру
6.3.3.1- ойын
ортасындағы программалау процедурасын
қолдану
|
1
|
05.04
|
28
|
2
|
Біздің ойынымыз жұмыс
істейтініне қалай сенімді
боламыз?
|
1
|
12.04
|
29
|
3
|
Біздің ойынымыз жұмыс
істейтініне қалай сенімді
боламыз?
|
1
|
19.04
|
30
|
4
|
Ойындарға құжатты қалай құруға
болады?
|
6.2.2.1 -сілтемелерді
ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау,
түсіндірме)
|
1
|
26.04
|
31
|
5
|
Ойындарға құжатты қалай құруға
болады?
|
1
|
03.05
|
32
|
6
|
Біз
ойынды қалай тарамыз?
|
6.4.2.2 -авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты
сүйемелдеу
|
1
|
10.05
|
33
|
7
|
Біз
ойынды қалай тарамыз?
|
1
|
17.05
|
34
|
|
Тоқсан бойынша жиынтық
бағалау
|
|
1
|
24.05
|