Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
6.4.1.1-эргономика міндеттерінойластыружәнешешу (жоғарыдеңгейдежайлыжәнетиімді болу үшін)
1
07.09
2
2
Есептеуіштехниканың даму тарихы
6.1.1.1 -есептеутехникасыныңдамуыныңтарихы мен перспективасыжөніндеәңгімелеу
1
14.09
3
3
Компьютер қалайжұмысістейді?
6.1.1.2- компьютердіңнегізгіқұрылғыларыныңөзараәрекетінтүсіндіру6.1.2.1- операциялық жүйенің негізгі міндеттерін атап өту
1
21.09
4
4
Сымсызжелілер
6.1.3.1-сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіру
1
28.09
6.1В -бөлім Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру (4 сағат)
5
1
Сілтемелер
6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)
1
05.10
6
2
Гиперсілтеме
6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)6.4.2.1 - авторлыққұқық, плагиат ұғымдарынтүсіндіру6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу
1
12.10
7
3
Мазмұны
6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)
1
19.10
8
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
1
26.10
2 тоқсан
9
4
Рефератты құрастыру (мини-жоба)
6.4.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) 6.4.2. -авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу
6.3.2.1 - есептіңшешімінкезеңменталдау6.3.2.2 -блок-схема түрінде алгоритмді ұсыну
1
08.02
6.3В бөлім.Компьютерлікойындықұру (4 сағат)
22
1
Ойынды әзірлеу барысында қандай компоненттер қолданылады?
6.3.2.1- есептің шешімін кезеңмен талдау6.3.2.2 - блок-схема түрінде алгоритмді ұсыну6.3.3.1- ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру
1
15.02
23
2
Ойынды әзірлеу барысында қандай компоненттер қолданылады?
Біздің ойынымыз жұмыс істейтініне қалай сенімді боламыз?
6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру6.3.3.1- ойынортасындағыпрограммалаупроцедурасынқолдану
1
05.04
28
2
Біздің ойынымыз жұмыс істейтініне қалай сенімді боламыз?
1
12.04
29
3
Біздің ойынымыз жұмыс істейтініне қалай сенімді боламыз?
1
19.04
30
4
Ойындарға құжатты қалай құруға болады?
6.2.2.1 -сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)
1
26.04
31
5
Ойындарға құжатты қалай құруға болады?
1
03.05
32
6
Бізойындықалайтарамыз?
6.4.2.2 -авторғасілтеме беру арқылыақпараттысүйемелдеу
1
10.05
33
7
Біз
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз