КТЖ 6 сынып информтика

Тақырып бойынша 11 материал табылды

КТЖ 6 сынып информтика

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен күнтізбелік тақырыптық жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Пән: Информатика

6 сынып

1 тоқсан

Р/с

апта

Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

6.1А-бөлім Компьютер және мен (4 сағат)

1

1

Эргономика дегеніміз не?

6.4.1.1-эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін)

1

07.09

2

2

Есептеуіш техниканың даму тарихы

6.1.1.1 -есептеу техникасының дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу

1

14.09

3

3

Компьютер қалай жұмыс істейді?

6.1.1.2- компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін түсіндіру

6.1.2.1- операциялық жүйенің негізгі міндеттерін атап өту

1

21.09

4

4

Сымсыз желілер

6.1.3.1- сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіру

1

28.09

6.1В -бөлім Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру (4 сағат)

5

1

Сілтемелер

6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

1

05.10

6

2

Гиперсілтеме

6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

6.4.2.1 - авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру

6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу

1

12.10

7

3

Мазмұны

6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

1

19.10

8


Тоқсан бойынша жиынтық бағалау


1

26.10

2 тоқсан

9

4

Рефератты құрастыру (мини-жоба)

6.4.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

6.4.2. -авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру

6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу

1

09.11

6.2А-бөлім Мәтіндік ақпаратты ұсыну (3 сағат)

10

1

Ақпаратты шифрлау

6.2.1.1-шифрлаудың әр түрлі әдістерін қолдана отырып мәтіндік ақпаратты кодтау және кодтан шығару

1

16.11

11

2

Екілік кодтау

6.2.1.2-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру

1

23.11

12

3

Екілік кодтау

1

30.11

6.2В бөлім. Компьютерлік графика (3 сағат)

13

1

Векторлық бейнелерді құру

6.2.2.2- векторлық кескіндерді құру және өңдеу

1

07.12

14

2

Векторлық бейнелерді құру

1

14.12

15

3

Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

6.2.2.3- растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау

1

21.12

16


Тоқсан бойынша жиынтық бағалау


1

28.12

3 тоқсан

6.3А-бөлім Компьютерлік ойындар қалай әзірленеді? (5 сағат)

17

1

Ойынның тұжырымдамасы деген не?

Ойынның идеясы қандай?

6.3.2.1 - есептің шешімін кезеңмен талдау

6.3.2.2 - блок-схема түріндегі қадамды ұсыну

1

11.01

18

2

Ойынның жақсы кейіпкері қандай болу керек?

6.3.2.1- есептің шешімін кезеңмен талдау

1

18.01

19

3

Ойында қалай жеңуге болады?

6.3.2.2 - алгоритмді блок-схема түрінде ұсыну

1

25.01

20

4

Ойын ортасы деген не?

6.3.2.1 - есептің шешімін кезеңмен талдау

1

01.02

21

5

Сіздің ойыңыз қайда және қалай жұмыс істейді?

6.3.2.1 - есептің шешімін кезеңмен талдау

6.3.2.2 -блок-схема түрінде алгоритмді ұсыну

1

08.02

6.3В бөлім. Компьютерлік ойынды құру (4 сағат)

22

1

Ойынды әзірлеу барысында қандай компоненттер қолданылады?

6.3.2.1- есептің шешімін кезеңмен талдау

6.3.2.2 - блок-схема түрінде алгоритмді ұсыну

6.3.3.1- ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану

6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру

1

15.02

23

2

Ойынды әзірлеу барысында қандай компоненттер қолданылады?

1

22.02

24

3

Ойындарды қалай құруға болады?

6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру

6.3.3.1- ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану

1

01.03

25

4

Ойындарды қалай құруға болады?

1

07.03

26


Тоқсан бойынша жиынтық бағалау


1

15.03

4 тоқсан

6.4А -бөлім Компьютерлік ойынды құру (жалғасы) (7 сағат)

27

1

Біздің ойынымыз жұмыс істейтініне қалай сенімді боламыз?

6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру

6.3.3.1- ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану

1

05.04

28

2

Біздің ойынымыз жұмыс істейтініне қалай сенімді боламыз?

1

12.04

29

3

Біздің ойынымыз жұмыс істейтініне қалай сенімді боламыз?

1

19.04

30

4

Ойындарға құжатты қалай құруға болады?

6.2.2.1 -сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

1

26.04

31

5

Ойындарға құжатты қалай құруға болады?

1

03.05

32

6

Біз ойынды қалай тарамыз?

6.4.2.2 -авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу

1

10.05

33

7

Біз ойынды қалай тарамыз?

1

17.05

34


Тоқсан бойынша жиынтық бағалау


1

24.05





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.00.2018
4167
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі