Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Пән: Информатика
6 сынып
|
1 тоқсан |
|||||
|
Р/с |
№ апта |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
6.1А-бөлім Компьютер және мен (4 сағат) |
|||||
|
1 |
1 |
Эргономика дегеніміз не? |
6.4.1.1-эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін) |
1 |
07.09 |
|
2 |
2 |
Есептеуіш техниканың даму тарихы |
6.1.1.1 -есептеу техникасының дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу |
1 |
14.09 |
|
3 |
3 |
Компьютер қалай жұмыс істейді? |
6.1.1.2- компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін түсіндіру 6.1.2.1- операциялық жүйенің негізгі міндеттерін атап өту |
1 |
21.09 |
|
4 |
4 |
Сымсыз желілер |
6.1.3.1- сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіру |
1 |
28.09 |
|
6.1В -бөлім Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру (4 сағат) |
|||||
|
5 |
1 |
Сілтемелер |
6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) |
1 |
05.10 |
|
6 |
2 |
Гиперсілтеме |
6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) 6.4.2.1 - авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру 6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу |
1 |
12.10 |
|
7 |
3 |
Мазмұны |
6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) |
1 |
19.10 |
|
8 |
|
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау |
|
1 |
26.10 |
|
2 тоқсан |
|||||
|
9 |
4 |
Рефератты құрастыру (мини-жоба) |
6.4.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) 6.4.2. -авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру 6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу |
1 |
09.11 |
|
6.2А-бөлім Мәтіндік ақпаратты ұсыну (3 сағат) |
|||||
|
10 |
1 |
Ақпаратты шифрлау |
6.2.1.1-шифрлаудың әр түрлі әдістерін қолдана отырып мәтіндік ақпаратты кодтау және кодтан шығару |
1 |
16.11 |
|
11 |
2 |
Екілік кодтау |
6.2.1.2-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру |
1 |
23.11 |
|
12 |
3 |
Екілік кодтау |
1 |
30.11 |
|
|
6.2В бөлім. Компьютерлік графика (3 сағат) |
|||||
|
13 |
1 |
Векторлық бейнелерді құру |
6.2.2.2- векторлық кескіндерді құру және өңдеу |
1 |
07.12 |
|
14 |
2 |
Векторлық бейнелерді құру |
1 |
14.12 |
|
|
15 |
3 |
Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру |
6.2.2.3- растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау |
1 |
21.12 |
|
16 |
|
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау |
|
1 |
28.12 |
|
3 тоқсан |
|||||
|
6.3А-бөлім Компьютерлік ойындар қалай әзірленеді? (5 сағат) |
|||||
|
17 |
1 |
Ойынның тұжырымдамасы деген не? Ойынның идеясы қандай? |
6.3.2.1 - есептің шешімін кезеңмен талдау 6.3.2.2 - блок-схема түріндегі қадамды ұсыну |
1 |
11.01 |
|
18 |
2 |
Ойынның жақсы кейіпкері қандай болу керек? |
6.3.2.1- есептің шешімін кезеңмен талдау |
1 |
18.01 |
|
19 |
3 |
Ойында қалай жеңуге болады? |
6.3.2.2 - алгоритмді блок-схема түрінде ұсыну |
1 |
25.01 |
|
20 |
4 |
Ойын ортасы деген не? |
6.3.2.1 - есептің шешімін кезеңмен талдау |
1 |
01.02 |
|
21 |
5 |
Сіздің ойыңыз қайда және қалай жұмыс істейді? |
6.3.2.1 - есептің шешімін кезеңмен талдау 6.3.2.2 -блок-схема түрінде алгоритмді ұсыну |
1 |
08.02 |
|
6.3В бөлім. Компьютерлік ойынды құру (4 сағат) |
|||||
|
22 |
1 |
Ойынды әзірлеу барысында қандай компоненттер қолданылады? |
6.3.2.1- есептің шешімін кезеңмен талдау 6.3.2.2 - блок-схема түрінде алгоритмді ұсыну 6.3.3.1- ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану 6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру |
1 |
15.02 |
|
23 |
2 |
Ойынды әзірлеу барысында қандай компоненттер қолданылады? |
1 |
22.02 |
|
|
24 |
3 |
Ойындарды қалай құруға болады? |
6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру 6.3.3.1- ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану |
1 |
01.03 |
|
25 |
4 |
Ойындарды қалай құруға болады? |
1 |
07.03 |
|
|
26 |
|
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау |
|
1 |
15.03 |
|
4 тоқсан |
|||||
|
6.4А -бөлім Компьютерлік ойынды құру (жалғасы) (7 сағат) |
|||||
|
27 |
1 |
Біздің ойынымыз жұмыс істейтініне қалай сенімді боламыз? |
6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру 6.3.3.1- ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану |
1 |
05.04 |
|
28 |
2 |
Біздің ойынымыз жұмыс істейтініне қалай сенімді боламыз? |
1 |
12.04 |
|
|
29 |
3 |
Біздің ойынымыз жұмыс істейтініне қалай сенімді боламыз? |
1 |
19.04 |
|
|
30 |
4 |
Ойындарға құжатты қалай құруға болады? |
6.2.2.1 -сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) |
1 |
26.04 |
|
31 |
5 |
Ойындарға құжатты қалай құруға болады? |
1 |
03.05 |
|
|
32 |
6 |
Біз ойынды қалай тарамыз? |
6.4.2.2 -авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу |
1 |
10.05 |
|
33 |
7 |
Біз ойынды қалай тарамыз? |
1 |
17.05 |
|
|
34 |
|
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау |
|
1 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
КТЖ 6 сынып информтика
КТЖ 6 сынып информтика
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Пән: Информатика
6 сынып
|
1 тоқсан |
|||||
|
Р/с |
№ апта |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
6.1А-бөлім Компьютер және мен (4 сағат) |
|||||
|
1 |
1 |
Эргономика дегеніміз не? |
6.4.1.1-эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін) |
1 |
07.09 |
|
2 |
2 |
Есептеуіш техниканың даму тарихы |
6.1.1.1 -есептеу техникасының дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу |
1 |
14.09 |
|
3 |
3 |
Компьютер қалай жұмыс істейді? |
6.1.1.2- компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін түсіндіру 6.1.2.1- операциялық жүйенің негізгі міндеттерін атап өту |
1 |
21.09 |
|
4 |
4 |
Сымсыз желілер |
6.1.3.1- сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіру |
1 |
28.09 |
|
6.1В -бөлім Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру (4 сағат) |
|||||
|
5 |
1 |
Сілтемелер |
6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) |
1 |
05.10 |
|
6 |
2 |
Гиперсілтеме |
6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) 6.4.2.1 - авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру 6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу |
1 |
12.10 |
|
7 |
3 |
Мазмұны |
6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) |
1 |
19.10 |
|
8 |
|
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау |
|
1 |
26.10 |
|
2 тоқсан |
|||||
|
9 |
4 |
Рефератты құрастыру (мини-жоба) |
6.4.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) 6.4.2. -авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру 6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу |
1 |
09.11 |
|
6.2А-бөлім Мәтіндік ақпаратты ұсыну (3 сағат) |
|||||
|
10 |
1 |
Ақпаратты шифрлау |
6.2.1.1-шифрлаудың әр түрлі әдістерін қолдана отырып мәтіндік ақпаратты кодтау және кодтан шығару |
1 |
16.11 |
|
11 |
2 |
Екілік кодтау |
6.2.1.2-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру |
1 |
23.11 |
|
12 |
3 |
Екілік кодтау |
1 |
30.11 |
|
|
6.2В бөлім. Компьютерлік графика (3 сағат) |
|||||
|
13 |
1 |
Векторлық бейнелерді құру |
6.2.2.2- векторлық кескіндерді құру және өңдеу |
1 |
07.12 |
|
14 |
2 |
Векторлық бейнелерді құру |
1 |
14.12 |
|
|
15 |
3 |
Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру |
6.2.2.3- растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау |
1 |
21.12 |
|
16 |
|
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау |
|
1 |
28.12 |
|
3 тоқсан |
|||||
|
6.3А-бөлім Компьютерлік ойындар қалай әзірленеді? (5 сағат) |
|||||
|
17 |
1 |
Ойынның тұжырымдамасы деген не? Ойынның идеясы қандай? |
6.3.2.1 - есептің шешімін кезеңмен талдау 6.3.2.2 - блок-схема түріндегі қадамды ұсыну |
1 |
11.01 |
|
18 |
2 |
Ойынның жақсы кейіпкері қандай болу керек? |
6.3.2.1- есептің шешімін кезеңмен талдау |
1 |
18.01 |
|
19 |
3 |
Ойында қалай жеңуге болады? |
6.3.2.2 - алгоритмді блок-схема түрінде ұсыну |
1 |
25.01 |
|
20 |
4 |
Ойын ортасы деген не? |
6.3.2.1 - есептің шешімін кезеңмен талдау |
1 |
01.02 |
|
21 |
5 |
Сіздің ойыңыз қайда және қалай жұмыс істейді? |
6.3.2.1 - есептің шешімін кезеңмен талдау 6.3.2.2 -блок-схема түрінде алгоритмді ұсыну |
1 |
08.02 |
|
6.3В бөлім. Компьютерлік ойынды құру (4 сағат) |
|||||
|
22 |
1 |
Ойынды әзірлеу барысында қандай компоненттер қолданылады? |
6.3.2.1- есептің шешімін кезеңмен талдау 6.3.2.2 - блок-схема түрінде алгоритмді ұсыну 6.3.3.1- ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану 6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру |
1 |
15.02 |
|
23 |
2 |
Ойынды әзірлеу барысында қандай компоненттер қолданылады? |
1 |
22.02 |
|
|
24 |
3 |
Ойындарды қалай құруға болады? |
6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру 6.3.3.1- ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану |
1 |
01.03 |
|
25 |
4 |
Ойындарды қалай құруға болады? |
1 |
07.03 |
|
|
26 |
|
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау |
|
1 |
15.03 |
|
4 тоқсан |
|||||
|
6.4А -бөлім Компьютерлік ойынды құру (жалғасы) (7 сағат) |
|||||
|
27 |
1 |
Біздің ойынымыз жұмыс істейтініне қалай сенімді боламыз? |
6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру 6.3.3.1- ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану |
1 |
05.04 |
|
28 |
2 |
Біздің ойынымыз жұмыс істейтініне қалай сенімді боламыз? |
1 |
12.04 |
|
|
29 |
3 |
Біздің ойынымыз жұмыс істейтініне қалай сенімді боламыз? |
1 |
19.04 |
|
|
30 |
4 |
Ойындарға құжатты қалай құруға болады? |
6.2.2.1 -сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) |
1 |
26.04 |
|
31 |
5 |
Ойындарға құжатты қалай құруға болады? |
1 |
03.05 |
|
|
32 |
6 |
Біз ойынды қалай тарамыз? |
6.4.2.2 -авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу |
1 |
10.05 |
|
33 |
7 |
Біз ойынды қалай тарамыз? |
1 |
17.05 |
|
|
34 |
|
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау |
|
1 |
|
шағым қалдыра аласыз













