Материалдар / КТЖ 6 сынып информтика

КТЖ 6 сынып информтика

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен күнтізбелік тақырыптық жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қырқүйек 2018
3921
51 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күнтізбелік-тақырыптық жоспарПән: Информатика6 сынып
1 тоқсан
Р/саптаСабақтың тақырыбыОқу мақсаттары Сағат саныМерзімі
6.1Аөлім Компьютер және мен (4 сағат)
11Эргономика дегеніміз не?6.4.1.1-эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін)107.09
22Есептеуіш техниканың даму тарихы 6.1.1.1 -есептеу техникасының дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу114.09
33Компьютер қалай жұмыс істейді?6.1.1.2- компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін түсіндіру6.1.2.1- операциялық жүйенің негізгі міндеттерін атап өту121.09
44Сымсыз желілер6.1.3.1- сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіру128.09
6.1В -бөлім Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру (4 сағат)
51Сілтемелер6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)105.10
62Гиперсілтеме6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)6.4.2.1 - авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу112.10
73Мазмұны6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)119.10
8

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

126.10
2 тоқсан
94Рефератты құрастыру (мини-жоба)6.4.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) 6.4.2. -авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу109.11
6.2А-бөлім Мәтіндік ақпаратты ұсыну (3 сағат)
101Ақпаратты шифрлау6.2.1.1-шифрлаудың әр түрлі әдістерін қолдана отырып мәтіндік ақпаратты кодтау және кодтан шығару116.11
112Екілік кодтау6.2.1.2-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру123.11
123Екілік кодтау

130.11
6.2В бөлім. Компьютерлік графика (3 сағат)
131Векторлық бейнелерді құру6.2.2.2- векторлық кескіндерді құру және өңдеу107.12
142Векторлық бейнелерді құру

114.12
153Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру 6.2.2.3- растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау121.12
16

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

128.12
3 тоқсан
6.3Аөлім Компьютерлік ойындар қалай әзірленеді? (5 сағат)
171Ойынның тұжырымдамасы деген не? Ойынның идеясы қандай?6.3.2.1 - есептің шешімін кезеңмен талдау6.3.2.2 - блок-схема түріндегі қадамды ұсыну111.01
182Ойынның жақсы кейіпкері қандай болу керек?6.3.2.1- есептің шешімін кезеңмен талдау118.01
193Ойында қалай жеңуге болады?6.3.2.2 - алгоритмді блок-схема түрінде ұсыну125.01
204Ойын ортасы деген не?6.3.2.1 - есептің шешімін кезеңмен талдау101.02
215Сіздің ойыңыз қайда және қалай жұмыс істейді?6.3.2.1 - есептің шешімін кезеңмен талдау6.3.2.2 -блок-схема түрінде алгоритмді ұсыну108.02
6.3В бөлім. Компьютерлік ойынды құру (4 сағат)
221Ойынды әзірлеу барысында қандай компоненттер қолданылады?6.3.2.1- есептің шешімін кезеңмен талдау6.3.2.2 - блок-схема түрінде алгоритмді ұсыну6.3.3.1- ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру115.02
232Ойынды әзірлеу барысында қандай компоненттер қолданылады?

122.02
243Ойындарды қалай құруға болады?6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру 6.3.3.1- ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану101.03
254Ойындарды қалай құруға болады?

107.03
26

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

115.03
4 тоқсан
6.4А -бөлім Компьютерлік ойынды құру (жалғасы) (7 сағат)
271Біздің ойынымыз жұмыс істейтініне қалай сенімді боламыз?6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру6.3.3.1- ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану105.04
282Біздің ойынымыз жұмыс істейтініне қалай сенімді боламыз?

112.04
293Біздің ойынымыз жұмыс істейтініне қалай сенімді боламыз?

119.04
304Ойындарға құжатты қалай құруға болады?6.2.2.1 -сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)126.04
315Ойындарға құжатты қалай құруға болады?

103.05
326Біз ойынды қалай тарамыз?6.4.2.2 -авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу110.05
337Біз 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ