Материалдар / КТЖ жаңа тарих 5 сынып

КТЖ жаңа тарих 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
КТЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қырқүйек 2024
137
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ежелгі Қазақстан тарихы 5-сынып, аптасына – 2 сағат, барлығы 68 сағат




Ауыспалы
тақырыптар

/бөлім атаулары/

Сабақтардың тақырыбы

Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті:

Сағат саны

Уақыты

Ескерту

1- тоқсан (16-сағат)

1

5.1. Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі


Кіріспе сабақ.

Зерттеу сұрағы: Қазақстанның ежелгі тарихында не оқытылады?

Ежелгі Қазақстан тарихына жалпы шолу

1



2

Алғашқы адамдардың өмірі.

Зерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді?

5.1.1.1 алғашқы адамдардың антропологиялық белгілерін сипаттау

5.1.2.1 алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету

1



3

1



4

Қазақстан аумағындағы тас дәуірінің тұрақтары.

Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты?

5.2.3.1 қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу

5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

5.4.2.1 еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау

1



5

1



6

Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі.

Зерттеу сұрағы: Мезолит пен неолит дәуірлерінде алғашқы адамдардың өмірі қалай өзгерді?

5.4.1.1 ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау

5.4.2.1 еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау

1



7

1



8


Ботай мәдениеті.

Зерттеу сұрағы: Не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп атайды?

5.4.1.1 ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау

1



9

Қазақстан аумағында металлургияның пайда болуы.

Зерттеу сұрағы: Қазақстан жерінде металды өндіру ежелгі адамдардың өмірін қалай өзгертті?

5.4.2.2 металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру


1



10

Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттері.

Зерттеу сұрағы:

Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштерінің қандай ерекшеліктері бар?

5.2.2.2 археологиялық деректерге сүйене отырып, андронов және беғазы-дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау;

5.2.2.5 Ә.Марғұланның Қазақстан археологиясының дамуына қосқан үлесін айқындау

1



11

1



12

Қазақстандағы жартастарға салынған ежелгі суреттер.

Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді?

5.2.1.1 алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау;

5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау



1





13

Қазақстандағы жартастарға салынған ежелгі суреттер.

Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді? . БЖБ №1

5.1.2.1 алғашқы адамдардың тұрмыс- тіршілігін шығармашылық түрде көрсету

1



14


Ежелгі адамдардың өміріне саяхат.

1



15

ТЖБ №1


1



16

Өлкетану

Туған өлкенің аңыз-ертегілері.

5.2.2.9 өлкенің аңыз-ертегілерінің мән- мағынасын түсіндіру

1



2- тоқсан (16-сағат)

17

5.2.

Ежелгі көшпелілер өмірі

















Қазақстан аумағында темірдің игерілуі.

Зерттеу сұрағы: Темір өндіру адамдар өмірін қалай өзгертті?

5.4.2.2 металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру

1



18

1



19

Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы.

Зерттеу сұрағы: Көшпелі мал шаруашылығы неліктен Қазақстанның ежелгі тұрғындары шаруашылығының негізгі түріне айналды?

5.4.1.2 көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру;

5.2.2.6 көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу

1



20

1



21

Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті.

Зерттеу сұрағы:Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде?

5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

5.2.2.6 көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну

1



22

1



23

Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы.

Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды?

5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

1



24

Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы.

Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды? БЖБ №2

1



25

5.2.

Сақтар










Сақтар туралы тарихи мәліметтер.

Зерттеу сұрағы: Қандай тарихи дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді?

5.3.1.1 картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету;

5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

1



26

1



27

1



28

«Алтын адам» археологиялық олжасы.

Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? БЖБ №3

5.2.3.1 қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу

5.2.2.4 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау

5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

1



29

1



30

«Алтын адам» археологиялық олжасы.

Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды

1



31

ТЖБ №2


1



32

Өлкетану

Өлкенің тарихи ескерткіштері.


5.2.2.8 өлкедегі тарихи ескерткіштердің құндылығын түсіну

1



3- тоқсан (20 - сағат)

33

5.3.

Сақтар































Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады?

5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшелік терін түсіндіру

5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

1



34

1



35

Берел қорғандары.

Зерттеу сұрағы. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды?

5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

1



36

1



37

Тасмола археологиялық мәдениеті.

Зерттеу сұрағы: «Мұртты обалардың» ерекшелігі неде?

5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау

5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

1



38

1



39

Сақ патшайымы Томирис.

Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған?

5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

1



40

1



41

Шырақтың ерлігі.

Зерттеу сұрағы: Сақтар тәуелсіздік үшін қалай күресті?

1



42

Сақтардың АлександрМакедонский әскеріне қарсы күресі.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Александр Македонский дің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды?

5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

1



43

Сақтардың Александр Македонский әскеріне қарсы күресі.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Александр Македонский дің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды? БЖБ№4

1



44

5.3. Үйсіндер мен қаңлылар


Үйсіндер туралы жазба деректер.

Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?


5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру;

5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

1



45

1



46

Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы.

Зерттеу сұрағы: Қаңлыларда қала мәдениетінің дамуы немен байланысты?

5.4.2.3 Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру

5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

1



47

1



48

Қаңлылардың қоғамдық құрылысы.

Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады?

5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;

5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

1



49

Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті.

Зерттеу сұрағы: Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетінің ерекшеліктері қандай? БЖБ №5

5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

5.2.2.6 көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну

1



50

Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті.

Зерттеу сұрағы: Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетінің ерекшеліктері қандай?

1



51

ТЖБ №3

1



52

Өлкетану

Өңірдің тарихи тұлғалары: билер, батырлар және ақындар.

5.3.1.3 тарихи тұлғалардың туған өлке тарихындағы ролін түсіндіру

1



4- тоқсан (16-сағ)

53

5.4.

Ғұндар


Ғұн тайпаларының бірігуі.

Зерттеу сұрағы: Неге Мөде шаньюй «Жер - мемлекеттің негізі» деді?

5.3.1.1 картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету

5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

1



54

1



55

Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары.

Зерттеу сұрағы: Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?

5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

1



56

1



57

Ғұндардың Батысқа қоныс аударуы.

Зерттеу сұрағы: Ғұндардың Батысқа қоныстануы қандай өзгерістерге әкелді?

5.1.1.3 ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету

1



58

1



59

Аттила және оның жаулаушылық жорықтары.

Зерттеу сұрағы: Ежелгі авторлар Аттилаға қандай баға береді?БЖБ №6


5.1.1.3 ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету

5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

1



60

1



61

5.4

Сарматтар






Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі.

Зерттеу сұрақтары: Сармат қоғамы несімен ерекшеленеді?

5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;

5.3.1.1 картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету;

5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

1



62

1



63

Сарматтардың саяси тарихы.

Зерттеу сұрағы: Сарматтар қандай мемлекеттермен өзара қарым-қатынаста болды? БЖБ №7

5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

1



64

5.4

Ежелгі Қазақстан тарихына шолу


Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты.

Зерттеу сұрағы: Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты қалай өзгерді? БЖБ №8


5.1.1.2 Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтау

1



65

1



66


Ежелгі Қазақстанға саяхат


5.4.1.1 ежелгі адамдардың алғашқы кәсібін сипаттау;

5.4.1.2 көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру

5.4.2.1 еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау;

5.4.2.3 Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру

1




67

ТЖБ №4


1



68

Өлкетану

Өлкетану мұражайы және тарихи жәдігерлер.

5.2.2.7 тарихи мұраны жеткізудегі жәдігерлердің рөлін сипаттау

1













Дүниежүзі тарихы 5-сынып, аптасына – 1 сағат, барлығы 34 сағат


Ауыспалы
тақырыптар

/бөлім атаулары/

Сабақтардың тақырыбы

Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті:

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

1- тоқсан(8-сағат)

1

Терімшілер-аңшылардан бастап егіншілер мен мал өсірушілерге дейін

Алғашқы адам қалай пайда болды?

5.1.1.1 түрлі теориялар негізінде адамның пайда болуын түсіндіру;

5.1.1.2 адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру

1



2

Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған?

5.2.2.1 ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін «алғашқы қауымдық өнер» ұғымын пайдалану;

5.2.1.2 тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу

1



3

Неліктен адамдар егіншілікпен және мал шаруашылығымен айналыса бастады?

БЖБ №1

5.4.1.1 кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда) сипаттау;

5.4.1.2 «неолиттік төңкеріс» ұғымын түсіндіру, оның мәнін ашу;

5.4.2.1 экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстыру

1



4

Өзен алқаптары өркениеттері


Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды?

5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

1




Өзен алқаптарындағы өркениеттер туралы қалай біле аламыз?

5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;

5.2.2.3 ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

5

Ежелгі Египет

Неліктен Египет «Қара жер» деп аталған?


5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;

5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

1



6

Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынды?


5.2.1.2 тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу;

5.2.2.2 Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау;

1



7

Пунт жеріне перғауын Хатшепсут кемелерін не үшін жіберді?

БЖБ №2

5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

1



8

Ежелгі Египет тұрғындарының өмірі туралы Тутанхамон табытханасы қандай сыр шертеді?

5.2.1.2 тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу;

5.2.2.2 Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау;

5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

1





2 – тоқсан(8-сағат)




9

Қос дөңгелекті арбалар және империялар

Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті?


5.3.2.1 ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау

1



10

Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды?

5.3.2.1 ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау

1



11

Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты болды?

5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;

5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

1



12

Ежелгі Орта Азия империялары қаншалықты қуатты болды? БЖБ №3

5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін талдау;

5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

1



13

Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің салтанат құруы

Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті? Неліктен Ежелгі

5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;

5.2.2.3 ежелгі дүние өнеріне сипаттама беру;

1



14

Неліктен Ежелгі Үндістанда индуизм буддизмнен басым болды?

5.1.2.3 қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін «касталық жүйе» ұғымын қолдану;

5.2.1.3 ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

1



15

Ежелгі сауда орталығы ретіндегі Үндістанның рөлі қаншалықты маңызды болды?

БЖБ №4

5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;

5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау

1



16

Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды?

5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау

1



3 –тоқсан(11-сағат)

17

Ежелгі Қытай

Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті?

5.2.3.1 ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру

1



18

Терракот әскері Ежелгі Қытай туралы қандай ақпарат береді?

5.3.1.1 ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау

1




Ежелгі Қытайдың қандай ғылыми жаңалықтары бүгінгі күнге дейін жетті?


5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау

1



19

Ежелгі Қытайдың қандай ғылыми жаңалықтары бүгінгі күнге дейін жетті?

БЖБ №5

5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау

1



20

7-бөлім

Ежелгі Грекия

Ежелгі Грекия өркениеті бастауын қайдан алады?

5.2.2.3 ежелгі дүние өнеріне сипаттама беру

1



21

Неліктен Ежелгі Грекияны демократияның отаны деп атайды?

5.3.1.1 ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;

5.3.1.2 Афина мемлекетінде демократияның пайда болуын түсіндіру;

5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

1



22

Ежелгі Спарта Афиныдан несімен ерекшеленді?

5.3.1.1 ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;

5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

1



23

Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады?

5.3.2.1 ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау

1



24

Ежелгі Грекия мәдениеті


Ежелгі Грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті?


5.2.3.1 ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру

1



25

Ежелгі Грекия өнері қандай болды? БЖБ №6

5.2.2.3 ежелгі дүние өнеріне сипаттама беру

1



26

Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті?

5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;

5.2.4.1 ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау

1



4 – тоқсан(7 сағат)

27

Рим империясының гүлденуі


Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды?


5.3.2.1 ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.1.1 ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;

5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау

1



28

1



30

Спартактың көтерілісі ежелгі Римдегі құлдықты қалай сипаттайды? БЖБ №7

5.1.2.2 ежелгі дүниедегі құлдықтың ерекшеліктерін анықтау;

5.3.2.3 Ежелгі Римдегі Спартак көтерілісін сипаттау, себептерін анықтау

1



31

Дәуірлер кезеңіндегі Рим



І-ІІІ ғасырларда Рим империясы қалай дамыды?


5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін түсіндіру;

5.2.1.3 ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау;

5.2.1.1 негізгі діни ұғымдарды (Құдай, ғибадатхана, абыз, қасиетті жазбалар, пұт) түсіндіру

1



32

1



33


IV-Vғасырларда Рим империясы қалай өзгерді? БЖБ №8

5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін түсіндіру;

5.2.1.3 ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

1




34

Ежелгі дүниенің мәдени мұрасы қандай?

5.2.4.1 ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау;

5.2.2.3 ежелгі дүние өнеріне сипаттама беру;

5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау

1






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ