Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Calendar Thematic Plan for grade 10

    within the framework of updating the secondary education content

    2023-2024 academic year Action


    №

    Units/ Changing lessons

    Theme

    Learning objectives


    Hours

    Date

    Notes

    1st term 24 hours

    1

    Unit 1:

    Science and scientific phenomena

    (12 hours)

    Science and scientific phenomena: Famous scientists


    10.1.6.1 - organize and present information clearly to others;

    10.2.1.1- understand the main points in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a limited range of unfamiliar topics;

    10.2.2.1 - understand specific information in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a limited range of unfamiliar topics;

    10.3.4.1 - evaluate and comment on the views of others in a growing variety of talk contexts on a growing range of general and curricular topics;

    10.4.1.1 - understand main points in extended texts on a wide range of familiar and some general and curricular topics;

    10.4.3.1 - skim a range of lengthy texts with speed to identify content meriting closer reading on a range of general and curricular topics;

    10.5.2.1 - use a growing range of vocabulary, which is appropriate to topic and genre, and which is spelt accurately;

    10.6.7.1 - use perfect continuous forms and a variety of simple perfect active and passive forms including time adverbials … so far, lately, all my life , on a wide range of familiar general and curricular topics;

    10.6.13.1 - use a growing variety of past modal forms including must have, can’t have, might have to express speculation and deduction about the past on a wide range of familiar general and curricular topics

    10.1.2.1 - use speaking and listening skills to provide sensitive feedback to peers;

    10.1.4.1 - evaluate and respond constructively to feedback from others;

    10.2.3.1 - understand the detail of an argument in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a limited range of unfamiliar topics;

    10.3.6.1 - navigate talk and modify language through paraphrase and correction in talk on a range of familiar general and curricular topics;

    10.4.8.1 - use a wide range of familiar and unfamiliar paper and digital reference resources to check meaning and extend understanding

    10.1.10.1 - use talk or writing as a means of reflecting on and exploring a range of perspectives on the world;

    10.5.4.1 - use style and register to achieve appropriate degree of formality in a growing variety of written genres on a range of general and curricular topics;

    10.5.6.1 - write coherently at text level using a variety of connectors on a range of familiar general and curricular topics;

    10.6.2.1 - use a variety of quantifiers for countable and uncountable nouns and a variety of noun phrases on a wide range of familiar general and curricular topics;

    10.6.9.1 - use appropriately a wide variety of active and passive simple present and past forms and past perfect simple forms in narrative and reported speech on a wide range of familiar general and curricular topic ;

    10.6.16.1 - use a wide variety of conjunctions on a wide range of familiar general and curricular topics

    1



    2

    Interesting facts about genetics. DNA: A world without disease

    1



    3

    Interesting facts about genetics. DNA: Grammar comprehension of adverb

    1



    4

    Interesting facts about genetics. DNA Back to life

    1



    5

    Interesting facts about genetics. DNA: Grammar Past modals of speculations

    1



    6

    Myth busters: Jobs related to science

    1



    7

    Myth busters: Word formation. Negative verbs

    1



    8

    Writing an article: An article about a famous person

    1



    9

    Writing an article: Active /Passive: Present/Past simple

    1



    10

    Culture corner

    1



    11

    Curricular: Biology

    1



    12

    Language in use

    Summative assessment for the unit «Science and scientific phenomena»

    1



    13

    Unit 2:

    Natural Disasters

    (14 hours)

    Natural Disasters

    10.1.9.1 - use imagination to express thoughts, ideas, experiences and feelings;

    10.2.1.1 - understand the main points in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a limited range of unfamiliar topics;

    10.2.2.1 - understand specific information in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a limited range of unfamiliar topics;

    10.3.5.1 - interact with peers to make hypotheses about a wide range of general and curricular topics ;

    10.4.5.1 - deduce meaning from context in extended texts on a wide range of familiar general and curricular topics, and some unfamiliar topics;

    10.5.3.1 - write with grammatical accuracy on a range of familiar general and curricular topics;

    10.6.3.1 - use a variety of compound adjectives, adjectives as participles, comparative structures indicating degree, and intensifying adjectives on a wide range of familiar general and curricular topics;

    10.6.4.1 - use a wide variety of determiners and pre-determiner structures on a wide range of familiar general and curricular topics;

    10.6.15.1 - use infinitive forms after an increased number of verbs and adjectives use gerund forms after a variety of verbs and prepositions use a variety of prepositional and phrasal verb on a wide range of familiar general and curricular topics

    10.1.1.1 - use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups;

    10.1.5.1 - use feedback to set personal learning objectives;

    10.3.1.1 - use formal and informal language registers in talk on a wide range of general and curricular topics;

    10.3.7.1 - use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of general and curricular topics;

    10.4.3.1 - skim a range of lengthy texts with speed to identify content meriting closer reading on a range of general and curricular topics;

    10.4.7.1 - recognise patterns of development in lengthy texts [inter-paragraph level] on a range of general and curricular topics;

    10.5.1.1 - plan, write, edit and proofread work at text level independently on a range of general and curricular topics;

    10.5.3.1 - write with grammatical accuracy on a range of familiar general and curricular topics;

    10.5.8.1 - communicate and respond to news and feelings in correspondence through a variety of functions on a range of general and curricular topics

    10.6.7.1 - use perfect continuous forms and a variety of simple perfect active and passive forms including time adverbials … so far, lately, all my life , on a wide range of familiar general and curricular topics;

    10.6.14.1 - use a variety of prepositional phrases before nouns and adjectives use a number of dependent prepositions following nouns and adjectives and a variety of prepositions following verbs on a wide range of familiar general and curricular topics;

    10.6.17.1 - use if / if only in third conditional structures

    use a variety of relative clauses including with which [whole previous clause reference] on a wide range of familiar general and curricular topics

    10.1.1.1 - use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups;

    10.2.7.1 - understand speaker viewpoints and extent of explicit agreement between speakers on a range of general and curricular topics;

    10.3.5.1 - interact with peers to make hypotheses about a wide range of general and curricular topics;

    10.5.5.1 - develop with support coherent arguments supported when necessary by examples and reasons for a wide range of written genres in familiar general and curricular topics;

    10.6.3.1 - use a variety of compound adjectives, adjectives as participles, comparative structures indicating degree, and intensifying adjectives on a wide range of familiar general and curricular topics

    1



    14

    Disasters

    1



    15

    Grammar reference: Compound adjectives

    1



    16

    Causes and consequences of natural disasters

    1



    17

    Grammar reference: Prepositions / Prepositional phrases

    1



    18

    Safety. Prediction and prevention

    1



    19

    Safety: Listening and speaking

    1



    20

    Writing: A story

    1



    21

    Safety: Study skills

    Summative assessment for the unit «Natural Disasters»

    1



    22

    Culture corner: Hurricane Katrina

    1



    23

    Summative control work for the 1st term


    1



    24

    Curricular: Geography

    1



    2nd term 24 hours

    25

    Unit 3:

    Virtual reality

    (12 hours)

    Virtual reality; Application of virtual reality

    10.1.1.1 - use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups;

    10.1.5.1 - use feedback to set personal learning objectives;

    10.2.1.1 - understand the main points in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a limited range of unfamiliar topics;

    10.2.8.1 - recognize inconsistencies in argument in extended talk on a range of general and curricular subjects;

    10.3.5.1 - interact with peers to make hypotheses about a wide range of general and curricular topics;

    10.3.7.1 - use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of general and curricular topics;

    10.4.1.1 - understand main points in extended texts on a wide range of familiar and some unfamiliar general and curricular topics;

    10.4.2.1 - understand specific information and detail in extended texts on a range of

    familiar general and curricular topics, and some unfamiliar topics;

    10.5.4.1 - use style and register to achieve appropriate degree of formality in a growing variety of written genres on a range of general and curricular topics;

    10.6.1.1 - use a variety of abstract compound nouns and complex noun phrases on a range of familiar general and curricular topics, and some unfamiliar general and curricular topics;

    10.6.4.1 - use a wide variety of determiners and pre-determiner structures on a wide range of familiar general and curricular topics;

    10.6.15.1 - use infinitive forms after an increased number of verbs and adjectives use gerund forms after a variety of verbs and prepositions use a variety of prepositional and phrasal verb on a wide range of familiar general and curricular topics

    1



    26

    Products of the future

    1



    27

    Grammar reference: Future tenses

    1



    28

    Apps on t

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шандакбаева Акмоншак
    17 Қырқүйек 2023
    1006
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    КТП 10-класс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    КТП 10-класс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Action оқулығы бойынша КТП
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Calendar Thematic Plan for grade 10

    within the framework of updating the secondary education content

    2023-2024 academic year Action


    №

    Units/ Changing lessons

    Theme

    Learning objectives


    Hours

    Date

    Notes

    1st term 24 hours

    1

    Unit 1:

    Science and scientific phenomena

    (12 hours)

    Science and scientific phenomena: Famous scientists


    10.1.6.1 - organize and present information clearly to others;

    10.2.1.1- understand the main points in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a limited range of unfamiliar topics;

    10.2.2.1 - understand specific information in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a limited range of unfamiliar topics;

    10.3.4.1 - evaluate and comment on the views of others in a growing variety of talk contexts on a growing range of general and curricular topics;

    10.4.1.1 - understand main points in extended texts on a wide range of familiar and some general and curricular topics;

    10.4.3.1 - skim a range of lengthy texts with speed to identify content meriting closer reading on a range of general and curricular topics;

    10.5.2.1 - use a growing range of vocabulary, which is appropriate to topic and genre, and which is spelt accurately;

    10.6.7.1 - use perfect continuous forms and a variety of simple perfect active and passive forms including time adverbials … so far, lately, all my life , on a wide range of familiar general and curricular topics;

    10.6.13.1 - use a growing variety of past modal forms including must have, can’t have, might have to express speculation and deduction about the past on a wide range of familiar general and curricular topics

    10.1.2.1 - use speaking and listening skills to provide sensitive feedback to peers;

    10.1.4.1 - evaluate and respond constructively to feedback from others;

    10.2.3.1 - understand the detail of an argument in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a limited range of unfamiliar topics;

    10.3.6.1 - navigate talk and modify language through paraphrase and correction in talk on a range of familiar general and curricular topics;

    10.4.8.1 - use a wide range of familiar and unfamiliar paper and digital reference resources to check meaning and extend understanding

    10.1.10.1 - use talk or writing as a means of reflecting on and exploring a range of perspectives on the world;

    10.5.4.1 - use style and register to achieve appropriate degree of formality in a growing variety of written genres on a range of general and curricular topics;

    10.5.6.1 - write coherently at text level using a variety of connectors on a range of familiar general and curricular topics;

    10.6.2.1 - use a variety of quantifiers for countable and uncountable nouns and a variety of noun phrases on a wide range of familiar general and curricular topics;

    10.6.9.1 - use appropriately a wide variety of active and passive simple present and past forms and past perfect simple forms in narrative and reported speech on a wide range of familiar general and curricular topic ;

    10.6.16.1 - use a wide variety of conjunctions on a wide range of familiar general and curricular topics

    1



    2

    Interesting facts about genetics. DNA: A world without disease

    1



    3

    Interesting facts about genetics. DNA: Grammar comprehension of adverb

    1



    4

    Interesting facts about genetics. DNA Back to life

    1



    5

    Interesting facts about genetics. DNA: Grammar Past modals of speculations

    1



    6

    Myth busters: Jobs related to science

    1



    7

    Myth busters: Word formation. Negative verbs

    1



    8

    Writing an article: An article about a famous person

    1



    9

    Writing an article: Active /Passive: Present/Past simple

    1



    10

    Culture corner

    1



    11

    Curricular: Biology

    1



    12

    Language in use

    Summative assessment for the unit «Science and scientific phenomena»

    1



    13

    Unit 2:

    Natural Disasters

    (14 hours)

    Natural Disasters

    10.1.9.1 - use imagination to express thoughts, ideas, experiences and feelings;

    10.2.1.1 - understand the main points in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a limited range of unfamiliar topics;

    10.2.2.1 - understand specific information in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a limited range of unfamiliar topics;

    10.3.5.1 - interact with peers to make hypotheses about a wide range of general and curricular topics ;

    10.4.5.1 - deduce meaning from context in extended texts on a wide range of familiar general and curricular topics, and some unfamiliar topics;

    10.5.3.1 - write with grammatical accuracy on a range of familiar general and curricular topics;

    10.6.3.1 - use a variety of compound adjectives, adjectives as participles, comparative structures indicating degree, and intensifying adjectives on a wide range of familiar general and curricular topics;

    10.6.4.1 - use a wide variety of determiners and pre-determiner structures on a wide range of familiar general and curricular topics;

    10.6.15.1 - use infinitive forms after an increased number of verbs and adjectives use gerund forms after a variety of verbs and prepositions use a variety of prepositional and phrasal verb on a wide range of familiar general and curricular topics

    10.1.1.1 - use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups;

    10.1.5.1 - use feedback to set personal learning objectives;

    10.3.1.1 - use formal and informal language registers in talk on a wide range of general and curricular topics;

    10.3.7.1 - use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of general and curricular topics;

    10.4.3.1 - skim a range of lengthy texts with speed to identify content meriting closer reading on a range of general and curricular topics;

    10.4.7.1 - recognise patterns of development in lengthy texts [inter-paragraph level] on a range of general and curricular topics;

    10.5.1.1 - plan, write, edit and proofread work at text level independently on a range of general and curricular topics;

    10.5.3.1 - write with grammatical accuracy on a range of familiar general and curricular topics;

    10.5.8.1 - communicate and respond to news and feelings in correspondence through a variety of functions on a range of general and curricular topics

    10.6.7.1 - use perfect continuous forms and a variety of simple perfect active and passive forms including time adverbials … so far, lately, all my life , on a wide range of familiar general and curricular topics;

    10.6.14.1 - use a variety of prepositional phrases before nouns and adjectives use a number of dependent prepositions following nouns and adjectives and a variety of prepositions following verbs on a wide range of familiar general and curricular topics;

    10.6.17.1 - use if / if only in third conditional structures

    use a variety of relative clauses including with which [whole previous clause reference] on a wide range of familiar general and curricular topics

    10.1.1.1 - use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups;

    10.2.7.1 - understand speaker viewpoints and extent of explicit agreement between speakers on a range of general and curricular topics;

    10.3.5.1 - interact with peers to make hypotheses about a wide range of general and curricular topics;

    10.5.5.1 - develop with support coherent arguments supported when necessary by examples and reasons for a wide range of written genres in familiar general and curricular topics;

    10.6.3.1 - use a variety of compound adjectives, adjectives as participles, comparative structures indicating degree, and intensifying adjectives on a wide range of familiar general and curricular topics

    1



    14

    Disasters

    1



    15

    Grammar reference: Compound adjectives

    1



    16

    Causes and consequences of natural disasters

    1



    17

    Grammar reference: Prepositions / Prepositional phrases

    1



    18

    Safety. Prediction and prevention

    1



    19

    Safety: Listening and speaking

    1



    20

    Writing: A story

    1



    21

    Safety: Study skills

    Summative assessment for the unit «Natural Disasters»

    1



    22

    Culture corner: Hurricane Katrina

    1



    23

    Summative control work for the 1st term


    1



    24

    Curricular: Geography

    1



    2nd term 24 hours

    25

    Unit 3:

    Virtual reality

    (12 hours)

    Virtual reality; Application of virtual reality

    10.1.1.1 - use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups;

    10.1.5.1 - use feedback to set personal learning objectives;

    10.2.1.1 - understand the main points in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a limited range of unfamiliar topics;

    10.2.8.1 - recognize inconsistencies in argument in extended talk on a range of general and curricular subjects;

    10.3.5.1 - interact with peers to make hypotheses about a wide range of general and curricular topics;

    10.3.7.1 - use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of general and curricular topics;

    10.4.1.1 - understand main points in extended texts on a wide range of familiar and some unfamiliar general and curricular topics;

    10.4.2.1 - understand specific information and detail in extended texts on a range of

    familiar general and curricular topics, and some unfamiliar topics;

    10.5.4.1 - use style and register to achieve appropriate degree of formality in a growing variety of written genres on a range of general and curricular topics;

    10.6.1.1 - use a variety of abstract compound nouns and complex noun phrases on a range of familiar general and curricular topics, and some unfamiliar general and curricular topics;

    10.6.4.1 - use a wide variety of determiners and pre-determiner structures on a wide range of familiar general and curricular topics;

    10.6.15.1 - use infinitive forms after an increased number of verbs and adjectives use gerund forms after a variety of verbs and prepositions use a variety of prepositional and phrasal verb on a wide range of familiar general and curricular topics

    1



    26

    Products of the future

    1



    27

    Grammar reference: Future tenses

    1



    28

    Apps on t

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Шет тілі Басқа 10 сынып
    17.00.2023
    1006
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шандакбаева Акмоншак
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации