Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Calendar Thematic Plan for the 5th grade 2023-2024 academic year

    Total: 102 hours (103)

    3 hours per a week

    №

    №

    Cross curricular topics

    Theme

    Learning objectives

    Hours

    Date

    Correction

    I Term

    5В


    1

    1

    Unit 1.

    HOME AND AWAY

    (12 hours)

    Greetings

    5.1.6.1 - organise and present information clearly to others ;

    5.2.1.1 - understand a sequence of supported classroom instructions;

    5.3.1.1 - provide basic information about themselves and others at sentence level on an increasing range of general topics;

    1

    01.09



    2

    2

    Prepositions. Time.

    5.2.1.1 - understand a sequence of supported classroom instructions;

    5.6.14.1 - use prepositions to talk about time and location; use prepositions like to describe things and about to denote topic; use prepositions of direction to, into, out of, from, towards on a limited range of familiar general and curricular topics

    5.1.1.1 use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups;

    1

    05.09


    3

    3

    Classroom objects

    5.4.1.1 - understand the main points in a limited range of short simple texts on general and curricular topics;

    5.3.6.1 - communicate meaning clearly at sentence level during, pair, group and whole class exchanges;

    5.6.6.1 - use basic personal and demonstrative pronouns and quantitative pronouns some, any, something, nothing anything on a limited range of familiar general and curricular topics;

    1

    07.09


    4

    4

    Possessive adjectives and pronouns

    5.6.6.1 - use basic personal and demonstrative pronouns and quantitative pronouns some, any, something, nothing anything on a limited range of familiar general and curricular topics;

    5.2.3.1 - understand an increasing range of unsupported basic questions on general and curricular topics;

    5.5.2.1 write with support a sequence of short sentences in a paragraph on a limited range of familiar general topics;

    1

    08.09


    5

    5

    The verb to be

    5.2.6.1 deduce meaning from context in short, supported talk on an increasing range of general and curricular topics;

    5.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a limited range of general topics

    5.6.11.1 use be/look/sound/feel/taste/smell like and use be made of on a limited range of familiar general and curricular topics;

    1

    12.09


    6

    6

    Days of the week

    5.3.1.1 provide basic information about themselves and others at sentence level on an increasing range of general topics;

    5.4.2.1 understand with little support specific information and detail in short, simple texts on a limited range of general and curricular topics;

    5.6.4.1 use determiners including any, no each, every on a limited range of familiar general and curricular topics;

    1

    14.09


    7

    7

    Countries, nationalities and languages

    5.4.5.1 deduce meaning from context in short texts on a limited range of familiar general and curricular topics

    5.5.3.1 write with support factual descriptions at text level which describe people, places and objects;

    5.1.8.1 - develop intercultural awareness through reading and discussion;

    1

    15.09


    8

    8

    Let’s do the quiz

    5.3.4.1 respond with limited flexibility at sentence level to unexpected comments on an increasing range of general and curricular topics;

    5.3.2.1. ask simple questions to get information about a limited range of general topics;

    5.1.9.1 use imagination to express thoughts, ideas, experiences and feelings

    1

    19.09


    9

    9

    Asking for clarification

    5.5.7.1 use with some support appropriate layout at text level for a limited range of written genres on familiar general topics and some curricular topics

    5.5.6.1 link, with some support, sentences into coherent paragraphs using basic connectors on a limited range of familiar general topics;

    5.2.7.1 - recognize the opinion of the speaker(s) in basic, supported talk on an increasing range of general and curricular topics

    1

    21.09


    10

    10

    Climate and food

    5.2.7.1 - recognize the opinion of the speaker(s) in basic, supported talk on an increasing range of general and curricular topics

    5.5.1.1 plan, write, edit and proofread work at text level with support on a limited range of general and curricular topics;

    5.6.1.1 use appropriate countable and uncountable nouns, including common noun phrases describing times and location, on a limited range of familiar general and curricular topics;

    1

    22.09


    11

    11

    Weather and climate.


    5.1.6.1 - organise and present information clearly to others ;

    5.6.3.1 use a growing variety of adjectives and regular and irregular comparative and superlative adjectives on a limited range of familiar general and curricular topics;

    5.2.3.1 Understand an increasing range of unsupported basic questions on general and curricular topics

    5.3.1.1 Provide basic information about themselves and others at sentence level on an increasing range of general topics.

    5.3.2.1 Ask simple questions to get information about a limited range of general topics.

    1

    26.09


    12

    12

    Fun in Almaty.


    5.3.4.1 respond with limited flexibility at sentence level to unexpected comments on an increasing range of general and curricular topics;

    5.6.12.1 use common regular and irregular adverbs, simple and comparative forms, adverbs of frequency and adverbs of definite time: last week, yesterday on a limited range of familiar general and curricular topics;

    5.6.8.1 use future forms will for predictions and be going to talk about already decided plans on a limited range of familiar general and curricular topics;

    5.4.1.1 understand the main points in a limited range of short simple texts on general and curricular topics;

    1

    28.09


    13

    1

    Unit 2.

    LIVING THINGS

    (13 hours)

    Animals. SAU 1.

    5.1.6.1 - organize and present information clearly to others;

    5.2.1.1 - understand a sequence of supported classroom instructions;

    5.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a limited range of general topics

    1

    29.09


    14

    2

    Animal facts

    5.4.9.1 recognize the difference between fact and opinion in short, simple texts on an increasing range of general and curricular topics

    5.5.8.1 spell most high-frequency words accurately for a limited range of general topics

    5.1.4.1 evaluate and respond constructively to feedback from others;

    5.4.1.1 understand the main points in a limited range of short simple texts on general and curricular topics;


    1

    03.10


    15

    3

    Present Simple

    5.1.5.1 - use feedback to set personal learning objectives;

    5.6.9.1 - use simple present and simple past regular and irregular forms to describe routines, habits and states on a limited range of familiar general and curricular topics;

    5.5.2.1 write with support a sequence of short sentences in a paragraph on a limited range of familiar general topics;

    1

    05.10


    16

    4

    Plants


    5.2.4.1 - understand the main points of supported extended talk on a range of general and curricular topics;

    5.2.6.1 deduce meaning from context in short, supported talk on an increasing range of general and curricular topics

    5.3.6.1 - communicate meaning clearly at sentence level during, pair, group and whole class exchanges;

    1

    06.10


    17

    5

    Was/were

    5.1.7.1 develop and sustain a consistent argument when speaking or writing

    5.6.9.1 use simple present and simple past regular and irregular forms to describe routines, habits and states on a limited range of familiar general and curricular topics;

    5.5.7.1 use with some support appropriate layout at text level for a limited range of written genres on familiar general topics and some curricular topics;

    5.5.8.1 spell most high-frequency words accurately for a limited range of general topics


    1

    10.10


    18

    6

    Discover culture

    5.2.6.1 - deduce meaning from context in short, supported talk on an increasing range of general and curricular topics

    5.2.3.1 understand an increasing range of unsupported basic questions on general and curricular topics;

    5.3.1.1 - provide basic information about themselves and others at sentence level on an increasing range of general topics;

    1

    12.10


    19

    7

    Huskies The Inuit’s helper

    SAU 2

    5.3.4.1 - respond with limited flexibility at sentence level to unexpected comments on an increasing range of general and curricular topics;

    5.4.2.1 - understand with little support specific information and detail in short, simple texts on a limited range of general and curricular topics;

    5.4.4.1 read with some support a limited range of short fiction and non-fiction texts.

    5.4.9.1 recognize the difference between fact and opinion in short, simple texts on an increasing range of general and curricular topics

    1

    13.10


    20

    8

    Animals with backbones.


    5.2.4.1 understand the main points of supported extended talk on a range of general and curricular topics;

    5.6.1.1 use appropriate countable and uncountable nouns, including common noun phrases describing times and location, on a limited range of familiar general and curricular topics;

    5.1.7.1 - develop and sustain a consistent argument when speaking or writing

    1

    17.10


    21

    9

    Asking for and giving directions. A description of an animal.

    5.5.3.1 write with support factual descriptions at

    text level which describe people, places and objects;

    5.6.3.1 use a growing variety of adjectives and regular and irregular comparative and superlative adjectives on a limited range of familiar general and curricular topics;

    5.4.1.1 Understand the main points in a limited range of short simple texts on general and curricular topics;

    5.4.4.1 Read with some support a limited range of short fiction and non-fiction texts.

    5.5.2.1 Write with support a sequence of short sentences in a paragraph on a limited range of familiar general topics.

    1

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жомартов Нурали Русланович
    27 Ақпан 2024
    1852
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    КТП Ағылшын тілі - 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    КТП Ағылшын тілі - 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    КТП 2023-2024
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Calendar Thematic Plan for the 5th grade 2023-2024 academic year

    Total: 102 hours (103)

    3 hours per a week

    №

    №

    Cross curricular topics

    Theme

    Learning objectives

    Hours

    Date

    Correction

    I Term

    5В


    1

    1

    Unit 1.

    HOME AND AWAY

    (12 hours)

    Greetings

    5.1.6.1 - organise and present information clearly to others ;

    5.2.1.1 - understand a sequence of supported classroom instructions;

    5.3.1.1 - provide basic information about themselves and others at sentence level on an increasing range of general topics;

    1

    01.09



    2

    2

    Prepositions. Time.

    5.2.1.1 - understand a sequence of supported classroom instructions;

    5.6.14.1 - use prepositions to talk about time and location; use prepositions like to describe things and about to denote topic; use prepositions of direction to, into, out of, from, towards on a limited range of familiar general and curricular topics

    5.1.1.1 use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups;

    1

    05.09


    3

    3

    Classroom objects

    5.4.1.1 - understand the main points in a limited range of short simple texts on general and curricular topics;

    5.3.6.1 - communicate meaning clearly at sentence level during, pair, group and whole class exchanges;

    5.6.6.1 - use basic personal and demonstrative pronouns and quantitative pronouns some, any, something, nothing anything on a limited range of familiar general and curricular topics;

    1

    07.09


    4

    4

    Possessive adjectives and pronouns

    5.6.6.1 - use basic personal and demonstrative pronouns and quantitative pronouns some, any, something, nothing anything on a limited range of familiar general and curricular topics;

    5.2.3.1 - understand an increasing range of unsupported basic questions on general and curricular topics;

    5.5.2.1 write with support a sequence of short sentences in a paragraph on a limited range of familiar general topics;

    1

    08.09


    5

    5

    The verb to be

    5.2.6.1 deduce meaning from context in short, supported talk on an increasing range of general and curricular topics;

    5.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a limited range of general topics

    5.6.11.1 use be/look/sound/feel/taste/smell like and use be made of on a limited range of familiar general and curricular topics;

    1

    12.09


    6

    6

    Days of the week

    5.3.1.1 provide basic information about themselves and others at sentence level on an increasing range of general topics;

    5.4.2.1 understand with little support specific information and detail in short, simple texts on a limited range of general and curricular topics;

    5.6.4.1 use determiners including any, no each, every on a limited range of familiar general and curricular topics;

    1

    14.09


    7

    7

    Countries, nationalities and languages

    5.4.5.1 deduce meaning from context in short texts on a limited range of familiar general and curricular topics

    5.5.3.1 write with support factual descriptions at text level which describe people, places and objects;

    5.1.8.1 - develop intercultural awareness through reading and discussion;

    1

    15.09


    8

    8

    Let’s do the quiz

    5.3.4.1 respond with limited flexibility at sentence level to unexpected comments on an increasing range of general and curricular topics;

    5.3.2.1. ask simple questions to get information about a limited range of general topics;

    5.1.9.1 use imagination to express thoughts, ideas, experiences and feelings

    1

    19.09


    9

    9

    Asking for clarification

    5.5.7.1 use with some support appropriate layout at text level for a limited range of written genres on familiar general topics and some curricular topics

    5.5.6.1 link, with some support, sentences into coherent paragraphs using basic connectors on a limited range of familiar general topics;

    5.2.7.1 - recognize the opinion of the speaker(s) in basic, supported talk on an increasing range of general and curricular topics

    1

    21.09


    10

    10

    Climate and food

    5.2.7.1 - recognize the opinion of the speaker(s) in basic, supported talk on an increasing range of general and curricular topics

    5.5.1.1 plan, write, edit and proofread work at text level with support on a limited range of general and curricular topics;

    5.6.1.1 use appropriate countable and uncountable nouns, including common noun phrases describing times and location, on a limited range of familiar general and curricular topics;

    1

    22.09


    11

    11

    Weather and climate.


    5.1.6.1 - organise and present information clearly to others ;

    5.6.3.1 use a growing variety of adjectives and regular and irregular comparative and superlative adjectives on a limited range of familiar general and curricular topics;

    5.2.3.1 Understand an increasing range of unsupported basic questions on general and curricular topics

    5.3.1.1 Provide basic information about themselves and others at sentence level on an increasing range of general topics.

    5.3.2.1 Ask simple questions to get information about a limited range of general topics.

    1

    26.09


    12

    12

    Fun in Almaty.


    5.3.4.1 respond with limited flexibility at sentence level to unexpected comments on an increasing range of general and curricular topics;

    5.6.12.1 use common regular and irregular adverbs, simple and comparative forms, adverbs of frequency and adverbs of definite time: last week, yesterday on a limited range of familiar general and curricular topics;

    5.6.8.1 use future forms will for predictions and be going to talk about already decided plans on a limited range of familiar general and curricular topics;

    5.4.1.1 understand the main points in a limited range of short simple texts on general and curricular topics;

    1

    28.09


    13

    1

    Unit 2.

    LIVING THINGS

    (13 hours)

    Animals. SAU 1.

    5.1.6.1 - organize and present information clearly to others;

    5.2.1.1 - understand a sequence of supported classroom instructions;

    5.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a limited range of general topics

    1

    29.09


    14

    2

    Animal facts

    5.4.9.1 recognize the difference between fact and opinion in short, simple texts on an increasing range of general and curricular topics

    5.5.8.1 spell most high-frequency words accurately for a limited range of general topics

    5.1.4.1 evaluate and respond constructively to feedback from others;

    5.4.1.1 understand the main points in a limited range of short simple texts on general and curricular topics;


    1

    03.10


    15

    3

    Present Simple

    5.1.5.1 - use feedback to set personal learning objectives;

    5.6.9.1 - use simple present and simple past regular and irregular forms to describe routines, habits and states on a limited range of familiar general and curricular topics;

    5.5.2.1 write with support a sequence of short sentences in a paragraph on a limited range of familiar general topics;

    1

    05.10


    16

    4

    Plants


    5.2.4.1 - understand the main points of supported extended talk on a range of general and curricular topics;

    5.2.6.1 deduce meaning from context in short, supported talk on an increasing range of general and curricular topics

    5.3.6.1 - communicate meaning clearly at sentence level during, pair, group and whole class exchanges;

    1

    06.10


    17

    5

    Was/were

    5.1.7.1 develop and sustain a consistent argument when speaking or writing

    5.6.9.1 use simple present and simple past regular and irregular forms to describe routines, habits and states on a limited range of familiar general and curricular topics;

    5.5.7.1 use with some support appropriate layout at text level for a limited range of written genres on familiar general topics and some curricular topics;

    5.5.8.1 spell most high-frequency words accurately for a limited range of general topics


    1

    10.10


    18

    6

    Discover culture

    5.2.6.1 - deduce meaning from context in short, supported talk on an increasing range of general and curricular topics

    5.2.3.1 understand an increasing range of unsupported basic questions on general and curricular topics;

    5.3.1.1 - provide basic information about themselves and others at sentence level on an increasing range of general topics;

    1

    12.10


    19

    7

    Huskies The Inuit’s helper

    SAU 2

    5.3.4.1 - respond with limited flexibility at sentence level to unexpected comments on an increasing range of general and curricular topics;

    5.4.2.1 - understand with little support specific information and detail in short, simple texts on a limited range of general and curricular topics;

    5.4.4.1 read with some support a limited range of short fiction and non-fiction texts.

    5.4.9.1 recognize the difference between fact and opinion in short, simple texts on an increasing range of general and curricular topics

    1

    13.10


    20

    8

    Animals with backbones.


    5.2.4.1 understand the main points of supported extended talk on a range of general and curricular topics;

    5.6.1.1 use appropriate countable and uncountable nouns, including common noun phrases describing times and location, on a limited range of familiar general and curricular topics;

    5.1.7.1 - develop and sustain a consistent argument when speaking or writing

    1

    17.10


    21

    9

    Asking for and giving directions. A description of an animal.

    5.5.3.1 write with support factual descriptions at

    text level which describe people, places and objects;

    5.6.3.1 use a growing variety of adjectives and regular and irregular comparative and superlative adjectives on a limited range of familiar general and curricular topics;

    5.4.1.1 Understand the main points in a limited range of short simple texts on general and curricular topics;

    5.4.4.1 Read with some support a limited range of short fiction and non-fiction texts.

    5.5.2.1 Write with support a sequence of short sentences in a paragraph on a limited range of familiar general topics.

    1

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шет тілі Барлық материалдар 5 сынып
    27.02.2024
    1852
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жомартов Нурали Русланович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации