Р/с
|
Ауыспалы
тақырыптар
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Оқыту
мақсаты
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
3 -
тоқсан
|
1
|
Тіл және
сөйлеу
|
Сөйлеу не үшін
қажет?
|
1.2.1.2 оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу.
|
1
|
|
|
2
|
|
Ана
тілі
Сөйлеу не үшін
қажет?
|
1.2.1.2 оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.1.2.1* көмекші
құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай
отырып баяндау;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу.
|
1
|
|
|
3
|
Дыбыс
және
әріп
|
Дыбыстар мен
әріптер
|
1.2.1.2 оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.2.8.2.дауысты және
дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан,
жіңішке болып бөлінетінін түсіну;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу.
|
1
|
|
|
4
|
|
Алғашқы
қар
Дыбыстар мен
әріптер
|
1.2.1.2 оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.2.8.2.дауысты және
дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан,
жіңішке болып бөлінетінін түсіну;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу.
|
1
|
|
|
5
|
|
Сырғанақта
Дыбыстар мен
әріптер
|
1.2.1.2 оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.2.5.1.мұғалімнің
қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою,
сұраққа жауап беру;
1.3.5.1 мұғалімнің
қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені
түзету;
|
1
|
|
|
6
|
|
Соқпақ
Дауысты және дауыссыз
дыбыстар
|
1.2.1.2 оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.2.8.2.дауысты және
дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке
болып бөлінетінін
түсіну.
1.1.7.1. сюжетті
сурет бойынша шағын әңгіме
құрау.
|
1
|
|
|
7
|
|
Қыс.
Дауысты және дауыссыз
дыбыстар
|
1.2.1.2 оқу түрлерін
(буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.2.5.1.мұғалімнің
қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою,
сұраққа жауап беру;
1.2.8.2.дауысты және дауыссыз
дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып
бөлінетінін түсіну.
|
1
|
|
|
8
|
|
Қыс
мезгілі.
Дауысты және дауыссыз
дыбыстар
|
1.2.1.2 оқу түрлерін
(буындап
оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу,
түсініп оқу) қолдану;
1.1.7.1. сюжетті сурет бойынша
шағын әңгіме құрау;
1.2.8.2.дауысты және
дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке
болып бөлінетінін
түсіну.
|
1
|
|
|
9
|
|
Қыста.
Дауысты және дауыссыз
дыбыстар
|
1.2.1.2 оқу түрлерін
(буындап
оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу,
түсініп оқу) қолдану;
1.1.7.1. сюжетті сурет бойынша
шағын әңгіме құрау;
1.2.8.2.дауысты және
дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке
болып бөлінетінін
түсіну.
|
1
|
|
|
10
|
|
Балақайлар
әні.
Жуан және жіңішке дауысты
дыбыстар
|
1.2.1.2 оқу түрлерін
(буындап
оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу,
түсініп оқу) қолдану;
1.2.8.2.дауысты және дауыссыз
дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып
бөлінетінін түсіну;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу.
|
1
|
|
|
11
|
|
Әже.
Жуан және жіңішке дауысты
дыбыстар
|
1.2.1.2 оқу түрлерін
(буындап
оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу,
түсініп оқу) қолдану;
1.2.8.2.дауысты және дауыссыз
дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып
бөлінетінін түсіну;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу.
|
1
|
|
|
12
|
|
Бәрінен де
жақсы.
Жуан және жіңішке дауысты
дыбыстар
|
1.2.5.1.мұғалімнің
қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою,
сұраққа жауап беру;
1.2.8.2.дауысты және дауыссыз
дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып
бөлінетінін түсіну;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу.
|
1
|
|
|
13
|
|
Әдепті
балалар.
Жуан және жіңішке айтылатын
сөздер
|
1.1.3.1* тақырыбы
мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын
болжау;
1.2.8.2.дауысты және дауыссыз
дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып
бөлінетінін түсіну.
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу.
|
1
|
|
|
14
|
|
Ақша қардың
әлегі.
Жуан және жіңішке айтылатын
сөздер
|
1.3.1.2.мәтін бөліктерін
анықтап, жоспар құру;
1.2.8.2.дауысты және дауыссыз
дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып
бөлінетінін түсіну.
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу.
|