Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Calendar Thematic Plan for grade 9 within the excel of updating

    the secondary education content

    2023-2024 academic year



    №


    Changeable themes

    Ауыспалы тақырыптар

    Theme

    Сабақтың тақырыбы

    Learning objectives

    Оқудың мақсаттары

    Hours Сағат саны

    Мерзімі

    Date


    Ескерту


    I term –(24 hours)


    Hobbies and qualitiesUnit 1



    1






    Vocabulary: Hobbies


    9.1.6.1 organize and present information clearly to others

    9.3.3.1 explain and justify their own point of view on a range of general and curricular topics

    9.6.3.1 use a variety of compound adjectives and adjectives as participles and a variety of comparative structures to indicate degree on a range of familiar general and curricular topics

    1



    2


    Reading: shark attack

    9.6.12.1 use an increased variety of comparative degree adverb structures with regular and irregular adverbs use a variety of pre-verbal, post-verbal and end-position adverbs on a range of familiar general and curricular topics

    9.6.12.1 use an increased variety of comparative degree adverb structures with regular and irregular adverbs use a variety of pre-verbal, post-verbal and end-position adverbs on a range of familiar general and curricular topics

    1



    3


    Vocabulary: hobbies and equipment

    9.6.14.1 use an increased variety of prepositions before nouns and adjectives use a growing number of dependent prepositions following nouns and adjectives and an increased variety of dependent prepositions following verbs on a range of familiar general and curricular topics

    9.5.3.1 write with moderate grammatical accuracy on a wide range of familiar general and curricular topics

    9.4.2.1 understand specific information and detail in texts on a range of familiar general and curricular topics, including some extended texts

    1



    4




    Use of English: Present simple, Present continuous

    9.6.9.1 use appropriately an increased variety of active and passive simple present and past forms and past perfect simple forms in narrative and reported speech on a range of familiar general and curricular topics

    9.3.5.1 interact with peers to negotiate, agree and organise priorities and plans for completing classroom tasks

    9.4.9.1 recognize inconsistencies in argument in extended texts on a range of general and curricular topics

    1







    5


    Use of English: The passive

    9.3.5.1 interact with peers to negotiate, agree and organise priorities and plans for completing classroom tasks

    9.2.2.1 understand most specific information in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics

    9.5.2.1 write independently about factual and imaginary past events, activities and experiences on a range of familiar general and curricular topics

    9.6.9.1 use appropriately an increased variety of active and passive simple present and past forms and past perfect simple forms in narrative and reported speech on a range of familiar general and curricular topics

    1



    6


    Reading: Turning your hobby into a business

    9.2.1.1 understand the main points in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics

    9.6.10.1 use present continuous forms and past continuous, including a growing variety of passive forms, on a range of familiar general and curricular topics

    9.3.5.1 interact with peers to negotiate, agree and organise priorities and plans for completing classroom tasks

    1



    7


    Phrasal verbs (turn)

    9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a wide increased range of general and curricular topics

    9.4.5.1 deduce meaning from context in extended texts on a range of familiar general and curricular topics

    9.5.2.1 write independently about factual and imaginary past events, activities and experiences on a range of familiar general and curricular topics

    9.2.2.1 understand most specific information in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics

    1



    8


    Everyday English: Discussing career options

    9.3.5.1 interact with peers to negotiate, agree and organise priorities and plans for completing classroom tasks

    9.4.9.1 recognise inconsistencies in argument in extended texts on a range of general and curricular topics

    9.6.3.1 use a variety of compound adjectives and adjectives as participles and a variety of comparative structures to indicate degree on a range of familiar general and curricular topics

    1




    9


    Across cultures: Let’s have fun!

    9.1.8.1 develop intercultural awareness through reading and discussion

    9.3.3.1 explain and justify their own point of view on a range of general and curricular topics

    9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a wide increased range of general and curricular topics

    9.4.2.1 understand specific information and detail in texts on a range of familiar general and curricular topics, including some extended texts


    1






    10


    Across the curriculum: What did Victorians do for fun?

    9.2.5.1 recognize the opinion of the speaker(s) in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics

    9.3.3.3 explain and justify their own point of view on a range of general and curricular topics

    9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a wide increased range of general and curricular topics


    1



    11


    Writing: A blog entry about your favorite hobby

    Summative Assessment for the unit «Hobbies and Qualities»

    9.2.8.1 begin to recognize inconsistencies in argument in extended talk on a growing range of general and curricular subjects

    9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a wide increased range of general and curricular topics

    9.6.3.1 use a variety of compound adjectives and adjectives as participles and a variety of comparative structures to indicate degree on a range of familiar general and curricular topics

    9.6.9.1 use appropriately an increased variety of active and passive simple present and past forms and past perfect simple forms in narrative and reported speech on a range of familiar general and curricular topics

    1



    12


    Edutainment: Achievement

    9.3.3.1 explain and justify their own point of view on a range of general and curricular topics

    9.4.5.1 deduce meaning from context in extended texts on a range of familiar general and curricular topics

    9.5.5.1 develop with support coherent arguments supported when necessary by examples and reasons for a range of written genres in familiar general and curricular topics

    1






    Unit 2 Exercise and sport




    13


    Vocabulary: National games

    9.2.8.1 begin to recognise inconsistencies in argument in extended talk on a growing range of general and curricular subjects

    9.3.3.1 explain and justify their own point of view on a range of general and curricular topics

    9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a wide increased range of general and curricular topics

    1





    14


    Reading: Fun places

    9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a wide increased range of general and curricular topics

    9.6.13.1 use a variety of modal forms for different functions and a limited number of past modal forms including should/ shouldn’t have to express regret and criticism on range of familiar general and curricular topics

    1








    15


    Vocabulary: sports injuries


    9.3.3.1 explain and justify their own point of view on a range of general and curricular topics

    9.4.2.1 understand specific information and detail in texts on a range of familiar general and curricular topics, including some extended texts

    9.6.1.1 use a growing variety of abstract compound nouns and complex noun phrases on a range of familiar general and curricular topics

    1



    16


    Use of English: reported speech

    9.1.6.1 organise and present information clearly to others

    9.1.9.1 use imagination to express thoughts, ideas, experiences and feelings

    9.5.3.1 write with moderate grammatical accuracy on a wide range of familiar general and curricular topics

    9.6.13.1 use a variety of modal forms for different functions and a limited number of past modal forms including should/ shouldn’t have to express regret and criticism on range of familiar general and curricular topics

    1



    17


    Use of English: Indirect questions

    9.2.6.1 deduce meaning from context in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics

    9.2.8.1 begin to recognize inconsistencies in argument in extended talk on a growing range of general and curricular subjects

    9.3.3.1 explain and justify their own point of view on a range of general and curricular topics

    9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a wide increased range of general and curricular topics

    1



    18


    Reading: Taking the Racing world by storm

    9.1.9.1 use imagination to express thoughts, ideas, experiences and feelings

    9.2.4.1 understand most of the implied meaning in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics

    9.5.2.1 write independently about factual and imaginary past events, activities and experiences on a range of familiar general and curricular topics

    9.6.13.1 use a variety of modal forms for different functions and a limited number of past modal forms including should/ shouldn’t have to express regret and criticism on range of familiar general and curricular topics

    1




    19


    Phrasal verbs: run

    9.2.5.1 recognize the opinion of the speaker(s) in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics

    9.3.5.1 interact with peers to negotiate, agree and organize priorities and plans for completing classroom tasks

    9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a wide increased range of general and curricular topics

    9.6.13.1 use a variety of modal forms for different functions and a limited number of past modal forms including should/ shouldn’t have to express regret and criticism on range of familiar general and curricular topics

    1



    20





    Everyday English: Talking about injuries

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нарымбетова Салтанат Сериковна
    05 Ақпан 2024
    831
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    КТП Excel 9 2023-2024 оқу жылы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    КТП Excel 9 2023-2024 оқу жылы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    КТП Excel 9 2023-2024 оқу жылы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Calendar Thematic Plan for grade 9 within the excel of updating

    the secondary education content

    2023-2024 academic year



    №


    Changeable themes

    Ауыспалы тақырыптар

    Theme

    Сабақтың тақырыбы

    Learning objectives

    Оқудың мақсаттары

    Hours Сағат саны

    Мерзімі

    Date


    Ескерту


    I term –(24 hours)


    Hobbies and qualitiesUnit 1



    1






    Vocabulary: Hobbies


    9.1.6.1 organize and present information clearly to others

    9.3.3.1 explain and justify their own point of view on a range of general and curricular topics

    9.6.3.1 use a variety of compound adjectives and adjectives as participles and a variety of comparative structures to indicate degree on a range of familiar general and curricular topics

    1



    2


    Reading: shark attack

    9.6.12.1 use an increased variety of comparative degree adverb structures with regular and irregular adverbs use a variety of pre-verbal, post-verbal and end-position adverbs on a range of familiar general and curricular topics

    9.6.12.1 use an increased variety of comparative degree adverb structures with regular and irregular adverbs use a variety of pre-verbal, post-verbal and end-position adverbs on a range of familiar general and curricular topics

    1



    3


    Vocabulary: hobbies and equipment

    9.6.14.1 use an increased variety of prepositions before nouns and adjectives use a growing number of dependent prepositions following nouns and adjectives and an increased variety of dependent prepositions following verbs on a range of familiar general and curricular topics

    9.5.3.1 write with moderate grammatical accuracy on a wide range of familiar general and curricular topics

    9.4.2.1 understand specific information and detail in texts on a range of familiar general and curricular topics, including some extended texts

    1



    4




    Use of English: Present simple, Present continuous

    9.6.9.1 use appropriately an increased variety of active and passive simple present and past forms and past perfect simple forms in narrative and reported speech on a range of familiar general and curricular topics

    9.3.5.1 interact with peers to negotiate, agree and organise priorities and plans for completing classroom tasks

    9.4.9.1 recognize inconsistencies in argument in extended texts on a range of general and curricular topics

    1







    5


    Use of English: The passive

    9.3.5.1 interact with peers to negotiate, agree and organise priorities and plans for completing classroom tasks

    9.2.2.1 understand most specific information in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics

    9.5.2.1 write independently about factual and imaginary past events, activities and experiences on a range of familiar general and curricular topics

    9.6.9.1 use appropriately an increased variety of active and passive simple present and past forms and past perfect simple forms in narrative and reported speech on a range of familiar general and curricular topics

    1



    6


    Reading: Turning your hobby into a business

    9.2.1.1 understand the main points in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics

    9.6.10.1 use present continuous forms and past continuous, including a growing variety of passive forms, on a range of familiar general and curricular topics

    9.3.5.1 interact with peers to negotiate, agree and organise priorities and plans for completing classroom tasks

    1



    7


    Phrasal verbs (turn)

    9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a wide increased range of general and curricular topics

    9.4.5.1 deduce meaning from context in extended texts on a range of familiar general and curricular topics

    9.5.2.1 write independently about factual and imaginary past events, activities and experiences on a range of familiar general and curricular topics

    9.2.2.1 understand most specific information in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics

    1



    8


    Everyday English: Discussing career options

    9.3.5.1 interact with peers to negotiate, agree and organise priorities and plans for completing classroom tasks

    9.4.9.1 recognise inconsistencies in argument in extended texts on a range of general and curricular topics

    9.6.3.1 use a variety of compound adjectives and adjectives as participles and a variety of comparative structures to indicate degree on a range of familiar general and curricular topics

    1




    9


    Across cultures: Let’s have fun!

    9.1.8.1 develop intercultural awareness through reading and discussion

    9.3.3.1 explain and justify their own point of view on a range of general and curricular topics

    9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a wide increased range of general and curricular topics

    9.4.2.1 understand specific information and detail in texts on a range of familiar general and curricular topics, including some extended texts


    1






    10


    Across the curriculum: What did Victorians do for fun?

    9.2.5.1 recognize the opinion of the speaker(s) in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics

    9.3.3.3 explain and justify their own point of view on a range of general and curricular topics

    9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a wide increased range of general and curricular topics


    1



    11


    Writing: A blog entry about your favorite hobby

    Summative Assessment for the unit «Hobbies and Qualities»

    9.2.8.1 begin to recognize inconsistencies in argument in extended talk on a growing range of general and curricular subjects

    9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a wide increased range of general and curricular topics

    9.6.3.1 use a variety of compound adjectives and adjectives as participles and a variety of comparative structures to indicate degree on a range of familiar general and curricular topics

    9.6.9.1 use appropriately an increased variety of active and passive simple present and past forms and past perfect simple forms in narrative and reported speech on a range of familiar general and curricular topics

    1



    12


    Edutainment: Achievement

    9.3.3.1 explain and justify their own point of view on a range of general and curricular topics

    9.4.5.1 deduce meaning from context in extended texts on a range of familiar general and curricular topics

    9.5.5.1 develop with support coherent arguments supported when necessary by examples and reasons for a range of written genres in familiar general and curricular topics

    1






    Unit 2 Exercise and sport




    13


    Vocabulary: National games

    9.2.8.1 begin to recognise inconsistencies in argument in extended talk on a growing range of general and curricular subjects

    9.3.3.1 explain and justify their own point of view on a range of general and curricular topics

    9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a wide increased range of general and curricular topics

    1





    14


    Reading: Fun places

    9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a wide increased range of general and curricular topics

    9.6.13.1 use a variety of modal forms for different functions and a limited number of past modal forms including should/ shouldn’t have to express regret and criticism on range of familiar general and curricular topics

    1








    15


    Vocabulary: sports injuries


    9.3.3.1 explain and justify their own point of view on a range of general and curricular topics

    9.4.2.1 understand specific information and detail in texts on a range of familiar general and curricular topics, including some extended texts

    9.6.1.1 use a growing variety of abstract compound nouns and complex noun phrases on a range of familiar general and curricular topics

    1



    16


    Use of English: reported speech

    9.1.6.1 organise and present information clearly to others

    9.1.9.1 use imagination to express thoughts, ideas, experiences and feelings

    9.5.3.1 write with moderate grammatical accuracy on a wide range of familiar general and curricular topics

    9.6.13.1 use a variety of modal forms for different functions and a limited number of past modal forms including should/ shouldn’t have to express regret and criticism on range of familiar general and curricular topics

    1



    17


    Use of English: Indirect questions

    9.2.6.1 deduce meaning from context in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics

    9.2.8.1 begin to recognize inconsistencies in argument in extended talk on a growing range of general and curricular subjects

    9.3.3.1 explain and justify their own point of view on a range of general and curricular topics

    9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a wide increased range of general and curricular topics

    1



    18


    Reading: Taking the Racing world by storm

    9.1.9.1 use imagination to express thoughts, ideas, experiences and feelings

    9.2.4.1 understand most of the implied meaning in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics

    9.5.2.1 write independently about factual and imaginary past events, activities and experiences on a range of familiar general and curricular topics

    9.6.13.1 use a variety of modal forms for different functions and a limited number of past modal forms including should/ shouldn’t have to express regret and criticism on range of familiar general and curricular topics

    1




    19


    Phrasal verbs: run

    9.2.5.1 recognize the opinion of the speaker(s) in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics

    9.3.5.1 interact with peers to negotiate, agree and organize priorities and plans for completing classroom tasks

    9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a wide increased range of general and curricular topics

    9.6.13.1 use a variety of modal forms for different functions and a limited number of past modal forms including should/ shouldn’t have to express regret and criticism on range of familiar general and curricular topics

    1



    20





    Everyday English: Talking about injuries

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шет тілі Оқу жылы 9 сынып
    05.02.2024
    831
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нарымбетова Салтанат Сериковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации