Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ктп ктж 11 сынып қазақ тілі мен әдебиеті т2
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Қазақ тілі және әдебиеті» (оқыту қазақ тілінде емес) пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
(Жаратылыстану-математикалық бағыт)
11-сынып
(Жылдық жүктеме: 136 сағат, аптасына: 4 сағат)
№ р/с |
Сабақтың тақырыптары |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1-тоқсан – 33 сағат |
|||||
1-бөлім: Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік теңсіздік. Ерболат Әбікенұлы «Пәтер іздеп жүр едік» |
|||||
1 |
Әлеуметтік теңсіздік |
11.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау; |
1 |
02.09 |
|
2 |
Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік құрылым |
11.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегісөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну. 11.2.5.1 көпшілік алдында сөз сөйлеуде маңызды орын алатын тілдік (вербалдық) және бейвербалдық элементтерді қолданып, сенімді және еркін сөйлеу. |
1 |
04.09 |
|
3 |
Тарихта орын алған әділетсіздік |
11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақалажазу; |
1 |
05.09 |
|
4 |
Адамзатқа қарсы жасалған қылмыс |
11.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну 11.2.5.1 көпшілік алдында сөз сөйлеуде маңызды орын алатын тілдік (вербалдық) және бейвербалдық элементтерді қолданып, сенімді және еркін сөйлеу |
1 |
06.09 |
|
5 |
Екі достың әңгімесі |
11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақалажазу; |
1 |
09.09 |
|
6 |
Ауыл тыныс-тіршілігі / Бүгінгі ауылдың жай-күйі |
11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазу; |
1 |
11.09 |
|
7 |
Қаланың жаңа келбеті |
11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтікқоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру 11.4.6.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
12.09 |
|
8 |
Баспана мәселесі |
11.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазу; |
1 |
13.09 |
|
9 |
Е.Әбікенұлы «Пәтер іздеп жүр едік» |
11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақалажазу; 11.4.6.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
16.09 |
|
10 |
Жалға берген пәтердің жайы / Баспана туралы бастама |
11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтікқоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру 11.4.6.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
18.09 |
|
11 |
Нәтиже сабақ БЖБ №1 |
11.5.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндер құрауда грамматикалық омонимдерді ажырата танып, ауызша және жазбаша дұрыс қолдану. |
1 |
19.09 |
|
2-бөлім: Экология. Мұнай және атомдық индустрия. Гүлжауһар Сейітжан. «Қара алтыны халқымның...» |
|||||
12 |
Қара алтыны халқымның |
11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау 11.5.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндер құрауда грамматикалық омонимдерді ажырата танып, ауызша және жазбаша дұрыс қолдану |
1 |
20.09 |
|
13 |
Маңғыстау ғажайыптары |
11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау; 11.5.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндер құрауда грамматикалық омонимдерді ажырата танып, ауызша және жазбаша дұрыс қолдану. |
1 |
23.09 |
|
14 |
Ұлы даланың басты байлығы / Мұнайлы өлке |
11.1.5.1 мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтау 11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау |
1 |
25.09 |
|
15 |
Еңбек – бәрін жеңбек |
11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (аннотация) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; |
1 |
26.09 |
|
16 |
Каспий тағдыры-халық тағдыры |
11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (аннотация) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; |
1 |
27.09 |
|
17 |
Мұнай өндірісінің зардабы |
11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру. |
1 |
30.09 |
|
18 |
Еліміздегі экологиялық жағдай |
11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация жазу; |
1 |
02.10 |
|
19 |
Қазақстан – ядролық қарудан бас тартқан ел |
11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру. 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация жазу; |
1 |
03.10 |
|
20 |
Атом өнеркәсібі |
11.4.2.1 қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі); |
1 |
04.10 |
|
21 |
Энергетикалық тапшылық |
11.1.5.1 мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтау 11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау. |
1 |
07.10 |
|
22 |
Қоршаған ортаны қорғау – заман талабы |
11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру. 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация жазу; |
1 |
09.10 |
|
23 |
Нәтиже сабақ |
11.5.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндер құрауда грамматикалық омонимдерді ажырата танып, ауызша және жазбаша дұрыс қолдану |
1 |
10.10 |
|
3-бөлім: Тіл .Өнер. Әдебиет. Ілияс Жансүгіров «Күй»поэмасы.. |
|||||
24 |
Тіл және адам болмысы |
11.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу) және берілген ақпараттарды жүйелеу; 11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; |
1 |
11.10 |
|
25 |
Тілдің маңызы / Тілді дұрыс қолдана білу жауапкершілік |
11.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу) және берілген ақпараттарды жүйелеу; |
1 |
14.10 |
|
26 |
Сөйлеу мәдениеті |
11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; |
1 |
16.10 |
|
27 |
Сөз өнері / Шешеннің сөзі -өнеге |
11.1.4.1 көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасау |
1 |
17.10 |
|
28 |
Күй аспаптары |
11.2.2.1 ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монологпен диалогті үйлестіре қолдану, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушылармен қарым-қатынас орнату |
1 |
18.10 |
|
29 |
Күй және күйші БЖБ №2 |
11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (дәріс) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау; 11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу. |
1 |
21.10 |
|
30 |
«Боз інген» күйі / Күй әсері |
11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (дәріс) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау; 11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу. |
1 |
23.10 |
|
31 |
Тоқсандық жиынтық бақылау |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
1 |
24.10 |
|
32 |
Жас қобызшы Ақерке Қазақ киносының анасы |
11.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу) және берілген ақпараттарды жүйелеу; 11.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу; |
1 |
25.10 |
|
ІІ тоқсан – 31 сағат
4-бөлім: Қоғамдағы жұмыссыздық мәселесі. Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт» |
|||||
33 |
Еңбек – игіліктің көзі |
11.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу(конспектілеу) және берілген ақпараттарды жүйелеу; 11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау; |
1 |
04.11 |
|
34 |
Әлемдегі жұмыссыздық мәселесі |
11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, үндеу жазу; 11.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу; |
1 |
06.11 |
|
35 |
Ғылыми-техникалық революцияның маңызы |
11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақалажазу; |
1 |
07.11 |
|
36 |
Роботтардың мүмкіндіктері |
11.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтау, дереккөздерге сілтеме көрсетіп таныстыру (тірек-схема, менталды карта, презентация); |
1 |
08.11 |
|
37 |
Қазақстандағы жұмыссыздық мәселесі / Жұмыскердің өкініші |
11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақалажазу; |
1 |
11.11 |
|
38 |
Жұмыс іздеу тәсілдері |
11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақалажазу; |
1 |
13.11 |
|
39 |
Жұмыспен қамту мәселелері |
11.5.1.3 мәтін құрауда сан есімнің мағыналық түрлерін стильдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
14.11 |
|
40 |
Шағын және орта бизнес – қоғамның тұрақты дамуының негізі |
11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақалажазу; |
1 |
15.11 |
|
41 |
Жетістік сыры / Жас келсе, іске... |
11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақалажазу; |
1 |
18.11 |
|
42 |
Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт» |
11.1.4.1 көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасау 11.2.2.1 ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монологпен диалогті үйлестіре қолдану, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушылармен қарым-қатынас орнату. |
1 |
20.11 |
|
43 |
Нәтиже сабақ БЖБ №1 |
11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру. 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация жазу; |
1 |
21.11 |
|
5-бөлім: Тәуелсіздік еліміздің өткені мен келешегі.Дүкенбай Досжан «Төрт патшаны көрген кейуана»хикаяты |
|||||
44 |
Тәуелсіздік – ел мұраты |
11.1.5.1 мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтау 11.2.5.1 көпшілік алдында сөз сөйлеуде маңызды орын алатын тілдік (вербалдық) және бейвербалдық элементтерді қолданып, сенімді және еркін сөйлеу |
1 |
22.11 |
|
45 |
Ұлт тарихы |
11.1.5.1 мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтау 11.2.5.1 көпшілік алдында сөз сөйлеуде маңызды орын алатын тілдік (вербалдық) және бейвербалдық элементтерді қолданып, сенімді және еркін сөйлеу |
1 |
25.11 |
|
46 |
Тәуелсіздік жылдарындағы жетістіктер |
11.1.4.1 көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасау; 11.2.2.1 ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монологпен диалогті үйлестіре қолдану, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушылармен қарым-қатынас орнату; |
1 |
27.11 |
|
47 |
Азаттықтың астанасы |
11.1.4.1 көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасау 11.2.2.1 ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монологпен диалогті үйлестіре қолдану, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушылармен қарым-қатынас орнату |
1 |
28.11 |
|
48 |
Білімді ұрпақ – іргелі елдің кепілі |
11.4.5.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндерден басты лексикалық бірліктерді нақтылап, мәтіннің ақпараттық-маңызды фрагменттерін анықтап, (компрессия) жинақы мәтін құрастыру |
1 |
29.11 |
|
49 |
Өмірі өнегеден тұратын ақ әже |
11.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу; |
1 |
02.12 |
|
50 |
Д.Досжан «Төрт патшаны көрген кейуана» |
11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (дәріс) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау; 11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу. |
1 |
04.12 |
|
51 |
Оқыс хабар |
11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (очерк) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 11.5.1.4 мәтін құрауда есімдіктердің мағыналық түрлерін стильдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
05.12 |
|
52 |
Озат сауыншы |
11.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу; |
1 |
06.12 |
|
53 |
Асыл тұлға |
11.5.1.4 мәтін құрауда есімдіктердің мағыналық түрлерін стильдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
09.12 |
|
54 |
Өнегелі тағылым / Естен кетпес кездесу |
11.5.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндер құрауда грамматикалық омонимдерді ажырата танып, ауызша және жазбаша дұрыс қолдану. |
1 |
11.12 |
|
55 |
Нәтиже сабақ |
11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 11.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу; |
1 |
12.12 |
|
6-бөлім: Ұлттық театр –өнер ордасы .Сәбит Оразбай «өмірдің өзі театр» |
|||||
56 |
Театр – өнер айнасы / Ұлттық театр |
11.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану |
1 |
13.12 |
|
57 |
Алғашқы қойылымдар / Театр – ұжымдық өнер |
11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақалажазу; |
1 |
16.12 |
18.12 |
58 |
Парижді таңғалдырған өнер ордасы. Сәбит Оразбаев -театр шебері |
11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақалажазу; |
1 |
18.12 |
|
59 |
Актерлік өнердің қыр-сыры / Актерлік шеберлік |
11.3.5.1 қосымша ғылыми-анықтамалық ақпарат көздерінен алынған материалдар негізінде мәтін мазмұнына сыни тұрғыдан талдау жасау 11.5.1.5 мәтіндерден көсемше оралымды сөйлемдерді анықтап, оларды ауызша және жазбаша мәтіндер құрауда орынды қолдану |
1 |
19.12 |
|
60 |
Балуан Шолақ / Театр тарландары |
11.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану |
1 |
20.12 |
|
61 |
Ұстаздың ұлы келбеті / БЖБ №2 |
11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақалажазу; |
1 |
23.12 |
|
62 |
Өз кәсібінің хас шебері /Жолда |
11.3.5.1 қосымша ғылыми-анықтамалық ақпарат көздерінен алынған материалдар негізінде мәтін мазмұнына сыни тұрғыдан талдау жасау |
1 |
25.12 |
|
63 |
Тоқсандық жиынтық бақылау |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
|
26.12 |
|
64 |
Театрдағы әсер Халықаралық театр фестивалі Нәтиже сабақ |
11.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; |
1 |
27.12 |
|
ІІІ тоқсан – 42 сағат |
|||||
7-бөлім: Туризм:экотуризм. Сәкен Сейфуллин «Көкшетау» поэмасы, Ілияс Жансүгіров «Жетісу суреттері» өлеңі |
|||||
65 |
Қазақстандағы туризм мәселесі |
11.1.4.1 көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасау 11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау. |
1 |
09.01 |
|
66 |
Қазақстандағы туристік нысандар |
11.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу) және берілген ақпараттарды жүйелеу; 11.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз ойын логикалық дұрыс, аргументті және айқын жеткізу |
1 |
10.01 |
|
67 |
«Алтынемел» ұлттық саябағы / Ұлттық туристік өнім |
11.3.1.1 мәтіннен детальді ақпараттарды, факті мен көзқарасты, астарлы ойды анықтау, берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позициясын талқылау 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақалажазу; |
1 |
13.01 |
|
68 |
Қазіргі экологиялық ахуал |
11.1.4.1 көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасау; 11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау. |
1 |
15.01 |
|
69 |
Бурабай –ғажайып мекен. |
11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазу; |
1 |
16.01 |
|
70 |
Түйенің киесі / Оқжетпес шыңы |
11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала, аннотация, үндеу) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау; 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақалажазу; |
1 |
17.01 |
|
71 |
Тұтқын қыз |
11.1.4.1 көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасау. |
1 |
20.01 |
|
72 |
С.Сейфуллин. «Көкшетау» поэмасы |
11.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз ойын логикалық дұрыс, аргументті және айқын жеткізу 11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау; |
1 |
22.01 |
|
73 |
Жетісу өзеңдері Жетісудағы жан-жануарлар |
11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала, аннотация, үндеу) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау; 11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау |
1 |
23.01 |
|
74 |
Нәтиже сабақ |
11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала, аннотация, үндеу) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау; 11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақалажазу; |
1 |
24.01 |
|
8-бөлім: Әлемдегі ерлер мен әйелдердің құқықтары мен теңдігі. Мұхтар Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы. |
|||||
75 |
Ерлер мен әйелдер теңдігі |
11.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегісөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну. 11.2.5.1 көпшілік алдында сөз сөйлеуде маңызды орын алатын тілдік (вербалдық) және бейвербалдық элементтерді қолданып, сенімді және еркін сөйлеу. |
1 |
27.01 |
|
76 |
Қазақ тарихындағы тұңғыш әйелдер |
11.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну. 11.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; |
1 |
29.01 |
|
77 |
Кәсібін дөңгелеткен ана |
11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (дәріс) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау; 11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру. |
1 |
30.01 |
|
78 |
Отбасы тәрбиесінің бала дамуында алатын орны |
11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (дәріс) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау; |
1 |
31.01 |
|
79 |
М.Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы |
11.3.4.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (дәріс) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау; 11.4.2.1 қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті эссе); |
1 |
03.02 |
|
80 |
Әке мінезі |
11.4.5.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндерден басты лексикалық бірліктерді нақтылап, мәтіннің ақпараттық-маңызды фрагменттерін анықтап, (компрессия) жинақы мәтін құрастыру; |
1 |
05.02 |
|
81 |
Ана құшағы / Әже өнегесі |
11.4.2.1 қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті эссе); |
1 |
06.02 |
|
82 |
Күйеу жігіт |
11.5.1.6 мәтін құрауда үстеудің мағыналық түрлерін стильдік ерекшеліктеріне сай орынды қолдану |
1 |
07.02 |
|
83 |
Ән құдіреті |
11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру 11.4.2.1 қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті эссе); |
1 |
10.02 |
|
84 |
Артық білім кітапта / Ақын өсиеті |
11.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну 11.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; |
1 |
12.02 |
|
85 |
Нәтиже сабақ БЖБ № 1 |
11.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.2.5.1 көпшілік алдында сөз сөйлеуде маңызды орын алатын тілдік (вербалдық) және бейвербалдық элементтерді қолданып, сенімді және еркін сөйлеу |
1 |
13.02 |
|
9-бөлім: Жастар мәселесінің түйткілдері. Мұхтар Әуезов «Абай жолы» (романнан үзінді, 3-4- кітап) |
|||||
86 |
Болашақ –жастар қолында / Мен жастарға сенемін |
11.1.4.1 көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасау; 11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; |
1 |
14.02 |
|
87 |
Жас дарын / Жастар мәселесі |
11.3.1.1 мәтіннен детальді ақпараттарды, факті мен көзқарасты, астарлы ойды анықтау, берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позициясын талқылау; 11.4.2.1 қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу ("келісу, келіспеу" эссесі, дискуссивті эссе); |
1 |
17.02 |
|
88 |
Абай аға |
11.4.2.1 қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу ("келісу, келіспеу" эссесі, дискуссивті эссе); |
1 |
19.02 |
|
89 |
Ақын шәкірттері |
11.3.1.1 мәтіннен детальді ақпараттарды, факті мен көзқарасты, астарлы ойды анықтау, берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позициясын талқылау; 11.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтау, дереккөздерге сілтеме көрсетіп таныстыру (тірек-схема, менталды карта, презентация) |
1 |
20.02 |
|
90 |
Әке мен бала |
11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу 11.4.2.1 қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу ("келісу, келіспеу" эссесі, дискуссивті эссе); |
1 |
21.02 |
|
91 |
Күтпеген қонақтар |
11.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтау, дереккөздерге сілтеме көрсетіп таныстыру (тірек-схема, менталды карта, презентация) |
1 |
24.02 |
|
92 |
Әсемпаз болма әрнеге / Өмір жыры |
11.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтау, дереккөздерге сілтеме көрсетіп таныстыру (тірек-схема, менталды карта, презентация) |
1 |
26.02 |
|
93 |
Абай жолы |
11.4.2.1 қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу ("келісу, келіспеу" эссесі, дискуссивті эссе); |
1 |
27.02 |
|
94 |
Нәтиже сабақ |
11.5.1.7 мәтін құрауда шылаудың мағыналық түрлерін стильдік қызметіне сай орынды қолдану |
1 |
28.02 |
|
10-бөлім: Жаһандық мәселелер: көші-қон саясаты Қабдеш Жұмаділов «Қаздар қайтып барады» |
|||||
95 |
Қазақстандағы көш-қон үдерісі / Көш -қон үдерісі – көп қырлы құбылыс |
11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру; 11.5.1.7 мәтін құрауда шылаудың мағыналық түрлерін стильдік қызметіне сай орынды қолдану |
1 |
03.03 |
|
96 |
Қ.Жұмаділов «Қаздар қайтып барады» |
11.4.5.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндерден басты лексикалық бірліктерді нақтылап, мәтіннің ақпараттық-маңызды фрагменттерін анықтап, (компрессия) жинақы мәтін құрастыру; |
1 |
05.03 |
|
97 |
Қиын да ұзақ сапар |
11.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу) және берілген ақпараттарды жүйелеу; 11.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну |
1 |
06.03 |
|
98 |
Қарттың ерлігі |
11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру. 11.4.5.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндерден басты лексикалық бірліктерді нақтылап, мәтіннің ақпараттық-маңызды фрагменттерін анықтап, (компрессия) жинақы мәтін құрастыру; |
1 |
07.03 |
|
99 |
Атасы мен немересі / Немере қайғысы |
11.4.6.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу, мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу |
1 |
10.03 |
12.03 |
100 |
Көші –қонның әлеуметтік-демографиялық жағдайы. |
11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру; 11.3.1.1 мәтіннен детальді ақпараттарды, факті мен көзқарасты, астарлы ойды анықтау, берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позициясын талқылау |
1 |
12.03 |
|
101 |
Көші қоңның жағдайы |
11.4.6.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу, мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу 11.5.1.7 мәтін құрауда шылаудың мағыналық түрлерін стильдік қызметіне сай орынды қолдану |
1 |
13.03 |
|
102 |
Атажұртқа оралу БЖБ№2 |
11.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу) және берілген ақпараттарды жүйелеу; |
1 |
14.03 |
|
103 |
Көш-қон мәселесін қайта жандандыру |
11.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну |
1 |
17.03 |
|
104 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
1 |
19.03 |
|
105 |
Нәтиже сабақ |
11.1.5.1 мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын, тыңдау-шыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтау; 11.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құрал-дар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу. |
1 |
20.03 |
|
ІVтоқсан – 30 сағат |
|||||
11-бөлім: Толеранттық – ел бірлігі. Сайын Мұратбеков «Телі өскен ұл»повесі |
|||||
106 |
Тұрақтылық мәдениетін қалыптастыру |
11.2.5.1 көпшілік алдында сөз сөйлеуде маңызды орын алатын тілдік (вербалдық) және бейвербалдық элементтерді қолда-нып, сенімді және еркін сөйлеу; 11.5.2.1 оқшау сөздердің қызметін білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану. |
1 |
02.04 |
|
107 |
Қазақтың халық ассамблеясы – татулық пен бірліктің кепілі |
11.4.1.1 ғылыми және публицис-тикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, баспасөз парағын жазу; |
1 |
03.04 |
|
108 |
Бірлік түбі – береке |
11.2.2.1 ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монологпен диалогті үйлестіре қолдану, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушылармен қарым-қатынас орнату; 11.2.5.1 көпшілік алдында сөз сөйлеуде маңызды орын алатын тілдік (вербалдық) және бейвер-балдық элементтерді қолданып, сенімді және еркін сөйлеу. |
1 |
04.04 |
|
109 |
Отаны бірдің тілегі бір |
11.1.5.1 мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым- қатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтау; 11.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу. |
1 |
07.04 |
|
110 |
Жұмбақ сапар |
11.3.2.1 ғылыми және публицис-тикалық стильдегі мәтіндердің (мақала, дәріс,очерк) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; 11.3.5.1 қосымша ғылыми-анықта-малық ақпарат көздерінен алынған материалдар негізінде мәтін маз-мұнына сыни тұрғыдан талдау жасау. |
1 |
09.04 |
|
111 |
Үміт оты |
11.1.4.1 көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасау; 11.1.5.1 мәтін бойынша автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын, тыңдау-шыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтау. |
1 |
10.04 |
|
112 |
Ана жүрегінің дүрсілі |
11.1.4.1 көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасау; 11.5.2.1 оқшау сөздердің қызметін білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану. |
1 |
11.04 |
|
113 |
Қонақты қарсы алу |
11.4.1.1 ғылыми және публицис-тикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, баспасөз парағын жазу; 11.4.3.1 шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құрал-дар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу. |
1 |
14.04 |
|
114 |
Қос ананың мұңы / Телі өскен бауырлар |
11.2.2.1 ғылыми және кәсіби мәтін-дерге сүйеніп, монологпен диалогті үйлестіре қолдану, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушылармен қарым-қатынас орнату; 11.5.2.1 оқшау сөздердің қызметін білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану. |
1 |
16.04 |
|
115 |
Нәтиже сабақ БЖБ №1 |
11.1.4.1 көркем шығарманы тыңдау, басқа өнер туындыларымен (кино, театр, музыка, би, сурет-мүсін өнері, сәулет) салыстырып, тақырып ортақтығына сипаттама жасау; 11.1.5.1 мәтін бойынша автор пози-циясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, негізгі ойды анықтау. |
1 |
17.04 |
|
12-бөлім: Ұлт мұраты – ұлттық қауіпсіздік. Несіпбек Айтұлы «Бәйтерек» |
|||||
116 |
Қазақстан – тұрақтылық мекені |
11.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу. |
1 |
18.04 |
|
117 |
Ұлттық қауіпсіздіктің мәні |
11.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну; 11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану. |
1 |
21.04 |
|
118 |
Ұлттық қауіпсіздікке төнетін қауіп-қатер |
11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу; 11.4.5.1 ғылыми және публицис-тикалық стильдегі мәтіндерден басты лексикалық бірліктерді нақтылап, мәтіннің ақпараттық-маңызды фрагменттерін анықтап, (компрес-сия) жинақы мәтін құрастыру |
1 |
23.04 |
|
119 |
Ұлт мұраты –бірлік |
11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; 11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (де- ректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анық-тау, олардың қолданылу мақсатын талдау. |
1 |
24.04 |
|
120 |
Соғыссыз әлем |
11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу 11.5.2.1 оқшау сөздердің қызметін білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану. |
1 |
25.04 |
|
121 |
Қазақстан – бейбітсүйгіш ел |
11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу; 11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу. |
1 |
28.04 |
|
122 |
Н.Айтұлы. «Бәйтерек» поэмасы |
11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анық-тау, олардың қолданылу мақсатын талдау; 11.4.5.1 ғылыми және публицис-тикалық стильдегі мәтіндерден басты лексикалық бірліктерді нақтылап, мәтіннің ақпараттық-маңызды фраг-менттерін анықтап, (компрессия) жинақы мәтін құрастыру. |
1 |
30.04 |
|
123 |
Елдік жыры |
11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру; 11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу. |
1 |
01.05 |
|
124 |
Тәуелсіздікпен атқан таң |
11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру; 11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу. |
1 |
02.05 |
|
125 |
Тасқа ойып жазып кеткен өсиет |
11.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну; 11.4.2.1 қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі, дискус-сивті эссе, аргументативті эссе); |
1 |
05.05 |
|
126 |
Бәйтерек – өмір ағашы |
11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу; 11.4.5.1 ғылыми және публицис-тикалық стильдегі мәтіндерден басты лексикалық бірліктерді нақтылап, мәтіннің ақпараттық-маңызды фраг-менттерін анықтап, (компрессия) жинақы мәтін құрастыру. |
1 |
07.05 |
08.05 |
127 |
Елдікті асқақтатқан Бәйтерек |
11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анық-тап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу; 11.5.2.1 оқшау сөздердің қызметін білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану. |
1 |
08.05 |
|
128 |
Нәтиже сабақ |
11.4.2.1 қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі, дискус-сивті эссе, аргументативті эссе); 11.5.2.1 оқшау сөздердің қызметін білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану. |
1 |
09.05 |
12.05 |
13-бөлім: Бос уақыт – қоғам дамуының көрсеткіші. Мұқағали Мақатаев «Сағатым қайда, сағатым?» өлеңі |
|||||
129 |
Уақыттың маңызы |
11.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; |
1 |
12.05 |
|
130 |
Қазақтың уақыт өлшемдері |
11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; 11.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интона-цияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану. |
1 |
14.05 |
|
131 |
Уақыт және адам |
11.3.1.1 мәтіннен детальді ақпарат-тарды, факті мен көзқарасты, астарлы ойды анықтау, берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позициясын талқылау; 11.3.6.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу. |
1 |
15.05 |
|
132 |
Тайм –менеджмент – уақытты басқару |
11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анық-тау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; 11.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интона-цияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану. |
1 |
16.05 |
|
133 |
Әлеуметтік желі – уақыттың жауы БЖБ№2 |
11.2.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндердегі күрделі сөздер мен терминдердің жасалу жолын анықтау, ауызша мәтін құрауда орынды қолдану; |
1 |
19.05 |
|
134 |
Уақытыңды босқа өткізбе |
11.2.3.1 сөйлеу ағымындағы интона-цияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; 11.5.2.2 айқындауыш мүшелер (қосалқы, қосарлы, оңашаланған) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану. |
1 |
21.05 |
|
135 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
Тоқсан бойынша мақсаттар |
1 |
22.05 |
|
136 |
Жыл бойынша қайталау |
11.5.2.2 айқындауыш мүшелер (қо-салқы, қосарлы, оңашаланған) жаса-лу жолдарын білу, жазба жұмыс-тарында орынды қолдану. |
1 |
23.05 |
|
Барлығы: 136 сағат |
КЕЛІСІЛДІ: БЕКІТЕМІН:
Оқу ісінің меңгерушісі: Ямышев ЖОББМ басшысы:
________ Н. Сыздыкова ________________ Б.Балгина
"____" _________ 2024 ж. "____" _____________2024ж.
Бақылау жұмыстарының саны
11-сынып қазақ тілі мен әдебиеті
І тоқсан |
||
№ |
Жұмыс түрі |
Мерзімі |
1. |
Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік теңсіздік. Ерболат Әбікенұлы «Пәтер іздеп жүр едік» БЖБ№1 |
19.09 |
2. |
Экология.Гүлжауһар Сейітжан.БЖБ№2 |
21.10 |
3. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
24.10 |
ІІ тоқсан |
||
4. |
Қоғамдағы жұмыссыздық мәселесі. БЖБ№1 |
21.11 |
5. |
Сәбит Оразбай «өмірдің өзі театр» БЖБ№2 |
23.12 |
6. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
26.12 |
ІІІ тоқсан |
||
7. |
Әлемдегі ерлер мен әйелдердің құқықтары мен теңдігі. БЖБ №1 |
13.02 |
8. |
Жаһандық мәселелер: көші-қон саясаты Қабдеш Жұмаділов «Қаздар қайтып барады» БЖБ №2 |
14.03 |
9. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
19.03 |
ІVтоқсан |
||
10. |
Несіпбек Айтұлы «Бәйтерек»БЖБ №1 |
17.04 |
11. |
Бос уақыт – қоғам дамуының көрсеткіші. БЖБ №2 |
19.05 |
12. |
Тоқсандық бақылау жұмысы |
22.05 |
Бөлім бойынша: 8 Тоқсандық: 4 Барлығы: 12 |