Сабақтың
басы
|
Оқушымен
сәлемдесу.Түгендеу
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
«Ерке
сылқым» күйін тыңдай отырып,
қағазбен күй ырғағымен жағымды қимыл
жасау.
Үй жұмысын
тексеру
9-тапсырма 35 бет
Сөйлемдерді оқыту
«Интервью» әдісі. Сұрақтарға жауап алу арқылы
тақырыпты болжату
1. Күй деген
не?
2.
Күйді немен орындайды?
3. Күй
атасы кім?
4.Қазақтың ұлттық аспаптарын білесің
бе?
5.
Қазақ пен домбыра неге қатар жүреді деп ойлайсың?
6.Дина мен Құрманғазы кім?
7.Қазақтың қандай танымал күйлері мен күйшілерін
білесіңдер?
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын
түсіндіру
|
Топ оқушылары
сәлемдеседі
Сынып оқушыларының сабаққа
қатысуы бойынша есеп береді.Сабақ бастау үшін жағымды ахуал
қалыптастырады
Үй жұмысы бойынша жауап
береді
Оқушылар сұрақтарға ауызша
жауап береді. Тақырыпты
болжайды.Сабақтың тақырыбы ,оқу
мақсатымен танысады
|
ҚБ
«Мадақтау сөздері»
ҚБ Мадақтау
сөздері
|
«Ерке сылқым» күйі,қағаз
Микрафон
|
Сабақтың
ортасы
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен
таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты
сөздіктермен жұмыс жасатады,мағынасын
түсіндіреді
1-тапсырма Жеке
жұмыс Күй жайында бейнежазба
тыңдату.
Қосымша
ақпарат көзіне алған мәлімет бойынша оқу мақсатына сәйкес тапсырма
орындату
Қосымша мәлімет
І .Жансүгіров
кім?
І.Жансүгіровтің қандай
шығармасын білесіңдер?
І.Жансүгіров туралы мәлімет
береді
2-тапсырма Жұптық
жұмыс .
Бейнежазба тыңдатады , мәтінді
оқиды .Тапсырманың орындалуын түсіндіреді
Күй құдіреті
1Адам жанын
тебірентеді
2.Тіршіліктің тынысын үнмен
жеткізеді.
3.Адамның жан толғанысын
білдіреді
4.Көңіл –күйге әсер
етеді
3-тапсырма Топтық жұмыс І.Жансүгіровтың
«Күйші» /үзінді тыңдау, оқу/
1.Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды,пікір білдіреді
2.Күйші поэмасы мен
бейнежазбаның идеясы мен мақсатты аудиториясын
айтады
4-тапсырмаҮзіндіден
теңеу
мен
метафораны қолданып жазады
|
Жаңа
сөздерді «Көр және есте
сақта» әдісі арқылы сөздерді
жаттайды,мағынасын түсінеді
Күй-музыкалық жанр,қазақ халқының аспаптық
пьесасы
Құдірет-шексіз күш қуат
Күйші-домбырада ,қобызда,сыбызғыда күй орындаушы
музыкант
Күңіренген-күйініп зарлану,зар
жылау
Ырғақ-ән-күйдің,өлеңнің
мәнері,сазы ,нақышы
Оқушылар қосымша ақпарат көзінен алған
мәліметті «Дұрыс,бұрыс»
кестесі
арқылы ұсынады
Оқушылар «Асықтар әуені» әдісі арқылы
І.Жансүгіров жайлы алған мәлімет бойынша ойтүрткі сұрақтарына жауап
береді
Оқушылар күй жайлы бейнежазбадан қосымша ақпарат
алады,мәтінді оқиды.Жұптасып диаграмманы
толықтырады
Оқушылар І.Жансүгіровтың «Күйші»
шығармасынан үзінді оқиды
Кестемен
жұмыс жасайды
Жазылым
Оқушылар үзіндіден теңеулер мен метафораларды теріп жазады.
Оларды пайдаланып, сөйлем құрайды.
|
ҚБ Мадақтау
сөздері
Дескриптор 2 балл
- қосымша ақпарат көздерінен
мәлімет
алады
- түсінігін кесте түрінде ұсынады
Дескриптор1 балл
-сұрақтарға жауап
береді
Дескриптор
3 балл
-күй жайлы бейнежазба
тыңдайды;
- қосымша ақпараттан алынған
мәліметті оқиды
-диаграмманы
толтырады
Дескриптор
3 балл
-.І.Жансүгіровтың «Күйші»
шығармасын оқиды
-Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды,пікір білдіреді
- Күйші поэмасы мен
бейнежазбаның идеясы мен мақсатты аудиториясын
айтады
Дескриптор
1балл
-үзіндіден
теңеу
мен
метафораны қолданып жазады
|
Оқулық
сөздік
«Дұрыс-бұрыс»
кестесі
І.Жансүгіров жайлы
ақпарат.
Асықтар «Қара жорға»
әуені
Бейнежазба,
мәтін,
диаграмма
Оқулық
бейнежазба
Таратпалар
|