1-тапсырма. Берілген
үзінділерден көркемдегіш құрал түрлерін
анықтаңыздар
Шығармадан
үзінді
|
Көркемдегіш құрал
түрі
|
Балшықтан
құғандай денесінде бір қыбыр еткен
белгі жоқ
|
|
Өткір қоңыр
көзі биік қабағынының астында терең
ұялаған қағілез кісі
|
|
Еске, ар
жағын...— деді дауыстап.
Ар
жағын алып кетем бе деп едім...
Әлі де бір
түрткі жетпей жатыр-ау.
|
|
Нар соңынан
«әудем» жер
еріп отырған екі атты Ипан тауынан бергі
ылдидағы қайнарда жұпыны ғана жалғыз қараша үйді
көрді.
|
|
Дескриптор:
көркемдегіш құрал түрлерін
табады
1-үзінді
2-үзінді
3-үзінді
4-үзінді
ҚБ: мұғалімнің
бағалауы
2-тапсырма. Шығарманың
көркемдік- идеялық құндылығын ескере түсіру үшін төмендегі
сұрақтарға жауап беріңдер
1.«Өнер», «Өнер иесі» деген
ұғымдарды қалай түсінесіңдер ?
2.«Нар идірген» күйінің
шығуына әсер еткендер
3.Естемес пен нардың
тағдырында қандай ұқсастықтар
бар?
4.«Екі күйші өнерлеріңді
бірдей салыңдар» деген қыз сөзінің астары қандай
еді?
Қажетті
ақпарат
Гуманизм- латын тілінен енген термин.
Адамның өмірге, болашаққа құштарлығын, жауапкершілігін, ар-
намысын, яғни адами қасиеттерін дәріптеп
көрсету.
3-тапсырма.
Шығарманың
көркемдік- идеялық құндылығын ескере отырып, әдеби эссе жазыңыз.
(80-100сөз)
Тақырыбы: Күй
құдіреті
Дескрипторы:
-
тақырыпты
ашады;
-
сөз көлемін
сақтайды;
-
эссенің құрылымын
сақтайды;
-
гуманистік тұрғыдан
талдайды;
-
өзіндік көзқарасын
білдіреді.
ҚБ: дескриптор
арқылы бағалау
Саралау (кейбір оқушыларға сөз
тіркестері беріледі)
Тірек сөздер: жаныңа рахат сыйлайтын
күш, қазақ өнерінің қоржыны, нардың ащы зары, өнерді құрметтеу,
өмірді өкінішсіз өткізу, өнердің
құдіреті
«Күй
құдіреті»
Өнер, күй өнері...
Естіген жанды елітіп, жаныңа рахат сыйлайтын күш. «Нар идірген»
күйі өзінің ерекше табиғатымен қазақ өнерінің қоржынына қосылған
туынды болды. Менің құлағыма бір сәт нардың ащы зары естілгендей
болды. Сол нардың зары мен күйшінің тағдыры маған ой салды. Өнерді
құрметтеуге шақырады. Мұнымен қатар, өмірді өкінішсіз өткізуге
тәрбиелейтінін байқадым. Өнердің құдіретін
сезіндім.
|