Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітілді:

    Бөлім:

    Қиял мен шындық

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Жұмағалиева А М

    Күні: 05 05 2023 ж

    Пәні: қазақ әдебиеті

    Сынып: 8 «Д»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қараша үй

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау

    8.3.3.1 шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу

    Сабақтың мақсаты

    • «Күй аңызы» әңгімесінде көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтайды

    • шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазады

    Құндылықтарға баулу

    Күй өнерінің құдіретін ұғындыру

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс-тар

    Сабақтың басы

    Оқушылармен амандасу

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару

    Үй тапсырмасын сұрау

    Оқу мақсатымен танысады

    «Серпілген сауал» әдісі

    1. Неліктен әңгіме Күй аңызы деп аталған?
    2. Аңызға айналған қандай күйлерді білесіңдер?
    3. Ботасы өлген аруана Естемес күйшіге қалай әсер етті?
    4. Естемес күйшінің күй өнері туралы пікірі қандай?
    5. Оразымбетке қандай мінездеме берген болар едіңіздер?
    6. Әкемнің ұлы жоқ, айып етпеңіздер. Жаңылға қандай мінездеме берер едіңіздер?
    7. Өлімнен ұят күшті. Шалға қандай мінездеме берер едіңіздер?




    Мұғаліммен амандасады



    Үй тапсырмасын айтады



    Сұрақтарға жауап береді


    Оқу мақсатымен танысады






    Жарай-сың!

    Тамаша!

    Керемет!




    1 балл



    Презентация


    Сабақтың ортасы

    1-тапсырма. Берілген үзінділерден көркемдегіш құрал түрлерін анықтаңыздар

    Шығармадан үзінді

    Көркемдегіш құрал түрі

    Балшықтан құғандай денесінде бір қыбыр еткен белгі жоқ


    Өткір қоңыр көзі биік қабағынының астында терең ұялаған қағілез кісі


    Еске, ар жағын...— деді дауыстап.  Ар жағын алып кетем бе деп едім... Әлі де бір түрткі жетпей жатыр-ау.


    Нар соңынан «әудем» жер еріп отырған екі атты Ипан тауынан бергі ылдидағы қайнарда жұпыны ғана жалғыз қараша үйді көрді.


    Дескриптор:

    көркемдегіш құрал түрлерін табады

    1-үзінді

    2-үзінді

    3-үзінді

    4-үзінді

    ҚБ: мұғалімнің бағалауы


    2-тапсырма. Шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын ескере түсіру үшін төмендегі сұрақтарға жауап беріңдер

    1.«Өнер», «Өнер иесі» деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер ?

    2.«Нар идірген» күйінің шығуына әсер еткендер

    3.Естемес пен нардың тағдырында қандай ұқсастықтар бар?

    4.«Екі күйші өнерлеріңді бірдей салыңдар» деген қыз сөзінің астары қандай еді?


    Қажетті ақпарат

    Гуманизм- латын тілінен енген термин. Адамның өмірге, болашаққа құштарлығын, жауапкершілігін, ар- намысын, яғни адами қасиеттерін дәріптеп көрсету.

    3-тапсырма.

    Шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын ескере отырып, әдеби эссе жазыңыз. (80-100сөз)

    Тақырыбы: Күй құдіреті

    Дескрипторы:

    • тақырыпты ашады;

    • сөз көлемін сақтайды;

    • эссенің құрылымын сақтайды;

    • гуманистік тұрғыдан талдайды;

    • өзіндік көзқарасын білдіреді.

    ҚБ: дескриптор арқылы бағалау


    Саралау (кейбір оқушыларға сөз тіркестері беріледі)

    Тірек сөздер: жаныңа рахат сыйлайтын күш, қазақ өнерінің қоржыны, нардың ащы зары, өнерді құрметтеу, өмірді өкінішсіз өткізу, өнердің құдіреті

    «Күй құдіреті»

    Өнер, күй өнері... Естіген жанды елітіп, жаныңа рахат сыйлайтын күш. «Нар идірген» күйі өзінің ерекше табиғатымен қазақ өнерінің қоржынына қосылған туынды болды. Менің құлағыма бір сәт нардың ащы зары естілгендей болды. Сол нардың зары мен күйшінің тағдыры маған ой салды. Өнерді құрметтеуге шақырады. Мұнымен қатар, өмірді өкінішсіз өткізуге тәрбиелейтінін байқадым. Өнердің құдіретін сезіндім.





    Көркемдегіш құрал түрлерін үзінділерден табады





















    Сұрақтарға ауызша жауап береді













    Эссе жазады










    4 балл

























    5 балл





    Презентация







    Тарат-па материалдары


    Сабақтың соңы



    3 «Қ»

    Қызық

    Қиын

    Құнды

    Үйге тапсырма:


    Сабаққа кері байланыс береді


    Үй тапсырмасын алады

    1-10 балл аралығында бағалау
































    Бөлім:

    Қиял мен шындық

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Ермекова Гулназира Кенжесовна

    Күні: 31.03.2023 жыл

    Пәні: қазақ әдебиеті

    Сынып: 8 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жапандағы жалғыз нар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу;


    Сабақтың мақсаты

    «Күй аңызы» әңгімесіндегі кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді;

    Құндылықтарға баулу

    Күй өнерінің құдіретін ұғындыру

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс-

    тар

    Сабақтың басы

    Оқушылармен амандасу

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жұмағалиева Ақтоты Мылтықбайқызы
    16 Мамыр 2023
    513
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Күй аңызы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Күй аңызы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітілді:

    Бөлім:

    Қиял мен шындық

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Жұмағалиева А М

    Күні: 05 05 2023 ж

    Пәні: қазақ әдебиеті

    Сынып: 8 «Д»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қараша үй

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау

    8.3.3.1 шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу

    Сабақтың мақсаты

    • «Күй аңызы» әңгімесінде көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтайды

    • шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазады

    Құндылықтарға баулу

    Күй өнерінің құдіретін ұғындыру

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс-тар

    Сабақтың басы

    Оқушылармен амандасу

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару

    Үй тапсырмасын сұрау

    Оқу мақсатымен танысады

    «Серпілген сауал» әдісі

    1. Неліктен әңгіме Күй аңызы деп аталған?
    2. Аңызға айналған қандай күйлерді білесіңдер?
    3. Ботасы өлген аруана Естемес күйшіге қалай әсер етті?
    4. Естемес күйшінің күй өнері туралы пікірі қандай?
    5. Оразымбетке қандай мінездеме берген болар едіңіздер?
    6. Әкемнің ұлы жоқ, айып етпеңіздер. Жаңылға қандай мінездеме берер едіңіздер?
    7. Өлімнен ұят күшті. Шалға қандай мінездеме берер едіңіздер?




    Мұғаліммен амандасады



    Үй тапсырмасын айтады



    Сұрақтарға жауап береді


    Оқу мақсатымен танысады






    Жарай-сың!

    Тамаша!

    Керемет!




    1 балл



    Презентация


    Сабақтың ортасы

    1-тапсырма. Берілген үзінділерден көркемдегіш құрал түрлерін анықтаңыздар

    Шығармадан үзінді

    Көркемдегіш құрал түрі

    Балшықтан құғандай денесінде бір қыбыр еткен белгі жоқ


    Өткір қоңыр көзі биік қабағынының астында терең ұялаған қағілез кісі


    Еске, ар жағын...— деді дауыстап.  Ар жағын алып кетем бе деп едім... Әлі де бір түрткі жетпей жатыр-ау.


    Нар соңынан «әудем» жер еріп отырған екі атты Ипан тауынан бергі ылдидағы қайнарда жұпыны ғана жалғыз қараша үйді көрді.


    Дескриптор:

    көркемдегіш құрал түрлерін табады

    1-үзінді

    2-үзінді

    3-үзінді

    4-үзінді

    ҚБ: мұғалімнің бағалауы


    2-тапсырма. Шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын ескере түсіру үшін төмендегі сұрақтарға жауап беріңдер

    1.«Өнер», «Өнер иесі» деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер ?

    2.«Нар идірген» күйінің шығуына әсер еткендер

    3.Естемес пен нардың тағдырында қандай ұқсастықтар бар?

    4.«Екі күйші өнерлеріңді бірдей салыңдар» деген қыз сөзінің астары қандай еді?


    Қажетті ақпарат

    Гуманизм- латын тілінен енген термин. Адамның өмірге, болашаққа құштарлығын, жауапкершілігін, ар- намысын, яғни адами қасиеттерін дәріптеп көрсету.

    3-тапсырма.

    Шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын ескере отырып, әдеби эссе жазыңыз. (80-100сөз)

    Тақырыбы: Күй құдіреті

    Дескрипторы:

    • тақырыпты ашады;

    • сөз көлемін сақтайды;

    • эссенің құрылымын сақтайды;

    • гуманистік тұрғыдан талдайды;

    • өзіндік көзқарасын білдіреді.

    ҚБ: дескриптор арқылы бағалау


    Саралау (кейбір оқушыларға сөз тіркестері беріледі)

    Тірек сөздер: жаныңа рахат сыйлайтын күш, қазақ өнерінің қоржыны, нардың ащы зары, өнерді құрметтеу, өмірді өкінішсіз өткізу, өнердің құдіреті

    «Күй құдіреті»

    Өнер, күй өнері... Естіген жанды елітіп, жаныңа рахат сыйлайтын күш. «Нар идірген» күйі өзінің ерекше табиғатымен қазақ өнерінің қоржынына қосылған туынды болды. Менің құлағыма бір сәт нардың ащы зары естілгендей болды. Сол нардың зары мен күйшінің тағдыры маған ой салды. Өнерді құрметтеуге шақырады. Мұнымен қатар, өмірді өкінішсіз өткізуге тәрбиелейтінін байқадым. Өнердің құдіретін сезіндім.





    Көркемдегіш құрал түрлерін үзінділерден табады





















    Сұрақтарға ауызша жауап береді













    Эссе жазады










    4 балл

























    5 балл





    Презентация







    Тарат-па материалдары


    Сабақтың соңы



    3 «Қ»

    Қызық

    Қиын

    Құнды

    Үйге тапсырма:


    Сабаққа кері байланыс береді


    Үй тапсырмасын алады

    1-10 балл аралығында бағалау
































    Бөлім:

    Қиял мен шындық

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Ермекова Гулназира Кенжесовна

    Күні: 31.03.2023 жыл

    Пәні: қазақ әдебиеті

    Сынып: 8 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жапандағы жалғыз нар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу;


    Сабақтың мақсаты

    «Күй аңызы» әңгімесіндегі кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді;

    Құндылықтарға баулу

    Күй өнерінің құдіретін ұғындыру

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс-

    тар

    Сабақтың басы

    Оқушылармен амандасу

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Тест 9 сынып
    16.05.2023
    513
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жұмағалиева Ақтоты Мылтықбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации