«Күй құдіреті»

Тақырып бойынша 31 материал табылды

«Күй құдіреті»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Күй құдіреті», ҚМЖ 3 -сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Т.Тәжібаев атындағы №47 мектеп-гимназиясы


Бөлім

Өнер


Пәні:

Әдебиеттік оқу


Күні:

20.01.2025ж.


Педагогтің аты-жөні:

Рустемова К.М.


Сынып: 3 «Д»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

«Күй құдіреті»


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

        1. шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс әрекетіне,

ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау

3.3.2.1 ертегілер (үлгі бойынша, кейіпкер қосу, соңын өзгерту ... тәсілдер арқылы)/ өлең шумақтары/ әңгіме (оқығаны, көргені бойынша)/ кейіпкерге хат жазу


Сабақтың мақсаты

Шығармадағы көркем ойды жалғастыру


Құндылықтар:

Қаңтар айы:

Заң және тәртіп

Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Әділ заң- аспан тірегі




Сабақ барысы


Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы



5-минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

-Біз қандаймыз?

-Әдептісің,әдемісің

-Талаптысың,тәртіптісің

-Көріктісің,көңілдісің


«Хат» әдісі

Топқа бөлу

1-топ «Күйшілер»

2-топ «Ақындар»

3-топ «Домбырашылар»



Оқушылар бір-біріне сұрақ қою арқылы сабаққа назар аударады.





Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы топқа бөлінеді.











Сурет








Өткенді пысықтау

8 минут































Сабақтың ортасы

22 минут

Үй тапсырмасын тексеру

«Асыл сөз» өлеңнің қалаған шумағын жаттап ал

«Атаның ақылы» тест арқылы өткен білімді бекіту


Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру


1- тапсырма «Ой қозғау» әдісі

Жұмбақты шеш, сұраққа жауап бер.

Қос қазық, екі желі, сегіз ноқта, Сөйлейді шежіредей адам соқса. Тағы бір мінезі бар таңғажайып, Еш уақыт сөйлемейді адам жоқта.

Домбырамен орындалатын қандай және кімнің шығармаларын білесің?


Бейнежазба ұсыну

Әбу Насыр Әл-Фараби кім?


2-тапсырма

Ұжымдық жұмыс

«Дауыстап оқу» әдісі

Мәтінді оқы.

-Мәтіннің негізгі ойы не?

Жазылым

Сөздік жұмысын жүргізу


Өлеңді жатқа айтады





Интерактивті тақтада тест сұрақтарына жауап береді.










Жұмбақты шешеді.

Жаңа тақырыпты ашады











Бейнежазба тамашалайды





Мәтінді оқып, негізгі ойын анықтайды




Сұрақтарға жауап береді.












Дескриптор:

-жатқа айтады 1б

Өзін-өзі бағалау

«Блокнот» әдісі








Мадақтау

Тамаша!

Бәрекелді!

Жарайсың!

Жақсы!














Дескриптор:

-мәтіннің негізгі ойын анықтайды 1б



ҚБ:

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!



Слайд


Оқулық














Аудиотыңдалым

Адай күйі

https://pinkamuz.pro/search/Адай%20күй



Бейнебаян

https://youtu.be/WrzBRVdQ0OU?si=6CiA9e5_S1rj-Gzv





Оқулық





Слайд





Дәптер

Оқулық

Слайд












































































3- тапсырма

«Суреттер сөйлейді»әдісі

Айтылым

Суретке зер сал.

-Күйші қандай күй тартып отыр деп ойлайсың?

-Неліктен?



4-тапсырма

Жұптық жұмыс

«Кесте» әдісі

-Фараби тартқан күйдің құдіреті неде деп ойлайсың? Мәтінге сүйеніп, жауап бер.

-Мәтіннен өзіңе қандай қажет ақпарат алдың?


5-тапсырма

Жеке жұмыс Жазылым

-Әмірші Фарабиді неге іздеді деп ойлайсың?

Рисунок 1

Фараби тартқан күйдің құдіреті неде екенін мәтінге сүйеніп, жауап береді




Сұрақтарға жауап береді.








Оқушылар жұп болып кестені толтырады.




Оқушылар сұрақтарға жауап береді.



Мәтіндегі сұраққа жауап береді,жазады







Мәтіннің соңын болжайды.Дәптерге өз ойларын жазады.

Дескриптор:

-күйшінің тартып отырған күйінің көңіл-күйін болжайды,түсіндіреді-1б



ҚБ:

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!




Дескриптор:

-сұраққа жауап береді -1б

-күйдің құдіретін жазады-1б















Дескриптор:

Сұраққа жауап береді,болжайды-1б



Сюжетті Сурет

Слайд













Жұптық кесте

Слайд













Слайд









Ұжымдық жұмыс

«Теңге алу» ойыны

-Балалар, теңгедегі сұрақтарға жауап беріп, теңгелерді алайық.

Сөзжұмбақты шешеді.








Оқушылар теңгелерді басу арқылы сөзжұмбақты шешіп, «Домбыра» сөзін шығарады.

Дескриптор:

- күйдің атын айтады-1балл

-ұлы күйшілерді атайды-1балл

-қазіргі күйшілерді атайды-1балл



Интерактивті тақта







Теңгелер



Сергіту сәті

2 минут

«Ерке сылқым» күйі

Оқушылар домбыра күйіне қарай топпен ритмикалық жаттығулар жасайды.

ҚБ:

Тамаша!

Жарайсың!,

Керемет!



Аудиотыңдлым

https://hitmos.me/song/78046605



Топтық жұмыс

1 топ «Сәйкестендір» әдісі



2 топ «Сәйкестендір»әдісі

3 топ «Хат» әдісі

Кейіпкерге хат жаз

1 топ оқушылары атақты тұлғаларды суреттерімен сәйкестендіреді.





2 топ оқушылары мәтінге байланысты сұрақтарды жауаптармен сәйкестендіреді.Күй тартады





3 топ оқушылары Фарабиге хат жазады.


«Комментарий» арқылы бағалау


ҚБ:

Тамаша!

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!


Плакаттар






Слайдтар







Суреттер


Сабақтың соңы

Кері байланыс

8 минут

Сабақты бекіту «Шынжыр» әдісі

-Фараби қайда келді?

-Онда кімдер жиналған екен?

-Фараби жиында не істеді?

- Күйді естіп адамдар не істеді?

-Фараби не деп хат жазды?

-Әмірші Фарабиді неге іздеді?

-Әл-Фараби деген кім ?

- Мәтіннің негізгі ойы не?


Бағалау

-Балалар, блокноттағы баллымызды санайық.




Кері байланыс

«Көңілді ноталар» әдісі

1.Бүгінгі сабақтан не үйрендің?

2.Бүгінгі сабақтан өзіңе қажет қандай ақпарат алдың?

3.Бүгінгі сабақта қандай тапсырма оңай, не қиын болды?


Үйге тапсырма

Мәтінді түсініп оқы.

Мазмұнын айт.

Сұрақтарға жауап береді





Оқушылар сұрақтарға жауап береді.







Орындаған тапсырмалары бойынша бүгінгі сабақтан алған баллдарын санайды.






Оқушылар ноталарды басу арқылы кері байланыс береді.

Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!











Өзін-өзі бағалау

Блокнот


Интерактивті тақта
























Интерактивті тақта




Оқулық



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.11.2025
62
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі