Материалдар / Күлтегін жыры
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Күлтегін жыры

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2018
1401
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

Мектеп: №90 Абай ЖОМ


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Оракбаева Кунимкул Ортаевна

Сынып: 7-сынып

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«Күлтегін» жыры

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар орындай алады: «Күлтегін» жырының эпизодтары мен бейнелерін біледі

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: «Күлтегін» жырын басқа шығармалармен салыстырады

Кейбір оқушылар орындай алады: ұқсас шығармалар бойынша өз пікірлерін ортаға салады

Тілдік мақсаттар


Оқушылар орындай алады:

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Күлтегін, Білге қаған, Йолығ тегін, Табғаштықтар, ел, тәуелсіз, күрес т.с.с

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Менің ойымша...;Салыстыра қарғанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...

Құндылықтарға баулу

шығармашылық және сын тұрғысынан

ойлау құндылығы

Пәнаралық байланыс

Тарих, қазақ тілі

Тақырып бойынша алдыңғы білім

«Күлтегін» жырының мазмұны, зерттелуі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:


Ресурстар


Сабақтың басы


Тақырыпқа ену мақсатында «Допты қағып алу» ширату жаттығуын жасатамын. Допты қағып алған кезде «Күлтегін» жыры туралы өзіңізге осы күнге дейін үйренген таныс ең маңызды нәрсені баяндаңыз.

Оқушылар сурет бойынша топқа бөлінеді.

Shape1 Shape2 Shape3

Shape4



«Сәйкестендіру» стратегиясы

(Ө)Оқушылар топта төмендегі кестені сәйкестендіріп шығады және дұрыс жауаппен салыстырады. Салыстырудан кейін жұмыстарына байланысты өз пікірін білдіреді.

Бұмын қаған

Елтерістен кейін таққа отырған адам

Елтеріс

ақылшы, кеңесші

Білге

Батыр

Күлтегін

Хан

Тоңұқұқ

түркі елін жалғастырған басшы

Қапаған

Түркі қағанатын негізін қалаған

Дұрыс жауап:

Бұмын қаған – Түркі қағанатын негізін қалаған

Елтеріс – түркі елін жалғастырған басшы

Білге – хан

Күлтегін - батыр

Тоңұқұқ – ақылшы, кеңесші

Қапаған – Елтерістен кейін таққа отырған адам

Өзін-өзі бағалау


Сабақтың ортасы


(Т)«ВЕНН диаграммасы» тәсілі

Оқушылар «Күлтегін» жыры мен батырлар жырын салыстырады. Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі.

1-топ.

«Күлтегін» жыры мен батырлар жырының мазмұнындағы ұқсас эпизодтарын салыстырыңыздар

2-топ.

Күлтегін батыр мен Алпамыс батырдың ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырыңыздар

3- топ.

Күлтегін батырдың астына мінге аты мен Тайбурылды салыстырыңыз. Ұқсастығы мен айырмашылығын анықтаңыздар.

4- топ

Күлтегін батырға ақыл кеңес беретін Тоңұқұқты батырлар жырында батырларға ақыл- кеңес беретін тұлғалармен салыстырыңыз. Ұқсастығы мен айырмашылығына талдау жүргізіңіз.

(Оқушылар белгілі бір батырлар жырын таңдай алады. Мысалы, «Қобланды батыр, «Алпамыс батыр» т.с.с)

Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерге салыстыру жұмысын жүргізеді


«Күлтегін» жырындағы эпизодтар мен бейнелерді батырлар жырындағы эпизод пен бейнелер арқылы салыстырады

Ойларына шығармадан дәлел келтіріп айтады


Бағалау. «Микрафон» әдісі. Мұғалім жеке оқушыларға микрафон ұсыну арқылы топтарды бағалау критерийі арқылы бағалатады және ұсыныстар айтқызады.

(Қ) Тапсырма

Пікірлер мен кейіпкерді талдай отырып, бүгінгі күнмен сабақтастығын табыңыз

Бөлім:

Көнеден жеткен жәдігерлер

Тақырып:

«Күлтегін» жыры

Оқу мақсаты

7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

Ойлау дағдыларының деңгейлері:

Талдау, қолдану

Бағалау критерийлері

Білім алушы

Жырдағы өзіне ұнаған эпизод пен бейнелерді анықтайды.

Эпизод мен бейнені талдайды, оқиғаны бүгінгі күнмен салыстырады

Тапсырма

Эпизод

Осы эпизодтағы кейіпкер

Автор кейіпкердің

қандай іс-әрекетін суреттейді?

Бүгінгі күнмен сабақтастығы


1.Тәтті сөз, асыл дүниесіне

көп алданып

Түркі халқы, қырылдың,

Түркі халқы, жойылдың,

Түстікте Шұғай қойнауы түгіл,

Түн жазығына қоныстансақ

десуші ең.

Түркі халқы, жойылдың.




2.Жоқ, кедей халықты көп көтердім,

Кедей халықты бай қылдым,

Аз халықты көп қылдым.

Осы сөзімде өтірік бар ма?

Түркі бектері, халқы, бұны

тыңдаңдар!

Түркі халқын жиып,

Ел болғандарыңды мұнда бастым.

Жаңылып, кешкендеріңді де мұнда бастым.





Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Білім алушы

Жырдағы өзіне ұнаған эпизод пен бейнелерді анықтайды.

Эпизод мен бейнені талдайды, оқиғаны бүгінгі күнмен салыстырады

Білім алушы

- эпизодтағы кейіпкердің кім екенін анықтайды

-автор кейіпкердің қандай іс- әрекетін суреттегенін оқиғалар желісі бойынша нақтылайды

- Жырдағы осы эпизодтарды бүгінгі күнмен байланыстыра отырып, өз пікірін білдіреді.

«Менің жұлдызды тапсырмам» кестесінен өзіңе ұнаған біреуін таңдап тапсырманы орындаңыз


1. Алпамысты жəне жырдағы кейіпкерді салыстыратын бірнеше коллаж жасаңыз. Олардың тұлғалық ерекшеліктерін салыстырыңыз.

2. Жырдағы өзіңе ұнаған эпизодтың сюжеттік желісі бойынша сурет сал.

3.Тақырыпқа қатысты өлең жаз.

4.Күлтегін жазбалары бойынша зерттеу жұмысының жоспарын құр

5.Жырдың мазмұнына қатысты сөзжұмбақ құрастыр

«Күлтегін» жыры бойынша түсірілген фильмге жарнама жасаңыз.Жарнама қойылымның маңызды бөлігін ұғынуға көмектесетініне көз жеткізіңіз.

Жырды мазмұндау жоспарын жаса

Өзіңе ұнаған кейіпкерге мінездеме бер



Сабақтың соңы


Кері байланыс «Зерде»

Білім

(тақырып бойынша алған ақпараттарым)

Эмоция (сабақтағы көңіл күйім)

Баға (жетістігіме беретін бағам)

Сын

(өз бойымда нені дамытуым керек?)

Идея /ұсыныс/

(маған келген жаңа ой)








Қосымша ақпараттар


Саралау Сіз қандай

тəсілмен көбірек қолдау

көрсетпексіз? Сіз басқаларға

қарағанда қабілетті

оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасын

сақтау

Сабақтағы саралау тапсырмалары

сабақ мақсатына негізделді.Тапсырмаларды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып, олардың қажетттіліктерін қанағаттандыру мақсатында әзірледім.Сондықтанда сабақтың мақсаты төмендегідей

Барлық оқушылар орындай алады: «Күлтегін» жырының эпизодтары мен бейнелерін біледі

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: «Күлтегін» жырын басқа шығармалармен салыстырады

Кейбір оқушылар орындай алады: Ұқсас шығармалар бойынша өз пікірлерін ортаға салады


Оқушылардың сабақ кезінде нені

үйренгендерін бағалау үшін әр тапсырмадан кейін критериалды бағалау дың түрлерін пайдаланып , оқушылардың материалды игеру деңгейін бақылап отыру жоспарланды.Осы сабақтың мақсатына жету үшін жасалған тапсырмалар оқушылардың дескрипторлар арқылы өзін- өзі бағалауы мен топтық бағалауына негізделеді.



Сабақ бойынша

рефлексия

Сабақ мақсаттары

немесе оқу

мақсаттары шынайы,

қолжетімді болды

ма?

Барлық оқушылар оқу

мақсатына қол

жеткізді ме? Егер

оқушылар оқу

мақсатына жетпеген

болса, неліктен деп

ойлайсыз? Сабақта

саралау дұрыс

жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде

уақытты тиімді

пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан

ауытқулар болды ма

жəне неліктен?



Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге

назар аудару қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!