Материалдар / Күлтегін жыры сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Күлтегін жыры сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарламамен жазылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2018
6989
30 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: 1 –тоқсан

Қазақ әдебиеті

МЕКТЕП: «Ұзын – Ата» жалпы орта мектебі

Күні: 12.10.2017 жыл

Мұғалімнің аты: Шынтемирова Зәуре

СЫНЫП: 7 «б,в»

Қатысушылар саны: 24

Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы: «Күлтегін» жырының идеялық мазмұны,композициялық құрылысы


Сабақ түрі: жаңа білімді меңгерту сабағы

Оқу мақсаттары

Т/Ж3.Көркем шығармадағы образ

А/И2. Автор бейнесі

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

«Күлтегін» жырында көтерілген мәселелерді біледі

Көбісі:

«Күлтегін» жырында көрініс тапқан кейіпкерлердің іс – әрекетін түсінеді

Кейбіреуі:

Суреттеудегі автор мақсатын айқындай алады

Бағалау критерийлері

- Шығарма мазмұнын біледі

- Композициялық құрылымын анықтайды

- Шығарманың құрамдас бөлшектеріне өзіндік көзқарас білдіреді

Алдыңғы оқу

Орхон-Енисей ескерткіштері «Күлтегін» жыры . Шығармадағы тұлғалық болмыс

Пәнаралық байланыс

Қазақ тіл, тарих

Құндылық

Елге деген адалдық, халыққа деген құрмет,ынтымақтастық, ауызбіршілік, туған жерге деген сүйіспеншілік, тәуелсіздік үшін күрес

Жоспар

Сабақбарысы

Жоспарланған қызмет түрлері



Сабақтың басы

3 минут


















Сабақтың ортасы




15 минут



















































10-12 минут


3-4 минут























4-6 минут

Қызығушылықты таныту. Шаттық шеңбер

Ой шақыру.

Оқушылар бір –біріне өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды

Топқа бөлу сәті

Оқушылар тіркестер арқылы 3 топқа бөлініп жұмыс жасайды.

Сөз тіркестері:

1 – топ: Тарихи тұлға

ІІ – топ: Тастағы жазу

ІІІ – топ: Ел тәуелсіздігі

(Постер қорғайды)

1 тапсырма: Композициялық құрылымына талдау

1. Басталуы

2 Байланысуы

3. Дамуы

4 Шиеленісуі

5. Шарықтау шегі

6. Қорытынды

2 - тапсырма: Топтық жұмыс

1– топ тапсырмасы:

Жырдан алынған сөздің қай кейіпкерге тән екенін анықтаңыз, автор қолданысын суреттеңіз.



Сөз

Қай кейіпкердің іс – әрекетіне байланысты болды?

Дәлел

Сөздерді қолданудағы автор мақсаты

Қаған




Әлсіретті




Түркі халқы




«Ел болсын»




Інім Күлтегін қаза болды




Қарагер





2– топ тапсырмасы:

Жырдағы кейіпкер Білге қағанды зерттеп, зерттеуіңіздің нәтижесін кестеге түсіріңіз, автор қолданысын суреттеңіз.

Кейіпкер

Қоғамдағы орны, тіршілігі

Өмірге деген қызығушылығы

Дәлел

Кейіпкерді жырға қосудағы автор мақсаты


Білге












3-топ тапсырмасы:

Кейіпкер Күлтегінге мінездеме беріп, оған жырдан дәлел келтіріңіз, автор қолданысын суреттеңіз.



Кейіпкер

Мінездеме

Дәлел

Кейіпкерді осылайша суреттеудегі автор мақсаты

Күлтегін














Топ мүшелері шығып немесе топ болып, жұмыстарын таныстырады.


Бағалау түрі: «Тазалық» кері байланыс кестесі





















Бағалау критерийіне толық сай жұмыс жасаған топ аты чемоданға салынады, критерийге сай жұмыс жасамаса, топ аты қоқыс жәшігіне салынады. Жұмысы толықтыруды қажет етсе, топ аты еттартқышқа салынады.

Бағалау критерийі:

Шығармада ұсынылған кейіпкерлер іс –әрекеті бойынша ой түйеді, автор қолданысына болжау жасайды.


Рефлексия. Мұғалім оқушылардан бүгінгі сабақ бойынша ой- пікірлерін біледі.

Ақпараттар шеруі

V

Мен бұл ақпаратты бұрыннан білгенмін

+

Мен үшін бұл жаңа ақпарат

?

Мен ақпаратты зерттегім келеді




Үй жұмысы:

Орхон жазбаларымен танысып, 3 ашық сұрақ құрастырыңыз



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!