Материалдар / "Күн жүйесі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Күн жүйесі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұнындағы оқитын сыныптардың пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
610
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Физика

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.7

Мектеп: М. Исламқұов атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Дусманбетова Гульчехра

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Күн жүйесі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.7.1.2 .Күн жүйесінің нысандарын жүйелеу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар істей алады: Күн жүйесіндегі денелерді біледі, олардың айырмашылығын түсінеді, планеталарды рет – ретімен айтады.

Көптеген оқушылар істей алады: Күн жүйесіндегі планеталарды топқа бөліп, оларға түсінік береді.

Кейбір оқушылар істей алады: Әр планетаның бетіндегі температуралық ерекшеліктерін айтады, күн мен түннің ауысуын, жыл мезгілдерінің өзгеруін түсіндіреді.

Бағалау критерийі

  1. Күн жүйесіндегі планеталарды ретімен айтады, айырмашылықтарын түсіндіреді

  2. Күн жүйесін сызады, планеталарды орналасу ретіне қарай топқа бөліп, түсіндіреді.

  3. Планеталардың бетіндегі температуралардың өзгеруін айтады.

  4. Планеталардағы күн мен түннің ауысуын, жыл мезгілдерінің өзгеруін түсіндіреді.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология: Күн жүйесі, жыл мезгілдерінің ауысуы, күн мен түннің ұзақтығы терминдеріне топтық талқылау жүргізу.

Күн, Жер, Ай, ось, орбита, солтүстік, оңтүстік, талтүс, көктем, жаз, қыс, күз.

Солнце, Земля, Луна, ось, орбита, север, юг, полдень, весна, лето, осень, зима.

Sun, Earth, Moon, axis, Orbit, north, south, noon, spring, summer, autumn, winter.

Құндылықтарға баулу

Күн жүйесін зерттеу жұмыстарымен таныса отырып, ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуын бойына сіңіру, отансүйгіштікке баулу.

Пәнаралық байланыс

Планеталар, күн мен түннің ауысуы, жыл мезгілдерінің өзгеруі төменгі сыныптарда жаратылыстану бағдарламасында бастау алған.

Алдыңғы білім

Біледі:Күн жүйесіндегі аспан денелері мен планеталардың атауын біледі.

Білу керек: Күн жүйесіндегі планеталарды топқа бөлуді, күн мен түннің ұзақтығын және ауысуын, жыл мезгілдерінің ауысуын түсіндіре алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы



2 мин.





Топқа біріктіру

3 мин.




5 мин.

Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, түгелдеу. Оқушылардың құрал-жабдықтарын түгелдеу.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Сабаққа дайындығын тексеру.

Сынып тазалығын тексеру.

Бағалау критерийлерімен таныстыру.

Оқушыларды өткен сабақпен байланыстыра отырып, ғалымдар мен астрономдардың аттары жазылған стикерлер арқылы төрт топқа бірітіру:

1-Көне грек ғалымдары; 2-Орталық азия ғалымдары; 3-Орта ғасыр еуропа ғалымдары; 4-астрономдар.

Үй тапсырмасын тексеру

Сұрақ-жауап әдісі

  1. Астрономия ғылымы нені зерттейді?

  2. Астрономияның дамуына Орта Азиядан шыққан қай ғалымдар үлес қосқан?

  3. Птоломей және Коперниктің тұжырымдарының айырмашылықтары неде?

Дескриптор:

  • Астрономия ғылымының зерттейтін саласын айтады, түсінеді.

  • Орта Азиядан шыққан астрономияға үлес қосқан ғалымдарды біледі, еңбектерін айта алады.

  • Геоцентрлік және гелиоцентрлік жүйелерді салыстырып, айырмашылығын айта алады.











Ғалымдар мен астромондардың аттары жазылған стикерлер

Сабақтың ортасы

7 мин


Болжау ағашы

(білу)


Жаңа тақырып

Суреттерде бейнеленген құбылыстар мен денелер туралы не білесің? Және олар туралы не білгің келеді? Сұрақтарға жауап жазып, болжау ағашына іліп қояды.

Оқулықтан Күн жүйесі тақырыбын оқиды, тақырыпқа арналған бейне ролик көріп оқушылар өздерінің стикерге жазған тұжырымдарын дәлелдейді, тағыда өз білімдерін толықтырады.

Постерге сызылған ағаш, стикерлер



















Оқулық

Бейне ролик

Алтын тәж

Білу, түсіну



5 мин.











Суреттер сыр шертеді

(Білу, түсіну)



7 мин.


































Топтық жұмыс

«Ойлан, жұптас, бөліс»


8 мин.

Тапсырма №1.

Стикерге тақырып бойынша күн жүйесі, метероид, астероид, планета, комета терминдері жазылып, оқушы маңдайына жабыстырылады. Өзге оқушылар терминге сипаттама бере отырып мағынасын ашады.

Дескриптор:

  • Күн жүйесі, метероид, астероид, планета, комета терминдерінің мағынасын біледі.

  • Терминнің физикалық мағынасын айтып сипаттайды


Таспсырма №2.

Берілген суреттерге қарап, берілген сұрақтарға жауап береді.


  1. Суретте не бейнеленген?

  2. Суреттегі денелер туралы не айта аласыңдар?

  3. Күн жүйесіндегі планеталарды Жер тобына жататын және газдық планеталар деп топқа бөліп, олардың ерекшеліктерін айтыңдар.


Дескрииптор:

  • Суреттегі денелердің атын айтады

  • Бейнеленген денелерге сипаттама береді

  • Әрбір аспан денесінің ерекшелігін түсіндіреді

  • Күн жүйесіндегі планеталарды і топтарға бөледі, әр топқа сипаттама береді

Тапсырма №3.

  1. Планеталардағы күн мен түннің ауысуын түсіндіріңіз.

  2. Басқа планеталардағы жыл мезгілдерімен температураның өзгеруінің ерекшелігі не?

  3. Біздің Жер шарымызбен өзге планеталардағы жыл мезгілдерінің өзгеруін салыстырып, себептерін айтыңыздар.

Дескриптор:

  • Күн жүйесіндегі планеталардағы күн мен түннің ауысуын түсіндіреді

  • Планеталардағы жыл мезгілдерімен температурының өзгеруінің ерекшеліктерін айтады

  • Өзге планеталардағы жыл мезгілдерінің өзгеруін Жер шарындағы жыл мезгілдерімен салыстырып, өзгешеліктерін ажыратады.

Оқушылар өздерін «Ауа райы» тәсілі арқылы бағалайды.

Толық түсіндім

Аздап түсіндім

Сенімді емеспін, түсінбедім.


Стикерлер





























Аспан денелері бейнеленген сүреттер



Сабақтың соңы

Рефлексия

3 мин.

Сөйлемді толықтыр

Қызықты болды….

Қиналған жерлерім…

Өзім орындай аламын…

Тапсырманы орындадым…







Үйге тапсырма:

Күн жүйесіндегі планеталар аттарының келіп шығу тарихы.



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Оқу материалдары мен ресурстарды, тапсырмаларды, дерек көздерді оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай беремін.

Барлық оқушылар: Оқушылар жасырылған терминдерді табу арқылы Күн жүйесі және Күн жүйесіндегі денелер мен планеталарды біледі, оларды ажырата алады

Басым оқушылар: Суретте бейнеленген құбылыстарды сипаттап, Күн жүйесіндегі планеталарды Жер тобына жататын және газдық планеталар деп топқа ажыратып, олардың ерекшеліктерін айтады.

Кейбір оқушылар: Талқылау сұрақтарға алдымен оқушы өзі ойланып, жұбымен бөлісіп, кейін топпен талқылай отырып планеталардаағы күн мен түннің ауысуын, жыл мезгілдерімен бетіндегі температура өзгеруінің ерекшеліктерін біледі.

Оқушалырдың өтілген тақырыпты қаншалықты ұққандығын тексеру үшін «Сөйлемді толтыр» кестесін беремін.

«Нақтылық жетпейді. Сен мұны бұдан жақсы жасай аласың», "Бұл - жақсы жауап" деген ауызша кері байланыс бере отырып, оқушыларға бағыт беріп отырамын. Оқушының қай деңгейде білімді меңгеріп отырғанын айтып отырамын.



Тапсырмалардың кейбіреулерін ойын түрде алып сергіту сәттерін өткізіп отырамы. Сабақта қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын сақтауды есте ұстаймын.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!