Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Күн жүйесі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Физика Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.7 |
Мектеп: М. Исламқұов атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Дусманбетова Гульчехра |
|||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Күн жүйесі |
|||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.7.1.2 .Күн жүйесінің нысандарын жүйелеу |
|||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: Күн жүйесіндегі денелерді біледі, олардың айырмашылығын түсінеді, планеталарды рет – ретімен айтады. Көптеген оқушылар істей алады: Күн жүйесіндегі планеталарды топқа бөліп, оларға түсінік береді. Кейбір оқушылар істей алады: Әр планетаның бетіндегі температуралық ерекшеліктерін айтады, күн мен түннің ауысуын, жыл мезгілдерінің өзгеруін түсіндіреді. |
|||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік лексика және терминология: Күн жүйесі, жыл мезгілдерінің ауысуы, күн мен түннің ұзақтығы терминдеріне топтық талқылау жүргізу. Күн, Жер, Ай, ось, орбита, солтүстік, оңтүстік, талтүс, көктем, жаз, қыс, күз. Солнце, Земля, Луна, ось, орбита, север, юг, полдень, весна, лето, осень, зима. Sun, Earth, Moon, axis, Orbit, north, south, noon, spring, summer, autumn, winter. |
|||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Күн жүйесін зерттеу жұмыстарымен таныса отырып, ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуын бойына сіңіру, отансүйгіштікке баулу. |
|||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Планеталар, күн мен түннің ауысуы, жыл мезгілдерінің өзгеруі төменгі сыныптарда жаратылыстану бағдарламасында бастау алған. |
|||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Біледі:Күн жүйесіндегі аспан денелері мен планеталардың атауын біледі. Білу керек: Күн жүйесіндегі планеталарды топқа бөлуді, күн мен түннің ұзақтығын және ауысуын, жыл мезгілдерінің ауысуын түсіндіре алады. |
|||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||
Сабақтың басы 2 мин. Топқа біріктіру 3 мин. 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, түгелдеу. Оқушылардың құрал-жабдықтарын түгелдеу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабаққа дайындығын тексеру. Сынып тазалығын тексеру. Бағалау критерийлерімен таныстыру. Оқушыларды өткен сабақпен байланыстыра отырып, ғалымдар мен астрономдардың аттары жазылған стикерлер арқылы төрт топқа бірітіру: 1-Көне грек ғалымдары; 2-Орталық азия ғалымдары; 3-Орта ғасыр еуропа ғалымдары; 4-астрономдар. Үй тапсырмасын тексеру Сұрақ-жауап әдісі
Дескриптор:
|
Ғалымдар мен астромондардың аттары жазылған стикерлер |
||||||||||||||
Сабақтың ортасы 7 мин Болжау ағашы (білу)
|
Жаңа тақырып
Суреттерде бейнеленген құбылыстар мен денелер туралы не білесің? Және олар туралы не білгің келеді? Сұрақтарға жауап жазып, болжау ағашына іліп қояды. Оқулықтан Күн жүйесі тақырыбын оқиды, тақырыпқа арналған бейне ролик көріп оқушылар өздерінің стикерге жазған тұжырымдарын дәлелдейді, тағыда өз білімдерін толықтырады. |
Постерге сызылған ағаш, стикерлер
Оқулық |
||||||||||||||
Алтын тәж Білу, түсіну Суреттер сыр шертеді (Білу, түсіну) 7 мин. Топтық жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» 8 мин. |
Тапсырма №1. Стикерге тақырып бойынша күн жүйесі, метероид, астероид, планета, комета терминдері жазылып, оқушы маңдайына жабыстырылады. Өзге оқушылар терминге сипаттама бере отырып мағынасын ашады. Дескриптор:
Таспсырма №2. Берілген суреттерге қарап, берілген сұрақтарға жауап береді.
Дескрииптор:
Тапсырма №3.
Дескриптор:
Оқушылар өздерін «Ауа райы» тәсілі арқылы бағалайды.
|
Стикерлер
Аспан денелері бейнеленген сүреттер
|
||||||||||||||
Сабақтың соңы Рефлексия 3 мин. |
Сөйлемді толықтыр
Үйге тапсырма: Күн жүйесіндегі планеталар аттарының келіп шығу тарихы. |
|
||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||||||||||
Оқу материалдары мен ресурстарды, тапсырмаларды, дерек көздерді оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай беремін. Барлық оқушылар: Оқушылар жасырылған терминдерді табу арқылы Күн жүйесі және Күн жүйесіндегі денелер мен планеталарды біледі, оларды ажырата алады Басым оқушылар: Суретте бейнеленген құбылыстарды сипаттап, Күн жүйесіндегі планеталарды Жер тобына жататын және газдық планеталар деп топқа ажыратып, олардың ерекшеліктерін айтады. Кейбір оқушылар: Талқылау сұрақтарға алдымен оқушы өзі ойланып, жұбымен бөлісіп, кейін топпен талқылай отырып планеталардаағы күн мен түннің ауысуын, жыл мезгілдерімен бетіндегі температура өзгеруінің ерекшеліктерін біледі. |
Оқушалырдың өтілген тақырыпты қаншалықты ұққандығын тексеру үшін «Сөйлемді толтыр» кестесін беремін. «Нақтылық жетпейді. Сен мұны бұдан жақсы жасай аласың», "Бұл - жақсы жауап" деген ауызша кері байланыс бере отырып, оқушыларға бағыт беріп отырамын. Оқушының қай деңгейде білімді меңгеріп отырғанын айтып отырамын.
|
Тапсырмалардың кейбіреулерін ойын түрде алып сергіту сәттерін өткізіп отырамы. Сабақта қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын сақтауды есте ұстаймын. |
||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |