Материалдар / Күн жүйесінің нысандарын жүйелеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Күн жүйесінің нысандарын жүйелеу

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып Физика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
1348
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

7.4.C Жер және Ғарыш

Мектеп: Подгорное ш.о. орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Серікова Н.Р.

Сынып: 7 A

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Күн жүйесі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.7.1.2 Күн жүйесінің нысандарын жүйелеу

Сабақтың мақсаты

Күн жүйесінің құрылымын атау, бір бірінен ажырату; Күн жүйесіндегі аспан денелерінің негізгі физикалық қасиеттері: өлшемдері, массасы, тығыздығы, Күннен арақашықтығы, атмосферасының бар екендігі, температуралық күйі т.б. мен олардың қозғалысын сипаттау;

Бағалау критерийі

Күн жүйесінің құрылымын біледі, атай алады, Күн жүйесіндегі денелерді бір бірінен ажырата алады; Күн жүйесіндегі аспан денелерінің негізгі физикалық қасиеттері: өлшемдері, массасы, тығыздығы, Күннен арақашықтығы, атмосферасының бар екендігі, температуралық күйі т.б. мен олардың қозғалысын сипаттай алады;

Тілдік мақсаттар


Оқушылар тақырыпқа байланысты терминдермен танысып, тілдік қорына, ойларын дұрыс жеткізуіне, монологтық және диалогтық сөйлеу білігін дамытуға көңіл бөледі.

Зерттеудің нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде жазып, қорытынды жасай алады

Пән бойынша арнайы сөздер мен терминдер:

Күн жүйесі, Күн жүйесіндегі аспан денелері, алып ғаламшарлар, Жер тектес ғаламшарлар, Күн жүйесіндегі кіші денелер, астеройдтар, метеориттер, кометалар, Күннен арақашықтығы, ғаламшарлар қозғалысы, ғаламшарлардың серіктері

Күн жүйесі

Солнечная система

Solar system

Күн жүйесіндегі аспан денелері

Небесные тела Солнечной системы

Celestial bodies of the Solar system

Алып ғаламшарлар

Планеты гиганты

Planet giants

Жер тектес ғаламшарлар

Земные планеты

Earthly planets

Күн жүйесіндегі кіші денелер

Малые тела Солнечной системы

Small bodies of the Solar system

Астеройдтар

Астеройды

Asteroids

Метеориттер

Метеориты

Meteorites

Кометалар

Кометы

Comets

Күннен арақашықтығы

Расстояние от Солнца

Distance from the Sun

Ғаламшарлар қозғалысы

Движение планет

Planetary motion

Ғаламшарлардың серіктері

Спутники планет

Planetary satellites

Ауызша және жазбаша сөзге арналған қажетті сөйлемдер:

Күн жүйесіндегі аспан денелері ..... қозғалады

Астеройдтар белдеуі ..... орналасқан

Күн жүйесінің кіші денелеріне жатады: .....

Алып ғаламшарларға жатады - ....

Жер тектес ғаламшарларға жатады - ....

.... ғаламшарының серігі - ....

Құндылықтарға баулу


Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

Өмір бойы оқуға дайын болу;

Өзгелердің мәдениетіне және көзқарасына құрметпен қарау

Пәнаралық байланыс

Тарих – әлем туралы көне ғалымдардың көзқарастары;

Жаратылыстану әлемнің құрылымы

Алдыңғы білім


Жаратылыстану және тарих пәндерінен әлем құрылымы жайлы ғалымдардың көзқарастарымен таныс, аспан денелері туралы ұғым қалыптасқан, геоцентрлік және гелиоцентрлік жүйелерді ажырата алады

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы



Білу

Қолдану



  • Ұйымдастыру, сабаққа сәттілік тілеу

  • Әрбір оқушыға түрлі түсті, номерленген стикерлер таратылады: сары 1, 2, 3, 4; қызыл 1, 2, 3, 4; көк 1, 2, 3, 4; жасыл 1, 2, 3, 4 ;

  • Оқушылардың өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру үшін «True of False» әдісімен оқушыларға сұрақтар қойылады (І)

  • Оқушылар білімі тексерілген соң «Ассосация» әдісімен жаңа тақырыпқа қатысты сөздер слайдқа шығарылады. Сөздер қатарын жұптай келе сабақ мақсаты айтылады, стикерлер бойынша топқа бөлінеді, сары түстер бір топ, қызыл түстер бір топ, т.б.

Түрлі түсті, номерлі стикерлер,


«True of False» карточкасы,

«Ассосация» әдісі слайды

Сабақтың ортасы


Білу


Түсіну






  • Топтық жұмыс «Джигсо» әдісімен жүреді

  • Барлық топқа бірдей мәтін беріледі, уақыт тағайындалады, мәтінмен жұмыс, бірлескен оқыту (G)

  • Уақыт біткен соң, 1номерлер бір топқа, 2 номерлер келесі топқа, т.с.с. жинақталады (G).

  • Ендігі номерленген топтарға бастапқы мәтіннен тақырыпша бойынша бөлімдер бөлініп, талдау жасау ұсынылады: «Күн жүйесіндегі алып ғаламшарлар», «Күн жүйесіндегі жер тектес ғаламшарлар», «Күн жүйесіндегі кіші денелер» (G), (W).

  • Әр топ өз ішінде талдау жасаған соң өзінің негізгі тобына қайтып оралады да, қосымша мәліметтерімен бөліседі(G), (W).


Физика – 7, Закирова А








Сабақтың соңы

Қолдану

Талдау


  • Оқушылардың тақырып бойынша не түсінгендіктерін саралау үшін «Конверттегі хат» әдісімен тапсырма беріледі (І), (f)

Қалыптастырушы бағалау (Қосымша 1)


  • Кері байланыс ретінде «БББ» кестесімен оқушылардың ойлары қорытындыланады: (І)

  • Үйге тапсырма: Физика – 7, Закирова А. §37 оқу

Қалыптастырушы бағалау,

«БББ» кестесі

Физика – 7, Закирова А

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Сабақ басында сабақ мақсатын ашу үшін спиральдік қағидат бойынша ассосациялық сөздер ұсынылып, сабақ мақсатын ашуға мүмкіндік беремін. Жаңа сабақты ашу мақсатында «ДЖИГСО әдісі арқылы оқушылардың топта бірлескен оқу ортасын қалыптастыру үшін өзара пікірлесуге түсу арқылы саралау тәсілін пайдаландым. Себебі, топта оқушылар бір-бірінің тұжырымдарын тыңдап, талқылап, ортақ шешімге келу арқылы қарым-қатынасын реттейді. Тақырыпты талқылау арқылы ойларын саралап, тиімді шешім қабылдайды.

Сабақта оқушыларға қалыптастырушы бағалау тапсармасын орындату арқылы тақырыпты толық игертуге мүмкіндік жасаймын. Сабақ соңында берілген тапсырмаларды орындап,критериалды бағалаудағы дискрипторды қолданып өзін-өзі бағалауды үйренеді.

Сабақ барысында бақылау және талқылауды үйлестіру, топтық жұмыс кезінде бір бірін бағалау орын алса, ал сабақ соңында қалыптастырушы бағалау жұмысын орындау арқылы өз өзін бағалау қарастырылады

Топтық жұмыс кезінде тыныштық сақтап, қауіпсіздік ережесіне бағыну

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары нақты қойылfды, оқушылар алынған білімдерін пайдалана отырып, Күн жүйесінің нысандарын жіктеп, әрқайсысына анықтама бере алады, бірақ оқушыларды нақты мақсатқа жету үшін, қосымша сұрақтар қою қажеттілігі туындады. Әлі де болса білімдерін жинақтау үшін қосымша материалдар дайындау керек деген түйін жасаймын.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?








Қалыптастырушы бағалау (Қосымша 1)


Оқушы аты тегі__________________________


Тақырып: Күн жүйесі

Оқу мақсаттары: 7.7.1.2 Күн жүйесінің нысандарын жүйелеу

Ойлау дағдыларының деңгейлері

  • Білу және түсіну

  • Қолдану

Бағалау критерийлері

  • Күн жүйесінің нысандарын біледі, жүйелейді

  • Күн жүйесінің нысандарын физикалық сипаттамалары бойынша талдайды

  • Күн жүйесінің кіші денелерін біледі, сипаттай алады


Тапсырма1: Күн жүйесінің құрылымы

Төмендегі берілген кестені толтырыңыз:

Жер тектес ғаламшарлар

Алып ғаламшарлар

Күн жүйесіндегі кіші денелер











Тапсырма2: Күн жүйесіндегі аспан денелерінің сипаттамалары

Төмендегі берілген кестені толтырыңыз:

Аспан денесінің атауы

Өлшемі

Массасы

Тығыздығы

Күннен арақашық тығы

Температу-расы

Серіктері-нің бар жоқтығы























Тапсырма3: Күн жүйесіндегі кіші денелерді сипаттау

А) Астеройд дегеніміз _________________________________

Ә) Комета дегеніміз ___________________________________

Б) метеориттер - ______________________________________


Тапсырма4: Кестені толықтыр:

Күн жүйесі

Солнечная система


Күн жүйесіндегі аспан денелері


Celestial bodies of the Solar system


Планеты гиганты

Planet giants

Жер тектес ғаламшарлар

Земные планеты



Малые тела Солнечной системы

Small bodies of the Solar system

Астеройдтар


Asteroids

Метеориттер

Метеориты



Кометы

Comets

Күннен арақашықтығы

Расстояние от Солнца


Ғаламшарлар қозғалысы


Planetary motion


Спутники планет

Planetary satellites


Дескриптор:

  • Күн жүйесіне енетін ғаламшарларды топқа бөледі, атауларын біледі,

  • Күн жүйесінің нысандарын физикалық параметрлері бойынша топтап, сипаттай алады

  • Күн жүйесінің кіші денелерін сипаттай алады

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!