Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы:
7.4.C Жер және
Ғарыш
|
Мектеп: Подгорное ш.о. орта
мектебі
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Серікова Н.Р.
|
Сынып: 7
A
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Күн
жүйесі
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
|
7.7.1.2
– Күн жүйесінің нысандарын
жүйелеу
|
Сабақтың
мақсаты
|
Күн жүйесінің құрылымын атау,
бір бірінен ажырату; Күн жүйесіндегі аспан денелерінің негізгі
физикалық қасиеттері: өлшемдері, массасы, тығыздығы, Күннен
арақашықтығы, атмосферасының бар екендігі, температуралық күйі т.б.
мен олардың қозғалысын сипаттау;
|
Бағалау критерийі
|
Күн жүйесінің құрылымын
біледі, атай алады, Күн жүйесіндегі денелерді бір бірінен ажырата
алады; Күн жүйесіндегі аспан денелерінің негізгі физикалық
қасиеттері: өлшемдері, массасы, тығыздығы, Күннен арақашықтығы,
атмосферасының бар екендігі, температуралық күйі т.б. мен олардың
қозғалысын сипаттай алады;
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар тақырыпқа байланысты
терминдермен танысып, тілдік қорына, ойларын дұрыс
жеткізуіне, монологтық және диалогтық
сөйлеу білігін дамытуға көңіл
бөледі.
Зерттеудің нәтижелерін ауызша
және жазбаша түрде жазып, қорытынды жасай
алады
Пән бойынша арнайы сөздер
мен терминдер:
Күн жүйесі, Күн жүйесіндегі
аспан денелері, алып ғаламшарлар, Жер тектес ғаламшарлар, Күн
жүйесіндегі кіші денелер, астеройдтар, метеориттер, кометалар,
Күннен арақашықтығы, ғаламшарлар қозғалысы, ғаламшарлардың
серіктері
Күн
жүйесі
|
Солнечная
система
|
Solar
system
|
Күн жүйесіндегі
аспан денелері
|
Небесные тела
Солнечной системы
|
Celestial bodies of
the Solar system
|
Алып
ғаламшарлар
|
Планеты
гиганты
|
Planet
giants
|
Жер тектес
ғаламшарлар
|
Земные
планеты
|
Earthly
planets
|
Күн жүйесіндегі кіші
денелер
|
Малые тела Солнечной
системы
|
Small bodies of the
Solar system
|
Астеройдтар
|
Астеройды
|
Asteroids
|
Метеориттер
|
Метеориты
|
Meteorites
|
Кометалар
|
Кометы
|
Comets
|
Күннен
арақашықтығы
|
Расстояние от
Солнца
|
Distance from the
Sun
|
Ғаламшарлар
қозғалысы
|
Движение
планет
|
Planetary
motion
|
Ғаламшарлардың
серіктері
|
Спутники
планет
|
Planetary
satellites
|
Ауызша және жазбаша сөзге
арналған қажетті сөйлемдер:
Күн жүйесіндегі аспан денелері
..... қозғалады
Астеройдтар белдеуі .....
орналасқан
Күн жүйесінің кіші денелеріне
жатады: .....
Алып ғаламшарларға жатады -
....
Жер тектес ғаламшарларға
жатады - ....
.... ғаламшарының серігі -
....
|
Құндылықтарға
баулу
|
Шығармашылық және сын
тұрғысынан ойлау;
Өмір бойы оқуға дайын
болу;
Өзгелердің мәдениетіне және
көзқарасына құрметпен қарау
|
Пәнаралық
байланыс
|
Тарих –
әлем туралы көне ғалымдардың
көзқарастары;
Жаратылыстану –
әлемнің
құрылымы
|
Алдыңғы
білім
|
Жаратылыстану және тарих
пәндерінен әлем құрылымы жайлы ғалымдардың көзқарастарымен таныс,
аспан денелері туралы ұғым қалыптасқан, геоцентрлік және
гелиоцентрлік жүйелерді ажырата алады
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Білу
Қолдану
|
-
Ұйымдастыру, сабаққа сәттілік
тілеу
-
Әрбір оқушыға түрлі түсті,
номерленген стикерлер таратылады: сары 1, 2, 3,
4; қызыл
1, 2, 3, 4; көк 1, 2, 3, 4;
жасыл 1, 2, 3, 4 ;
-
Оқушылардың өткен тақырып
бойынша білімдерін тексеру үшін «True of False» әдісімен оқушыларға
сұрақтар қойылады (І)
-
Оқушылар білімі тексерілген
соң «Ассосация» әдісімен жаңа тақырыпқа қатысты сөздер слайдқа
шығарылады. Сөздер қатарын жұптай келе сабақ мақсаты айтылады,
стикерлер бойынша топқа бөлінеді, сары түстер бір топ, қызыл түстер
бір топ, т.б.
|
Түрлі түсті, номерлі
стикерлер,
«True of False»
карточкасы,
«Ассосация» әдісі
слайды
|
Сабақтың
ортасы
Білу
Түсіну
|
-
Топтық жұмыс «Джигсо» әдісімен
жүреді
-
Барлық топқа бірдей мәтін
беріледі, уақыт тағайындалады, мәтінмен жұмыс, бірлескен оқыту
(G)
-
Уақыт біткен соң, 1номерлер
бір топқа, 2 номерлер келесі топқа, т.с.с. жинақталады
(G).
-
Ендігі номерленген топтарға
бастапқы мәтіннен тақырыпша бойынша бөлімдер бөлініп, талдау жасау
ұсынылады: «Күн жүйесіндегі алып ғаламшарлар», «Күн жүйесіндегі жер
тектес ғаламшарлар», «Күн жүйесіндегі кіші денелер» (G),
(W).
-
Әр топ өз ішінде талдау
жасаған соң өзінің негізгі тобына қайтып оралады да, қосымша
мәліметтерімен бөліседі(G), (W).
|
Физика – 7, Закирова
А
|
Сабақтың
соңы
Қолдану
Талдау
|
Қалыптастырушы бағалау
(Қосымша 1)
|
Қалыптастырушы
бағалау,
«БББ»
кестесі
Физика – 7, Закирова
А
|
Саралау – Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Сабақ
басында сабақ мақсатын ашу үшін спиральдік қағидат бойынша
ассосациялық сөздер ұсынылып, сабақ мақсатын ашуға мүмкіндік
беремін. Жаңа сабақты ашу мақсатында
«ДЖИГСО әдісі арқылы оқушылардың топта бірлескен оқу ортасын
қалыптастыру үшін өзара пікірлесуге түсу арқылы саралау тәсілін
пайдаландым. Себебі, топта оқушылар бір-бірінің тұжырымдарын
тыңдап, талқылап, ортақ шешімге келу арқылы қарым-қатынасын
реттейді. Тақырыпты талқылау арқылы ойларын саралап, тиімді шешім
қабылдайды.
Сабақта оқушыларға
қалыптастырушы бағалау тапсармасын орындату арқылы тақырыпты толық
игертуге мүмкіндік жасаймын. Сабақ соңында берілген
тапсырмаларды орындап,критериалды бағалаудағы дискрипторды қолданып
өзін-өзі бағалауды үйренеді.
|
Сабақ барысында бақылау және
талқылауды үйлестіру, топтық жұмыс кезінде бір бірін бағалау орын
алса, ал сабақ соңында қалыптастырушы бағалау жұмысын орындау
арқылы өз өзін бағалау қарастырылады
|
Топтық жұмыс кезінде
тыныштық сақтап, қауіпсіздік ережесіне бағыну
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу
мақсаттары шынайы, қолжетімді болды
ма?
Барлық оқушылар оқу
мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген
болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді
ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты
тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және
неліктен?
|
Бұл тарауды сабақ туралы
рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп
санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Сабақ мақсаттары нақты
қойылfды, оқушылар алынған білімдерін пайдалана отырып, Күн
жүйесінің нысандарын жіктеп, әрқайсысына анықтама бере алады, бірақ
оқушыларды нақты мақсатқа жету үшін, қосымша сұрақтар қою
қажеттілігі туындады. Әлі де болса білімдерін жинақтау үшін қосымша
материалдар дайындау керек деген түйін
жасаймын.
|
Жалпы
бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі
нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы
өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен
сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда
не нәрсеге назар аудару қажет?
|