Материалдар / Күнделік толтыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Күнделік толтыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттерге күнделік толтыру дайын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2021
9405
14 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«АВИЦЕННА»

ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» БІЛІМ

МЕКЕМЕСІ






УЧРЕЖДЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ВЫСШИЙ МЕДИЦИНСКИЙ КОЛЛЕДЖ «АВИЦЕННА»









ОҚУ ТӘЖІРИБЕСІНІҢ

КҮНДЕЛІГІ "ПЕДИАТРИЯ"









Студент ________________________________________________________

Мамандығы:0301000 "Емдеу ісі", квалификация: 0301013 "Фельдшер"

Курс ____________________ топ ___________ кіші топ ______________________

Оқу тәжірибесін өту уақыты _____________/ ___________ дейін // 202____ жыл

Оқу тәжірибесін өту орны (медициналық мекеме): ____________________________________________________________________________

Оқытушы: ______________________________________________________________



















МАЗМҰНЫ

Білім беру практикасының мақсаты мен міндеттері..........................................................

3

Оқу практикасының күнделігін жүргізу бойынша ұсыныстар.........................................

4

Оқу практикасы барысында студенттің рөлі мен жауапкершілігі....................................

Студенттердің оқу тәжірибесіндегі мінез-құлық стандарты.............................................

Практикадан өту кезінде еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқама...................................................................................................................................

4

5


5

" Педиатрия" оқу тәжірибесінің бағдарламасы .................................................................

Оқу практикасының тақырыптық жоспары мен мазмұны ...............................................

Білім алушының күнделікті жұмыс парағы........................................................................

Орындалған манипуляцияларды есепке алу парағы..........................................................

Кәсіби құзыреттердің қалыптасуын бағалау парағы ......................................................

Бағалауды қорытынды бақылауға арналған бағалау құралдарының блогы

Пән бойынша аралық аттестаттауға дайындалуға арналған сұрақтар.............................

Аралық аттестаттауға шығарылатын дағдылар мен манипуляциялар тізбесі.................

Білімді ағымдағы бақылауға арналған бағалау құралдарының блогы

Тақырыбы: Жаңа туылған нәрестелердің асфиксиясы. Босану жарақаттары.................

Тақырыбы: Жаңа туылған нәрестелердің іріңді-септикалық аурулары.........................

Тақырыбы: Ерте жастағы балалардың аурулары. Рахит. Спазмофилия. Гипервитаминоз Д..................................................................................................................

Тақырыбы: Ерте жастағы балаларда тамақтанудың созылмалы бұзылуы. Конституцияның ауытқулары. Атопиялық дерматит.......................................................

Тақырыбы: Балалардағы жоғарғы тыныс жолдарының жедел аурулары........................

Тақырыбы: Пневмония. Бронх демікпесі............................................................................

Тақырыбы: Балалардағы ревматикалық қызба. Миокардит...............................................

Тақырыбы: Туа біткен жүрек ақаулары. Жүрек жеткіліксіздігі.......................................

Тақырыбы: Жедел және созылмалы лейкоздар..................................................................

Тақырыбы: Балалардағы ас қорыту органдарының аурулары..........................................

Тақырыбы: Жедел және созылмалы гломерулонефрит. Пиелонефрит…………………

Тақырыбы: Балалардағы қант диабеті……………………………………………………..

Тақырыбы: Балалардағы вирустық ауа-тамшы инфекциясы…………………………….

Тақырыбы: Балалардағы А, В, С, Д, Е вирустық гепатиттері……………………………

8

46

67

92

95


97

101


103

108


112


119

124

130

137

143

147

151

157

165

171

181












ҚҰРМЕТТІ СТУДЕНТ!


"Педиатрия" пәнінің клиникалық практикасы болашақ кәсіби қызметпен байланысты практикалық дағдылар мен құзыреттерді үздіксіз және жүйелі меңгеруді қамтамасыз етуге бағытталған оқу қызметінің түрі болып табылады.

Оқу практикасы медициналық ұйымдарда жүргізіледі, сондай-ақ ЕАМ-ға міндетті түрде бару арқылы колледждің арнайы жабдықталған кабинеттерінде жүргізілуі мүмкін.

Сіз педиатриядағы медициналық этика мен деонтологияны, баланың қалыпты және патологиядағы АФБ-ді, олардың әртүрлі жас кезеңдеріндегі аурулардың барысы мен болжамына әсерін зерттеуді жалғастырасыз. Сіз балалар мен жасөспірімдерде анамнез жинау, әртүрлі патологиясы бар балалардың физикалық және нейропсихикалық дамуын бағалау әдістемесі, әртүрлі жастағы балаларды объективті тексеру, балаларда емдік және диагностикалық манипуляциялар жүргізу дағдыларын жетілдіресіз. Сіз балалар мен жасөспірімдердің ауруларындағы белгілер мен синдромдарды талдауға үйренесіз, клиникалық және аспаптық диагностиканың негізгі принциптерін, зертханалық, аспаптық және басқа зерттеу әдістерін қолдануға қарсы көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді игересіз. Сіз рационалды фармакотерапияның ерекшеліктері, жасына, патологиялық процестің ауырлығына және баланың денесінің функционалды жағдайына байланысты дәрі-дәрмектерді қолдану және мөлшерлеу формалары туралы білім аласыз.

Ерте және үлкен балалар патологиясы бар науқастарды өз бетінше басқара аласыз, кәсіби міндеттерді шеше аласыз.

Оқу практикасынан өту кезеңінде сіз:

- медициналық ұйымның ішкі тәртіп ережелеріне бағыну;

- дәрігерлік конференцияларға қатысу;

- санитарлық-ағарту жұмыстарын жүргізу.

Оқу практикасы оқытушының бақылауымен өтеді. Тәжірибе барысында студенттер күнделікті жұмыс туралы мәліметтерді жазып, күнделік жүргізуі керек. Күнделік-бұл оқу практикасы туралы есеп беру нысаны. Күнделікті күнделіктегі жазбаларды бақылайтын мұғалім бес балдық жүйе бойынша орындалған жұмыс үшін баға қояды.























КҮНДЕЛІК КҮТІРУГЕ ҰСЫНЫСТАР

БІЛІМ БЕРУ ТӘЖІРИБЕСІ



1. Күнделік күн сайын жүргізіледі.

2. Күнделікке еңбекті қорғау бойынша брифинг туралы белгі жасалады.

3. Күн сайын «Орындалған жұмыстың мазмұны мен көлемі» бағанында білім беру практикасы бағдарламасына сәйкес жүргізілген барлық практикалық жұмыстар жазылады.

4. Күнделікте бұрын сипатталған әрекеттер алгоритмдері қайтадан сипатталмаған. Бір күн ішінде орындалған жұмыстар мен бақылаулардың саны ғана көрсетілген.

5. Күнделікке енгізілген жазбаларда: оның көргені мен бақылағаны; не дербес жасалды.

6. Күн сайын манипуляция парағында студент орындалған жұмыстың сандық нәтижелерін шығарады.

7. Бағаны оқу практикасының оқытушысы күнделікті қояды. 8. Бес баллдық жүйе бойынша ұпай жинау кезінде, осы білім беру тәжірибесінде бірінші рет өткізілген манипуляциялар, бақылаулар және т.б. сипаттаманың орындалған жұмысының саны мен сапасы, сипаттамасы дұрыс және толықтығы, материалды білу күнделікте көрсетілген, жазбалардың анықтығы, дәлдігі және уақтылығы ескеріледі.

9. «Бағалау және практика мұғалімінің қолы» бағанында күнделік жүргізу бойынша нұсқаулықтың орындалуы ескеріледі, студенттің өзіндік жұмысының сапасына баға беріледі.



ОҚЫТУ ПРАКТИКАСЫНДАҒЫ СТУДЕНТТІҢ РӨЛІ МЕН

ЖАУАПКЕРШІЛІКТЕРІ


Оқу практикасынан өтуге рұқсат алған студент:

1. Ол тағылымдамадан өтетін медициналық ұйымның қызметімен және ішкі ережелерімен танысу.

2. Медициналық ұйымның ішкі ережелерінде көзделген өндірістік тәртіп пен форманы сақтаңыз.

3. Инфекциялық-техникалық қауіпсіздік ережелерін, құпиялылықты, этикалық нормаларды сақтау.

4. Пациенттермен және медициналық қызметкерлермен қарым-қатынастың бағыныштылығы мен этикалық нормаларын сақтаңыз.

5. Білім беру практикасының бағдарламасымен танысу.

6. Оқытудың мазмұны мен орнына байланысты сапалы және уақытында қажетті құжаттаманы толтыру.

7. Күнделікті негізгі жұмыс орындарын көрсететін күнделік жазбаларын жасаңыз.

8. Білім беру практикасы бағдарламасында көзделген тапсырмаларды толық және сапалы орындау.

9. Оқу практикасын аяқтағаннан кейін практикалық тәжірибені, негізгі және кәсіби құзыреттіліктің қалыптасу деңгейін бағалау үшін аралық аттестаттаудан өтіңіз.











СТУДЕНТТЕРДІҢ ТӘЖІРИБЕСІНДЕГІ СТУДЕНТТЕРДІҢ СТАНДАРТЫ МІНЕЗІ

1. Студент медициналық ұйымда, клиникалық практиканың базасында бола отырып, нормативтік құжаттардың талаптарын (әр түрлі СанПиН) және медициналық ұйымның жергілікті актілерін, колледждің нормативтік құжаттарын орындауға міндетті.

2. Студент жаттығу басталғанға дейін 5 минуттан кешіктірмей келуге, медициналық форма киюге, ұялы телефонды үнсіз режимге ауыстыруға міндетті.

3. ӘРҚАШАН қолыңызды жуыңыз, терінің антисептикімен жұмыс алдында және одан кейін өңдеңіз!

4. Барлық манипуляциялар қолғаппен орындалады.

5. Профилактикалық іс-шаралар әрбір пациент гемоконтактілік инфекциялардың (В, С гепатиті, АИТВ және басқалары) әлеуетті көзі ретінде бағаланатын жағдайға негізделе отырып жүргізіледі!

6. Медициналық ұйымда бұған ТЫЙЫМ САЛЫНАДЫ:

- фото және видео түсіру жұмыстарын жүргізуге;

- күшті жағымсыз иісі бар парфюмерлік өнімдерді қолданыңыз;

- көшеде форма киіп шығуға;

- оқытушының рұқсатынсыз медициналық мекеменің бөлімінен шығуға;

- қолды кеудеге айқастырып, қолды қалтаға қойып тұрып / отыру;

- өзіңізді айнаға қарап, макияж жасаңыз және т.б.;

- сағыз шайнау немесе кез-келген тамақ пен сусын ішу (оқытушының рұқсатымен, белгіленген түскі үзіліс кезінде);

- темекі шегуге, алкоголь немесе есірткі ішуге;

- қатты сөйлеу, айқайлау;

- жақын жерде кем дегенде бір пациент болса, өзге курстастармен бөтен тақырыптарда сөйлесу;

-курстастарыңызға аты-жөнінен басқаша қоңырау шалыңыз және олармен жоғары дауыста сөйлесіңіз, соның ішінде адамдар арасындағы жанжалдарды шешіңіз.

7. Пациенттердің құқықтарын сақтау:

- пациенттерді тек аты, әкесінің аты және «СІЗ» деп атаңыз.

8. Кәсіби өнімділік стандарттарын сақтау және қолдау.

9. Студенттің сыртқы келбетіне қойылатын талаптар:

- медициналық костюм немесе халат, маска;

- медициналық қалпақ (ұзын шашты жинау керек);

- ауыстырмалы аяқ киім: таза, ыңғайлы, қажет болған жағдайда оңай өңделеді, саусақ пен өкшесі жабық, табанының биіктігі 2-ден 4 см-ге дейін;

- қолдар: қысқартылған тырнақтар, жасанды тырнақтар, қолдардағы сақиналар, сақиналар және басқа әшекейлер жоқ, жұмсақ пастельді макияжға рұқсат етіледі.



ОҚУ ПРАКТИКАСЫНАН ӨТУ КЕЗІНДЕ ЕҢБЕКТІ ҚОРҒАУ ЖӘНЕ ҚАУІПСІЗДІК ТЕХНИКАСЫ БОЙЫНША НҰСҚАУЛЫҚ


Медициналық мекеменің атауы

Өту мерзімі

Студенттің қолы

Нұсқаушының қолы









"ПЕДИАТРИЯ"

ОҚУ ПРАКТИКАСЫНЫҢ БАҒДАРЛАМАСЫ

"Педиатрия" пәні бойынша оқу практикасының бағдарламасы ҚР МЖМБС-ға сәйкес 0301000 "Емдеу ісі"мамандығы бойынша үлгілік оқу жоспарына сәйкес жасалған. Оқу практикасының нәтижесі базалық (БК) дамыту және кәсіби құзыреттерді (КҚ) қалыптастыру болып табылады):

БК-1 оқыту: оқыту қажеттілігі, ақпаратты басқару дағдыларын қолдану, сыни ойлау және шешім қабылдау.

БҚ-2 Этика және кәсібилік: шұғыл медициналық көмек көрсету процесінде пациенттермен, олардың отбасыларымен және әріптестерімен өзара іс-қимыл кезінде кәсіби этикалық қағидаттар мен нормаларға бейілділік. Өз іс-әрекеттері мен жұмыс нәтижелері үшін жауапкершілікті түсіну.

БК-3 коммуникация және командадағы жұмыс: технологиялардың кең спектрін пайдалана отырып, әртүрлі жағдайларда әртүрлі адамдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау қабілеті.

ПК-2.Қауіпсіздік және сапа: дәлелді білімді, технологиялық жетістіктер мен кәсіби дағдыларды тиімді қолдану негізінде рәсімдерді орындау сапасы және шұғыл көмек көрсету қауіпсіздігі үшін жауапкершілік.

ПК-3.Клиникалық құзыреттілік: дәлелді практика қағидаттарына негізделген пациент-орталықтанған көмекті жүзеге асыру: білім мен дағдыларды игеру

"Педиатрия" пәнінің бағдарламасында қарастырылған балалар жасындағы патологияның кең таралған түрлерін ауру, тексеру, диагностикалау, емдеу кезінде сау балалар мен балаларды бақылау"

Оқу практикасының мақсаттары:

- "Педиатрия" пәні бойынша студенттің теориялық дайындығын бекіту және тереңдету";

- өндірістік жағдайға жақын жағдайда оқытушының басшылығымен құзыреттіліктің базалық және кәсіби дағдыларын қалыптастыру ; ;

- мамандық бойынша студенттердің практикалық жұмысының бастапқы тәжірибесін алу.

Оқу практикасының міндеттері:

- дәлелді медицинаның заманауи қағидаттарына сәйкес білікті педиатриялық көмек көрсету үшін қажетті теориялық білім алу және кәсіби шеберлік пен дағдыларды жетілдіру.

Оқу практикасы бағдарламасын меңгеру нәтижесінде білім алушы:

а) Жаңа туған нәрестелерді бақылау және күту дағдылары, олардың физикалық және нейропсихикалық дамуын бағалау, тамақтануды бағалау:

- жаңа туған толыққанды балаға күтім жасау дағдыларын меңгеру;

- шала туған баланы күту және күту дағдыларын меңгеру;

- бір жасқа дейінгі балалардың тамақтануын бағалау;

- бір жастан асқан балалардың тамақтануын бағалау;

- ананы дұрыс емізу туралы кеңес беру;

- дене дамуын салмақ және өсу көрсеткіштері бойынша бағалау;

- жүйке-психикалық дамуын бағалау;

- әр түрлі жастағы балалар үшін күн тәртібін құру;

- балаларға гигиеналық дағдыларды үйрету;

- ата-аналармен дене тәрбиесі және балаларды шынықтыру әдістері, қаңқаның алдын-алу және деформациялау шаралары туралы әңгімелер жүргізу;

- даму мақсатында ата-аналарға бала күтімі бойынша кеңес беру;

б) әртүрлі жастағы балалардың ағзалары мен жүйелерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін тану және тексеру әдістемесін меңгеру:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!