Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Күнтізбелік жоспар 5-7сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«БЕКІТЕМІН» «КЕЛІСЕМІН» «ҚАРАЛДЫ»
Мектеп директоры: Директордың оқу ісі Бірлестік жетекшісі:
______ Джаулыев Ш жөніндегі орынбасары:
________ Атаниязов С _______ Утесинова Д
«__» қыркүйек 2018 ж «__» ____ 2018 ж «__» ____ 2018 ж
Күнтізбелік жоспар
2018-2019 оқу жылы
Пәні: Информатика
Пән мұғалімі: Д. Кошкарова
Сыныбы: 3, 5,7
Сағат саны: 18
Бағдарлама «Информатика» оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген. ҚР Білім және ғылым министрінің 07.07.2016 №0432 (01.09.2017 бастап 5,7 сыныптар үшін, 01.09.2018 бастап 6,8 сыныптар үшін, 01.09.2019 бастап 9,10 сынып үшін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен
Оқулық Информатика - 5 сынып. Авторы: Г.А.Копеева, Ү.М.Ділманова, Астана : «Арман-ПВ» баспасы, 2014. Информатика - 3 сынып. Авторы: Г.А.Көпеева, Ү.М.Ділманова, Астана : «Арман-ПВ» баспасы, 2018. Информатика -7 сынып Авторы: Б.Қ. Сапарғалиева, Н.Е. Масалимова Арман-ПВ баспасы , 2013
Әдістемелік бірлестік отырысында қаралды. Хаттама № ________ 2018 жыл
Пән бірлестіка жетекшісі: Д. Утесинова
Сабақ кестесі және үзілістер
-
Кезек
|
Үзілістер |
ДС |
СС |
СР |
БС |
ЖМ |
СН |
1 |
08:00 – 08:40 |
|
|
|
|
|
|
2 |
08:45 – 09:25 |
|
|
|
|
|
|
3 |
09:30 – 10:10 |
|
|
|
|
|
|
4 |
10:20 – 11:00 |
|
|
|
|
|
|
5 |
11:05 – 11:45 |
|
|
|
|
|
|
6 |
11:50 – 12:30 |
|
|
|
|
|
|
7 |
12:35 – 13:15 |
|
|
|
|
|
|
-
Кезек
|
Үзілістер |
ДС |
СС |
СР |
БС |
ЖМ |
СН |
1 |
13:30 – 14:10 |
|
|
|
|
|
|
2 |
14:15 – 14:55 |
|
|
|
|
|
|
3 |
15:00 – 15:40 |
|
|
|
|
|
|
4 |
15:50 – 16:30 |
|
|
|
|
|
|
5 |
16:35 – 17:15 |
|
|
|
|
|
|
6 |
17:20 – 18:00 |
|
|
|
|
|
|
7 |
18:05 – 18:45 |
|
|
|
|
|
|
Мұғалім күнтізбесі
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
Барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жыл бойы |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Демалыстар
1-ші-11-сыныптарда
Күзгі 29.10-04.11
Қысқы 31.12-09.01
Көктемгі 21.03-02.04
Мұғалімге үлесі
П ән
Сынып |
информатика |
|
|
|
|
|
Сыныптағы сағат саны |
|
Сағат саны |
||||||
5 «Г» |
1 |
|
|
|
|
|
|
5 «Ғ» |
1 |
|
|
|
|
|
|
5 «Д» |
1 |
|
|
|
|
|
|
5 «Е» |
1 |
|
|
|
|
|
|
5 «Ж» |
1 |
|
|
|
|
|
|
5 «З» |
1 |
|
|
|
|
|
|
7 «Б» |
1 |
|
|
|
|
|
|
7 «Ж» |
1 |
|
|
|
|
|
|
3 «А» |
1 |
|
|
|
|
|
|
3 «Ә» |
1 |
|
|
|
|
|
|
3 «Б» |
1 |
|
|
|
|
|
|
3 «В» |
1 |
|
|
|
|
|
|
3 «Г» |
1 |
|
|
|
|
|
|
3 «Ғ» |
1 |
|
|
|
|
|
|
3 «Д» |
1 |
|
|
|
|
|
|
3 «Е» |
1 |
|
|
|
|
|
|
3 «Ж» |
1 |
|
|
|
|
|
|
3 «З» |
1 |
|
|
|
|
|
|
Жалпы сағат саны |
18 |
|
|
|
|
|
|
«Информатика» пәнінен оқу бағдарламасы
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115 бұйрығымен бекітілген. Қазақстан
Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 10 сәуірде № 8424 тіркелген.
Түсінік хат
-
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.
-
Оқытудың мақсаты информатика және қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың теориялық негіздері бойынша базалық білім жүйелеу арқылы ақпараттық құзіреттілікті қалыптастыру, әр түрлі ақпараттарды өңдеудің қарапайым бағдарламаларымен жұмыс істеу дағдылары, алгоритмдік және операциялық ойлау қабілеттерін дамыту, программалау тілдерінің бірімен, модельдеу қағидаларымен танысу болып табылады.
-
Оқыту міндеттері:
-
ақпарат туралы түсінікті қалыптастыру;
-
есептеу техниканың және телекоммуникацияны негізгі құрылғылары пайдалану дағдыларын қалыптастыру;
-
ақпараттық модельдеу, модельдеу әдістерін қолданатын негізгі салалар туралы мағлұмат беру;
-
программалау тілінде негізгі базалық алгоритмдік құрылымдарды пайдалана білуге үйрету;
-
ақпараттарды өңдеу бойынша ақпараттық технологиялармен жұмыс істеуге дағдыландыру;
-
жобалық іс-әрекетте ақпараттық технологияларды пайдалану тәжірибесін алу;
-
алгоритмдік және операциялық ойлау қабілеттерін, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдары арқылы
оқушылардың логикалық, математикалық, зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту;
-
қауіпсіздік техника ережелерін, ақпараттық этика және құқық нормаларын сақтау дағдыларын қалыптастыру;
-
оқушыларды ақпараттық мәдениетке және техникаға ұқыпты болуға тәрбиелеу.
Информатика курсын оқыту үдерісінде басқа оқу пәндерімен пәнаралық байланыстар жүзеге асады.
-
Математика пәнімен пәнаралық байланыс:
-
сандық, мәтіндік және графикалық ақпараттарды кодтау жасағанда сандық деректер типі туралы мағлұматты пайдалану;
-
калькулятор арқылы есептеулер жүргізу;
-
графикалық редактор және электрондық кесте арқылы функциялардың графиктерін салу.
-
Алгебра пәнімен пәнаралық байланыс:
-
үдерістерді автоматтандыру үшін функция, формулалар, салыстыру операцияларын пайдалану;
-
электрондық кесте арқылы есептеулер орындағанда математикалық білімдерін пайдалану;
-
стандартты функциялармен амалдар орындағанда әртүрлі есептеулер ережелерін пайдалану;
-
кестелік процессорда графиктерді салғанда координаталық жүйені пайдалану;
-
есептер шығарғанда қолданылатын амалдарды іске асыру мақсатында негізгі кезеңдерді анықтау үшін математикалық логика элементтерін пайдалану;
-
математикалық объектілерді зерттегенде ақпараттық көзқарасты пайдалану;
-
программалау тілінде суреттерді салу үшін координаталық жүйені пайдалана отырып алгоритмдерді өндеу.
-
Геометрия пәнімен пәнаралық байланыс:
-
векторлық графика объектілерін құруда геометриялық фигуралармен жұмыс істеу тәсілдерін қолдану;
-
әртүрлі құрылымдағы алгоритмдерді программалауда планиметрия формулаларын қолдану;
-
геометриялық объектілерді модельдеу, геометриялық композицияларды құру.
-
Физика пәнімен пәнаралық байланыс:
-
компьютердің архитектурасын, ақпаратты кодтау, санау жүйелерін, логика элементтерін қарастырғанда электр тоқ саласынан білімге тірек жасау;
-
дыбыстың, бейненің және графиктің физикалық мәніне бағдар жасау;
-
физикалық үдерістерді модельдеу үшін ақпараттық технологияларды және программалау тілдерін пайдалану;
-
алгоритмдерді өндеуде физикалық есептерді қарастыру;
-
дербес компьютердің құрылымының жұмыс істеуінің физикалық принципі.
-
Қазақ, орыс және шетел тілдерімен пәнаралық байланыс:
-
информатика терминдерімен сөздік қорды байыту;
-
мәтіндік материалдарды рәсімдегенде орфография және пунктуация ережелерін пайдалану;
-
мәтіндік процессормен жұмыс істегенде ұлттық халық ауыз әдебиетімен байланысты мәтіндерді пайдалану;
-
жоба қорғау барысында, жарыс сөздер және ауызша жауаптарда сөйлеу мәдениетін дамыту;
-
операциялық жүйелерді және программалау тілін меңгеру барысында ағылшын тілін пайдалану дағдыларын қалыптастыру;
-
программалау тілінің синтаксисін түсіну, компьютерлік технологияларды меңгеру, кең таралған әдебиеттерге еркін қол жетімдік;
-
телекоммуникациялық ресурстар ағылшын тілін меңгеру құралы ретінде қарастыру.
-
Биология пәнімен пәнаралық байланыс:
биологиялық үдерістерді кестелік процессор және программалау тілі арқылы модельдеу.
-
Химия пәнімен пәнаралық байланыс:
химиялық үдерістерді кестелік процессор және программалау тілі арқылы модельдеу.
-
Тарих пәнімен пәнаралық байланыс:
дербес компьютердің құралдарының дамуы мен шығуы және ақпараттарды өндеу әдістері.
-
Бейнелеу өнері пәнімен пәнаралық байланыс:
-
жалпы ақпараттық мәдениет элементі ретінде эстетикалық көзқарасты қалыптастыру;
-
мәтіндік және графикалық редакторларын оқу барысында қазақ және басқа халқының бейнелеу өнерінің элементтерін пайдалану.
-
Сызу пәнімен пәнаралық байланыс:
мәтіндік және графикалық редакторларын оқығанда ұлттық және басқа халқының бейнелеу өнерінің элементтерін пайдалану.
-
Технология пәнімен пәнаралық байланыс:
-
есептеулерде және шамаларды өлшегенде алгоритмдерді пайдалану;
-
ақпараттық іс-әрекет технологиясын меңгеру.
ИНФОРМАТИКА
5-сынып
(барлығы 34 сағ, аптасына 1 сағ)
№ |
Бөлімдер |
Тақырыптар, мазмұны |
Оқыту мақсаттары |
Күні |
|||||
5 «Г» |
5 «Ғ» |
5 «Д» |
5 «Е» |
5 «Ж» |
5 «З» |
||||
І тоқсан 29.10. – 4.11. |
|||||||||
1 |
Компьютер және қауіпсіздік |
Компьютерде зиян келтірмей қалай жұмыс істеуге болады? |
5. 4. 1. 1 қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау жасау |
|
|
|
|
|
|
2 |
Компьютерде қандай маңызды құрылғылар бар? |
5. 1. 1. 1 процессор мен қатты дискінің қызметін қарапайым деңгейде түсіндіру |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Интернеттегі қауіпсіздік |
Бүкіләлемдік Интернет желісі |
5. 4. 2. 1 біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығын талқылау |
|
|
|
|
|
|
4 |
Файл және бумамен жұмыс |
5. 4. 2. 1 біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығын талқылау |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Компьютер құрылғыларының бір орталықтан басқарылуы |
5. 1. 3. 1 ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Компьютердегі деректеріңізді қалай қорғауға болады? |
5. 4. 2. 2 құжатқа құпиясөз орнату 5. 1. 3. 1 ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
«Әлемді өзгерткен жаңалықтар» шағын жобасы |
5. 4. 2. 2 құжатқа құпиясөз орнату 5. 1. 3. 1 ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
І тоқсандық жиынтық бағалау |
5. 4. 1. 1, 5. 1. 1. 1, 5. 4. 2. 1, 5. 1. 3. 1, 5. 4. 2. 2, |
|
|
|
|
|
|
ІІ тоқсан 31. 12. – 09. 01. |
|||||||||
9 |
Ақпарат және оны өңдеу |
Біздің өміріміздегі ақпарат. Ақпараттың өлшем бірліктері |
5. 2. 1. 1 әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету |
|
|
|
|
|
|
10 |
Программалық жабдықтама |
5. 1. 2. 1 «программалық қамтамасыз ету» ұғымын түсіндірі |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
«Растрлық кескіндерді құру және өңдеу» жобалық жұмысы |
5. 2. 2. 2 растрлық кескіндерді құру және өңдеу |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Біздің өміріміздегі алгоритмдер |
Алгоритм ұғымы. Алгоритм түрлері |
5. 3. 2. 1 алгоритм анықтамасын тұжырымдау |
|
|
|
|
|
|
13 |
Орындаушылар және олардың командалар жүйесі. Алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
5. 3. 2. 3 орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5. 3. 2. 2 алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
|
|
|
|
|
|
|
14-15 |
Лабиринт, виртуалды лабиринт. Лабиринттен шығу алгоритмдерін құру |
5. 3. 2. 3 орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5. 3. 2. 2 алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
ІІ тоқсандық жиынтық бағалау |
5. 2. 1. 1, 5. 1. 2. 1, 5. 2. 2. 2, 5. 3. 2. 1, 5. 3. 2. 2, 5. 3. 2. 3 |
|
|
|
|
|
|
ІІІ тоқсан 21. 03. – 02. 04. |
|||||||||
17 |
Талқылау және программалау |
Менің алғашқы программам. Scratch ойын программалау ортасы |
5. 3. 2. 2 алгоритмді сөз түрінде ұсыну 5. 3. 3. 1 тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану |
|
|
|
|
|
|
18-19 |
Scratch программалау ортасындағы блоктар |
5. 3. 2. 2 алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
Анимациялық графиканы құпу |
5. 3. 1. 1 ойын ортасындағы программалау кезеңінде нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
Ойын программалау ортасында нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру |
5. 3. 1. 1 ойын ортасындағы программалау кезеңінде нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
Жобаға дыбыс әсерлерін қосу. Ойын программалау ортасында диалог құру |
5. 3. 1. 1 ойын ортасындағы программалау кезеңінде нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру |
|
|
|
|
|
|
|
23-24 |
Сызықтық, тармақталған және циклдік командаларды ойын программалау ортасында қолдану |
5. 3. 2. 2 алгоритмді сөз түрінде ұсыну 5. 3. 3. 1 тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
Жаңа нысан және костюм құру |
5. 3. 1. 1 ойын ортасындағы программалау кезеңінде нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
ІІІ тоқсандық жиынтық бағалау |
5. 3. 1. 1, 5. 3. 2. 2, 5. 3. 3. 1 |
|
|
|
|
|
|
|
ІV тоқсан 26.05-31.08 |
|||||||||
27 |
Жобаны құру және оны ұсыну |
Практикум. Анимация құру |
5. 3. 2. 2 алгоритмді сөз түрінде ұсыну 5. 3. 1. 1 ойын ортасындағы программалау кезеңінде нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру |
|
|
|
|
|
|
28-29 |
Практикум. Нысан құру және костюм ауыстырк |
5. 3. 2. 2 алгоритмді сөз түрінде ұсыну 5. 3. 1. 1 ойын ортасындағы программалау кезеңінде нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру |
|
|
|
|
|
|
|
30-31 |
«Құжатты баспаға дайындау» жобалық жұмысы |
5. 2. 2. 1 құжатты баспаға дайындау 5. 4. 2. 2 құжатқа құпиясөз орнату |
|
|
|
|
|
|
|
32-33 |
Жобаның презентациясы |
5. 1. 3. 1 ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу |
|
|
|
|
|
|
|
34 |
ІV тоқсандық жиынтық бағалау |
5. 3. 2. 2, 5. 3. 1. 1, 5. 2. 2. 1, 5. 4. 2. 2, 5. 1. 3. 1 |
|
|
|
|
|
|
ИНФОРМАТИКА
7-сынып
(барлығы 34 сағ, аптасына 1 сағ)
|
Тақырыптар атауы |
Сағат саны |
7 «Б» |
7 «Ж» |
Қосымша материалдар |
Үйге тапсырма |
Ескерту |
||
1 |
Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру. |
1 |
|
|
Интернет материалдары |
Параграфты оқып, тақырып бойынша 4 сұрақ ойластырып келу. |
|
||
|
|
I тарау. Компьютердегі ақпаратты ұсыну тәсілдері |
|||||||
3 |
Мәтіндік ақпаратты кодтау |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §3 оқу С деңгейінің тапсырмасын |
|
||
4 |
Графикалық ақпаратты кодтау |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §4 оқу, Тәжірибелік жұмысты аяқтау |
|
||
ІІ тарау.Компьютер |
|||||||||
5 |
Компьютердің ақпараттық жабдықталуы. Жад |
|
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §5 оқу В, С деңгейінің тапсырмасын |
|
||
6 |
Операциялық жүйелер |
|
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §6 оқу , Тәжірибелік жұмысты аяқтау |
|
||
7 |
Операциялық жүйелердің жіктелуі |
|
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §7 оқу тесттік тапсырмасын |
|
||
ІІІ тарау. Pascal тілінде программалау |
|||||||||
8 |
Программалау тілдері |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §8 оқу , Тәжірибелік жұмысты аяқтау |
|
||
9 |
Программа және оның құрылымы |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §9 оқу , Тәжірибелік жұмысты аяқтау |
|
||
10 |
Мәліметтер |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §10 оқу В, С деңгейінің тапсырмасын |
|
||
11 |
Мәліметтерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыру |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §11 оқу С деңгейінің тапсырмасын |
|
||
12 |
Өрнектер |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §12 оқу С деңгейінің тапсырмасын |
|
||
13 |
Сандық функциялар |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §13 оқу С деңгейінің тапсырмасын |
|
||
14 |
Сызықты алгоритмдерді программалау |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §14 оқу С деңгейінің тапсырмасын |
|
||
15-16 |
«Сызықты алгоритмдерді программалау» тақырыбына практикум |
2 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Есептер шығару |
|
||
|
|
ІV тарау. Ақпараттық модельдеу |
|||||||
17 |
Модельдерді сипаттау әдістері. Модельдердің қасиеттері |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §17 оқу С деңгейінің тапсырмасын |
|
||
18 |
«Модельдерді зерттеу» практикумы |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §18 оқу |
|
||
|
|
V тарау.Компьютерлік графика |
|||||||
19 |
Компьютерлік графика түрлері |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §19 оқу , Тәжірибелік жұмысты аяқтау |
|
||
20 |
Векторлық және растрлық графиканы құру мен өңдейтін программалар |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §20 оқу , Тәжірибелік жұмысты аяқтау |
|
||
21 |
Inkscape векторлық графикасының редакторы |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §21 оқу , Тәжірибелік жұмысты аяқтау |
|
||
22 |
Фигураларды салу |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §22 оқу С деңгейінің тапсырмасын |
|
||
23 |
Векторлық нысандарымен қарапайым амалдар құру |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §23 оқу С деңгейінің тапсырмасын |
|
||
24 |
Контурды жасау және редакциялау |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §24 оқу С деңгейінің тапсырмасын |
|
||
25 |
Мәтін. Мәтіндік блоктар құру |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §25 оқу С деңгейінің тапсырмасын |
|
||
26 |
Векторлық суреттерді слау және редакциялау бойынша тәжірибелік жұмысқа арналған тапсырмалар |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §26 оқу В, С деңгейінің тапсырмасын |
|
||
27 |
Растрлық графиканы өңдеу редакторы |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §27 оқу С деңгейінің тапсырмасын |
|
||
28 |
Растрлық кескіндермен жұмыс жасаудың жалпы тәсілдері |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §28 оқу С деңгейінің тапсырмасын |
|
||
29 |
Аймақтарды ерекшелеу |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §29 оқу С деңгейінің тапсырмасын |
|
||
30 |
Сурет салу құралдары |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §30 оқу , Тәжірибелік жұмысты аяқтау |
|
||
31 |
Қабаттар |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §31 оқу , Тәжірибелік жұмысты аяқтау |
|
||
32 |
Мәтінмен жұмыс |
1 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Оқулықтан §32 оқу , Тәжірибелік жұмысты аяқтау |
|
||
|
|
VI тарау.Жобалық іс-әрекет |
|||||||
33-34 |
Жобамен жұмыс |
2 |
|
|
Информатика әдістемелік құрал 7 сынып. Оқулық 7 сынып авторы Е.А. Вьшкова, Н.В. Параскун, Б.А. Бекетауов |
Қайталау. Қорытынды тест |
|