Педагог-логопедтің жеке
сабақтарының ІІІ тоқсанға жасаған күнтізбелік-тақырыптық
жоспары
Түсінік
хат
Педагог-логопедтің
«түзете-дамыту» сабағы
Қазақстан Республикасындағы бастауыш,
негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын
бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар
енгізу туралы
жаңа редакцияда – ҚР
Оқу-ағарту министрінің 12.08.2022 № 365 (алғашқы ресми жарияланған
күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығына
сүйенді.
Мектепке дейінгі және мектепте
білім беру ұйымдары жанындағы логопедиялық пункттердің қызметін
ұйымдастыру бойынша әзірленген әдістемелік ұсынымдардың өзектілігі
мен қажеттілігі логопедиялық пункттердің жұмыс тәртібі мен қызметін
реттеуші нормативтік-нұсқаулық және әдістемелік құжаттардың
болмауымен негізделген. 2013 жылға дейін логопунктердің қызметі
қазіргі кезде өз күшін жоғалтқан ҚР Білім және ғылым министрлігінің
3.09.2004 жылы №712 Бұйрығымен бекітілген (ҚР Білім және ғылым
министрлігінің 4.07.2013 ж. ю№258 Бұйрығы) логопедиялық пункттерді
ұйымдастыру тәртібі туралы ережелермен
анықталады.
КТЖ әзірлеуде 2023-2024 оқу
жылында Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА
«2023-2024 оқу жылында
Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие
процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау
хаты ескерілді.
Логопедтің түзете-дамыту
сабағындағы КТЖ ауызша және жазбаша сөйлеу бұзылыстары бар,
дислалия, жазу (дисграфия) және оқу (дислексия) бұзылыстары бар
оқушыларға арналып құрылған.
-
Қ.Қ Өмірбекова «Дыбыс айту
кемшіліктері және түзету жолдары» оқу
құралы.
-
Г.Б Ибатова «Дыбыс айтуды
түзетудегі ажырату кезеңіндегі логопедиялық жұмыс» оқу
құралы.
-
М.Ф Фамичеваның «Воспитание у детей правильного
произношения» оқу құралы.
ІІІ-тоқсан,
аптасына 2 сағат,
барлығы: 18 сағат
1 «А»
сынып
№
|
Сабақтардың
тақырыптары
|
Оқудың
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
1-4
|
Артикуляциялық
жаттығулар.
|
Тіл дыбыстарын дұрыс айтуға керекті сөйлеу
мүшелерінің қимыл – қозғалыстарын толық жетілдіру. Әр жаттығудың
өзіндік аты бар және сол аттарын балалар есіне сақтауға
үйрету.
|
4
|
|
5-6
|
Фонематикалық естуін және
қабылдауын дамыту.
|
Дыбыстар ағымын
берілген дыбысты қолын шапалақтау арқылы анықтауға үйрету. Дыбыстық
құрылымы ұқсас және ұқсас емес сөздер ағымынан берілген сөзді
анықтауға үйрету. Дыбыстық құрылымы ұқсас және ұқсас сөздерді есте
сақтауға үйрету.
|
2
|
|
7-8
|
«Өзім
туралы...»
Бір немесе екі буынды сөздерді
айтып тұру арқылы жазу дағдысын
қалыптастыру.
|
Берілген тірек сөздерді
пайдалана отырып ауызша сөйлеу дағдыларын
қалыптастыру.
Бір немесе екі буынды сөздерді
айтып тұру арұылы жазу дағдысын
қалыптастыру..
|
2
|
|
9-12
|
Қолдың ұсақ моторикасын
дамыту.
|
Саусақтардың
динамикалық қозғалысының ұйымдастырылуын дамыту. «саусақтар
амандасады», «қақпашық».
Тілдік сүймелдеу
арқылы қол буынының және саусақтарды еліктеу арқылы әр түрлі
қозғалыстарды жасауға
үйрету.
|
4
|
|
13-14
|
Дыбыс айтуын
қалыптастыру. «Ж-Ш» дыбысының артикуляциясын дұрыс
қалыптастыру
|
Оқушыларды «Ж-Ш» дыбысымен,
дыбыс артикуляциясымен таныстыру, оқушылардың «Ж-Ш» дыбысы бар
сөздерді ойлап табуына назар аудару. Оқушыларды «Ж-Ш» дыбысын
буында, сөзде, сөйлемде дұрыс айтуға машықтандыру, байланыстырып
сөйлеуге үйрету. Оқушыларды «Ж-Ш» дыбысын дұрыс айтуға
үйрету.
|
2
|
|
15-16
|
«Ж-Ш» дыбысын жеке
айтуға дағдыландыру , қою
кезеңі
|
Оқушыларды «Ж-Ш» дыбысымен,
дыбыс артикуляциясымен таныстыру, оқушылардың «Ж-Ш» дыбысы бар
сөздерді ойлап табуына назар аудару. Оқушыларды «Ж-Ш» дыбысын
буында, сөзде, сөйлемде дұрыс айтуға машықтандыру, байланыстырып
сөйлеуге үйрету. Оқушыларды «Ж-Ш» дыбысын дұрыс айтуға
үйрету.
|
2
|
|
17-18
|
Буын
үндестігі.
|
Айтылуы мен жазылуында
айырмашылығы бар сөздерді салыстыруды, анықтап жазуды
үйренеді
|
2
|
|
Педагог-логопед: