Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Мектепке дейінгі және мектепте
білім беру ұйымдары жанындағы логопедиялық пункттердің қызметін
ұйымдастыру бойынша әзірленген әдістемелік ұсынымдардың өзектілігі
мен қажеттілігі логопедиялық пункттердің жұмыс тәртібі мен қызметін
реттеуші нормативтік-нұсқаулық және әдістемелік құжаттардың
болмауымен негізделген. 2013 жылға дейін логопунктердің қызметі
қазіргі кезде өз күшін жоғалтқан ҚР Білім және ғылым министрлігінің
3.09.2004 жылы №712 Бұйрығымен бекітілген (ҚР Білім және ғылым
министрлігінің 4.07.2013 ж. ю№258 Бұйрығы) логопедиялық пункттерді
ұйымдастыру тәртібі туралы ережелермен
анықталады.
КТЖ әзірлеуде 2023-2024 оқу
жылында Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА«2023-2024 оқу жылында
Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие
процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау
хатыескерілді.
Логопедтің түзете-дамыту
сабағындағы КТЖ ауызша және жазбаша сөйлеу бұзылыстары бар,
дислалия, жазу (дисграфия) және оқу (дислексия) бұзылыстары бар
оқушыларға арналып құрылған.
Қ.Қ Өмірбекова «Дыбыс айту
кемшіліктері және түзету жолдары» оқу
құралы.
М.Ф Фамичеваның «Воспитание у детей правильного
произношения» оқу құралы.
ІІІ-тоқсан,аптасына 2 сағат,
барлығы: 18 сағат
1 «А»
сынып
№
Сабақтардың
тақырыптары
Оқудың
мақсаттары
Сағат
саны
Мерзімі
1-4
Артикуляциялық
жаттығулар.
Тіл дыбыстарын дұрыс айтуға керекті сөйлеу
мүшелерінің қимыл – қозғалыстарын толық жетілдіру. Әр жаттығудың
өзіндік аты бар және сол аттарын балалар есіне сақтауға
үйрету.
4
5-6
Фонематикалық естуін және
қабылдауын дамыту.
Дыбыстар ағымын
берілген дыбысты қолын шапалақтау арқылы анықтауға үйрету. Дыбыстық
құрылымы ұқсас және ұқсас емес сөздер ағымынан берілген сөзді
анықтауға үйрету. Дыбыстық құрылымы ұқсас және ұқсас сөздерді есте
сақтауға үйрету.
2
7-8
«Өзім
туралы...»
Бір немесе екі буынды сөздерді
айтып тұру арқылы жазу дағдысын
қалыптастыру.
Берілген тірек сөздерді
пайдалана отырып ауызша сөйлеу дағдыларын
қалыптастыру.Бір немесе екі буынды сөздерді
айтып тұру арұылы жазу дағдысын
қалыптастыру..
2
9-12
Қолдың ұсақ моторикасын
дамыту.
Саусақтардың
динамикалық қозғалысының ұйымдастырылуын дамыту. «саусақтар
амандасады», «қақпашық».
Тілдік сүймелдеу
арқылы қол буынының және саусақтарды еліктеу арқылы әр түрлі
қозғалыстарды жасауға
үйрету.
4
13-14
Дыбыс айтуын
қалыптастыру. «Ж-Ш» дыбысының артикуляциясын дұрыс
қалыптастыру
Оқушыларды «Ж-Ш» дыбысымен,
дыбыс артикуляциясымен таныстыру, оқушылардың «Ж-Ш» дыбысы бар
сөздерді ойлап табуына назар аудару. Оқушыларды «Ж-Ш» дыбысын
буында, сөзде, сөйлемде дұрыс айтуға машықтандыру, байланыстырып
сөйлеуге үйрету. Оқушыларды «Ж-Ш» дыбысын дұрыс айтуға
үйрету.
2
15-16
«Ж-Ш» дыбысын жеке
айтуға дағдыландыру , қою
кезеңі
Оқушыларды «Ж-Ш» дыбысымен,
дыбыс артикуляциясымен таныстыру, оқушылардың «Ж-Ш» дыбысы бар
сөздерді ойлап табуына назар аудару. Оқушыларды «Ж-Ш» дыбысын
буында, сөзде, сөйлемде дұрыс айтуға машықтандыру, байланыстырып
сөйлеуге үйрету. Оқушыларды «Ж-Ш» дыбысын дұрыс айтуға
үйрету.
2
17-18
Буын
үндестігі.
Айтылуы мен жазылуында
айырмашылығы бар сөздерді салыстыруды, анықтап жазуды
үйренеді
2
Педагог-логопед:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз