5.3-үлестірме материал
Сабақ жоспары
Қысқа мерзімді жоспар
|
Пән: Химия Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім IV Химия және қоршаған орта |
Колледж: Алматы мемлекеттік бизнес колледжі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіп Ж.Ә. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Күрделі эфирлер. Майлар. Сабын және синтетикалық жуғыш заттар
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1. Күрделі эфирлерді, майларды, сабын мен синтетикалық жуғыш заттарды білу.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Күрделі эфирлерді, майларды, сабын мен синтетикалық жуғыш заттарды білу. Сабын және синтетикалық жуғыш құралдар туралы түсінік беру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
1) эфирлердің құрылымдық формулаларын жасайды және оларды IUPAC бойынша атайды; 2) қарапайым және күрделі эфирлерді алу реакцияларының теңдеуін жазады; 3) майдың құрамы мен құрылымын сипаттайды; 4) май функциясын түсінеді; 5)майларға сапалы реакция жүргізеді; 6) гидролиз және майлардың шайылуын атайды; 1) сабын, синтетикалық жуғыш заттарды алу тәсілдерін сипаттайды; 2)беттік-белсенді заттар ұғымын пайдаланады; 3) табиғатты синтетикалық жуу құралдарымен ластанудан қорғау қажеттілігін түсінеді; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Күрделі эфирлер, этерификация, майлар, синтетикалық жуғыш заттар, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Жұптық жұмыс жасау барысында айтылған болжам бойынша бір-бірінің пікірлерін тыңдауға жағдай жасау. Функционалдық сауаттылықты дамытуға жағдай жасау. Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Сабақ презентациясы (информатика), Химиялық реакциялардың формулалары мен теңдеулері бойынша заттың сандық құрамын зерттеуде математикалық есептеулерді қолдану (математика), Заттардың физикалық қасиеттері (физика) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Сабақ презентациясы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім
|
7.1.2.12 химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептеу; 7.5.1.2 тағамдық өнімдердің бір қатарын: қант, крахмал, (көмірсулар), нәруыз, майларды білужәне анықтай алу;
8.2.3.3
реакцияға қатысатын және түзілетін заттардың формуласын жаза
отырып, химиялық реакциялар теңдеулерін құру; 10.4.8. Органикалық химияға кіріспе. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут
10 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі. Білім алушылармен сәлемдесу, түгелдеу, аудиторияның тазалығына көңіл бөлу, білім алушылардың сабаққа дайындығын тексеру, білім алушылардың назарын сабаққа аудару. Білім алушылардың арасында жағымды ахуал орнату мақсатында ынтымақтастық атмосферасын орнату. Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою (сергіту) Өткен тақырып бойынша білім мен іскерлікті тексеру Доп лақтыру - оқытушы сұрақ қойып, допты лақтырады, қағып алған білім алушы жауап беріп, келесі білім алушыға сұрақ қойып лақтырады. |
Интерактивті тақта, үлестірме қағаздар, доп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
20 минут
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Жүсіп Жанар ӘбдіғалымқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Кұрделі эфир. Майлар
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Кұрделі эфир. МайларМатериал туралы қысқаша түсінік
оқытушыларға әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы 5.3-үлестірме материал Сабақ жоспарыҚысқа мерзімді жоспар
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













