«Бір, екі, үш, төрт, бес» ойыны арқылы
сергіту.
«Миға шабуыл» слайдта көтсетілген есептерді тез
ауызша есептейді.
х ' 1 ' 1
х2 2х 1

2 2 х х2
1
( х )' (2х
3)' 2
2
х
((6
х)3 )' 3(6 х)2
«Білімі жүйріктің - ойы ұшқыр» топтарға ортақ
есептер беріледі. Оқушылар топта бірлесе отырып талқылап,
есептерді
шығарады.
1.y x 32 1. y 2x 3
2.y 5x 2112 2. y 605x 2111
15x2
3.y 5x3 7 3. y 2 5x3 7
4.y 4 x 3х2 4. 1 6х
2 4
x
орындап болған соң слайдтағы дұрыс жауаптар
бойынша топтар бір-бірінің жұмысын тексереді,
бағалайды.
Деңгейлік жұмыс. Əр оқушы А, В, С деңгейіндегі
есептерді өз қалаулары бойынша таңдап, есептерді шығарып, тақтада
қорғайды.
А деңгейі
f(x) = ( 3 x2 – 4x)5, f(x) = f(x) = ( 8 x3
+
2x)6, f(x) = f ' (x)
В деңгейі
f(x) = , f(x) = , f(x) = ( 4 - 5)7; f(x)
= ( 8 -
5)10; f ' (x)
С деңгейі
f(x) = , f(x) = , f ' (x)
f(x) =, а ның қандай мəніндефункцияның туындысының мағынасы
болады?, f(x) =, а ның қандай мəнінде функцияның туындысының
мағынасы болады?.
«Жұптас – ойлан – есепте» ойынын ойнату. Шарты:
оқушылар формулалардың жартысы жазылған қағазды алып,
формулаларды
|