|
|
a) f(; y= ə) f(; ; ғ) |
|
|
Ортасы |
«Бір, екі, үш, төрт, бес» ойыны арқылы сергіту. «Миға шабуыл» слайдта көтсетілген есептерді тез ауызша есептейді. х ' 1 ' 1 х2 2х 1
2 2 х х2 1 ( х )' (2х 3)' 2 2 х ((6 х)3 )' 3(6 х)2 «Білімі жүйріктің - ойы ұшқыр» топтарға ортақ есептер беріледі. Оқушылар топта бірлесе отырып талқылап, есептерді шығарады. 1.y x 32 1. y 2x 3 2.y 5x 2112 2. y 605x 2111 15x2 3.y 5x3 7 3. y 2 5x3 7 4.y 4 x 3х2 4. 1 6х 2 4 x орындап болған соң слайдтағы дұрыс жауаптар бойынша топтар бір-бірінің жұмысын тексереді, бағалайды. Деңгейлік жұмыс. Əр оқушы А, В, С деңгейіндегі есептерді өз қалаулары бойынша таңдап, есептерді шығарып, тақтада қорғайды. А деңгейі f(x) = ( 3 x2 – 4x)5, f(x) = f(x) = ( 8 x3 + 2x)6, f(x) = f ' (x) В деңгейі f(x) = , f(x) = , f(x) = ( 4 - 5)7; f(x) = ( 8 - 5)10; f ' (x) С деңгейі f(x) = , f(x) = , f ' (x) f(x) =, а ның қандай мəніндефункцияның туындысының мағынасы болады?, f(x) =, а ның қандай мəнінде функцияның туындысының мағынасы болады?. «Жұптас – ойлан – есепте» ойынын ойнату. Шарты: оқушылар формулалардың жартысы жазылған қағазды алып, формулаларды |
Бақылау, |
|
3 мин |
ынталандыр |
|
|
|
у |
|
|
|
Өзін- өзі |
|
|
|
бағалайды. |
|
|
7 мин |
|
|
|
|
Өзін- өзі |
|
|
|
бағалайды |
|
|
13 мин |
|
|
|
|
Өзін- өзі |
|
|
|
бағалайды |
|
|
5 мин |
|

|
4 мин |
құрастыру арқылы, жұптарын табады. Əр жұп бірлесе отырып бір күрделі функция құрастырып, оның туындысын есептеп тақтада қорғайды.
–достар. Олардың біреуі инженер, енді біреуі ақын, тігінші жəне дəрігер. Ақын Райхан мен Сымбатқа арнап өлең жазды. Ақын жəне тігінші Гүлназбен концертке барды. Райхан мен Гүлназ дəрігердің қабылдауында болды. Кім ақын? Кім инженер? Кім дəрігер? |
Өзін- өзі бағалайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы 6 мин |
Бағалау парағын толтырып, өздерін өздері бағалайды. Кері байланыс парақшасын толтыра отырып, кері байланыс береді. Үйге тапсырма: §13 қайталау, 14 оқу, бес күрделі функция құрастырып, оның туындысын есептеп келеді. |
Өзін-өзі бағалау. Қадағалау, бақылау, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пəнаралық байланыс. АКТ-мен байланыс құндылығы байланысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қадағалау нəтижесі бойынша бағыт беру. Ой қозғау сұрақтарын қою. Кеңесу. |
Қадағалау, бақылау, ынталандыру, өзара бағалау,
топ бақылаушысының бағалау нəтижелері бойынша бағалау. Сұрақтар қою
арқылы əр оқушының білімдері тексеріледі. Саб Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
a) f(;
y= ə)
f(; ; ғ) Ортасы
«Бір, екі, үш, төрт, бес» ойыны арқылы
сергіту.
«Миға шабуыл» слайдта көтсетілген есептерді тез
ауызша есептейді.
х ' 1 ' 1
х2 2х 1
2 2 х х2 1 ( х )' (2х
3)' 2 2
х ((6
х)3 )' 3(6 х)2
«Білімі жүйріктің - ойы ұшқыр» топтарға ортақ
есептер беріледі. Оқушылар топта бірлесе отырып талқылап,
есептерді
шығарады. 1.y x 32 1. y 2x 3 2.y 5x 2112 2. y 605x 2111
15x2 3.y 5x3 7 3. y 2 5x3 7 4.y 4 x 3х2 4. 1 6х 2 4
x
орындап болған соң слайдтағы дұрыс жауаптар
бойынша топтар бір-бірінің жұмысын тексереді,
бағалайды.
Деңгейлік жұмыс. Əр оқушы А, В, С деңгейіндегі
есептерді өз қалаулары бойынша таңдап, есептерді шығарып, тақтада
қорғайды. А деңгейі
f(x) = ( 3 x2 – 4x)5, f(x) = f(x) = ( 8 x3 +
2x)6, f(x) = f ' (x) В деңгейі
f(x) = , f(x) = , f(x) = ( 4 - 5)7; f(x) = ( 8 -
5)10; f ' (x) С деңгейі
f(x) = , f(x) = , f ' (x)
f(x) =, а ның қандай мəніндефункцияның туындысының мағынасы
болады?, f(x) =, а ның қандай мəнінде функцияның туындысының
мағынасы болады?.
«Жұптас – ойлан – есепте» ойынын ойнату. Шарты:
оқушылар формулалардың жартысы жазылған қағазды алып,
формулаларды Бақылау, 3
мин ынталандыр у
Өзін- өзі бағалайды. 7
мин Өзін-
өзі бағалайды 13
мин Өзін-
өзі бағалайды 5
мин 4
мин
құрастыру арқылы, жұптарын табады. Əр жұп бірлесе
отырып бір күрделі функция құрастырып, оның туындысын есептеп
тақтада қорғайды. Логикалық
есеп топтарға ортақ беріледі. Райхан, Гүлназ, Назерке жəне
Сымбат
–достар. Олардың біреуі инженер, енді біреуі ақын,
тігінші жəне дəрігер. Ақын Райхан мен Сымбатқа арнап өлең жазды.
Ақын жəне тігінші Гүлназбен концертке барды. Райхан мен Гүлназ
дəрігердің қабылдауында болды. Кім ақын? Кім инженер? Кім
дəрігер?
Өзін- өзі бағалайды Аяқталуы 6
мин Бағалау
парағын толтырып, өздерін өздері
бағалайды. Кері байланыс парақшасын толтыра
отырып, кері байланыс береді. Үйге тапсырма: §13 қайталау, 14 оқу,
бес күрделі функция құрастырып, оның туындысын есептеп
келеді. Өзін-өзі
бағалау. Қадағалау, бақылау, Қосымша
ақпарат
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайыз?
Пəнаралық байланыс. АКТ-мен байланыс
құндылығы байланысы
Қадағалау нəтижесі бойынша бағыт беру. Ой қозғау
сұрақтарын қою.
Кеңесу.
Қадағалау, бақылау, ынталандыру, өзара бағалау,
топ бақылаушысының бағалау нəтижелері бойынша бағалау. Сұрақтар қою
арқылы əр оқушының білімдері тексеріледі. Саб | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













