Материалдар / "Күрделі функция"

"Күрделі функция"

Материал туралы қысқаша түсінік
Күрделі функция
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2020
527
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape1







Тақырыбы: Күрделі функция .

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Күрделі функция ұғымын, күрделі функцияны формуласын қолданып табу, күрделі функциянының туындысын таба білуге жаттығады. Оқушылар сыйластыққа, ұқыпты болуға тəрбиеленеді. Олар бірлесіп, ынтымақта жұмыс жасауға дағдыланады.

Оқу

нəтижелері

Барлық оқушылар

Күрделі функция ұғымын біледі;

Күрделі функцияны табу формуласын біледі;

Күрделі функцияның туындысын табуға байланысты міндетті дейгейдегі тапсырмаларды орындай біледі.

Оқушылардың басым бөлігі

Күрделі функцияны табу ережесін қолданып қиындығы орта деңгейдегі тапсырмаларды орындай біледі.

Кейбір оқушылар

Күрделі функцияның туындысын табу ережесін қолданып ізденісті қажет ететін есептерді шығара біледі.

Алдыңғы оқу

Функция, анықталу облысы, мəндер жиыны, туындыны табу ережелері.

Жоспар

Жоспарланға н уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Бағалау

Басталуы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Қадағалау,

2 мин

Сынып оқушыларын екі топқа бөлу. Сабақтың

бақылау,


тақырыбымен таныстырып, табыс

ынталандыр


критерийлерін оқушылармен бірлесе анықтау.

у


«Даналық ағашы» ойыны арқылы өткен


5 мин

тақырыпты қайталайды. Үйге берілген



есептерді интерактивті тақтадағы слайдты



қолдана отырып «Жұптық» əдіспен тексереді.



220




Өзара


()

бағалау





)



221.



f(x) =




a) f(; y=

ə) f(;

;

ғ)


Ортасы

«Бір, екі, үш, төрт, бес» ойыны арқылы сергіту.

«Миға шабуыл» слайдта көтсетілген есептерді тез ауызша есептейді.

х ' 1 ' 1

х2 2х 1

Shape2

2 2 х х2

1

( х )' (2х 3)' 2

2 х

((6 х)3 )' 3(6 х)2

«Білімі жүйріктің - ойы ұшқыр» топтарға ортақ есептер беріледі. Оқушылар топта бірлесе отырып талқылап, есептерді

шығарады.

1.y x 32 1. y 2x 3

2.y 5x 2112 2. y 605x 2111

15x2

3.y 5x3 7 3. y 2 5x3 7

4.y 4 x 3х2 4. 1 6х

2 4 x


орындап болған соң слайдтағы дұрыс жауаптар бойынша топтар бір-бірінің жұмысын тексереді, бағалайды.

Деңгейлік жұмыс. Əр оқушы А, В, С деңгейіндегі есептерді өз қалаулары бойынша таңдап, есептерді шығарып, тақтада қорғайды.

А деңгейі f(x) = ( 3 x2 – 4x)5, f(x) = f(x) = ( 8 x3

+ 2x)6, f(x) = f ' (x)

В деңгейі f(x) = , f(x) = , f(x) = ( 4 - 5)7; f(x)

= ( 8 - 5)10; f ' (x)

С деңгейі f(x) = , f(x) = , f ' (x)

f(x) =, а ның қандай мəніндефункцияның туындысының мағынасы болады?, f(x) =, а ның қандай мəнінде функцияның туындысының мағынасы болады?.

«Жұптас – ойлан – есепте» ойынын ойнату. Шарты: оқушылар формулалардың жартысы жазылған қағазды алып, формулаларды

Бақылау,

3 мин

ынталандыр


у


Өзін- өзі


бағалайды.


7 мин





Өзін- өзі


бағалайды



13 мин





Өзін- өзі


бағалайды




5 мин


Shape3 Shape4 Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 Shape11 Shape12


4 мин

құрастыру арқылы, жұптарын табады. Əр жұп бірлесе отырып бір күрделі функция құрастырып, оның туындысын есептеп тақтада қорғайды.

  • Логикалық есеп топтарға ортақ беріледі. Райхан, Гүлназ, Назерке жəне Сымбат

достар. Олардың біреуі инженер, енді біреуі ақын, тігінші жəне дəрігер. Ақын Райхан мен Сымбатқа арнап өлең жазды. Ақын жəне тігінші Гүлназбен концертке барды. Райхан мен Гүлназ дəрігердің қабылдауында болды. Кім ақын? Кім инженер? Кім дəрігер?

Өзін- өзі бағалайды

Аяқталуы

6 мин

Бағалау парағын толтырып, өздерін өздері

бағалайды. Кері байланыс парақшасын толтыра отырып, кері байланыс береді. Үйге тапсырма: §13 қайталау, 14 оқу, бес күрделі функция құрастырып, оның туындысын есептеп келеді.

Өзін-өзі

бағалау. Қадағалау, бақылау,

Қосымша ақпарат

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

Пəнаралық байланыс. АКТ-мен байланыс құндылығы

байланысы

Қадағалау нəтижесі бойынша бағыт беру. Ой қозғау сұрақтарын

қою. Кеңесу.

Қадағалау, бақылау, ынталандыру, өзара бағалау, топ бақылаушысының бағалау нəтижелері бойынша бағалау. Сұрақтар қою арқылы əр оқушының білімдері тексеріледі. Саб

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ