Сабақтың
тақырыбы: Күрделі функцияның
туыныдысы.
Мақсаты мен
міндеті: Күрделі функцияның туындыларын
табу формулаларымен танысу. Күрделі функцияның туындыларын табуды
үйрену.
Сабақ типі: аралас
Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар
(көрнекіліктер): плакаттар, үлестірмелі
таратпа-қағаздар, дидактикалық материалдар,
презентациялар.
Техникалық құралдар,
(материалдар): компьютер, интерактивті
тақта.
Сабақтың
барысы:
Сабақты
ұйымдастыру:
-
Оқушылардың сабаққа қатысу
мен дайындығын тексеру.
-
Олардың көңіл-күйіне,
денсаулығына баса назар аудару.
-
Оқу құралдарын түгелдеу,
реттеу.
-
“Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін
математика, сондықтан да оны оқу керек”
С.М.Ломоносов
-
“Математиктердің өзіне тән тілі
бар, ол формула” С.В.Ковалевская
-
“Арифметика – математиканың, ал
математика – барлық ғылымдардың патшасы”
К.Гаусс
Өткен тақырыптарға
шолу:
Ауызша сұрақтарға жауап
беру.
-
Туынды қандай кездерде
қолданылады?
-
Тангенс және котангенс
функцияларының туындысын табу үшін туындының қандай ережелері
қолданылады?
-
Тангенс және котангенс
функциялары туындысының формуласын қорытып шығару үшін қандай
функциялардың туындысын білу керек?
-
х айнымалысының қандай
мәндерінде tgx және ctgx функцияларының туындылары
анықталмайды?
-
Үй жұмысын
тексеру. Функцияның туындысын
табыңдар:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Жаңа тақырыпты
түсіндіру:
Жаңа сабақты сапалы және
ғылыми негізде бала ұғымына түсінікті етіп меңгерту. Мысалдар
келтіру, өмірмен байланыстыру.
күрделі функция болсын
және функциясы нүктесінде, функциясы нүктесінде
дифференциалданады. Онда берілген функция
нүктесінде
дифференциалданады және .
Туындының
түрінде жазылуы оның
алдымен функциясы үшін
табылатынын, бірақ -тің
орнына қойылатынын
білдіреді.
Күрделі функцияның туындысын
табу формуласының қысқаша жазылуы: ,
мұндағы айнымалысы -ке
алмастырылған.
Мысал. функциясының туындысын
табайық.
Шешуі. Күрделі функцияның туындысын
табу ережесін бірнеше рет қолданамыз. Алдымен
(мұндағы ) функциясының, одан
кейін (мұндағы ) функциясының туындысын
табамыз.
.
Әрі қарай
қос бұрыштың
формуласын қолданып, аламыз.
Жауабы: .
Сабақ бойынша
рефлексия:
Күрделі функцияның
туындысын табыңдар.
45.1
1)
2)
3)
4)
45.2
1)
2)
3)
4)
45.3
1)
2)
3)
4)
45.4
1)
2)
3)
4)
Жаңа тақырып бойынша
сұрақ-жауап жүргізу.
-
Күрделі функция
дегеніміз не?
-
Күрделі функцияның
туындысын қалай табамыз?
-
Күрделі функцияға мысал
келтіріңдер.
-
Күрделі функцияның
туындысын табу формуласы қандай жағдайларда
қолданылады?
Қорытынды:
-
Күрделі функцияның
туындысын қандай ереже бойынша
аламыз?
-
Есеп шығаруда қандай
ереже жиі пайдаланылды?
Үйге
тапсырма:
45.6 функциясының туындысын
табыңдар:
1)
2)
3)
4)
Бағалау.
Белсене қатысып, есеп
шығарудағы логикалық ойы мен теориялық түсінігін, оқығанын өз
деңгейінде көрсеткен оқушыларды
бағалаймын.