Күрделі шарттарды программалау ҚМЖ 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Күрделі шарттарды программалау ҚМЖ 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Күрделі шарттарды программалау тақырыбына өткізген ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде алгоритмдерді программалау.

Мұғалімнің аты-жөні

Сайлыбаева С.М

Күні: 20.02.


Сынып: 7а,7ә,7б,7в

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Күрделі шарттарды программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

7.3.3.3 Python программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Else ұғымы мен қызметін анықтау;

Else нұсқаулығының орындалуын талдау, қолдану;

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

https://learningapps.org/24061028 платформасында берілген сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4. тапсырманы орындайды


ҚБ:жұлдыз

/1 балл/






https://learningapps.org/24061028


















Сабақтың ортасы

Ой қозғау

Бір-біріне байланысты бірнеше шартты ортақ бір шартқа қалай біріктіруге болады? Мысал келтір

Topiq электронды кітапханасы арқылы жаңа сабақпен таныстыру

https://lms.topiq.kz/library

1-мысал: abбүтін сандар берілген. Бұл сандардың ішіндегі өзара кері сандарды анықта. Егер өзара кері сандар бар болса – «ia», жоқ болса – «joq» жауабы экранға шығуы керек.

Мысалы

Нәтиже

4 10 -4

ia

Алгоритмдік шешу жолы.

Өзара кері сандарды анықтау шарты: a + b = 0, a + c = b, b + c = a. Мысалы: а: = 5; b: = – 5 болса, онда a + b = 0 шарты орындалады. Демек, бұл жағдайда a, b сандары – өзара кері сандар.
 Бұл есепте туындайтын a + b = 0 немесе a + c = 0 немесе b + c = 0​ үш шартының біреуі орындалса, онда олардың арасында өзара кері сандар бар болғаны.

Программа коды.

1 Практикалық жұмыс. Ноутбукта Python бағдарламасында орындайды

  1. Тапсырма. Жазықтықтағы А нүктесі х, у координаталарымен берілген . Осы нүктенің координата жазықтығының қай ширегінде жатқанын анықта.


   Алгоритмдік шешу жолы

   А нүктесінің қай ширекте жатуы х, у координаталары-ның таңбасына байланысты. Мысалы: А нүктесі ІІ ширекте жатса, онда х-тің таңбасы (–), ал у-тің таңбасы (+) болуы керек (2-сурет). Практикалық жұмысты компьютерде орындап, нәтижесін ал.
   ​Программа кодын 
(3-сурет) х пен у-тің әртүрлі жағдай-ларында тексеріп (тестілеп) көр. Тапсырманың блок-схемасы 4-суретте берілген.

Мысалы

Нәтиже

-4    5

ІІ shirek

2-тапсырма

Аралары бос орынмен ажыратылған a, b және с бүтін сандары берілген. Осы сандардың үшеуі де оң сан болса – 1, басқаша болған жағдайда нәтиже ретінде экранға 0 саны шықсын.














Оқушылар электронды оқулықтағы ақпаратпен танысады.































Дескриптор:

-Программада циклдің орындалуын анықтайды;

- жазылу кодын анықтайды;

  • Программа кодын тексереді..






















Дескриптор

- Программада циклдің орындалуын анықтайды;

-Программа кодын тексереді.




ҚБ:

Ауызша мадақтау, ынталан- дыру





















































2 балл


















3 балл





https://lms.topiq.kz/library












Компьютер, оқулық.









Компьютер, оқулық.




































Сабақтың соңы

















Кері байланыс

Интерактивті тапсырмалар

https://lms.topiq.kz/library


Интерактивті 5 тапсырма берілген





Padlet тақтасы арқылы кері байланыс.

Оқушылар тапсырманы орындайды
















Оқушылар сабақ туралы бұрыннан не білетінін, сабақта не білгенін және

не білгісі келетінін жазады.

Бірін-бірі бағалау.


https://lms.topiq.kz/library















https://padlet.com/samalsaylybayeva/padlet-x0en68cky184wcte

Үйге тапсырма

Берілген тапсырманың жауабы мен блок – схемасын құру





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.00.2024
445
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі