|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде алгоритмдерді программалау. |
|||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Сайлыбаева С.М |
|||
|
Күні: 20.02. |
|
|||
|
Сынып: 7а,7ә,7б,7в |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Күрделі шарттарды программалау |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
7.3.3.3 Python программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолдану; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Else ұғымы мен қызметін анықтау; Else нұсқаулығының орындалуын талдау, қолдану; |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Үй тапсырмасын тексеру. https://learningapps.org/24061028 платформасында берілген сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.
|
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4. тапсырманы орындайды |
ҚБ:жұлдыз /1 балл/ |
https://learningapps.org/24061028 |
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Ой қозғау Бір-біріне байланысты бірнеше шартты ортақ бір шартқа қалай біріктіруге болады? Мысал келтір Topiq электронды кітапханасы арқылы жаңа сабақпен таныстыру
1-мысал: a, b, c бүтін сандар берілген. Бұл сандардың ішіндегі өзара кері сандарды анықта. Егер өзара кері сандар бар болса – «ia», жоқ болса – «joq» жауабы экранға шығуы керек.
Алгоритмдік шешу жолы. Өзара кері сандарды анықтау шарты: a + b = 0,
a + c = b, b + c = a. Мысалы: а: = 5; b: = – 5 болса, онда a + b =
0 шарты орындалады. Демек, бұл жағдайда a, b сандары – өзара кері
сандар. Программа коды.
1 Практикалық жұмыс. Ноутбукта Python бағдарламасында орындайды
Алгоритмдік шешу жолы
А
нүктесінің қай ширекте жатуы х, у координаталары-ның таңбасына
байланысты. Мысалы: А нүктесі ІІ ширекте жатса, онда х-тің таңбасы
(–), ал у-тің таңбасы (+) болуы
керек (2-сурет). Практикалық жұмысты компьютерде орындап,
нәтижесін ал.
2-тапсырма Аралары бос орынмен ажыратылған a, b және с бүтін сандары берілген. Осы сандардың үшеуі де оң сан болса – 1, басқаша болған жағдайда нәтиже ретінде экранға 0 саны шықсын.
|
Оқушылар электронды оқулықтағы ақпаратпен танысады.
Дескриптор: -Программада циклдің орындалуын анықтайды; - жазылу кодын анықтайды;
Дескриптор - Программада циклдің орындалуын анықтайды; -Программа кодын тексереді.
|
ҚБ: Ауызша мадақтау, ынталан- дыру
2 балл 3 балл |
Компьютер, оқулық.
Компьютер, оқулық.
|
||||||||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс |
Интерактивті тапсырмалар
Интерактивті 5 тапсырма берілген
Padlet тақтасы арқылы кері байланыс.
|
Оқушылар тапсырманы орындайды
Оқушылар сабақ туралы бұрыннан не білетінін, сабақта не білгенін және не білгісі келетінін жазады. |
Бірін-бірі бағалау. |
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
|
Берілген тапсырманың жауабы мен блок – схемасын құру |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Күрделі шарттарды программалау ҚМЖ 7 сынып
Күрделі шарттарды программалау ҚМЖ 7 сынып
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде алгоритмдерді программалау. |
|||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Сайлыбаева С.М |
|||
|
Күні: 20.02. |
|
|||
|
Сынып: 7а,7ә,7б,7в |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Күрделі шарттарды программалау |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
7.3.3.3 Python программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолдану; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Else ұғымы мен қызметін анықтау; Else нұсқаулығының орындалуын талдау, қолдану; |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Үй тапсырмасын тексеру. https://learningapps.org/24061028 платформасында берілген сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.
|
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4. тапсырманы орындайды |
ҚБ:жұлдыз /1 балл/ |
https://learningapps.org/24061028 |
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Ой қозғау Бір-біріне байланысты бірнеше шартты ортақ бір шартқа қалай біріктіруге болады? Мысал келтір Topiq электронды кітапханасы арқылы жаңа сабақпен таныстыру
1-мысал: a, b, c бүтін сандар берілген. Бұл сандардың ішіндегі өзара кері сандарды анықта. Егер өзара кері сандар бар болса – «ia», жоқ болса – «joq» жауабы экранға шығуы керек.
Алгоритмдік шешу жолы. Өзара кері сандарды анықтау шарты: a + b = 0,
a + c = b, b + c = a. Мысалы: а: = 5; b: = – 5 болса, онда a + b =
0 шарты орындалады. Демек, бұл жағдайда a, b сандары – өзара кері
сандар. Программа коды.
1 Практикалық жұмыс. Ноутбукта Python бағдарламасында орындайды
Алгоритмдік шешу жолы
А
нүктесінің қай ширекте жатуы х, у координаталары-ның таңбасына
байланысты. Мысалы: А нүктесі ІІ ширекте жатса, онда х-тің таңбасы
(–), ал у-тің таңбасы (+) болуы
керек (2-сурет). Практикалық жұмысты компьютерде орындап,
нәтижесін ал.
2-тапсырма Аралары бос орынмен ажыратылған a, b және с бүтін сандары берілген. Осы сандардың үшеуі де оң сан болса – 1, басқаша болған жағдайда нәтиже ретінде экранға 0 саны шықсын.
|
Оқушылар электронды оқулықтағы ақпаратпен танысады.
Дескриптор: -Программада циклдің орындалуын анықтайды; - жазылу кодын анықтайды;
Дескриптор - Программада циклдің орындалуын анықтайды; -Программа кодын тексереді.
|
ҚБ: Ауызша мадақтау, ынталан- дыру
2 балл 3 балл |
Компьютер, оқулық.
Компьютер, оқулық.
|
||||||||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс |
Интерактивті тапсырмалар
Интерактивті 5 тапсырма берілген
Padlet тақтасы арқылы кері байланыс.
|
Оқушылар тапсырманы орындайды
Оқушылар сабақ туралы бұрыннан не білетінін, сабақта не білгенін және не білгісі келетінін жазады. |
Бірін-бірі бағалау. |
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
|
Берілген тапсырманың жауабы мен блок – схемасын құру |
|
|
шағым қалдыра аласыз





















