Сабақтың
басы
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
3.Үй тапсырмасын
тексеру.
https://learningapps.org/24061028
платформасында берілген
сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
4. тапсырманы
орындайды
|
ҚБ:жұлдыз
/1
балл/
|
https://learningapps.org/24061028
|
Сабақтың
ортасы
|
Ой
қозғау
Бір-біріне байланысты бірнеше шартты ортақ
бір шартқа қалай біріктіруге
болады? Мысал
келтір
Topiq электронды кітапханасы арқылы
жаңа сабақпен таныстыру
https://lms.topiq.kz/library
1-мысал: a, b, c бүтін
сандар берілген. Бұл сандардың ішіндегі өзара кері сандарды
анықта. Егер өзара кері сандар бар болса – «ia», жоқ болса –
«joq» жауабы экранға шығуы керек.
Алгоритмдік
шешу жолы.
Өзара кері сандарды анықтау шарты: a + b = 0,
a + c = b, b + c = a. Мысалы: а: = 5; b: = – 5 болса, онда a + b =
0 шарты орындалады. Демек, бұл жағдайда a, b сандары – өзара кері
сандар. Бұл есепте туындайтын a + b = 0 немесе
a + c = 0 немесе b + c = 0 үш шартының біреуі орындалса, онда
олардың арасында өзара кері сандар бар
болғаны.
Программа
коды.
1 Практикалық жұмыс. Ноутбукта Python
бағдарламасында
орындайды
-
Тапсырма. Жазықтықтағы А нүктесі
х, у координаталарымен берілген . Осы нүктенің координата
жазықтығының қай ширегінде жатқанын
анықта.
Алгоритмдік шешу
жолы
А
нүктесінің қай ширекте жатуы х, у координаталары-ның таңбасына
байланысты. Мысалы: А нүктесі ІІ ширекте жатса, онда х-тің таңбасы
(–), ал у-тің таңбасы (+) болуы
керек (2-сурет). Практикалық жұмысты компьютерде орындап,
нәтижесін ал.
Программа
кодын (3-сурет) х пен у-тің әртүрлі жағдай-ларында
тексеріп (тестілеп) көр. Тапсырманың
блок-схемасы 4-суретте берілген.
Мысалы
|
Нәтиже
|
-4 5
|
ІІ shirek
|
2-тапсырма
Аралары бос орынмен ажыратылған a, b және с бүтін
сандары берілген. Осы сандардың үшеуі де оң сан болса – 1, басқаша
болған жағдайда нәтиже ретінде экранға 0 саны
шықсын.
|
Оқушылар электронды оқулықтағы
ақпаратпен танысады.
Дескриптор:
-Программада
циклдің орындалуын анықтайды;
- жазылу
кодын анықтайды;
Дескриптор
- Программада циклдің
орындалуын анықтайды;
-Программа кодын
тексереді.
|
ҚБ:
Ауызша
мадақтау,
ынталан-
дыру
2
балл
3
балл
|
https://lms.topiq.kz/library
Компьютер,
оқулық.
Компьютер,
оқулық.
|
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
|
Интерактивті
тапсырмалар
https://lms.topiq.kz/library
Интерактивті 5 тапсырма
берілген
Padlet тақтасы арқылы кері
байланыс.
|
Оқушылар тапсырманы
орындайды
Оқушылар
сабақ
туралы
бұрыннан
не білетінін, сабақта не
білгенін және
не
білгісі
келетінін
жазады.
|
Бірін-бірі бағалау.
|
https://lms.topiq.kz/library
https://padlet.com/samalsaylybayeva/padlet-x0en68cky184wcte
|