Материалдар / "Күрделі теңдеуді шешу" (3 сынып)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Күрделі теңдеуді шешу" (3 сынып)

Материал туралы қысқаша түсінік
"Күрделі теңдеуді шешу" (3 сынып)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2018
19809
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Құрылымы күрделі теңдеу шешуСабақтың түрі: жаңа білім беру.Әдіс - тәсілі: сын тұрғысынан ойлау, сұрақ – жауап, түсіндіру, түсіндірмелі иллюстративті.Сабақтың мақсаты:Білімділік: теңдеу және оны шешу тәсілдерін қайталау. Есепті теңдеу құру арқылы шығаруға оқушыларды дағдыландыра түсу.Дамытушылық: оқушылардың ой өрісін дамыту, өз бетімен жұмыс істеу дағдысын жетілдіре отырып шығармашылыққа баулу.Тәрбиелік: отан сүйгіштік, ұжымдық сезімдерін салауатты өмір салтын қалыптастыру.Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, тапсырмалар жазылған парақтар (слайдтар)Сабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңі:Оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсаты мен жоспарын қысқаша таныстыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.ІІ. Психологиялық дайындық:Қане, біздер ойлайық,Ойымызды жинайық.Қандай есеп болса да,Шешпей оны қоймайық.Үй жұмысын тексеру.Жоспары:БәйгеЖұмыла көтерген жүк жеңілБойы сергектің, ойы да сергек.Кім шапшаң?Тапқыр болсаң, тауып көрҚайталау – білім анасы. Әр топқа қайталауға арналған сұрақтар қою.І кезең «Бәйге»Қарама – қарсы қабырғалары өзара тең геометриялық фигураны қалай атаймыз? (Тік төртбұрыш)Барлық қабырғалары тең төртбұрыш қалай аталады? (Шаршы)Периметрді қалай табамыз? (Барлық қабырғаларының ұзындықтарының қосындысын табамыз)№115+9+3= (35+23)+14= 70 -(5+6)= (30 - 15)+4= 48+(45 - 30)= 80 -(13+9)=ІІ кезең «Жұмыла көтерген жүк жеңіл»Жаңа сабақ: ТеңдеуҚарапайым теңдеу Күрделі теңдеу№2. Сурет бойынша есеп құрастыр.15+9+х= 3024+х=30Х=30 - 24Х=615+9+6=3030=30Тура теңдік шықты ма?Тура теңдіктің екі бөлігін де нөлден өзгеше сандарға бөлгенде тура теңдік шығады деуге бола ма?Берілген теңдіктерді тура санда теңдікке айналдыратын әріптің мәніні табу керек болса онда теңдіктерді теңдеу деп атауға болады.Теңдеу дегеніміз – құрамына енетін әріптің мәнін табу керек болатын теңдік.Теңдік ТеңдеуҰқсастығы: Тең белгісімен байланысқан өрнекАйырмашылығы: 1. Құрамына тек сандар енетін теңдік2. Құрамына енетін әріптің мәнін табу керек болатын теңдікХ х 3 = 10 х 3Cынап көру тәсілімен теңдеудің шешімі тексерілмейді.Теңдеудің екі жағын да бірдей санға бөлу тәсілмен теңдеудің шешімі міндетті түрде жазбаша тексеріледі.III кезең «Бойы сергектің ойы да сергек»№3Теңдеулерді шеш.35+23+х=100 Х -(23+17)=60 70 - а=8+9+2Х+12=50 -(15+5) (30 - 15)+у=80 А+(45 - 30)=75 Сергіту сәті: Мынау менің жүрегім.Бәрі осыдан басталған.Мынау басым ақылдыБәрін осы басқарғанМынау менің оң қолым.Мынау менің сол қолымБарлық істі басқарған. IV кезең «Кім шапшаң?»№4Баған түрінде есептеп, дұрыстығын тексер.46+44= 98 - 35= 50 - 17=90 - 65= 100 - 89= 57+29=57+18= 70 - 63= 50 - 38=V кезең « Тапқыр болсаң, тауып көр»№5а) Ұзындығы 56м оралған сым темірден бірнеше метр қиып алынғаннан кейін, тағы 14 м қалды. Орамнан неше метр сым қиып алынды?56 - X=14X=56 - 14X=4256 - 42=14 Жауабы: 14 метр сым қиып алынды.ә) Орамнан алдымен 19 м сым темір қиып алынды. Орамда тағы сонша метр сым темір қалды. Орамда неше метр сым темір болған?X - 19=19X=19+19X=3838 - 19=19 Жауабы: 19 метр сым болған.Қорытынды:1. Теңдеу дегеніміз не?2. Теңдеу нешеге бөлінеді?Үйге тапсырма: № 6, 7 143 бетБағалау:Шығамын десең биік шыңның басына, Зула, топ жар! Бәйгеге түс, бекем бол,Адал досың – Біліміңді ал қасыңа. Тула, толқы, тебірен бірақ тасыма!Назарларыңызға рахмет! Сабақ бітті.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!