Ой
қозғау:
Біз күнделікті
өмірде бір дененің екінші денеге әсер ететінін көп
кездестіреміз.
Мыс: қолдың допқа,
желдің ағашқа, балалның әткеншекке. Сонда бұл әрекеттер қалай
жүзеге асады. (Күш)
Жаңа тақырыпты
меңгерту үшін «Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісін қолданамын. Оқушылар
жеке оқып, топпен талқылайды
АКТ
мүмкіндіктерін пайдалану арқылы электронды оқулық
көрсетіледі.
Стоп кадр әдісімен
жаңа сабақты толықтыру
Топпен
жұмыс
1топ:
Бағалау
критерийі Білім
алушы
•
Күнделікті өмірден
күштердің әрекет етуіне
мысалдар
келтіреді.
Тапсырма:
Жүк көлігі, қайық,
ұшақ және ғарыш кемесі қозғалыс кезінде қандай
денелермен
өзара әрекеттеседі?
Олардың әрекеттесу күшінің бағытын
анықтаңыз.
Дескриптор Білім
алушы
- әрекеттесетін
денелерді анықтайды;
- күштердің бағытын
анықтайды.
2топ:
Бағалау
критерийі Білім
алушы
•
Скаляр және векторлық шамаларды
ажыратады.
Тапсырма: Мына шамалардың скаляр немесе
векторлық болатынын анықтап, сәйкес бағанға белгі
қойыңыз.
Физикалық
шама
|
Векторлық
шама
|
Скаляр
шама
|
Жылдамдық
|
|
|
Жол
|
|
|
Көлем
|
|
|
Масса
|
|
|
Орын
ауыстыру
|
|
|
Тығыздық
|
|
|
Күш
|
|
|
Дескриптор Білім
алушы
- берілген
шамалардың ішінен скаляр және векторлық шамаларды
анықтайды.
Басбармақ
әдісі арқылы бірін –бірі
бағалайды
2 – тапсырма.
Жұптық жұмыс.
Бағалау
критерийі Білім
алушы
•
Динамометрді қолдана
алады.
Тапсырма: Динамометр көмегімен заттың
күшін анықтау.
Дескриптор Білім
алушы
- динамометр
шкалаларын біледі
- динамометр бөлік
құнын анықтайды
- динамометрмен
жұмыс жасайды.
«Бағдаршам» әдісі
арқылы өз – өздерін бағалайды
|