Материалдар / Күш және оның түрлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Күш және оның түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге қажет сабақ жоспар жаңартылған бағдарлама бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2018
956
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Денелердің өзара әрекеттесуі

Мектеп: Новопавлов ЖОББМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Саламатов Қыдырбай

СЫНЫП:7 «ә»

Қатысқандар :


Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Күш

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.2.2 күнделікті өмірден күштердің әрекет етуіне мысалдар келтіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • күнделікті өмірден күштердің әрекет етуіне мысалдар келтіре алады

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Күштің қандай шама екенін, өлшем бірлігі мен өлшенетін құралды біледі.

Кейбір оқушылар:

  • Күштердің әрекетін түсіндіре алады.

Бағалау критерийі

күнделікті өмірден күштердің әрекет етуіне мысалдар келтіре алады

Күштің қандай шама екенін, өлшем бірлігі мен өлшенетін құралды біледі.

Күштердің әрекетін түсіндіре алады

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • Күш туралы ойларын жетілдіре отырып, жазбаша, ауызша талқылайды

  • Күнделікті өмірден күштердің әрекет етуіне пікір алмасып, ойларымен бөліседі.

Негізгі сөздер мен тіркестер: Лексика мен терминология

  • Күш сила – power

  • Ньютон

  • Динамометр

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

1. Біз бiр дененiң екiншi денеге әрекетiн..................... байқаймыз

2. Мен түсінемін, физикада «күш» деген сөздiң мағынасын ................

Мен білемін Ньютон күш ұғымына анықтамсы .....................................

3. Мен түсіндім күштің сызбада ................ кескiнделетінін

4. Мен білемін ....................... күш бiрлiгi ретiнде қабылданғанын

Құндылықтарға баулу

Топтық, жұптық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу

Пәнаралық байланыс

Математика, информатика

Тақырып бойынша алдыңғы білімі

Табиғаттағы күш ұғымын, И.Ньютон туралы және векторлық шама біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар



Сабақтың басы

10 мин

2 мин








5 мин




























3 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Бағалау критерийі Білім алушы

  • Инерция құбылысын түсіндіре алады.

  • Инерция құбылысына мысалдар келтіре біледі.

«Стикердегі сұрақтар»

1. Денеге ешнәрсе әрекет етпесе, ол қалай қозғалар еді?

2. Инерция деп ненi айтады?

3. Өздерiңдi қоршаған ортадағы, микроәлемдегi, ғарыштағы инерция бойынша қозғалатын денелерге мысалдар келтiрiңдер.

4. Лифтiмен кенет көтерiлген сәтте немесе кiлт төмен түскенде жүрегiмiз қобалжып, басымыз айналғандай болатыны нелiк тен?

5. Биiктен секiрiп түскенде адам неге тiзесiн сәл бүгiңкiрейдi?

6. Салыстырмалы түрде инертті дене деп қандай денелерді айтамыз және оны қалай түсіндіруге болады?

8. Жылдам келе жатқан көлiктiң алдынан кесе-көлденең өту қауiптi болатыны нелiктен?


Дескриптор Білім алушы

  • Инерция құбылысын түсіндіреді.

  • Инерция құбылысына күнделікті өмірден мысалдар келтіреді

  • Инерция құбылысын ажырата алады.

Дұрыс жауаптарды қолпаштау, білмеген оқушыға көмек сұрау.


2 тапсырма:

Сәйкестендіру

Бағалау критерийі Білім алушы

  • Физикалық шамаларды ажырата біледі

Физикалық шама

Физикалық шаманың белгіленуі


Физикалық шаманың өлшем бірлігі

Жылдамдық

t

м

Жол

S

кг

Көлем

m

м/с

Масса

ρ

м3

Орын ауыстыру

υ

м

Тығыздық

V

Н

Күш

S

кг/м3


Дескриптор Білім алушы

  • Физикалық шаманың атауын біледі

  • Физикалық шаманың белгіленуін анықтай алады.

  • Физикалық шаманың (ХБЖ) өлшем бірлігін ажыратады.

Тақтада ілулі тұрған дұрыс нұсқасымен бірін – бірі тексеру.


Топқа бөлу: Белгі арқылы топқа бөлу










Стикер




































Интерактивті тақта

Презентация
















Смайлик (Ғ және Н)

Сабақтың ортасы

30 мин




15 мин








5мин





3 мин







5 мин









































5 мин





Ой қозғау:

Біз күнделікті өмірде бір дененің екінші денеге әсер ететінін көп кездестіреміз.

Мыс: қолдың допқа, желдің ағашқа, балалның әткеншекке. Сонда бұл әрекеттер қалай жүзеге асады. (Күш)


Жаңа тақырыпты меңгерту үшін «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісін қолданамын. Оқушылар жеке оқып, топпен талқылайды


АКТ мүмкіндіктерін пайдалану арқылы электронды оқулық көрсетіледі.


Стоп кадр әдісімен жаңа сабақты толықтыру

Топпен жұмыс

1топ:

Бағалау критерийі Білім алушы

Күнделікті өмірден күштердің әрекет етуіне

мысалдар келтіреді.


Тапсырма:

Жүк көлігі, қайық, ұшақ және ғарыш кемесі қозғалыс кезінде қандай денелермен

өзара әрекеттеседі? Олардың әрекеттесу күшінің бағытын анықтаңыз.

Дескриптор Білім алушы

- әрекеттесетін денелерді анықтайды;

- күштердің бағытын анықтайды.


2топ:

Бағалау критерийі Білім алушы

Скаляр және векторлық шамаларды ажыратады.

Тапсырма: Мына шамалардың скаляр немесе векторлық болатынын анықтап, сәйкес бағанға белгі қойыңыз.

Физикалық шама

Векторлық

шама

Скаляр шама

Жылдамдық



Жол



Көлем



Масса



Орын ауыстыру



Тығыздық



Күш



Дескриптор Білім алушы

- берілген шамалардың ішінен скаляр және векторлық шамаларды анықтайды.

Басбармақ әдісі арқылы бірін –бірі бағалайды

2 – тапсырма. Жұптық жұмыс.

Бағалау критерийі Білім алушы

Динамометрді қолдана алады.

Тапсырма: Динамометр көмегімен заттың күшін анықтау.


Дескриптор Білім алушы

- динамометр шкалаларын біледі

- динамометр бөлік құнын анықтайды

- динамометрмен жұмыс жасайды.

«Бағдаршам» әдісі арқылы өз – өздерін бағалайды








https://www.youtube.com/watch?v=qvZFYadnWoo.htm


Электронды оқулықтағы күш туралы мысал

«Динамометр»










Топшама















Топшама







Рисунок 1



















Динамометр, түрлі заттар.



Сабақтың соңы

5 мин



3+2мин





Рефлексияны «Пирамида» тәсілімен ұсыну

Жоғарғы сатысына салған бір әрекеті шығармашылық жұмыс ретінде үйге беріледі.

-«Пирамиданың» жоғарғы сатысына келесі кезеңде жасайтын бір әрекетін немесе сұрағын,ортаңғы сатысына бүгінгі сабақта өзін таңғалдырған екі сөзді, соңғы сатысына тақырып бойынша маңызды үш кілт сөздерді жазады.



Топшама


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын сақтау



1.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.

2.Барлық оқушыларға құбылыстарға мысал келтіру, оларды анықтау себептерін білу тапсырмалары беріледі. Сынып оқушыларының басым бөлігіне құбылыстарға сызба құрастыру ұсынылса, қабілеті жоғары оқушыларға қорытынды жасау, өз зерттеулері бойынша тәжірибелерін ұсыну арқылы олардың білімдерін кеңейту.

1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара

Басбармақ белгілері бойынша жетістіктерін айқындау.

3. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану.

4. Рефлексия:

Пирамида тәсілі (жазбаша)

Сергіту жаттығуы

қимылмен көрсету:

Видеоролик

  • Іс қимылдарды қайталау.

  • Өмір қауіпсіздік ережесін ұстану


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!